Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Next Level Racing V3 Motion - doświadczenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16
Kowalski

Kowalski

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 653 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
Na filmiku tym niżej ewidentnie widać, że fotel jest ruchomy a kiera nie. Ujęcie kamery z tylu. Ta konstrukcja to taka wciąż niedoskonała hybryda moim zdaniem. Kompromisem jest zmienna odległość od kierownicy, pedałów, sekwencji czy h skrzyni. To są pewnie centymetry i tyczy się przede wszystkim górnej części fotela, ale jednak. Imponujące są profesjonalne symulatory teamów F1, one zajmują dużo miejsca, ale gdyby to zrobili jakimś cudem w kompaktowej, dobrze dopracowanej domowej wersji i w miarę normalnej cenie..... nie wiem ale chyba to właśnie powinien być wzór do naśladowania, ponieważ to są konstrukcje bezkompromisowe. Mógłbym nawet jeden pokój przeznaczyć tylko na symulator, No problem.

#17
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś
Na filmiku tym niżej ewidentnie widać, że fotel jest ruchomy a kiera nie. Ujęcie kamery z tylu.

 

 

Teraz wiem o czym mówisz. Tzn wszystko jest ruchome i trzyma odległość, ale fotel ma dodatkowo wychyły które zmieniają pewnie kąty ramion do kiery a to już jak mówisz mało realne. 

 

Niemniej z wielu projektów motion które widziałem, ten wygląda na relatywnie niewielki i przede wszystkim ukierunkowany na ruchy poprzeczne zgodne z realiami jazdy samochodowej a nie symulator lotu czy jazdy konnej jak w typowych 2-4-6 DOFach. Mnie się ten pomysł i kierunek projektowy podoba  :okok:

 

Ja masz riga z triplem, to w sumie taka zabawka dużo więcej miejsca więcej nie zajmie, także chyba nie problem.

Bardziej martwiłbym się wydawanymi dźwiękami, tu dużo zależy od zastosowanych siłowników. 


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
AdrianoStyle uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#18
Kowalski

Kowalski

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 653 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
Za krótki filmik żeby ocenić czy ruchy są tylko poprzeczne. Niewątpliwie konstrukcja ciekawa dzięki temu, że jest to hybryda. Jednak jest ten mały minusik.... No i ta świadomość, że są jednak teoretycznie przynajmniej konstrukcje lepsze...

#19
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Nie mówie że tylko poprzeczne, jest ich więcej. Natomiast przysłowiowa dupohamownia jest symulaowana myślę dużo lepiej niż przy stacjonarnych pkt mocowań siłowników, nawet tych najdłuższych. Tu mamy dodatkową funkcję przesuwu z przodu i tyłu i to musi działać.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
AdrianoStyle uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#20
jurek

jurek

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 123 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Co do wysylki pewnie daloby sie to obejsc. NLR V3 jest produkowany przez polska firme (https://motionsystems.pl/), wiec jest spora szansa ze to rowniez robia oni :)


PC

 

Rig

#21
Kowalski

Kowalski

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 653 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth

Rzeczywiście,  ruchoma podstawa fotela to chyba HS203.... obciążenie do 130kg.



#22
Kowalski

Kowalski

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 653 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth

Nie mówie że tylko poprzeczne, jest ich więcej. Natomiast przysłowiowa dupohamownia jest symulaowana myślę dużo lepiej niż przy stacjonarnych pkt mocowań siłowników, nawet tych najdłuższych. Tu mamy dodatkową funkcję przesuwu z przodu i tyłu i to musi działać.

No dobra, tylko czemu to rozwiązanie nie stosują w symulatorach F1 ježeli jest lepsze? Tam stosują jednak siłowniki. One dają dodatkowo ruch góra dół. Moim zdaniem przyszłość to jedna siłowniki.



#23
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Możliwe, że po prostu jeszcze nie stosują  :cool: Zresztą w F1 kładą bardzo duży nacisk na immersję środowiska kokpitu i oddanie skali, zwykle siedzi się w replice bolidu owiniętej ekranami lub projektorem i ruchoma jest cała platforma na której znajduje się rig. Potrafię sobie wyobrazić, że do takiego zastosowania ciągle wygodniejsze mogą są siłowniki. Ale czy dają lepszy efekt od suwnic? Zależy pewnie od paru kwestii w specyfikacji, zakres ruchu roboczego, reaktywność, opóźnienia itd. Zobaczymy w ciągu najbliższych miesięcy kto takie rozwiązanie zakupi i zestawi z dotychczasowymi.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
AdrianoStyle uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#24
TPS

TPS

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 114 postów
  • PSN id:TPS_3
  • Lokalizacja

Next Level Racing zamontowane - Na ten moment to prowizorka na bazie stelaża Prosimu, a że nie wiem kiedy dojdzie mi stelaż 80/20 z Niemiec więc trzeba sobie jakoś radzić. 

Różnice między liniowymi SCN5 100mm a Next Level Racing v3?:

Inaczej czuć transfer masy auta - Czy lepiej, czy gorzej? Ja się bardzo cieszę, ponieważ dla mnie to coś nowego. Wydatek 1000 Euro za używany NLRv3 tym bardziej daje radość z takiej przesiadki.

 

Czy mając 2 DOF od Prosimu za ~2/3 ceny NLRv3, chciałbym mimo wszystko wydać 14.000 PLN na NLRv3? To bardzo trudne pytanie. Oczywiście - jeśli kogoś stać na zmianę zabawki to czemu nie, ale różnica w cenie między w zasadzie gotowym 2DOF a NLRv3 to sporo kasy. Do NLRv3 musisz mieć stelaż i fotel. 

 

  1. Jest deczko ciszej ale nie na tyle, żeby w filharmonii sobie jeździć podczas koncertu. 
  2. Przestrzennie zyskuję miejsce zaraz za fotelem, ale to kwestia 20 cm. Ot będę miał gdzie położyć teczkę, ponieważ o jakimś spektakularnym zysku miejsca nie ma mowy.
  3. Inaczej się hamuje - uczę się czuc hamulec od nowa - dlaczego? Ponieważ w Prosimu siłownik blokował fotel i podczas naciskania hamulca fotel nie cofał się. Tutaj jest inaczej. Teraz siedzę relatywnie wyżej, więc tez jest inny kąt nachylenia. Z nowym stelażem może będzie inaczej.  

Teraz, kiedy już siłowniki liniowe są spakowane czuję lekką tęsknotę za pewnego rodzaju brutalnością. NLRv3 takie brutalne nie jest. Jest inne, co dla mnie znudzonego liniowością SCN5 jest zaletą. Gdybym jednak nie miał żadnego porównania wcześniej, a kasa nie byłaby czynnikiem decydującym - wybór to jest kwestia upodobań. Ja z przesiadki jestem bardzo zadowolony. 


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"


#25
Kowalski

Kowalski

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 653 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth

@rauf możesz mieć rację, wygląda na to że symulator Williamsa jest na szynach. Nie wiem jak stary jest to filmik ale chyba w miarę nowy....



#26
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

@TPS, dzięki za bardzo ciekawe opinie z pierwszej ręki :okok:

 

@Kowalski, a przeróżne te simy, ja nie twierdze że wszyscy idą w szyny, po prostu dostrzegam ich zalety. 

 

2:10 symulator Williams F1

45628410724_8bed4997c9_b.jpg

 

Ale bywają też takie Toyota (sprzed paru lat)

46351744231_dac2a99c2f_b.jpg


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
AdrianoStyle uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#27
vancouver

vancouver

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów

A ja mam takie pytanie: chcę wskoczyć w 2DOF/3DOF do simracingu, nic innego w zasadzie mnie nie interesuje. NLRv3 (2DOF) czy DOFreality H2 (2DOF) / H3 (3DOF) i dlaczego.



#28
TPS

TPS

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 114 postów
  • PSN id:TPS_3
  • Lokalizacja

A ja mam takie pytanie: chcę wskoczyć w 2DOF/3DOF do simracingu, nic innego w zasadzie mnie nie interesuje. NLRv3 (2DOF) czy DOFreality H2 (2DOF) / H3 (3DOF) i dlaczego.


To są dwie różne filozofie działania. Jedna męcząca i jedna znacznie mniej. Jedna bazująca na pamięcią mięśniowej. Druga imitująca pracę zawieszenia.

"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"


#29
vancouver

vancouver

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów

Która jest męcząca, a która znacznie mniej ?

 

Mi zależy na jak najbliższym możliwym odtworzeniu realnego zachowania samochodu oraz kierowcy - dobrze rozumiem, że w tej kwestii 2DOF wygrywa ?



#30
TPS

TPS

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 114 postów
  • PSN id:TPS_3
  • Lokalizacja

Która jest męcząca, a która znacznie mniej ?

 

Mi zależy na jak najbliższym możliwym odtworzeniu realnego zachowania samochodu oraz kierowcy - dobrze rozumiem, że w tej kwestii 2DOF wygrywa ?

 

To raczej wybór - SEAT MOVER vs PLATFORMA. I jedno i drugie może być 2/3DOF. Ja wybrałem SM, znajdziesz moje wypowiedzi na tym i innych forum dlaczego. TO kwestia osobistych preferencji co Ci pasuje. Mnie platformy nie przekonują, ale Barry z SRG przesiadł się z SimXperience Stage 5 na D-boxa, ponieważ ma już stare kości. Jak będę starszy i SM będzie zbyt męczący to pewnie też przesiądę się platformę. Teraz jednak wolę SM


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych