Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Nowa wersja PLP - zmiany


Najlepsza odpowiedź DrFugazi , 17 listopad 2018 15:04

No to mamy ujednoliconą wersję PLP dla ACL, ROS i Simrace.pl, cytuję z Discorda:

TheSznikers  

Wczoraj o 22:35

Dobra panowie piekło zamarzło PLP zostało ujednolicone dla wszystkich lig Assetto Corsa w Polsce 369526341130911744.png?v=1

Dzięki koledze @DrFugazi oraz pomocy ziomeczków z ROS udało się tak zmodyfikować PLP aby było takie same dla wszystkich. tj ACL, ROS i Simrace. aplikacja będzie miała zawarte w sobie wszystkie konfiguracje dla każdej ligi które będą się aktywowały automatycznie w zależności od dna tygodnia oraz konfiguracji serwera. Nie ważne skąd pobierzecie PLP będzie poprawne dla wszystkich. Każda z lig zrobi własne ogłoszenie oraz udostępni to samo PLP, nasza ligowa paczka na dysku zostanie zaktualizowana jutro, kto będzie chciał to pobierze od nas :D Ku chwale simracingu 461074790992576522.png?v=1
 

 

ROS:

spike200 Dziś o 11:21
dobra acl juz wrzucilo, to my tez bierzemy, dzieki :)
    Przejdź do postu »


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
47 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Nowa wersja PLP - zmiany (20 użytkowników oddało głos)

zmiany PLP

  1. dodajemy kilka ciec więcej (6-8) (8 głosów [40.00%])

    Procent z głosów: 40.00%

  2. zostawiamy tak jak jest (4) (12 głosów [60.00%])

    Procent z głosów: 60.00%

Głosuj

#1
Turbo_ONE

Turbo_ONE

    Dyskutant

  • Administrator Ligi
  • 238 postów
  • STEAM ID:Turbo_ONE
  • Xbox Live:Turbo ONE 77
  • LokalizacjaCiechocinek

Witam, pracujemy własnie nad wspólną wersja ligowa PLP 1.27 Simrace.pl, ACL, ROS która powinna być gotowa już niedługo i przy tej okazji chciałem zastanowić się czy by czegoś nie zmienić. Miałem już kilkukrotnie taka sytuacje, nawet wczoraj na GT4 ze na początku wyścigu w tłoku przypadkiem złapałem cut, chwile później goniąc kogoś znowu cut, zaczyna się walka o pozycje znowu wyjazd cut, chce kogoś wyprzedzić jadę bardzo blisko za nim nie widzę dobrze lini na zakręcie cut, i nagle się okazuje ze jeszcze jeden wyjazd i drive thru co prowadzi do tego ze muszę kompletnie zrezygnować z walki i skupić cala uwagę na czystej jeździe żeby dojechać do mety, jak na moje to psuje trochę rywalizacje szczególnie w długich wyścigach. Ten problem nie jest na wszystkich torach bo niektóre to się kończy bez żadnego ciecia ale czasem jest to bardzo irytujące. Moja propozycja to zwiększyć ilość dozwolonych ciec o 2 - 4 , dla porównania w ROS są dopuszczone 5 a w ACL 9 i oni nie używają tak rygorystycznego track surfarce jak my. To są takie moje osobiste przemyślenia wiec dodam ankietę dajcie znać co wy o tym sadzicie ;)


Dołączona grafika

#2
Adziu

Adziu

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 498 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz

A gdyby tak zostawić ilość cięć a zmniejszyć karę do np. 10 czy nawet 9 sec.? Już się kiedyś nad tym zastanawiałem przy obserwacji że to ciut słabsi kierowcy mają większą tendencję do do cięć i karanie ich takim + 45 sec jak to się nie raz zdarzyło, oddala ich jeszcze bardziej od sensownej rywalizacji.



#3
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory

[...] a w ACL 9 i oni nie używają tak rygorystycznego track surfarce jak my

 

I potem są takie kwiatki, że ktoś na kwalach jedzie Variante Ascari po trawie :tak:

 

Jak dla mnie to można się pokusić o zwiększenie ilości cięć, ale te 6 to imo górna granica. Warto pomyśleć też nad formatem kary, bo jak dobrze pamiętam to z DT jest taki minus, że podczas cięć na ostatnim kółku można całkowicie pominąć karę. Doliczenie karnych sekund jest o tyle lepsze, że mając walkę na torze nie musimy z niej rezygnować poprzez zjazd do pit-lane, a póki się nie walczy o górne pozycje to kierowca chyba tak nie patrzy na jakim miejscu skończy - przynajmniej tak jest u mnie, kiedy będąc w środku stawki patrzałem bardziej na dobrą walkę z innymi niż końcowy wynik.


30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo


#4
badds01

badds01

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 110 postów
  • PSN id:badds-01
  • LokalizacjaŚwidnica

Zmniejszenie kary za cięcia to chyba najlepsza alternatywa, a najlepiej na przykład, jakby kara była doliczona do końcowego wyniku, dlaczego? Bo na przykład podczas walki, zdarzy się, że ktoś wyjedzie poza tor, zostanie wypchnięty, albo inna taka sytuacja, to mu zalicza cięcie. Załóżmy, że dostanie kare(nie słuszną w tym przypadku) dajmy na to 10sekund. Jeżeli to się doda do końcowego wyniku, to w przypadku protestu, można tą karę cofnąć. Wygoda dla każdego i motywuje do walki. 



#5
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory

@badds01, od tego są odwołania od kar w temacie zgłoszeń ;)


30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo


#6
badds01

badds01

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 110 postów
  • PSN id:badds-01
  • LokalizacjaŚwidnica

@badds01, od tego są odwołania od kar w temacie zgłoszeń ;)

A możesz się odwołać od drive through?



#7
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory

A możesz się odwołać od drive through?

 

Od DT nie, ale wspominałeś o karze 10 sekund i do tego się odwołałem ;)

 

No i to też kolejny argument za karą czasową a nie drive trough.


30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo


#8
badds01

badds01

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 110 postów
  • PSN id:badds-01
  • LokalizacjaŚwidnica

 

A możesz się odwołać od drive through?

 

Od DT nie, ale wspominałeś o karze 10 sekund i do tego się odwołałem ;)

 

No i to też kolejny argument za karą czasową a nie drive trough.

 

Widzę, że się rozumiemy ;)



#9
Tycha

Tycha

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 288 postów
  • Lokalizacja3City
Jak dla mnie kara czasowa jest zdecydowanie lepsza. Surowość drive through zależy głównie od długości pit-lane. Dodatkowo dochodzi kwestia wychłodzonych opon po przejeździe, co rzutuje potem na tempo.

Odnośnie ilości cięć - jestem za tym rozwiązaniem:

Dozwolona ilość cięć = długość wyścigu / 10.

#10
Turbo_ONE

Turbo_ONE

    Dyskutant

  • Administrator Ligi
  • 238 postów
  • STEAM ID:Turbo_ONE
  • Xbox Live:Turbo ONE 77
  • LokalizacjaCiechocinek

no zgadzam się z wami, kara czasowa była by lepsza zdecydowanie w takich sytuacjach i nie kończy to walki, ale to dalej nie rozwiązuje problemu ze wałczące auta zbierają cuty wiec i tak bym był za tym ze dodać parę więcej ;)


Dołączona grafika

#11
badds01

badds01

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 110 postów
  • PSN id:badds-01
  • LokalizacjaŚwidnica

no zgadzam się z wami, kara czasowa była by lepsza zdecydowanie w takich sytuacjach i nie kończy to walki, ale to dalej nie rozwiązuje problemu ze wałczące auta zbierają cuty wiec i tak bym był za tym ze dodać parę więcej ;)

Wyjaśnia problem zgarnianych cutów przez auta walczące. Jeżeli zamiast DT dostaniesz 10 sekund kary(doliczonych do wyniku wyścigu), to potem możesz się od tego odwołać i poprosić o analizę i ewentualne odjęcie 10 sekund od wyniku wyścigu. 



#12
Turbo_ONE

Turbo_ONE

    Dyskutant

  • Administrator Ligi
  • 238 postów
  • STEAM ID:Turbo_ONE
  • Xbox Live:Turbo ONE 77
  • LokalizacjaCiechocinek

Niby tak ale to znowu robi dużo więcej roboty dla sędziów, a moim zdaniem dodanie 2 czyli łącznie 6 załatwiło by robotę. Im więcej o tym myślę tym bardziej kara czasowa rozwiązywała by problemy gdy dla przykładu wypadniemy z toru podczas jakiegoś wypadku i dostajemy cuta to można by go po wyścigu anulować.


Dołączona grafika

#13
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1187 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

Kiedyś robiłem ankietę na temat Simrace surface i PLP. Większość była za pozostawieniem rygorystycznych ustawień, czyli jazda w liniach toru i 3-4 warningi. No i żeby było jak najbardziej realnie to Drive Through. Ja tam nie widzę problemu aby to zmienić, możliwości techniczne są. Tylko zdaje mi się, że rozluźnienie zasad spowoduje znów gdzieś pole do nadużyć i podniosą się głosy, że niepotrzebnie było zmieniane. Kara czasowa też ma swoje wady, nie wiesz czy jest sens walczyć z zawodnikiem przed Tobą, czy nałapał już tyle kar, że skończy kilka pozycji za Tobą. Nie wiadomo czy zwycięzca wyścigu będzie faktycznie zwycięzcą po wgraniu tabeli wyników. No ale jak uważacie. Namyślcie się szybko, można to też obgadać dziś na Team Speaku przed lub po wyścigu. Można to zawrzeć w nowej wersji PLP dla poniedziałkowych wyścigów, regulaminu GT4 bym wolał nie zmieniać w trakcie sezonu.


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig

#14
Turbo_ONE

Turbo_ONE

    Dyskutant

  • Administrator Ligi
  • 238 postów
  • STEAM ID:Turbo_ONE
  • Xbox Live:Turbo ONE 77
  • LokalizacjaCiechocinek

nie wiesz czy jest sens walczyć z zawodnikiem przed Tobą, czy nałapał już tyle kar, że skończy kilka pozycji za Tobą
 

 

Ostatnio na GT4 tak miałem, walcząc z jednym autem on nałapał kar i nie zrobił drive thru, a walczył dalej na koniec złapałem spina bo 2w dałem za dużo gazu i straciłem 3 pozycje, a mogłem sobie spokojnie jechać za nim.

 

Wiec wracamy do punktu wyjścia :/ i znowu jak dla mnie zwiększenie cut np o 2 by dało ciut więcej swobody i więcej fanu z wyścigów ;)

 

Zmienić by można po sezonie GT4 ewentualnie na amatorki.


Dołączona grafika

#15
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1187 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

Na Amatorki można zmienić nawet po dzisiejszym wyścigu, bo to osobne pliki konfiguracyjne jeśli już zmienimy PLP.


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych