Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

ROS SEZON 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
RoS

RoS

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów

Zapisy do trzeciego sezonu ROS ruszyły!

Po Porsche Cup, Lamborghini Super Trofeo przyszedł czas na największy sezon Republic of Simracers. Tym razem zawodnicy mają do wyboru jedno z aż ośmiu dostępnych aut popularnej klasy GT3 i zmierzą się na 8 torach. Pierwszy wyścig już za dwa tygodnie, a wziąwszy pod uwagę wybór dostępnych aut - da kierowcom możliwość zapoznania się z tymi autami w warunkach bojowych. Wspomniany R0 nie będzie co prawda liczony do klasyfikacji generalnej, ale i tak powinien zapewnić dostateczną dawkę wrażeń.

A potem jest już tylko lepiej - klasyki gonią klasyki - Silverstone, Spa, Zandvoort, Donington Park, Brands Hatch, Barcelona i Red Bull Ring.

Do tego jedne z najczęściej wybieranych aut GT we wszystkich lobby online - począwszy od małego i zwinnego BMW Z4 GT3 a na ogromnym Nissanie GT-R GT3 skończywszy - silnik z przodu albo z tyłu, wszystko jest do wyboru. Brakuje chyba tylko aut z napędem na przód jak i cabrio ;) Również co do stylu jazdy każdy znajdzie coś dla siebie. Generalnie zapraszamy do testowania wszystkich aut, bo każde ma w sobie 'to coś'.

Dodatkowo wprowadziliśmy szereg usprawnień, jak również do gry wchodzi nowy system zastępujący Ptrackera i PLP - te aplikacje można spokojnie wyłączyć a wszystko będzie działać jak należy. Powinny zniknąć problemy z łączeniem się z Strackerem, sprawdzanie czy kropka jest czerwona czy zielona, czy wtyczka jest wpięta - teraz wystarczy wbić na serwer i jeździć. Długo nam to zajęło i nie była to łatwa rzecz żeby doprowadzić do stanu jaki jest teraz, ale widząc łatwość obsługi i plusy jakie z tego płyną dla naszych kierowców to uznaliśmy że jak najbardziej warto.

Tradycyjnie na koniec zapewnienie że nie stoimy w miejscu - mamy listę nowych funkcjonalności długą jak sumienie Kuby Rozpruwacza. Część zapewne wprowadzimy w trakcie S3, część poczeka na S4. Postaramy się o bardziej regularne funrejsy, żeby pościgać się razem częściej.

 

W tym wątku będziemy was na bieżąco informować o trzecim sezonie.

 


Do zobaczenia na torze!

 

 

2dwaiok.png



#2
RoS

RoS

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów

Poniżej przedstawiamy wam osiem aut klasy GT3, którymi będziemy się ścigać w trzecim sezonie ROS:

 

 

 

2e3ucn5.png

 

 

 



#3
RoS

RoS

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów

Pierwszy wyścig klasy GT3 na torze Silverstone 

 

34e2n85.png

 

 

Nadszedł długo wyczekiwany moment przez wszystkich kierowców i kibiców simracingu. Po Porsche Cup i Lamborghini Super Trofeo, przyszedł czas na największy sezon Republic of Simracers.

Pierwsza runda sezonu GT3 odbędzie się we wtorek 12 lutego na brytyjskim torze Silverstone! 

 

Na chwilę obecną, do sezonu zapisało się już ponad 170 kierowców! Zapisy wciąż są otwarte. Zapisz się, aby zmierzyć się z najlepszymi wirtualnymi kierowcami w Polsce.

 

Wszystkie informacje nt. sezonu znajdziesz tutaj: https://republicofsi...ers.com/event/9

 

W tym sezonie Silverstone Circuit inauguruje zmagania kierowców. Jest to jeden z najstarszych obiektów wyścigowych nie tylko w Europie, lecz również na świecie. Nie powinien zatem dziwić fakt, że przez wielu kierowców określany jest mianem "Świątyni Motorsportu". Tor leży 53 kilometry na północny wschód od Oxfordu, niedaleko miasteczka Silverstone, na granicy dwóch brytyjskich hrabst – Northamptonshire i Buckinghamshire, zlokalizowanych nieopodal Londynu.

 

 

x56x6p.jpg

 

2rqg5r8.jpg

 

2dagmjo.jpg

 

 

 

Silverstone jest zbudowany na miejscu lotniska wojskowego, oraz innych obiektów militarnych, zajmujących tereny o dużej powierzchni. W czasie II Wojny Światowej, obiekt w Silverstone był jedynie bazą szkoleniową, dysponującą trzema pasami startowymi, ułożonymi w charakterystyczny kształt trójkąta. Po zakończeniu wojny, został odkryty przez entuzjastów szukających miejsca do ścigania się. Obiekt dysponujący szerokimi pasami startowymi i dobrym dojazdem pasował do tego idealnie. 

W sportach motorowych po raz pierwszy użyty został przez grupę przyjaciół, którzy we wrześniu 1947 r. Jeden z ich członków, Maurice Geoghegan, który mieszkał w pobliskiej wiosce Silverstone wiedział, że lotnisko jest puste. On i jedenaścioro innych kierowców ścigało się przez dwumilową trasę, podczas której sam Geoghegan przejechał owcę, która zawędrowała na lotnisko. Po tym wydarzeniu nieformalna trasa stała się znana jako "Grand Prix Mutton"

W następnym roku Royal Automobile Club wydzierżawiło lotnisko i przygotowało bardziej oficjalny tor wyścigowy. Pierwsze dwa wyścigi odbyły się na samych pasach startowych, z długimi prostymi przedzielonymi ciasnymi zakrętami. W 1949 roku postanowiono przejść na tor peryferyjny. Ten układ był używany do Grand Prix 1950 i 1951. W 1952 roku linia start/meta została przeniesiona z Farm Straight do prostych łączących drogi Woodcote i Copse. Ten układ pozostał w dużej mierze niezmieniony przez następne 38 lat. W 1975 r. wprowadzono szykanę, aby ograniczyć prędkości przez Woodcote Corner. W 1991 roku, dodano nową, wolniejszą sekcję Becketts, będącą teraz odwrotnie do poprzedniego biegnącym łukiem, otaczanym przez Maggots i Chapel. Ograniczenie prędkości miało zagwarantować zwężenie toru w tym miejscu. Tor wzbogacono o nowe ogniwo – Vale, łączące odcinek pomiędzy nawrotami Stowe i Club. Skrócono prostą Farm, łuk Bridge został wygładzony, a przed zakrętem Woodcote dodano podwójną pętlę, zaczynającą się nowym wirażem Priory i kończącą się dodatkowym Luffield. 

Po śmierci Senny i Ratzenbergera na Imoli w 1994 roku, wiele torów zostało zmodyfikowanych w celu zmniejszenia prędkości i zwiększenia bezpieczeństwa kierowców. W wyniku tego, wejście z Hangar Straight do Stowe Corner zostało zmodyfikowane w 1995 r., aby jego wejście było mniej niebezpieczne. 

17 maja 2011 roku otwarto świeżo dobudowany, monumentalny budynek nazwany Silverstone Wing – nowoczesny kompleks zawierający 41 boksów, wieżę kontrolną, centrum medialne, strefę dla VIP-ów, 3 duże hale, centrum konferencyjne oraz centrum biznesu z audytorium dysponującym miejscami siedzącymi dla 100 osób. Silverstone Wing ma 390 metrów długości, a jego najwyższym punktem jest tzw. „ostrze”, którego czubek wystaje 30 metrów nad ziemię. Tor posiada 9 trybun, zdolnych pomieścić 90.000 widzów, w tym 6 z nich to obiekty kryte. Zadaszone konstrukcje mieszczą się przy prostej startowej (trybuny Luffield, Woodcote) oraz przy zakrętach Club i Village.

Obecna długość toru wynosi 5,900 km.

 

 

 

33ccg2f.png

 

 

 

Harmonogram zawodów:

 

10ynqdu.png

 

 

 

Przejazd po torze z kierowcą NEOK:

 

 

 

 

Transmisja live z komentarzem:

 

https://www.twitch.tv/nitjsefni

 

 

 

Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę: www.republicofsimracers.com

 

 

 

opracował: kowallo

 

 

 

 

 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych