Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

FunRace #33 - Drift & Chill

online

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

Projekt pod nazwą "FunRace" czyli luźnych wyścigów organizowanych przez portale Simrace.pl, Wykop.pl, #ACLeague, Simracing.pl oraz Drivecenter.pl jest kontynuacją wcześniejszej zabawy z cyklu "AC Team Battle". Zasady pozostają bardzo podobne czyli co 2 tygodnie jedna z ekip ustala zasady wyścigu podając samochody, tor oraz pozostałe warunki ustawień serwera.

 

 

!! UWAGA !! - aktualizacja PLP do wersji 1.19 "

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

" (zobacz pkt. 22 regulaminu)

FunRace #33 - Drift & Chill

  • Organizatorzy: Simrace.pl, Wykop.pl #ACLeague, Simracing.pl, Drivecenter.pl
  • Warunki ustala: Simracing.pl
  • Tor: Zandvoort
  • Leyout: OSRW (ponierz dodatek

    By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

    )
  • Samochód: BMW M235i Racing / wymagane: 

    By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować


    "Młoda krew" - więcej na

    By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

  • Asysty: ustawienia fabryczne
  • Uszkodzenia: 50%
  • Zużycie opon na serwerze: 100%, zużycie paliwa: 100%
  • Ustawienia samochodu: kontrola i trakcja fabrycznie, setup zablokowany, opony medium  
    dozwolona zmiana ustawień tylko dla: paliwa oraz Brake Power (siła hamowania)
  • Program eventu:
    Od 27.03-06.04.2017 (poniedziałek-czwartek) do godz. 19.00 otwarte będą pre-kwali patrz pkt. 12 (ustawienia serwera)
    06.04.2017 godz. 20.20 obowiazkowe spotkanie na TS (simrace.pl)
    06.04.2017 godz. 20.30 rozpoczęcie eventu 
    - 15 min. sesja kwalifikacyjna
    - 2x30 min wyścig czasowy, w drugim wyścigu start z odwróconej kolejności z 1 wyścigu
  • Do eventu kwalifikuje się 32 zawodników na podstawie czasów z kwalifikacji tygodniowych (pre-quali). Jeśli uzyskamy czas poza minimum kwalifikacyjnym również jest możliwość udziału w wyścigu jednak pod warunkiem nieobecności kogoś z czołówki w wynikach pre-quali. Osoby takie powinny zgłosić sie na TeamSpeak do organizatorów.
    UWAGA!
    Dla nowych uczestników wymagane jest przejechanie minimum 10 czystych okr. odnotowanych w sesjach pre-quali. 
  • Ustawienie serwera:
    pre-quali:
    nazwa serwera: Funrace | Drivecenter.pl Simrace.pl Simracing.pl #ACLeague
    hasło: starcie
    wyniki live

    By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować


    wyścig:
    Grip zmienny, początkowy 95% startujący już w sesji treningowej i rosnący aż do końca wyścigu, transfer progresji gripu między sesjami 100%. Organizator może jednak zmienić ustawienie serwera jeśli pojawią się specjalne okoliczność np. zwiększające bezpieczeństwo uczestników eventu. 
  • W trakcie sesji FunRace obowiązuje wymóg komunikacji głosowej. W czasie sesji wyścigowych używamy programu TeamSpeak 3 (górne menu forum / TUTORIAL) jednocześnie staramy się ograniczyć komunikacje do niezbędnego minimum, aby nie przeszkadzać innym. Przed wyścigiem na TS w pokoju Assetto Corsa/FunRace zostanie podane nowe hasło upoważniające zakwalifikowanym wejście na serwer.
  • Pit Lane Penalty (PLP) - obowiązkowa aplikacja (zobacz pkt. 22).
    Opis i zasady zostały opisane w temacie Pit Lane Penalty
    Brak aplikacji jest równoznaczne z dyskwalifikacja z wyścigu! 
  • PLP ustawione będzie na 3 dozwolone faule, 4 faul wiążą się z kara przejazdu przez boxy, która trzeba odbyć na najbliższym okrążeniu. Można również otrzymać karę za zbyt szybki wjazd do bosku - obowiązuje limit prędkości 80 km/h.
  • By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

    - obowiązkowa aplikacja, zarówno w sesjach pre-quali jak i podczas wszystkich sesji.
  • Organizator zachowuje prawo do przeprowadzenia restartu wyścigu tylko w przypadku problemów technicznych z serwerem takich jak: start kilku osób z boksów, widoczny falstart spowodowany przez grę, karambol spowodowany lagami (latające auta) itp. Jeżeli restart nie przynosi pożądanych skutków, organizator może odwołać dany event, rundę, do czasu wyjaśnienia problemów. Decyzja o restarcie podejmowana jest w trakcie sesji wyścigowej przez organizatora i ogłoszona na TS3.
  • Punktacja czasowo została wstrzyma wiec nie ścigamy się na pkt. a jedynie dla dobrej zabawy!
  • Kary
    Obowiązuje zasada trzymania się toru jazdy (vide CRC).
    Karane będą wszelkie naruszenia zasad CRC w postaci:
    - Czyste okrążenie PLP - jeśli w czasie quali zanotujemy wyjazd poza tor który zanotuje PLP - a nie zauważy gra czy pTracker - należy odpuścić i spróbować ponownie. Czas uzyskany z cięciem wskazanym przez PLP który zostanie naszym best lapem skutkuje karą 10 sek doliczanych do wyniku wyścigu oraz ostrzezeniem. W przypadku powtarzania tego typu błędu w kolejnych FR można liczyć się z karą DSQ. 
    - Ostrzeżenia za błąd, który powoduje niewielkie konsekwencje dla innych, lub nie zawsze jest ewidentnie zawiniony, czy umyślny, czy też trudno orzec o winie tylko jednej strony. 3 Ostrzeżenia - zakaz startu w kolejnym evencie FunRace
    - Przewinienia za błąd, który powoduje poważne konsekwencje dla innych, którego można było uniknąć przestrzegając CRC. 1 Przewinienie - zakaz startu w kolejnym evencie FunRace, każde następne dodatkowa kara startu w następnym evencie Funrace
    Ostrzeżenia oraz przewinienia sumują się pomiędzy eventami i wygasają po 3 rundach.
    - Za nie oddanie pozycji, wyprzedzanie w miejscu neutralizacji, lub poza torem czyli wyraźne naruszenia pkt. 8,9,10 CRC dodane zostanie kolejne ostrzeżenie, które się sumuje z pozostałymi wykroczeniami.
    - Incydent wyścigowy nie jest forma kary a jego orzeczenie może być połączone z otrzymaniem innej kary za dana sytuacje.

    Wszelkie zgłoszenia wypadków, kolizji oraz niesportowego zachowania należy zgłosić jak najszybciej po wyścigu do organizatorów.

    W trakcie sesji wyścigowej obowiązuje nowy system kar za falstart zgodny z ustawieniami serwera. Kara przejazdu przez boxy, którą należy odbyć na 1 okrążeniu. 
     
  • We wszystkich kwestiach niesprecyzowanych w/w opisem lub zasadami CRC, decydujące zdanie ma organizator.
  • Planowana jest transmisja Stream Live na kanale 

    By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

  • Uwagi organizacyjne
    - w wyścigu obowiązywać będzie nowa zaktualizowana wersja Pit Lane Penalty v. 1.19 (

    By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

    )

SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-black.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi

#2
Gwozdziu

Gwozdziu

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 481 postów
  • LokalizacjaWarszawa

wyniki live coś nie banglają


PC - PALIT GTX 1080Ti , GIGABYTE Z97X GAMING 5, i7 4790K  (OC 4,7GHz), 2x8GB RAM 1600 CL9 (OC 2133 Mhz), Cooler master G650M, DELL U2412M,

RIG - Simetik K2

Thrustmaster TX, CSPv2 +damper Mugen kit

Oculus Rift CV1


#3
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

Nie widze problemu. Wlasnie zrobilm czas i wszystko widac wiec mozesz dokladniej to opisac? 


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-black.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi

#4
Chad_MC

Chad_MC

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 100 postów
  • STEAM ID:chad_mc
  • Origin ID:Chad_MC1
  • LokalizacjaPOL

Mi też nie banglają, nie widać żadnych nicków ani czasów. Jest porsche supercup paul ricard.



#5
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

No to napisz jeden z drugim ze to link w rozpisce a nie z menu gornego gdzie chyba latwiej wchodzic na aktualny LB. Link w rozpisce poprawilem. 


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-black.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi

#6
Chad_MC

Chad_MC

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 100 postów
  • STEAM ID:chad_mc
  • Origin ID:Chad_MC1
  • LokalizacjaPOL
z menu gornego gdzie chyba latwiej wchodzic

 

 Nawet nie wiem gdzie to jest :D



#7
Gwozdziu

Gwozdziu

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 481 postów
  • LokalizacjaWarszawa

:happy:


PC - PALIT GTX 1080Ti , GIGABYTE Z97X GAMING 5, i7 4790K  (OC 4,7GHz), 2x8GB RAM 1600 CL9 (OC 2133 Mhz), Cooler master G650M, DELL U2412M,

RIG - Simetik K2

Thrustmaster TX, CSPv2 +damper Mugen kit

Oculus Rift CV1


#8
Gerard Rex

Gerard Rex

    Pasjonat

  • Moderatorzy
  • 961 postów
  • STEAM ID:rex1981pl
  • Origin ID:rex81pl
  • Social Club:Rex81PL
  • LokalizacjaGorlice
Tutajc673a54d7bee32f7595c397a9881b520.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

PC

 
Rig

 
Net


#9
Chad_MC

Chad_MC

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 100 postów
  • STEAM ID:chad_mc
  • Origin ID:Chad_MC1
  • LokalizacjaPOL

O, dzięki. Miałem info o cookies w tym miejscu i zasłaniało xD



#10
Scrim

Scrim

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 123 postów
  • STEAM ID:Scrim23
  • LokalizacjaWrocław

Co prawda dopiero dziś pojechałem czasówkę ale za to P2. Zamierzam dziś wystartować.


uQwcUQm.jpg


#11
Its Not Me

Its Not Me

    admin

  • Administrator Ligi
  • 461 postów
  • STEAM ID:http://steamcommunity.com/profiles/76561198027376954/
  • LokalizacjaRzeszów

Funrace dopiero za tydzien ;p



#12
Scrim

Scrim

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 123 postów
  • STEAM ID:Scrim23
  • LokalizacjaWrocław

Hehe no wybiegłem myślami w przyszłość. :)


uQwcUQm.jpg


#13
ThermiT

ThermiT

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 59 postów
  • STEAM ID:walectht

O, nie wiedziałem, że tam to jest :)


Użytkownik ThermiT edytował ten post 30 marzec 2017 19:33


#14
modessef1

modessef1

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • STEAM ID:modessef1
  • LokalizacjaWarszawa

serwer padł?



#15
SebaOnePL

SebaOnePL

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 135 postów

Zastanawiam się od kiedy nie obowiązują "Zasady jazdy online społeczności SIMRACE.pl".
 

1. Bezpieczeństwo, podstawową zasadą jest bezkolizyjna jazda, dotyczy to szczególnie samochodu z tyłu. Należy jeździć OSTROŻNIE, z szacunkiem dla przeciwników, przewidywać niebezpieczeństwa, słabszą postawę kolegi albo inne zagrożenia.

 

3. Start i pierwszy zakręt to najwięcej emocji i równie wysokie prawdopodobieństwo kraksy. Nie warto nastawiać się na zyskanie pozycji na pierwszym skręcie. Lepiej stracić niż popsuć sobie i komuś wyścig. Zwykle na walkę mamy jeszcze kilkanaście okrążeń, warto pomyśleć o tym przed startem i postarać się pojechać spokojnie. Koledzy na pewno bardziej docenią walkę na następnych zakrętach, niż bitwę o wszystko na pierwszym.

 

4. Wyprzedzanie, wynika w całości z pkt 1, czyli bezpieczeństwo manewru zależy od jadącego z tyłu. Atak należy przeprowadzić tak, żeby wyprzedzany zawodnik nie zostaw przez wyprzedzającego wytrącony ze swojego toru jazdy, wypchnięty na pobocze czy nie wpadł w poślizg.

 

5. Wyprzedzanie na wejściu w zakręt. Najgorszy nawyk z gry na singlu, kategorycznie nie można wchodzić "na małego" czyli po wewnętrznej zakrętu małym łukiem wpychając się obok/przed przeciwnika (barge passing). Jedyna możliwość gdzie wyprzedzanie na wejściu w zakręt jest możliwe to taka kiedy jeszcze przed skrętem zaistnieje istotna przewaga (istotny overlap). Sytuacja taka zaczyna się kiedy maska wyprzedającego znajduje się co najmniej na wysokości fotela kierowcy wyprzedzanego. Chodzi głównie o to, żeby atakowany widział z boku przeciwnika. Wtedy uznaje się że ma obowiązek udostępnić mu tor jazdy, czyli nie ścinać do wewnętrznej - co spowodowało by kolizję.
Upraszczając wyprzedzić po wewnętrznej zakrętu można kiedy mamy istotny overlap, co daje nam prawo do toru jazdy. Sytuacja ta dotyczy oczywiście wewnętrznej części zakrętu, na zewnątrz nie jest wymagana.

 

6. Obrona pozycji, prowadzący ma prawo do jednego manewru obronnego, następnie musi jechać już obranym torem i nie zmieniać go dla obrony pozycji (czyli nie zajeżdżać drogi). Nie dotyczy to zmiany toru jazdy mającego przygotować do wejścia w zakręt. Przykład to obrona pozycji na prostej startowej na Mugello: jadący za nami próbuje wyprzedzić z prawej, zajeżdżamy mu drogę tylko raz, po czym może (jeśli da radę) wyprzedzić nas z lewej, chyba że jesteśmy już na końcu prostej wtedy legalnie zmieniamy tor jazdy na lewy żeby korzystnie wejść w prawy nawrót. Inna obrona pozycji jest niedozwolona i będzie oceniona jako zajeżdżanie drogi. Obrony pozycji nie należy mylić z umyślnym przeszkadzaniem takim jak: odpuszczanie gazu bez powodu, małe zmiany kierunku czy inne złośliwe zachowania które mogą zostać ocenione jako niesportowe. Jadąc defensywnie zawsze warto zastanowić się dwa razy, czy manewr nie zakończy wyścigu obu kierowców (czasem i więcej).

 

8. Zachowanie po kolizji, kierowca powodujący sytuację kolizyjną musi oddać pozycję na rzecz poszkodowanego swoim zachowaniem (czasem wiąże się to z zaczekaniem na wracających z pobocza na tor). Wyjątek stanowią karambole lub sytuacje niejednoznaczne, nie pozwalające natychmiast zadecydować graczom czy pozycję należy oddać. Wtedy jednak trzeba liczyć się z możliwym wyższym wymiarem kary, jeśli wina będzie ewidentna i zostanie potwierdzona podczas sędziowania.

Jeżeli korzystamy z headsetów wypada oczywiście przeprosić. Wszelkie inne dyskusje są zbędne i przeszkadzają innym i należy je bezwarunkowo zostawić na czas po wyścigu.

 

Dla niektórych kierowców wymienione wyżej przepisy były dziś martwe. Tak jak już kiedyś pisałem FunRace nie oznacza, że można jechać jak w NFS na publicznym serwerze.

 

@Sanji - jak mnie uderzyłeś i wypadłem z trasy to spoko, że przeprosiłeś ale wypadałoby jeszcze poczekać (patrz pkt 8) i oddać pozycję zwłaszcza, że jechaliśmy później kilka okrążeń zderzak w zderzak i miałeś mnóstwo okazji, aby to zrobić.

 

@batonik || WBR Racing wyglądało dla mnie jakbyś nie był momentami świadomy innych aut na torze. Rozpychałeś się na boki i zmieniałeś swój tor jazdy w zakręcie. Ciężko się za Tobą jechało co w efekcie doprowadziło do mojej kolizji z bandą na 1 minutę przed końcem drugiego wyścigu.


Użytkownik SebaOnePL edytował ten post 06 kwiecień 2017 21:07






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: online

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych