Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Liga amatorska

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#1
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 960 postów

W przeciągu 2 tygodni powinienem ustalić dokładny kalendarz i ruszyć z pierwszym sezonem w lidze amatorskiej, oto mały regulamin z którym należy się zapoznać i w razie akceptacji zapraszam do dołączenia do ligi. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły/uwagi, śmiało piszcie.



Regulamin sezonu Ligi Amatorskiej

1) Do Ligi Amatorskiej dołączyć może każdy i o każdym czasie.

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować



2) Sezon będzie składał się z 6 rajdów po 6 odcinków specjalnych.

Rajd Monte Carlo

Rajd Grecji

Rajd Szwecji

Rajd Finlandii

Rajd Walii

Rajd Niemiec

3) Ustawienia rajdów:

a) Event Restart - ON - można pojechać rajd od nowa - używamy tylko w przypadku gdy samochód nie nadaje się do dalszej jazdy, a nie osiągnęliśmy mety

b) Stage Retry - OFF - nie można powtarzać odcinka (także przez użycie ALT + F4)

c) Owned Vehicles - OFF - wszystkie samochody są ulepszone

d) Career Enginners - ON - w zawodach można używać mechaników z trybu kariery

e) Vehicle Tuning - ON - można używać setup'ów

f) Checkpiont - ustawiony na SS1 (przy nieoczekiwanym wyjściu z gry - błąd, Alt+F4 etc. - kontynuacja nastąpi od pierwszego odcinka)

4) Każdy rajd będzie trwał od 16:00 w piątek do 23:00 w poniedziałek (niebawem dodam pełny kalendarz poszczególnych rajdów)

5) Serwis będzie dostępny przed 1, 3 i 5 odcinkiem specjalnym.

6) Można zmieniać samochód w ramach dostępnej grupy.

7) Można używać asyst.

8) Punktacja będzie zgodna z punktacją w lidze, czyli:

1 miejsce - 25 pkt
2 miejsce - 18 pkt
3 miejsce - 15 pkt
4 miejsce - 12 pkt
5 miejsce - 10 pkt
6 miejsce -  8 pkt
7 miejsce -  6 pkt
8 miejsce -  4 pkt
9 miejsce -  2 pkt
10 miejsce - 1 pkt

9) Wszystkie kwestie sporne będą rozstrzygane przez organizatora. W razie napotkania problemów mogą nastąpić zmiany w regulaminie oraz całym sezonie (nawet bez podania przyczyny).


Głównym celem ligi amatorskiej jest dobra zabawa, której życzę wszystkim uczestnikom :)


EDIT:

 

Pierwszy sezon lecimy grupą 2010 (R5). Z racji iż jedziemy tylko po 6 OS'ów na rajd, odcinki ustawiłem tak (a przynajmniej się starałem), aby nie było rewersów, a więc nie będzie łatwo :) Ale jako ułatwienie dałem przeważnie dobrą pogodę (niektórym podczas deszczu/śniegu nie wyrabiają komputery więc to też był sygnał aby tak ustawić). Rajdy są tydzień po tygodniu i daty przedstawiają się tak:

Rajd Monte Carlo

Start: 12/02/2016 16:00
Koniec: 15/02/2016 23:00


Rajd Grecji

Start: 19/02/2016 16:00
Koniec: 22/02/2016 23:00


Rajd Szwecji

Start: 26/02/2016 16:00
Koniec: 29/02/2016 23:00


Rajd Finlandii

Start: 04/03/2016 16:00
Koniec: 07/03/2016 23:00


Rajd Walii

Start: 11/03/2016 16:00
Koniec: 14/03/2016 23:00


Rajd Niemiec

Start: 18/03/2016 16:00
Koniec: 21/03/2016 23:00


Użytkownik AldoRaine edytował ten post 19 luty 2016 18:28


#2
krzysiek

krzysiek

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • STEAM ID:krzysiek

Taki pomysł... Może żeby było ciekawiej, każdy rajd będzie do przejechania inną klasą samochodów. Na przykład pierwszy jedziemy samochodem z lat 60-tych, drugi lata 70, trzeci - lata 80 i tak dalej kończymy na współczesnych  WuRCach w ostatnim rajdzie.


"Niebieska Strzała" rajdowy kanał youtube : https://www.youtube....aStrzala/videos


#3
pro8l3m

pro8l3m

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 189 postów
  • STEAM ID:nope_supra

Cos ala KJS :D 



#4
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 960 postów

Krzysiek, chcę zrobić podobnie, tyle że z sezonu na sezon, teraz grupa 2010, następny sezon 2000, później R4 i tak w dół. Ale raczej utrzymywać się w grupie 4WD. Rajd starszymi to lepiej szukać w oddzielnej lidze klasyków :)



#5
wojteqone

wojteqone

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów
  • STEAM ID:wojteqone

Pomysł "kjs-ów", ok, ale włączone asysty psują całą zabawę z gry.... tego powinno sie kategorycznie zabraniać. 



#6
pro8l3m

pro8l3m

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 189 postów
  • STEAM ID:nope_supra
Jesli liga amatorska to lepiej zaczac od najslabszych aut?

#7
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 960 postów

słabsze nie znaczy łatwiejsze, mi trudniej jeździ się starszymi, auta skaczą jak piłki, nie hamują, do tego jedna ośka... myślę że inni amatorzy mogą mieć podobne odczucia ;) poza tym to nie rajd klasyków! chcemy prawdziwych wurców :)



#8
krzysiek

krzysiek

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • STEAM ID:krzysiek

Racja, a co! amator nie poradzi sobie z wurcem! W Dirt Rally damy radę. ;)


"Niebieska Strzała" rajdowy kanał youtube : https://www.youtube....aStrzala/videos


#9
pro8l3m

pro8l3m

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 189 postów
  • STEAM ID:nope_supra

To scigajcie sie w Silesia Rally im bedzie wiecej osob tym bedzie lepsza konkurencja dochodzi od nowego sezonu brak jakiegokolwiek restartu wiec jeszcze lepsza zabawa :D 



#10
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 960 postów

Jedno drugiego nie wyklucza :) Jak tylko będę miał czas to się przejadę.



#11
pro8l3m

pro8l3m

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 189 postów
  • STEAM ID:nope_supra
Jezeli chcecie smigac wurcami to juz nie amatorsko bo chyba zaden amator nie zaczyna od wrc tylko jakis seicento, saxo itd wiec ta liga a przynajmiej nazwa i caly pomysl jest bez sensu do tego dochodza wlaczone asysty co jest wgl porazka juz na starcie :P a i jeszczze chcesz zaczac sezon autami 2010 co jest wgl bez sensu bo silesia rally tez bedzie jezdzic na 2010 wiec nie potrzebne dzielenie graczy zamiast stworzyc jedna aktywna lige ktora bedzie miala fajna frekwencje a wiadomo im wieksza tym lepsza zabawa i wieksza rywalizacja. Ale to tylko moje zdanie :P bo rozumiem stworzyc lige aktualnych aut i osobna klasykow ale 2 ligi w ktorej jezdzimy 2 tymi samymi autami to juz wgl dla mnie bez sensu

#12
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 960 postów

Dziękuję za Twoje zdanie :) Ja jednak myślę, że każdy ma prawo robić to co chce. Stworzyłem tą ligę głównie dla siebie i znajomych, ale że znajomi mają różnie z czasem to postanowiłem się otworzyć na innych. Dla Ciebie asysty są porażką, ja też ich nie używam, ale moi koledzy co jeżdżą od święta już tak. Nasz poziom jest niski i nie mamy czego szukać w innych ligach, gdzie inni gracze wyszlifowali już praktycznie każdy zakręt i nawiązanie walki jest wręcz niemożliwe, zwłaszcza że nie ma się czasu aby szlifować umiejętności na tak wysoki poziom (nie oszukujmy się, ten co więcej gra musi szybciej jechać choćby ze względu na znajomość tras). Może z czasem jak na spokojnie pojeździmy w amatorskiej wskoczymy na regularne rajdy wyżej :) Więc jak widzisz, asysty. czy też zmiany auta to zupełnie co innego do tych dwóch lig co tu mamy i myślę że to dobry pomysł aby dać wybór graczom. Ja tu nic i nikogo nie chcę dzielić, nie po to powstała ta liga, tylko z powodów które opisałem wyżej. A co do samochodów w prawdziwym świecie... myślę że jak każdego by było stać na auto R5 to nikt by się w saxo i seicento nie bawił, nie sądzisz? :)



#13
pro8l3m

pro8l3m

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 189 postów
  • STEAM ID:nope_supra
No nie wiem dla mnie kazdy mistrz i wszyscy kierowcy zaczynali od takich wlasnie saxo , 106 itd nawet jak bylo ich stac na r5. Wiesz w grze jest latwo opanowac taka r5 czy wurca ale na zywo to juz calkiem inna bajka. Po pierwsze nikt sie nierodzi z darem mistrzowskim ze odrazu moze jezdzic najmocniejsza kategoria bo to jest poprostu niemozliwe zeby ktos wsiadl odrazu do najmocniejszego auta bo albo by dzwonil non stop albo by musial jezdzic tempem emeryta a jak wiadomo takie tempo niczego nas nieuczy.

#14
Palo Samo

Palo Samo

    Pasjonat

  • Administrator Ligi
  • 917 postów
  • STEAM ID:palosamo
  • LokalizacjaMorecambe, UK (Istebna, PL)
No nie wiem. RBR mial rozne porady od Richarda Burnsa i jedna z nich mowila zeby nie zaczynac od jazdy na maksa tylko stopniowo zwiekszac tempo. Czyli system "od emeryta do majstra" ;)

#15
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 960 postów

I ja tak właśnie robię, stopniowo zwiększam tempo, ale cały czas główny nacisk aby nie wydzwonić :) I wydaje mi się że umiem już średnim tempem jeździć, a wcale nie jeździłem słabszymi autami bo nie widziałem w tym sensu i  nadal nie widzę, w czym miałoby mi to pomóc jeździć szybciej autami klasy 2010. Poza tym specyfika starszych aut wymusza, aby się ich uczyć przez dłuższy czas, a jak pisałem czasu nie ma na te zabawy. Tutaj liga też nie startowała od 60' 70' więc nie wiem czemu taki nacisk. Jak macie pomysł na lepszą ligę amatorską to śmiało zakładajcie :) Ja miałem trochę inną wizję niż ligi tu obecne, więc postanowiłem to zrobić na swój sposób. Poza tym praktycznie nikt nie zrezygnował z żadnej ligi aby jeździć w amatorskiej, więc nie do końca rozumiem wasze obawy. W rajdach testowych brało udział po kilka osób i to głównie znajomi :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych