Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po darmowej i prostej rejestacji zyskasz dostęp do treści oraz kontak z społecznością simrace.pl Wiadomość przestanie się pojawiać po pierwszym zalogowaniu. Zapraszamy!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Shaders Patch - Dynamic Lights

mody

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 465 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Jakiś czas temu porzuciłem AC, dziś postanowiłem przetestować dynamiczne światła w AC. 
Tak dobrze przeczytaliście DYNAMICZNE światła.

 

https://acstuff.ru/f...-dynamic-lights

 

Byłem sceptyczny ale po zainstalowaniu przez CM (http://acstuff.ru/app)

oraz dograniu dynamicznej 24h pogody!!!

 

https://www.racedepa...er-suite.19484/

 

Do tej chwili zbieram szczękę.

Jak na grę w której podobno nie da się dodać kilku źródeł światła wygląda to całkiem nieźle ;-)

 

Zresztą zobaczcie jak to się prezentuje:

 



#2
K.A.R.R.

K.A.R.R.

    Hachiroku

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 postów
  • STEAM ID:szop_88pl
  • LokalizacjaLeszno

Mod w połączeniu z GBW naprawdę daje niesamowite efekty. Trasy takie jak Tajo z ruchem ulicznym łapią genialny klimat, a po Shuto Expressway w końcu ściga się z przyjemnością w stylu Hashiriya. Dodatkowo polecam do tej paczki dorzucić ten dodatek:

 


|CPU| i7 3770k 4.4 GHz |COOLER| Noctua NH-D14 |MOBO| Asus P8Z77-V Pro |RAM| 2x8 GB G.Skill TridentX 2400 |PSU| 680W B-Quiet SP E9-CM |GPU| MSI 980ti Gaming

|SSD| 750 GB Samsung EVO850 |HDD| 1,2 TB Seagate+500 GB WD USB |SC| Asus Xonar DX |CASE| Bitfenix Shinobi XL 

 

|SC| Samsung UE55KS8000 4K 60Hz 4:4:4 |SOUND| Logitech Z906, G430 |WHEEL| Thrustmaster T500 |PEDALS| Fanatec CSP V3 |SHIFTER| Fanatec CSS 1.5, CS Handbrake |RIG| DIY


#3
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 465 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Światła na torach także już dostępne :

 

https://www.racedepa...r-poznań.21943/

 

 

Wymagana wersja shader packa:

 

v0.1.23-preview10

 

https://cdn.discorda...3-preview10.zip



#4
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

przekonales mnie, jutro testy jak to dziala 


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-white.png

Rig
PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi

#5
K.A.R.R.

K.A.R.R.

    Hachiroku

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 postów
  • STEAM ID:szop_88pl
  • LokalizacjaLeszno

Czy shader pack v.0.1.23 działa z innymi mapami, czy do każdej z osobna jest potrzebny konfig lamp? Na oficjalnej stronie nie ma jeszcze tej wersji.


|CPU| i7 3770k 4.4 GHz |COOLER| Noctua NH-D14 |MOBO| Asus P8Z77-V Pro |RAM| 2x8 GB G.Skill TridentX 2400 |PSU| 680W B-Quiet SP E9-CM |GPU| MSI 980ti Gaming

|SSD| 750 GB Samsung EVO850 |HDD| 1,2 TB Seagate+500 GB WD USB |SC| Asus Xonar DX |CASE| Bitfenix Shinobi XL 

 

|SC| Samsung UE55KS8000 4K 60Hz 4:4:4 |SOUND| Logitech Z906, G430 |WHEEL| Thrustmaster T500 |PEDALS| Fanatec CSP V3 |SHIFTER| Fanatec CSS 1.5, CS Handbrake |RIG| DIY


#6
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 465 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Tutaj link do ostatniej wersji:

 

https://cdn.discorda...3-preview11.zip

 

Aby działały na innych torach światła potrzebne są pliki konfiguracyjne dla poszczególnych torów.
Takie pliki są aktualnie tworzone przez ludzi



#7
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 465 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

v0.1.23-preview24

I’d keep working on track lights, have a new idea for them, but I promised to release something, so here were go. :slight_smile:

• Introducing conditions: bind your lights to activate only for a specific time of day, with LUTs;
• Conditions might also have LAG and SIMULATE_HEATING properties, allowing for lights to turn on and off smoothly, with a bit of a gradient in the process;
• Alter material properties! On per-material or per-object basis, either in a static manner, or bound to conditions. For examples, look at Brands Hatch config;
• New properties to alter DIRECTION=NORMAL value:
 • DIRECTION_ALTER allows to set a vector in normal basis, so, for example, DIRECTION_ALTER=0,0,1 would mean no adjustment at all, DIRECTION_ALTER=1,0,0 would mean vector is turned 90° to the left (or right, don’t remember right now), and DIRECTION_ALTER=0,0,-1 would invert the vector;
 • DIRECTION_OFFSET would be added to usual normal, for all vectors, so, for example, DIRECTION_OFFSET=0,-1,0 would skew everything down;
• Upper fake shadow for track lights;
• Small fixes.

UPD:  BH config is in a bit of a testing mode, to fix it, set those values for LIGHT_SERIES_2:
SPOT=170
RANGE_GRADIENT_OFFSET=0.5

 

https://cdn.discorda...3-preview24.zip

 

unknown.png



#8
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 465 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

v0.1.23-preview42

• Tyres FX: custom tyres textures now work online, thanks to @paul12451 for great help with testing!
• Lighting FX: point lights for tracks now support DIFFUSE_CONCENTRATION;
• Vertex AO:
  • Multilayer shader fixed;
  • New option for AO brightness multiplier, to fix dark tracks;
  • Support for Config.ini within “.vao-patch” files, allowing to adjust opacity and brightness multiplier without rebaking whole track;
  • Support for single patch for several KN5s.

For updated CustomTracksBakery, look for pinned post in #vertex-ao-chat.

 

https://cdn.discorda...3-preview42.zip



#9
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 465 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Twórca nie zwalnia...

 

v0.1.23-preview43

• Custom tyre textures fixed, now they work for offline cars as well! :sweat_smile:
• New option for track lights, SINGLE_FREQUENCY=1 for single-frequency light (for example, for sodium lights);
• Vertex AO: per-layout patches support;
• Small shader improvements and fixes.

 

https://cdn.discorda...3-preview43.zip



#10
stachu

stachu

    znany jako stringah

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 683 postów
  • STEAM ID:stringah
  • Social Club:stringah
  • LokalizacjaWrocław

@Szymik,  Po wgraniu najnowszej wersji nie ładuje toru i wyrzuca do CMa z komunikatem Race Cancelled. Tylko u mnie ? 



#11
Kobert Rubica

Kobert Rubica

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 86 postów
  • LokalizacjaZadupie obok Warszawy

@stachu Ja jak kiedyś instalowałem Shaders to problemem była aplikacja którą sobie zainstalowałem. Chyba, że to jest problem z jednym samochodem.

 



#12
Gerard Rex

Gerard Rex

    Pasjonat

  • Moderatorzy
  • 903 postów
  • STEAM ID:rex1981pl
  • Origin ID:rex81pl
  • Social Club:Rex81PL
  • LokalizacjaGorlice

Kolejna już wersja lights-patch-v0.1.23-preview79.zip, a w poprzedniej dodano odbicie kierowcy w lusterku.

 


PC

 
Rig

 
Net


#13
Tomessi

Tomessi

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1059 postów
  • STEAM ID:tomessi
  • Xbox Live:T0MESSI
  • LokalizacjaŁódź

Chłopaki nie próżnują.. lights-patch-v0.1.23-preview81.zip

 

 

 

• Tyres FX flickering fixed;
• Loading screen: improved UTF-8 support, proper word wrapping;
• Lights debugging: display outlines, bounding boxes and spheres (set in @Blamer app, or in lighting_fx.ini);
• New TRACK_CONDITIONS_RESTORE option in general.ini, to stop lights from re-enabling when config is changed;
• Light tyres rearranged: precision improved, spotlights can have both DIFFUSE_CONCENTRATION and non-zero SPECULAR_MULT;
• Line light now can have COLOR_FROM and COLOR_TO allowing to create gradients or adjust brightness along the line;
• SPOT, SPOT_SHARPNESS and DIRECTION are also available for line light;
• And, now it can have speculars too, although they could be slower than spotlight speculars;
• New Python functions: ac.ext_version(), ac.ext_getTyreGrain(car_index, tyre_index) (plus ext_getTyreBlister and ext_getTyreFlatSpot), ac.ext_pauseFsWatching(), ac.ext_resumeFsWatching(), ac.ext_debugLights(…), ac.ext_applyTrackConfig(…) (for example, look at AccExtHelper app);
• Small fixes.

"APEX" - niewidzialny szczyt zakrętu, miejsce, dzięki któremu osiąga się najlepszy czas.

 

16478.png

 

Rig

 

PC
 

 


#14
Robsoon

Robsoon

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 122 postów
  • LokalizacjaPiastów

Podpowiecie jak zainstalować tego shaders patcha? Głównie chodzi mi tylko o te lusterka do vr 


PC
     
Rig

#15
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory
Z tego co pamiętam to folder z shaderami dajesz do assettocorsa/mods i aktywujesz przez JSGME.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka

30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: mody

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych