Nowa ankieta gotowa, zobaczymy co z tego wyjdzie
Logowanie Utwórz konto

Nowy sezon - Ankieta
#2
Napisano 07 grudzień 2018 10:32

Chciałbym ino wspomnieć, że Audi TT jest teraz w RSR, BMW 235i Racing już było w głównej lidze, Mazda MX-5 Cup jest mocno oklepana (choćby wstęp do iRacing), BMW M3 E30 było w DTM Cup, a Alfa Rumuno 4C jakiś czas temu w amatorkach. Jeszcze kilka sezonów i nie będzie czym jeździć
#3
Napisano 10 grudzień 2018 01:01

To może ja zaproponuję Toyoty: Supra na wyścig torowy i Celica na rajd.
Np. jazda jednym samochodem na danym torze (Supra) i na modach tras rajdowych (Celica).
Nie wiem jak to jeździ i chyba preferowane będą skrzynie H oraz hamulec ręczny w zestawie... ale może można będzie się pobawić...
"Każde miejsce, poza pierwszym, jest słabe" R.K.
#4
Napisano 11 grudzień 2018 14:53

Proponuje określić termin tej ankiety i potem zrobić drugą turę gdzie zostaną po 2-3 modele drogowe i wyścigowe które uzyskały najwięcej głosów. Chyba że w związku z tym że drogowe wygrywają w jednym z punktów ankiety to zostaniemy tylko przy drogowych to wtedy np. dać ludziom do zagłosowania między Mazdą RX-7, a Nissanem GTR R34. W ten sposób zostanie wyłoniony zwycięzca.
Inna opcja to jeżeli mają być w następnym sezonie Continental Cup znowu różne auta (np. po 3 wyścigi na auto) to możemy zostawić tą ankietę i np. potraktować stosunek głosów na rodzaj pojazdów jako proporcja między autami wyścigowymi i drogowymi. W ten sposób (prawie) wszyscy będą szczęśliwi. W tym wypadku zwycięzcami na tę chwilę byłyby Nissan GTR i Mazda RX-7, a z pośród wyścigowych trzeba zrobić kolejne głosowanie między BMW M235i, Fordem Escortem i Mazdą MX-5, żeby wyłonić zwycięzcę.
Użytkownik Allais edytował ten post 11 grudzień 2018 14:55
#6
Napisano 12 grudzień 2018 14:22

Pojeździłem trochę wczoraj Audi TT Cup po Mugello i powiem Wam, że wydaje mi się być idealnym autem do Amatorek. Ale w sensie do takich prawdziwych Amatorek, a nie wyścigów starych wyjadaczy. Bardzo łatwo się prowadzi, wybacza sporo błędów i jest na tyle szybkie, że nie wieje nudą na torze. Push To Pass może też dodać smaczku rywalizacji.
#7
Napisano 12 grudzień 2018 14:42

Dla lepszej rywalizacji i jednoczesnie nie zamykania dzwi dla starych wyjadaczy proponuje dodac pare kg i uzaleznic to od wynikow uzyskanych w obecnym sezonie. balast mozna chyba dodac bezposredno komenda na serwerze wiec nie bedzie wymagane specjalne ustawienia serwra. Trzeba by tylko to sprawdzic.
SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"

#8
Napisano 12 grudzień 2018 14:56

Dokładnie, może to być dobra okazja do sprawdzenia takich przeliczników balastowych, jak myślicie?
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Qubet uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum
#9
Napisano 12 grudzień 2018 16:01

Pomysł niby wydaje się dobry, ale myślę, że technicznie nie do zrealizowania przy obecnym podejściu. Musiałaby być lista startowa przygotowana i wgrana na serwer lub sporządzona tabelka ile komu balastu i zbiórka na pół lub godzinę przed wyścigiem żeby poprzydzielać. A część, jeśli nie większość obecnie dołącza do serwera na 10 minut przed wyścigiem. Ponadto wyjście i wejście na serwer powodowałoby konieczność ponownego przypisania balastu jak sądzę.
#10
Napisano 12 grudzień 2018 16:17

Ja chyba nie jestem za dodawaniem balastu w tej lidze... Bo zamiast amatorkami zaczyna wiać profeską No chyba że ktoś kto widzi że odstaje od reszty (LKRISS?
) sam zażyczy sobie dodania obciążenia to nie mam z tym problemu
Wiadomo że taka osoba co robi lapy standardowo 2-3 sekundy lepsze też by chciała powalczyć,więc może chętni się znajdą. Byłoby to również z korzyścią dla słabszych np. ja wyobrażam sobie że próbując wyprzedzić wspomnianego LKrissa, Fugaziego czy Turbo_One musiałbym się sporo napocić więc i mój skill by wzrósł nie mówiąc już o utrzymaniu wyżej wspomnianych za sobą przez cały wyścig
Ja jednak patrząc na moje obecne miejsce w tabeli amatorek uważam że dodawanie balastu musiałoby być porządnie przemyślane bo prosty rachunek "wyższe miejsce w generalce=większy balast" by się nie sprawdziło. Obecnie jestem przed kilkoma osobami tylko dlatego że nie brały one udziału w jednym czy dwóch wyścigach ale porównując poszczególne wyścigi to miejsca miałem gorsze
#11
Napisano 12 grudzień 2018 18:26

Myślę, że na początek można by wprowadzić takie rozwiązanie dla top 3. Chyba proste do ogarnięcia. Nie szalałbym z tą wagą ale powiedzmy tak +5-10 kg? trzeba by to sprawdzić jeszcze aby nie przesadzic.
SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"

#12
Napisano 15 grudzień 2018 21:21

Sam kiedyś myślałem żeby dodawać parę kg balastu dla top 3 - top 5 dla poprawienia rywalizacji Widzę ze spora ilość osób chce kontynuacji Continetal Cup wiec wpadłem na coś takiego, co o tym sadzicie
Chevrolet Corvette C4 ZR-1
911 (993) Turbo
Nissan Skyline R33 GT-R
Lamborghini Diablo VT
https://drive.google...AcJSyuZgxJlKQgB
Użytkownik Turbo_ONE edytował ten post 15 grudzień 2018 21:23
#14
Napisano 15 grudzień 2018 21:51

zrobiłem szybkie testy auta są zbliżone w okolicach kilku sekund ( 1 - 3 sek ) na na lapie, ale ktoś kto się na modach zna musiał by luknąć okiem. Lambo chłopaki z ROS robili funrace to działa ładnie i corvetta tez trzeba by porsche i nissana sprawdzić.
Użytkownik Turbo_ONE edytował ten post 15 grudzień 2018 21:56
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych