Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Plotki nowości przewidywania - nowa gra Kunos Assetto Corsa Competizione

* * * * * 2 głosy

199 odpowiedzi w tym temacie

#1
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

40400149921_4250d6627a_c.jpg

Kunos właśnie zaprezentowało założenia nowej gry wyścigowej - Assetto Corsa Competizione.
Będzie nowa gra na pełnej licencji Blancpain GT, nastawiona na maksymalnie realne odtworzenie rywalizacji na nowym silniku Unreal Engine 4. 

 

UWAGA LISTA OPARTA JEST O WYPOWIEDZI TWÓRCÓW JAK I OSÓB KTÓRE TESTOWAŁY WCZESNĄ FAZĘ GRY, NA TYM ETAPIE DUŻO MOŻE ULEC ZMIANIE A LISTA JEST TYLKO WSKAZANIEM KIERUNKÓW ROZWOJU COMPETIZIONE
 
Lista ficzerów

  • tryby gry: hotlap, szybki wyścig z AI, kariera, mistrzostwa, hot stint, kwalifikacje Super Pole, endurance 3h, 6h, 12h, 24h
  • rozbudowane opcje multiplayer i ratingi
  • profil gracza z pełnymi statystykami
  • nowo zaprojektowane kafelkowe UI  :arrow: https://bit.ly/2KxCjem
  • zaawansowane efekty wizualne dzięki UE4  :arrow: https://bit.ly/2tIBvgt
  • więcej niż jedno źródło światła  :P
  • widok z kasku (helmet view)
  • HUD w pełni dopasowany do proporcji jak 21:9 i 32:9 (w pełni customizowany?)
  • znacznie poprawione audio  :arrow: https://bit.ly/2Kx8fzC
  • wszystkie auta na samplach z realnej serii
  • wszystkie auta z sezonu 2018 Blanca  :arrow:  http://bit.ly/2HBNJNo
  • licencja jest na sezony 2018/19 zatem jeśli pojawią się nowe auta, zobaczymy je także w grze!
  • nowa zawartość na sezon 2019 dopiero po wirtualizacji aut na nowy sezon zatem po premierze pełnej gry w Q1
  • dzięki współpracy z serią auta będą miały realistyczne doważanie (BoP) różne w zależności od toru (tak jak w realu)
  • każda klasa aut będzie zbalansowana dla wyrównania stawki
  • brak customowych malowań, możliwe że będzie jakaś opcja dopasowywania np. sponsorów
  • tory laserowo skanowane  :arrow:  http://bit.ly/2HzzpVv
  • motion capture - realistyczne animacje postaci kierowców i obsługi toru 
  • pełne wsparcie dla kontrolerów od padów pod kierownice
  • do rozbudowy

Fizyka

  • własny silnik fizyki, oparty na doświadczeniach z netKar Pro i Assetto Corsa
  • silnik fizyki to jedyny element przeniesiony do ACC jako baza do dalszej rozbudowy  :arrow: https://bit.ly/2yXtTvv
  • poprawiona fizyka opon, zawieszenia i aero w tym celu zatrudnili nowych ludzi
  • realistyczne asysty, obsługiwane z kokpitu analogicznie do reala
  • koncentracja na realistycznych detalach, manualne sterowanie drzwiami, wycieraczkami, światłami, wyścigowym wyposażeniem wozu i kontrola nad systemami ABS, TC, zapłonem czy mapowaniem silnika
  • AI na pełnej fizyce gracza jak w AC
  • wczesny cel to 30 aut na gridzie
  • model jazdy to duży postęp, będzie to wersja 2.0 a nie poprawki do AC 1.1
  • filozofia Kunos w kwestii realizmu - ACC to sim
  • w developmencie będą pomagać kierowcy serii Blancpain GT

Dynamiczny tor

  • dynamiczna nitka toru, best line podlegający gumowaniu, resztki opon i syf
  • realistyczny wet line, przesychający w zależności od temperatury i pojazdów
  • dynamiczne kałuże, różnej głębokości, aquaplaning
  • strumienie spływającej wody
  • nitka liczona live dla wszystkich graczy na torze

Multiplayer

  • rejestracja postępów gracza (track competence), konsystencja, kontrola pojazdu
  • rating postępów, rating bezpieczeństwa
  • analiza danych na podstawie zachowań graczy (behavioural data analysis)
  • podział kierowców na kategorie (driver category), zbiorczy rating
  • serwerowy matchmaking dla graczy rankingowych
  • zmiany kierowców w singlu i multi (driver swap)
  • prawdopodobnie opcja na pauzę w trakcie gry (także online)
  • prawdopodobnie zapis stanu gry w trakcie wyścigu (singleplayer)
  • ACC będzie hostowało własne serwery
  • pojawi się też opcja dedykowanych serwerów (ligi jak nasza)
  • tryb 'Specjalnych eventów' pozwalający na rywalizację e-sportową

System ratingowy

  • wbudowany system rankingowy z ratingiem każdego zawodnika promującym czystą jazdę
  • system rankingowy buduje Kevin "Minolin" twórca Minoratingu

43746989111_898f850ffd_c.jpg

 

Optymalizacja

Force feedback

  • bez efektów nadpisanych (canned)
  • wszystko podawane przez fizykę
  • jeszcze lepsze czucie i naturalne reakcje niż w AC

Powtórki i transmisje

  • poprawione powtórki z zachowaną dużą dowolnością ich oglądania (jak w AC)
  • opcje nadawania (broadcasting), tryb widza (spectator mode)

Pogoda

  • dynamiczna pogoda w tym deszcz
  • noc (czy pełny cykl dobowy?)
  • realizm pogody ponad dowolność, w styczniu nie będzie śniegu na Monza, bo go tam nie ma, a nawet gdyby nikt nie jeździ po nim GT3
  • nie będzie zmiany pór roku (cyklu sezonowego)
  • opcje przyspieszonego upływu czasu

Otwartość na modyfikacje

  • oficjalne stanowisko Kunos: mody nie będą wspierane na forum ale też nie będą jakoś zabronione, więcej  :arrow:  http://bit.ly/2BQIn09
  • brak otwartości na mody to efekt decyzji projektowych, zespół woli skupić się na przygotowaniu i przetestowaniu 100% stabilnej gry niż poświęcać czas na testowanie otwartej infrastruktury

Lista aut GT3 (prawdopodobna):

  • Aston Martin Vantage V12 GT3
  • Audi R8 LMS
  • Bentley Continental GT3.............. od 10 październik 2018 w EA
  • BMW M6 GT3.............................. od 14 listopad 2018 w EA
  • Ferrari 488 GT3........................... od 12 grudnia 2018 w EA
  • Honda NSX GT3 ........................ od 13 lutego 2019 w EA
  • Jaguar G3 (Emil Frey)..................od 16 stycznia 2019 w EA
  • Lamborghini Gallardo G3 Reiter
  • Lamborghini Huracan GT3.......... od 12 września 2018 w EA
  • Lamborghini REX
  • Lexus RC F GT3
  • McLaren 650S GT3
  • Mercedes-AMG GT3
  • Nissan GT-R Nismo GT3
  • Porsche 911 GT3 R

całkiem możliwe że i GT4

  • Alpine A110 GT4
  • Audi R8 LMS GT4
  • Aston Martin Vantage GT4
  • BMW M4 GT4
  • BMW M4 GT4 (Ekris)
  • Chevrolet Camaro GT4.R
  • Ford Mustang GT4
  • Ginetta G55 GT4
  • KTM X-Bow GT4
  • Maserati GranTurismo MC GT4
  • Mercedes-AMG GT4
  • McLaren 570S GT4
  • Nissan 370Z RJN
  • Porsche Cayman GT4 Clubsport MR
  • Porsche Cayman PRO 4
  • Porsche 997 CUP GT4
  • Sin R1 GT4

W Blancu niektóre modele w 2018 już nie jeżdżą, więc od licencji na konkretne sezony zależy co wypadnie z listy a co potencjalnie dojdzie.

 

Lista torów

  • Barcelona
  • Brands Hatch
  • Budapest
  • Circuit Paul Ricard..od 14 listopad 2018 w EA
  • Hungaroring............od 12 grudnia 2018 w EA
  • Misano....................od 10 październik 2018 w EA
  • Monza.....................od 13 lutego 2019 w EA
  • Nurburgring............od 12 września 2018 w EA
  • Red Bull Ring.........na sezon 2019 https://bit.ly/2KhK9b8
  • Silverstone
  • Spa Francorchamps
  • Zolder.....................od 16 stycznia 2019 w EA

Terminy

  • beta ACC 12 wrzesień 2018 na Steam Early Access
  • prawdopodobna data wczesnego dostępu to wrzesień  :arrow: https://bit.ly/2IELWWS
  • dostęp do bety będzie tańszy niż cena finalnej wersji
  • PREMIERA finalnej wersji gry Q1 2019  :arrow: https://bit.ly/2Kxyq9u

ACC w sklepie Steam

Pierwsze testy ACC:

Platformy:

  • PC
  • konsole (do potwierdzenia która generacja)

Wsparcie dla układów multiGPU jak SLI:

Wsparcie gogli VR

  • wsparcie VR od bety 10 października 2018 
  • brak potwierdzenia, ale wysoce prawdopodobne  :arrow: https://bit.ly/2tHyDAl
  • biblioteki NVidia VRworks usprawniające obsługę gogli (także dla multiGPU) mają natywne wsparcie w Unreal Engine 4  :arrow:  https://bit.ly/2lj7y21

Oficjalna strona AC Competizione  :arrow: https://www.assettoc...t/competizione/

Oficjalne forum ACC  :arrow: https://www.assettoc...discussions.62/

Profil na FB  :arrow: https://www.facebook...ACCompetizione/

 

41286465190_92a896dc15_b.jpg

 

Historyczna pierwsza zapowiedź


Czyli nadchodzi ogloszenie nowej gry od Kunos Assetto Corsa Competizione.  :happy:
 

Assetto Corsa Competizione, nowa oficjalna gra z serii Blancpain GT, oficjalna seria wyścigów turystycznych, nazwana na cześć światowej sławy szwajcarskiej produkcji zegarków Blancpain i zorganizowana przez SRO Motorsports Group, będzie przyśpieszać w tym roku na Steam Early Access.

Dzięki wyjątkowej jakości symulacji, która pozwala graczom na unikalną atmosferę tej serii GT3, gracze mogą rywalizować z oficjalnymi kierowcami, zespołami, samochodami i torami z najwyższym poziomem dokładności i dbałością o szczegóły.

W pełni wykorzystując Unreal Engine 4, Assetto Corsa Competizione zapewni najwyższą jakość renderowania dzięki fotorealistycznym warunkom pogodowym i grafice, aby osiągnąć nowy standard w zakresie realizmu i wyścigów nurkowych. Gracze doświadczą szybkiego momentu obrotowego, gdy znajdą się za kierownicą luksusowych samochodów typu speedster, w tym Ferrari, Lamborghini, McLarens i wielu innych prestiżowych samochodów GT, odtwarzanych z niezwykłym poziomem szczegółowości. Technologia motion capture służy do tworzenia animacji mechaników i kierowców w jeszcze bardziej realistyczny sposób i gwarantuje wysoki poziom zaangażowania graczy podczas wyścigów, postojów i zmian kierowców.

W ostatecznej wersji gry gracze mogą oczekiwać zaawansowanej gry wieloosobowej z Assetto Corsa Competizione, w tym systemu rankingowego, który oceni indywidualną wydajność i zachowanie kierowcy, aby nagradzać najbardziej cnotliwych kierowców i promować uczciwą grę w konkursach online.

 

 
http://simrace.pl/fo...zmiany/?p=56711
 
Oficjalny teaser:
 
Assetto Corsa Competizione, Official game of the Blancpain GT Series Announcement Trailer [PEGI]


Użytkownik rauf edytował ten post 31 lipiec 2018 09:00
update po Spa

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Martion uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#2
YANIcom

YANIcom

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 750 postów
  • STEAM ID:YANIcoom
  • LokalizacjaŁódź

Miodzio :okok:

ACC to początek zapowiedzi AC2, czy coś zupełnie innego?  :?


Użytkownik YANIcom edytował ten post 21 luty 2018 15:11

"Każde miejsce, poza pierwszym, jest słabe" R.K.


#3
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Wygląda na spin-off AC na nowym silniku z rozbudowanym multi. Jak spojrzeć na track record Kunos to lubią uczyć się na takich projektach przed developmentem "dużego" projektu.

 

2006 netKar Pro
2007 Marangoni Hill Climb Simulator 
2009 Trofeo Abarth 500
2010 Ferrari Virtual Academy
2014 Assetto Corsa

2018 Assetto Corsa Competizione (early access)

 

daty premier oczywiście późniejsze od wczesnego dostępu

 

 


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Martion uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#4
YANIcom

YANIcom

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 750 postów
  • STEAM ID:YANIcoom
  • LokalizacjaŁódź

No tak, przed AC mieli już netKar-PRO z deszczem itd...


"Każde miejsce, poza pierwszym, jest słabe" R.K.


#5
Its Not Me

Its Not Me

    admin

  • Administrator Ligi
  • 461 postów
  • STEAM ID:http://steamcommunity.com/profiles/76561198027376954/
  • LokalizacjaRzeszów

HYPE HYPE HYPE HYPE  :happy:



#6
SebaOnePL

SebaOnePL

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 131 postów

Jaram się strasznie :D
Jak tylko FFB będzie tak dobry jak w obecnym Assetto Corsa plus deszcze i noc to jestem w niebie!



#7
Mrocz

Mrocz

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • PSN id:MroczMR
  • LokalizacjaTrójmiasto

Woah... Jaram się :D Uwielbiam oglądać wyścigi Blancpain GT3 Series, a gra oparta na tym jeszcze od Kunos to trochę spełnienie marzeń. Niby nic nowego bo takie wyścigi spokojnie można odegrać w Project Cars 2 czy nawet starym Assetto (ale bez pogody i nocy), nie mniej gra skupiająca się na jednej gałęzi motorsportu pozwoli na dokładniejsze jego odwzorowanie + podejście do trybu multiplayer oby z matchmakingiem i dopasowaniem graczy pod umiejętności i czystą jazdę :) . Na bank zainteresuje się tym tytułem. Ciekawe czy planują wersje PS4/XboxOne. Duże szanse w sumie bo to na razie zapowiedź Steam Early Acces :) 



#8
wasyl00

wasyl00

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 305 postów
  • LokalizacjaUK

Patrzac na screeny to trzeba przyznac ze efekty (deszcz plus noc) daja rade :okok:  Auta rowniez wyglada bosko. Odstaje natomiast screen z Brands Hatch, wyglada wrecz sterylnie.


Drive It Like You Stole It 

 

PC

 

Rig

#9
Mrocz

Mrocz

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • PSN id:MroczMR
  • LokalizacjaTrójmiasto

Obstawiam, że większość torów i modeli samochodów i tak zrobili porty z tego co mieli + ewentualne poprawki :) Jak dla mnie może i tak być, ważne by gra działała stabilnie i była dopracowana :) 



#10
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory

No, ciekawe co z tego wyjdzie. Kibicuje Kunosom ale mam mieszane odczucia co do licencji... oby odczucia jazdy w deszczu stały na wysokim poziomie, jak na suchym w AC :)

 

Tymczasem na głównej - AC: Competizione zadebiutuje latem!


30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo


#11
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

To już trochę więcej wiemy:

 

  • wszystkie auta z sezonu 2018 Blanca  https://www.blancpai...lter_brand_id=0
  • dynamiczna pogoda
  • tory laserowo skanowane
  • realistyczna technologia skanowania ruchu ciała - motion capture - dla kierowców i obsługi toru
  • serwerowy matchmaking dla graczy rankingowych
  • tryby gry: hotlap, kariera, mistrzostwa i trening dowolny

 

https://www.blancpai...ter_team_news=0


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Martion uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#12
YANIcom

YANIcom

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 750 postów
  • STEAM ID:YANIcoom
  • LokalizacjaŁódź

GITARRA  :hura:

to kiedy to lato w tym roku?  ;)

 

https://www.assettoc...t/competizione/


Użytkownik YANIcom edytował ten post 21 luty 2018 18:13

"Każde miejsce, poza pierwszym, jest słabe" R.K.


#13
Mrocz

Mrocz

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • PSN id:MroczMR
  • LokalizacjaTrójmiasto

To już trochę więcej wiemy:

 

  • wszystkie auta z sezonu 2018 Blanca  https://www.blancpai...lter_brand_id=0
  • dynamiczna pogoda
  • tory laserowo skanowane
  • realistyczna technologia skanowania ruchu ciała - motion capture - dla kierowców i obsługi toru
  • serwerowy matchmaking dla graczy rankingowych
  • tryby gry: hotlap, kariera, mistrzostwa i trening dowolny

 

https://www.blancpai...ter_team_news=0

 

Wszystkie auta, ale się zastanawiam czy wszystkie GT3, czy zamierzają też dodać GT4, które też jest związane z Blancpain GT Series? 



#14
Plupi

Plupi

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 383 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe

Z tego, co powiedział Marco można spodziewać się znacznie więcej, niż tylko GT3: https://www.blancpai...sa-competizione

 

Marco Massarutto, Co-founder and Brand & Product Manager of Kunos Simulazioni: “This announcement represents a dream come true for us. The Blancpain GT Series license is just the tip of the iceberg. By combining the potential of Unreal Engine 4 and the feedback received from our community, we are producing a completely new simulation aimed to redefine the racing game genre, improving the features that made Assetto Corsa so popular, and introducing those demanded by players for a high-level racing simulation game - with no compromise, and remaining loyal to our philosophy."



#15
Mrocz

Mrocz

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • PSN id:MroczMR
  • LokalizacjaTrójmiasto

Z tego, co powiedział Marco można spodziewać się znacznie więcej, niż tylko GT3: https://www.blancpai...sa-competizione

 

Marco Massarutto, Co-founder and Brand & Product Manager of Kunos Simulazioni: “This announcement represents a dream come true for us. The Blancpain GT Series license is just the tip of the iceberg. By combining the potential of Unreal Engine 4 and the feedback received from our community, we are producing a completely new simulation aimed to redefine the racing game genre, improving the features that made Assetto Corsa so popular, and introducing those demanded by players for a high-level racing simulation game - with no compromise, and remaining loyal to our philosophy."

No ogólnie Blancpain organizuje bardzo dużo wyścigów różnego rodzaju. Głównie GT. GT3 i GT4 są najbardziej znane, ale track day'e dla posiadaczy hypercarów też są:

http://ultracar-gt1.com/


mogą też się pokusić o "archiwalne" zawody. Danie sezonów GT1 na przykład. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych