Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Assetto Corsa Competizione BETA - pierwsze wrażenia

- - - - -

176 odpowiedzi w tym temacie

#166
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

No i w grze tyle samo powinno być, gra dopasuje zakres do auta. W GT3 dobijasz do pełnego obrotu?


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Zikos4 uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#167
Robsoon

Robsoon

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 143 postów
  • LokalizacjaPiastów

W grze też mam ustawione 900 stopni. Chodzi mi o to, że kiedy widzę że w grze kiera dobija już do maksymalnego kąta skrętu, to ja ciągle mogę kręcić dalej póki nie dobiję do 900 stopni. Nie ma tego oporu który czuć w AC, kiedy kiera dobija do skrajnych wartości.


PC
     
Rig

#168
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Możliwe, że wizualna reprezentacja zakresu obrotu jest jeszcze niedopasowana. Generalnie w widoku z kokpitu to ręce i kierę się wyłącza, bo widzisz własną przecież i tego bym się trzymał. W GT3 raczej nie ma okazji dobijać do ograniczników, choć oczywiście lepiej gdyby gra miała jakiś rodzaj locka.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Zikos4 uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#169
ion1914

ion1914

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 284 postów
  • STEAM ID:ion1914
  • LokalizacjaLodz
Takie info na Twitterze dla VR.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

PC

Rig

#170
shogel

shogel

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 933 postów
  • LokalizacjaPruszcz Gdański

Dziś po paru miesiącach sprawdziłem, jak działa ACC. Parę słów wrażeń użytkownika VR :

Na dzień dobry zrobiłem czystą instalkę z usunięciem folderów. Niestety znów, żeby poustawiać opcje graficzne trzeba najpierw odpalić grę w trybie jednego monitora. Dopiero potem w VR. Nie wpisywałem "-vr".  Po kliknięcu przycisku "graj" usuchamia się okno wyboru, gdzie można uruchomić grę w trybie VR. Wszystko potem działało jak trzeba. No ale do rzeczy:

Największe obawy miałem jak będzie sim chodzić na moim sprzęcie (laptop: i7-7700HQ, GTX 1070). I tutaj doznałem największego zaskoczenia. Na ustawieniach takich średnich, żeby gra wyglądała jako tako, żeby dało się jechać długi wyścig i żeby minimum utrzymywało się te 45klatek w trybie ASW - wszystko chulało jak trzeba w wyścigu z 29 przeciwnikami, w nocy w deszczu! Tego się zupełnie nie spodziewałem. Lekko zaczęło przycinać na starcie jak się wszyscy władowali przy mnie w szykanę, ale poza tym wszystko chodziło płynnie. Jakbym zszedł jeszcze trochę z ustawieniami, to by w ogóle nie było problemu. Lusterka miałem włączone, ale "low". W dzień na suchym juz nie było żadnych przycięć. Oczywiście jeśli komuś zależy na stałych 90FPS przy takiej konfiguracji sprzętu, to raczje nie da rady. Ale ja od ponad roku jeżdżę na 45 w trybie ASW i nie mam z tym problemu.

Jeśli chodzi o frajdę z jazdy - ja pier....!  Odechciało mi się w zwykłym AC jeździć. Jak dla mnie fizyka jest taka pomiędzy iR a AC. Właśnie dokładnie czegoś takiego szukałem. Nie jest tak gumowo, a jednocześnie nie łapię spinów nie wiadomo skąd. Jak już coś się dzieje, to wiem dlaczego. Trochę niedopracowane są dźwięki. Za cicho słyszałem swoje auto, wozy przeciwników musiałem ściszyć do 80%. To jeden z minusów. Ale ... nie mogłem przestać jeździć. I wisienka na torcie jak dojechałem do mety w wyścigu na monzie - kałuże na asfalcie, noc i zielono-czerwono-szary dym unoszący się nad torem. Kibice machający flagami. Kurcze.....fajnie.

Wszedłem sobie na serwer multiplayer jakis niemiecki i tu kolejny miły akcent. Na dzień dobry PP :D

Jeździłem Freyem i przypadło mi to auto do gustu.

Powiem wam, że czekam z niecierpliwością na naszą ligę. Zdecydowanie sie od razu zapisuję. Nie wiem co prawda jak się ACC będzie sprawowało w wyścigach multi, ale widzę bardzo duży postęp optymalizacji przez te kilka miesięcy. Jestem dobrej myśli.

 

Jeszcze pytanie: jak ustawić lock view to horizon? (żeby auto się ruszało a nie tor). Trzeba edytować opcję w configu czy w ustawieniach gry się da?


Użytkownik shogel edytował ten post 09 marzec 2019 23:56

ASUS GL502V (i7-7700HQ, GTX1070)


#171
kovv@I

kovv@I

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 23 postów
  • STEAM ID:kovvaI
  • LokalizacjaMysłowice

Pograłem dziś trochę MP, i muszę stwierdzić że w końcu da się pograć MP :)

Niestety po dłuższej przerwie moje i tak słabe umiejętności dosięgnęły dna, ale i tak gra się przyjemnie na końcu stawki :)

Niestety spora ilość kierowców to rasowe kamikaze..

 

Jeżeli chodzi o wydajność, to w moim przypadku nic się raczej nie zmieniło - tzn jest dobrze.

 

PS. nie jest planowany kiedyś wieczorny wyścig simrace?


PC

 

Rig

#172
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1050 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

No skoro mówicie, że Multiplayer już działa w miarę sensownie, to trzeba będzie serwer postawić :)

Na dzień dzisiejszy nie widziałem konkretnego opisu ustawień sesji serwera, a plik README jest z grudnia i wiele się pozmieniało od czasu jego wydania, ale jakoś damy radę.

 

Co do wydajności, to poprawiła się nieco po zrobieniu świeżej instalacji zgodnie z zaleceniami, o których pisał ion1914. Poprawili też w końcu buga i teraz można już nie tylko wyszukać serwer w VR ale też i wpisać hasło, więc w końcu to działa. Może jeszcze nie do końca tak jak trzeba, bo najpierw trzeba wybrać auto i team i dopiero wtedy poszukać serwera, bo odwrotnie to jak się przejdzie na wybór auta, to trzeba szukać od nowa. Wiele jest jeszcze do poprawienia w interfejsie VR, na przykład HUD, który ciężko jest tak ustawić aby wszystkie elementy były widoczne, bo w niektórych autach chowają się za rurami od klatki itp. ale powiedzmy, że da się z tym żyć. Martwi mnie, że jadąc w VR bardzo ograniczona część ekranu jest wyświetlana na TV i w ogóle nie jest wyświetlany HUD, to tak bardziej pod kątem streamowania onboardów, no ale szkoda, w AC to działało.

Są zaktualizowane zalecenia dot. ręcznego grzebania w engine.ini celem poprawy jakości i wydajności VR ale ich jeszcze nie próbowałem:

https://www.racedepa....160409/page-10

 

shogel: Wpisanie -vr w opcjach uruchamiania ma pominąć uruchamianie nakładki Steam VR co może rzekomo wpłynąć na lepszą wydajność ale szczerze to nie wiem czy widać jakąś różnicę. Ja dopisałem i wtedy odpalam "Zagraj w ACC", a i tak uruchamia mi się w trybie VR.

Jeśli chodzi o 'Lock to horizon', to jeśli nie ma opcji w ustawieniach grafiki, a zdaje mi się że jest i to na suwaku, to zobacz na tej planszy co się wyświetla przy uruchomieniu w VR.


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig

#173
shogel

shogel

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 933 postów
  • LokalizacjaPruszcz Gdański

O... tego szukałem:

 

 

 

Is there a build in FPS counter or do I need to get something like "FPSVR" via Steam? I have an Odyssey+ fwiw. My goal is to minimize .ini tweaks seeing that the game is still mid development and updates could create conflicts.

Is there a general consensus on which graphics settings having the highest performance hit?

 

 

go to c:\documents\Assetto Corsa Competizione\config\hud.json
open with editor
set "fpsvisible": 1

 

Ps. Dizeki Fugazi


ASUS GL502V (i7-7700HQ, GTX1070)


#174
shogel

shogel

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 933 postów
  • LokalizacjaPruszcz Gdański

Dziś potestowałem jeszcze parę godzin acc . Małe sprostowanie wcześniejszego postu:

Zmienianie ustawień w VR działa. Jednak do tego  trzeba odpalić acc z tym "-vr". Ale trzeba nastepnie odpalić nie w trybie VR tylko normalnie. Wtedy wszelkie zmiany graficzne zapisują się. Tego nie wiedziałem.

Testowałem dziś też ustawienia z forum RD, które zamieściliście tu wcześniej. Szczerze mówiąc nei zauważyłem specjalnego przyrostu ani jakości ani wydajności. Na końcu usunąłem te ustawienia z engine ini i bawiłem się tylko ustawieniami w simie. Aby móc się scigać przy pełnym gridzie w nocy w deszczu moje ustawienia muszą wyglądać mniej więcej  tak : AA high (temporal), PD 1.3, PP off, distance visible high, dystans w luterkach 70m i ich jakość na low , Większość reszty na mid. Wydaje mi się też, że ustawienia advanced contrast polepsza to co widzę.  

Pobawiłem się też chwilę setupem. Fajnie czuć zmiany , które są dokonywane.  Dziś testowałem Nissana nowego i bardzo fajnie autko. SZczerze mówiąc wolę nić freya. 

Kurde kiedy my jakiś race zorgnizujemy? Wszedłem na jakiś niemiecki serwer, ale tam pełno rozrabiaków było.


Użytkownik shogel edytował ten post 15 marzec 2019 23:27

ASUS GL502V (i7-7700HQ, GTX1070)


#175
YANIcom

YANIcom

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 742 postów
  • STEAM ID:YANIcoom
  • LokalizacjaŁódź

(…) Kurde kiedy my jakiś race zorganizujemy? (…)

… od ACC v1.0 ...

 

EDIT: aaa race, to nawet jutro, myślałem o lidze...


Użytkownik YANIcom edytował ten post 16 marzec 2019 08:28

"Każde miejsce, poza pierwszym, jest słabe" R.K.


#176
kovv@I

kovv@I

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 23 postów
  • STEAM ID:kovvaI
  • LokalizacjaMysłowice

Przedwczoraj grałem testowy wyścig na ACLEAGUE,

Ogólnie odczucia świetne, więc śmiało można już organizować wieczorne multi. Ping był w granicach 30-60 więc jeździło się świetnie. 

Zdarzyło się parę rozłączeń z serwera (mnie wywaliło na 15min przed końcem), ale 15 z 24 dojechało do mety :)

Czekam z niecierpliwością na jakiś wyścig simrace :)

 

PS. jeszcze nie działa pitline w czasie wyścigu.


PC

 

Rig

#177
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1050 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice
Czekam z niecierpliwością na jakiś wyścig simrace

Tu masz zapowiedź ;)

http://simrace.pl/fo...zie/#entry68504


Użytkownik DrFugazi edytował ten post 19 marzec 2019 20:08
Dodanie linku

Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych