Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

SLI dla Assetto Corsa - lepsze bity

tutorial poradnik bench

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Jeżeli korzystacie z układu SLI w Assetto Corsa, warto poprawić sobie jego sprawność. 

  1. Ściągamy NVInspector 

    By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

  2. znajdujemy profil AC
  3. zmieniamy SLI Compatibility Bits (DX10+DX11) z 0x00400F5 (Assetto Corsa)
  4. na 0x000040F5 (Need for Speed, Crysis 3, Project CARS...)
  5. zapisujemy profil Apply changes i zamykamy NVI
  6. po updatach sterowników proces trzeba powtórzyć

Bity testowałem od paru miesięcy, nie zaobserwowałem żadnych problemów z teksturami, czy cieniowaniem.

Wyższe min fps, lepsze skalowanie, polecam.

 

Zrzut%20ekranu%20610_zpslfosljc8.jpg

 

Na najnowszych sterach 378.49, skalowanie (czyli zyski jedna wersus 2 dwie karty) w zależności od tego czy to wbudowany bench (gdzie limituje proc bo dużo AI) czy singiel, oraz tego czy ustawienie grafy na opty czy max oraz rodzielczości skalowanie w Assetto jest na poziomie od 60 do 80%. Bardzo ładnie zważywszy jak cpu bound są wszystkie symulacje.

 

UWAGA 

Spoiler

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
mixer_mr uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#2
Gwozdziu

Gwozdziu

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 479 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Jak to jest z tym SLI w AC? Działa czy nie działa? i czy można łączyć w SLI generację np 1070 i 970 wszystko w kontekście oculusa cv1.


PC - PALIT GTX 1080Ti , GIGABYTE Z97X GAMING 5, i7 4790K  (OC 4,7GHz), 2x8GB RAM 1600 CL9 (OC 2133 Mhz), Cooler master G650M, DELL U2412M,

RIG - Simetik K2

Thrustmaster TX, CSPv2 +damper Mugen kit

Oculus Rift CV1


#3
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

No działa  :tak: Natomiast musisz mieć 2 te same karty, najlepiej tego samego producenta, choć można też łączyć EVGA np. z Palitem czy Asusem. Ważne że 1070 do 1070.

DX12 obiecywali w multiGPU łączenie nawet kart NV a AMD ale...do dziś nie widziałem.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
mixer_mr uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#4
Gwozdziu

Gwozdziu

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 479 postów
  • LokalizacjaWarszawa

ok dzieki


PC - PALIT GTX 1080Ti , GIGABYTE Z97X GAMING 5, i7 4790K  (OC 4,7GHz), 2x8GB RAM 1600 CL9 (OC 2133 Mhz), Cooler master G650M, DELL U2412M,

RIG - Simetik K2

Thrustmaster TX, CSPv2 +damper Mugen kit

Oculus Rift CV1






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: tutorial, poradnik, bench

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych