Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

ACC - "RealHeadMotion"

- - - - - tutorial

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1
stachu

stachu

    znany jako stringah

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 691 postów
  • STEAM ID:stringah
  • Social Club:stringah
  • LokalizacjaWrocław
  Od początku istnienia ACC bardzo irytował mnie ograniczony widok dla posiadaczy jednego monitora. W AC korzystałem z moda RealHeadMotion i spisywał się świetnie. 
 
Być może jest gdzieś w menu głównym gry opcja włączenie ruchu kamery z ruchem kierownicy. Nie znalazłem. 
Znalazłem za to plik gdzie można to ustawić  --->  cameraoptionsea.json  <----   w Documents\Assetto Corsa Competizione\Config
Zapewne w przyszłości pojawi się w grze wygodne ustawienie w czasie rzeczywistym. Na chwilę obecną musimy się pobawić w pliku. 
 
Niestety przy każdej zmianie wartości w pliku wymagane jest ponowne uruchomienie gry.
Poniżej krótko opisane poszczególne linijki.
 
"lookWithWheel"
Przy wartości "1" maksymalne wychylenie kamery osiągamy przy obrocie kierownicą o 180 st. w lewo bądz prawo. 
Przy wartości "0.5" maksymalne wychylenie kamery osiągniemy przy obrocie kierownicą o 270 st. w lewo bądź prawo.
Zatem zmiana o 0.5 odpowiada 90 st. na kierownicy.
Biorąc pod uwagę kąt obrotu kierownicy 540 st (270 na stronę) w samochodach serii Blancpain ustawiając "lookingwithwheel" poniżej 0.5 ograniczymy wychylenie kamery. 
W moim przypadku najlepiej sprawdziła się wartość 0.15 przy FOV 42 st. Testowałem na torze Missano i kamera naturalnie przesuwała się w stronę apexów na nawrtoach. Przy delikatnych łukach ruch kamery jest niezauważalny. 
 
"lookWithWheelGamma"
Ustawienie krzywej ruchu kamery. Domyślnie 0 czyli ruch przebiega liniowo. Taka też wartość jest dla mnie najwygodniejsza. Szczególnie nie sprawdzałem tej opcji. Przy wartości "2" kamera miała skoki.
 
"lookWithWheelSmoothing"
Wygładzanie ruchu kamery. Przy wartości "1" kamera ma ruchy jak głowa kierowcy po 3 dniowej imprezie. Polecam "0". 
 
"lookWithWheelHeadRoll"
Ruch kamery wokół własnej osi. Przy wartości "1" czujemy się jak na kolejce górskiej w wesołym miasteczku. Rownież najlepiej "0" :)
 


#2
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory

Dobra robota :brawo:


30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych