Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Shaders Patch - Dynamic Lights

mody

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 468 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Jakiś czas temu porzuciłem AC, dziś postanowiłem przetestować dynamiczne światła w AC. 
Tak dobrze przeczytaliście DYNAMICZNE światła.

 

https://acstuff.ru/f...-dynamic-lights

 

Byłem sceptyczny ale po zainstalowaniu przez CM (http://acstuff.ru/app)

oraz dograniu dynamicznej 24h pogody!!!

 

https://www.racedepa...er-suite.19484/

 

Do tej chwili zbieram szczękę.

Jak na grę w której podobno nie da się dodać kilku źródeł światła wygląda to całkiem nieźle ;-)

 

Zresztą zobaczcie jak to się prezentuje:

 



#2
K.A.R.R.

K.A.R.R.

    Hachiroku

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1136 postów
  • STEAM ID:szop_88pl
  • LokalizacjaLeszno

Mod w połączeniu z GBW naprawdę daje niesamowite efekty. Trasy takie jak Tajo z ruchem ulicznym łapią genialny klimat, a po Shuto Expressway w końcu ściga się z przyjemnością w stylu Hashiriya. Dodatkowo polecam do tej paczki dorzucić ten dodatek:

 


|CPU| i7 3770k 4.4 GHz |COOLER| Noctua NH-D14 |MOBO| Asus P8Z77-V Pro |RAM| 2x8 GB G.Skill TridentX 2400 |PSU| 680W B-Quiet SP E9-CM |GPU| MSI 980ti Gaming

|SSD| 750 GB Samsung EVO850 |HDD| 1,2 TB Seagate+500 GB WD USB |SC| Asus Xonar DX |CASE| Bitfenix Shinobi XL 

 

|SC| Samsung UE55KS8000 4K 60Hz 4:4:4 |SOUND| Logitech Z906, G430 |WHEEL| Thrustmaster T500 |PEDALS| Fanatec CSP V3 |SHIFTER| Fanatec CSS 1.5, CS Handbrake |RIG| DIY


#3
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 468 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Światła na torach także już dostępne :

 

https://www.racedepa...r-poznań.21943/

 

 

Wymagana wersja shader packa:

 

v0.1.23-preview10

 

https://cdn.discorda...3-preview10.zip



#4
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

przekonales mnie, jutro testy jak to dziala 


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-white.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi

#5
K.A.R.R.

K.A.R.R.

    Hachiroku

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1136 postów
  • STEAM ID:szop_88pl
  • LokalizacjaLeszno

Czy shader pack v.0.1.23 działa z innymi mapami, czy do każdej z osobna jest potrzebny konfig lamp? Na oficjalnej stronie nie ma jeszcze tej wersji.


|CPU| i7 3770k 4.4 GHz |COOLER| Noctua NH-D14 |MOBO| Asus P8Z77-V Pro |RAM| 2x8 GB G.Skill TridentX 2400 |PSU| 680W B-Quiet SP E9-CM |GPU| MSI 980ti Gaming

|SSD| 750 GB Samsung EVO850 |HDD| 1,2 TB Seagate+500 GB WD USB |SC| Asus Xonar DX |CASE| Bitfenix Shinobi XL 

 

|SC| Samsung UE55KS8000 4K 60Hz 4:4:4 |SOUND| Logitech Z906, G430 |WHEEL| Thrustmaster T500 |PEDALS| Fanatec CSP V3 |SHIFTER| Fanatec CSS 1.5, CS Handbrake |RIG| DIY


#6
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 468 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Tutaj link do ostatniej wersji:

 

https://cdn.discorda...3-preview11.zip

 

Aby działały na innych torach światła potrzebne są pliki konfiguracyjne dla poszczególnych torów.
Takie pliki są aktualnie tworzone przez ludzi



#7
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 468 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

v0.1.23-preview24

I’d keep working on track lights, have a new idea for them, but I promised to release something, so here were go. :slight_smile:

• Introducing conditions: bind your lights to activate only for a specific time of day, with LUTs;
• Conditions might also have LAG and SIMULATE_HEATING properties, allowing for lights to turn on and off smoothly, with a bit of a gradient in the process;
• Alter material properties! On per-material or per-object basis, either in a static manner, or bound to conditions. For examples, look at Brands Hatch config;
• New properties to alter DIRECTION=NORMAL value:
 • DIRECTION_ALTER allows to set a vector in normal basis, so, for example, DIRECTION_ALTER=0,0,1 would mean no adjustment at all, DIRECTION_ALTER=1,0,0 would mean vector is turned 90° to the left (or right, don’t remember right now), and DIRECTION_ALTER=0,0,-1 would invert the vector;
 • DIRECTION_OFFSET would be added to usual normal, for all vectors, so, for example, DIRECTION_OFFSET=0,-1,0 would skew everything down;
• Upper fake shadow for track lights;
• Small fixes.

UPD:  BH config is in a bit of a testing mode, to fix it, set those values for LIGHT_SERIES_2:
SPOT=170
RANGE_GRADIENT_OFFSET=0.5

 

https://cdn.discorda...3-preview24.zip

 

unknown.png



#8
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 468 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

v0.1.23-preview42

• Tyres FX: custom tyres textures now work online, thanks to @paul12451 for great help with testing!
• Lighting FX: point lights for tracks now support DIFFUSE_CONCENTRATION;
• Vertex AO:
  • Multilayer shader fixed;
  • New option for AO brightness multiplier, to fix dark tracks;
  • Support for Config.ini within “.vao-patch” files, allowing to adjust opacity and brightness multiplier without rebaking whole track;
  • Support for single patch for several KN5s.

For updated CustomTracksBakery, look for pinned post in #vertex-ao-chat.

 

https://cdn.discorda...3-preview42.zip



#9
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 468 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Twórca nie zwalnia...

 

v0.1.23-preview43

• Custom tyre textures fixed, now they work for offline cars as well! :sweat_smile:
• New option for track lights, SINGLE_FREQUENCY=1 for single-frequency light (for example, for sodium lights);
• Vertex AO: per-layout patches support;
• Small shader improvements and fixes.

 

https://cdn.discorda...3-preview43.zip



#10
stachu

stachu

    znany jako stringah

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 685 postów
  • STEAM ID:stringah
  • Social Club:stringah
  • LokalizacjaWrocław

@Szymik,  Po wgraniu najnowszej wersji nie ładuje toru i wyrzuca do CMa z komunikatem Race Cancelled. Tylko u mnie ? 



#11
Kobert Rubica

Kobert Rubica

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 89 postów
  • LokalizacjaZadupie obok Warszawy

@stachu Ja jak kiedyś instalowałem Shaders to problemem była aplikacja którą sobie zainstalowałem. Chyba, że to jest problem z jednym samochodem.

 


76561197963511105.png


#12
Gerard Rex

Gerard Rex

    Pasjonat

  • Moderatorzy
  • 949 postów
  • STEAM ID:rex1981pl
  • Origin ID:rex81pl
  • Social Club:Rex81PL
  • LokalizacjaGorlice

Kolejna już wersja lights-patch-v0.1.23-preview79.zip, a w poprzedniej dodano odbicie kierowcy w lusterku.

 


PC

 
Rig

 
Net


#13
Tomessi

Tomessi

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1069 postów
  • STEAM ID:tomessi
  • Xbox Live:T0MESSI
  • LokalizacjaŁódź

Chłopaki nie próżnują.. lights-patch-v0.1.23-preview81.zip

 

 

 

• Tyres FX flickering fixed;
• Loading screen: improved UTF-8 support, proper word wrapping;
• Lights debugging: display outlines, bounding boxes and spheres (set in @Blamer app, or in lighting_fx.ini);
• New TRACK_CONDITIONS_RESTORE option in general.ini, to stop lights from re-enabling when config is changed;
• Light tyres rearranged: precision improved, spotlights can have both DIFFUSE_CONCENTRATION and non-zero SPECULAR_MULT;
• Line light now can have COLOR_FROM and COLOR_TO allowing to create gradients or adjust brightness along the line;
• SPOT, SPOT_SHARPNESS and DIRECTION are also available for line light;
• And, now it can have speculars too, although they could be slower than spotlight speculars;
• New Python functions: ac.ext_version(), ac.ext_getTyreGrain(car_index, tyre_index) (plus ext_getTyreBlister and ext_getTyreFlatSpot), ac.ext_pauseFsWatching(), ac.ext_resumeFsWatching(), ac.ext_debugLights(…), ac.ext_applyTrackConfig(…) (for example, look at AccExtHelper app);
• Small fixes.

"APEX" - niewidzialny szczyt zakrętu, miejsce, dzięki któremu osiąga się najlepszy czas.

 

16478.png

 

Rig

 

PC
 

 


#14
Robsoon

Robsoon

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 143 postów
  • LokalizacjaPiastów

Podpowiecie jak zainstalować tego shaders patcha? Głównie chodzi mi tylko o te lusterka do vr 


PC
     
Rig

#15
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory
Z tego co pamiętam to folder z shaderami dajesz do assettocorsa/mods i aktywujesz przez JSGME.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka

30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: mody

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych