Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

ROS SEZON 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1
RoS

RoS

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 23 postów

Zapisy do trzeciego sezonu ROS ruszyły!

Po Porsche Cup, Lamborghini Super Trofeo przyszedł czas na największy sezon Republic of Simracers. Tym razem zawodnicy mają do wyboru jedno z aż ośmiu dostępnych aut popularnej klasy GT3 i zmierzą się na 8 torach. Pierwszy wyścig już za dwa tygodnie, a wziąwszy pod uwagę wybór dostępnych aut - da kierowcom możliwość zapoznania się z tymi autami w warunkach bojowych. Wspomniany R0 nie będzie co prawda liczony do klasyfikacji generalnej, ale i tak powinien zapewnić dostateczną dawkę wrażeń.

A potem jest już tylko lepiej - klasyki gonią klasyki - Silverstone, Spa, Zandvoort, Donington Park, Brands Hatch, Barcelona i Red Bull Ring.

Do tego jedne z najczęściej wybieranych aut GT we wszystkich lobby online - począwszy od małego i zwinnego BMW Z4 GT3 a na ogromnym Nissanie GT-R GT3 skończywszy - silnik z przodu albo z tyłu, wszystko jest do wyboru. Brakuje chyba tylko aut z napędem na przód jak i cabrio ;) Również co do stylu jazdy każdy znajdzie coś dla siebie. Generalnie zapraszamy do testowania wszystkich aut, bo każde ma w sobie 'to coś'.

Dodatkowo wprowadziliśmy szereg usprawnień, jak również do gry wchodzi nowy system zastępujący Ptrackera i PLP - te aplikacje można spokojnie wyłączyć a wszystko będzie działać jak należy. Powinny zniknąć problemy z łączeniem się z Strackerem, sprawdzanie czy kropka jest czerwona czy zielona, czy wtyczka jest wpięta - teraz wystarczy wbić na serwer i jeździć. Długo nam to zajęło i nie była to łatwa rzecz żeby doprowadzić do stanu jaki jest teraz, ale widząc łatwość obsługi i plusy jakie z tego płyną dla naszych kierowców to uznaliśmy że jak najbardziej warto.

Tradycyjnie na koniec zapewnienie że nie stoimy w miejscu - mamy listę nowych funkcjonalności długą jak sumienie Kuby Rozpruwacza. Część zapewne wprowadzimy w trakcie S3, część poczeka na S4. Postaramy się o bardziej regularne funrejsy, żeby pościgać się razem częściej.

 

W tym wątku będziemy was na bieżąco informować o trzecim sezonie.

 


Do zobaczenia na torze!

 

 

2dwaiok.png



#2
RoS

RoS

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 23 postów

Poniżej przedstawiamy wam osiem aut klasy GT3, którymi będziemy się ścigać w trzecim sezonie ROS:

 

 

 

2e3ucn5.png

 

 

 



#3
RoS

RoS

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 23 postów

Pierwszy wyścig klasy GT3 na torze Silverstone 

 

34e2n85.png

 

 

Nadszedł długo wyczekiwany moment przez wszystkich kierowców i kibiców simracingu. Po Porsche Cup i Lamborghini Super Trofeo, przyszedł czas na największy sezon Republic of Simracers.

Pierwsza runda sezonu GT3 odbędzie się we wtorek 12 lutego na brytyjskim torze Silverstone! 

 

Na chwilę obecną, do sezonu zapisało się już ponad 170 kierowców! Zapisy wciąż są otwarte. Zapisz się, aby zmierzyć się z najlepszymi wirtualnymi kierowcami w Polsce.

 

Wszystkie informacje nt. sezonu znajdziesz tutaj: https://republicofsi...ers.com/event/9

 

W tym sezonie Silverstone Circuit inauguruje zmagania kierowców. Jest to jeden z najstarszych obiektów wyścigowych nie tylko w Europie, lecz również na świecie. Nie powinien zatem dziwić fakt, że przez wielu kierowców określany jest mianem "Świątyni Motorsportu". Tor leży 53 kilometry na północny wschód od Oxfordu, niedaleko miasteczka Silverstone, na granicy dwóch brytyjskich hrabst – Northamptonshire i Buckinghamshire, zlokalizowanych nieopodal Londynu.

 

 

x56x6p.jpg

 

2rqg5r8.jpg

 

2dagmjo.jpg

 

 

 

Silverstone jest zbudowany na miejscu lotniska wojskowego, oraz innych obiektów militarnych, zajmujących tereny o dużej powierzchni. W czasie II Wojny Światowej, obiekt w Silverstone był jedynie bazą szkoleniową, dysponującą trzema pasami startowymi, ułożonymi w charakterystyczny kształt trójkąta. Po zakończeniu wojny, został odkryty przez entuzjastów szukających miejsca do ścigania się. Obiekt dysponujący szerokimi pasami startowymi i dobrym dojazdem pasował do tego idealnie. 

W sportach motorowych po raz pierwszy użyty został przez grupę przyjaciół, którzy we wrześniu 1947 r. Jeden z ich członków, Maurice Geoghegan, który mieszkał w pobliskiej wiosce Silverstone wiedział, że lotnisko jest puste. On i jedenaścioro innych kierowców ścigało się przez dwumilową trasę, podczas której sam Geoghegan przejechał owcę, która zawędrowała na lotnisko. Po tym wydarzeniu nieformalna trasa stała się znana jako "Grand Prix Mutton"

W następnym roku Royal Automobile Club wydzierżawiło lotnisko i przygotowało bardziej oficjalny tor wyścigowy. Pierwsze dwa wyścigi odbyły się na samych pasach startowych, z długimi prostymi przedzielonymi ciasnymi zakrętami. W 1949 roku postanowiono przejść na tor peryferyjny. Ten układ był używany do Grand Prix 1950 i 1951. W 1952 roku linia start/meta została przeniesiona z Farm Straight do prostych łączących drogi Woodcote i Copse. Ten układ pozostał w dużej mierze niezmieniony przez następne 38 lat. W 1975 r. wprowadzono szykanę, aby ograniczyć prędkości przez Woodcote Corner. W 1991 roku, dodano nową, wolniejszą sekcję Becketts, będącą teraz odwrotnie do poprzedniego biegnącym łukiem, otaczanym przez Maggots i Chapel. Ograniczenie prędkości miało zagwarantować zwężenie toru w tym miejscu. Tor wzbogacono o nowe ogniwo – Vale, łączące odcinek pomiędzy nawrotami Stowe i Club. Skrócono prostą Farm, łuk Bridge został wygładzony, a przed zakrętem Woodcote dodano podwójną pętlę, zaczynającą się nowym wirażem Priory i kończącą się dodatkowym Luffield. 

Po śmierci Senny i Ratzenbergera na Imoli w 1994 roku, wiele torów zostało zmodyfikowanych w celu zmniejszenia prędkości i zwiększenia bezpieczeństwa kierowców. W wyniku tego, wejście z Hangar Straight do Stowe Corner zostało zmodyfikowane w 1995 r., aby jego wejście było mniej niebezpieczne. 

17 maja 2011 roku otwarto świeżo dobudowany, monumentalny budynek nazwany Silverstone Wing – nowoczesny kompleks zawierający 41 boksów, wieżę kontrolną, centrum medialne, strefę dla VIP-ów, 3 duże hale, centrum konferencyjne oraz centrum biznesu z audytorium dysponującym miejscami siedzącymi dla 100 osób. Silverstone Wing ma 390 metrów długości, a jego najwyższym punktem jest tzw. „ostrze”, którego czubek wystaje 30 metrów nad ziemię. Tor posiada 9 trybun, zdolnych pomieścić 90.000 widzów, w tym 6 z nich to obiekty kryte. Zadaszone konstrukcje mieszczą się przy prostej startowej (trybuny Luffield, Woodcote) oraz przy zakrętach Club i Village.

Obecna długość toru wynosi 5,900 km.

 

 

 

33ccg2f.png

 

 

 

Harmonogram zawodów:

 

10ynqdu.png

 

 

 

Przejazd po torze z kierowcą NEOK:

 

 

 

 

Transmisja live z komentarzem:

 

https://www.twitch.tv/nitjsefni

 

 

 

Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę: www.republicofsimracers.com

 

 

 

opracował: kowallo

 

 

 

 

 

 



#4
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1168 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

Wyścig na Red Bull Ring za nami, myślę że pora podzielić się nieco wrażeniami.

 

Wyścig na Silverstone (zaplanowany na 12.02) nie odbył się w przyczyn technicznych, ale widać organizatorzy wyciągnęli wnioski i do wyścigu na RBR przygotowali się lepiej. Choć przyznaję, że słyszałem głosy niepokoju czy ten wyścig się odbędzie biorąc pod uwagę wieczorne problemy z rozłączaniem się serwerów PreQ dnia poprzedniego. Tu małe niedociągnięcie, bo sporo ludzi jeszcze w ostatniej chwili chciało poprawić swój czas i serwery PreQ powinny być dostępne tak jak napisano, czyli do 23:59. Przed samym wyścigiem również bywały jeszcze restarty serwerów co mogło nasilić niepokój, ale suma summarum organizatorzy stanęli na wysokości zadania i wyścig pod względem technicznym przebiegł bez problemu (serwer Gold).

 

PreQ: przez kilka dni przed końcem PreQ dość intensywnie trenowałem poprawiając co rusz swój czas, testując różne przełożenia skrzyni biegów i setupy. W niedzielę zszedłem poniżej 1.30, co jak sądziłem dawało mi gwarancję występu na serwerze Platinium. Jednakoż w poniedziałek sporo ludzi jeszcze pozaznaczało obecność i wykręciło lepsze czasy, a ja pomimo usilnych prób nie potrafiłem już swojego poprawić więc spadłem do poziomu Gold.

 

Q: wyjechałem niespiesznie i zostawiłem sobie miejsce do poprzednika, po drodze minęliśmy ze dwa auta, które zaliczyły spina i zacząłem pomiarówkę. Pierwsze bez szału i złapałem jakiś wyjazd ale już na drugim lub trzecim zszedłem poniżej 1.30 poprawiając nawet swój czas z PreQ. Zrobiłem jeszcze jeden lap pomiarowy i zjechałem do Pitu. Nie wyjeżdżałem od razu, zrobiłem chwilę przerwy, w końcu miałem niezłą, 2 pozycję. Wyjechałem na 7 minut przed końcem gdy już zacząłem spadać na 4,5 miejsce. Nie udało mi się poprawić czasu i finalnie startowałem z 6 pozycji.

 

R: w jednym słowie: katastrofa! Nie docisnąłem do końca łopatek dual clutch w kierownicy i jak wbiłem bieg gdy pokazały się światła to zaliczyłem falstart. Zamiast już pojechać to nie wiem po co czekałem do końca świateł. T1 i T3 spoko, nawet chyba kogoś wyprzedziłem i utrzymałem tak do końca okrążenia, ale musiałem zjechać na DT przez Pit, co spowodowało, że wyjechałem około 23 pozycji. No a jak wiadomo z tyłu sporo się dzieje więc już na T3 ktoś zaliczył spina, ktoś przez to zacieśnił zakręt, ja będąc po wewnętrznej miałem słabszy grip i nie zdążywszy wyhamować wpakowałem się w bok innego auta. Później starając się gonić i mając nieco lepsze tempo i późniejsze punkty hamowania musiałem kilka razy uciekać na pobocze na przedostatnim zakręcie i nawrotce T3, przez co załapałem kilka ostrzeżeń. Złapałem też spina trzymając ciasną wewnętrzną podczas wyprzedzania i najeżdżając na kerb i spadłem niemal na koniec załapując kolejne cięcie. Zagotowane opony nie pomagały i zdarzały się kolejne błędy oraz DT. Byłem niemal na końcu ale dość szybko odrabiałem straty do zawodników z tyłu, bo miałem tempo około 3s lepsze. Pamiętam 2 McLareny, jakieś Ferrari, Porsche i Mercedesa, z którymi stoczyłem kilka potyczek, wychodząc z nich zwykle zwycięsko. Ale zdarzyło się też skończyć spinem na wjeździe do Pit Lane. Szybki rzut oka na czas i stwierdziłem, że mogę zmienić opony 5 minut wcześniej niż planowałem w połowie wyścigu skoro i tak już stoję na wjeździe i nie mam prędkości. Zjazd, wymiana i wyjazd już za kilkoma ludźmi z czołówki. Niebieska flaga więc puszczam, ale po 1 okrążeniu wyraźnie mam lepsze tempo i dochodzę Raiderskiego na każdym zakręcie. Nie pcham się ale też nie chcę tracić czasu, czekam aż zjedzie do Pitu na obowiązkowy postój ale to się nie dzieje. Stwierdzam, że muszę się oddublować bo marnuję czas, próbuję wyprzedzania ale on jadąc chyba na nieco zużytych Medach hamuje wcześniej i muszę uciekać w bok aby nie zrobić kontaktu. Lekka strata ale za chwilę znów jestem obok. W końcu wyprzedzam i odjeżdżam znów goniąc znajome McLareny i Porsche. Na 12 minut przed końcem jestem w okolicach 14 miejsca, co biorąc pod uwagę moje przygoty jest całkiem niezłym wynikiem. Wyprzedzam jeszcze jeden, dwa samochody. Na 3 okrążenia do końca na przedostatnim zakręcie łapię spina, opony już nie trzymają jak wcześniej. Wyprzedzają mnie ze dwa auta. Zbieram się i jadę ale mam zagotowane opony, muszę do T1 hamować wcześniej. Razor, który jest lepiej napędzony uderza mnie w tył i wyprzedza. Czuję, że trochę moja wina, ale w końcu on był z tyłu i powinien choć oddać pozycję. Jeszcze jedno, dwa lapy, może odzyskam. Zbliżam się i atakuję ale nic na siłę, na ostatnim lapie lepiej wychodzę z ostatniego zakrętu i łapię się w tunel ale już za mała odległość do mety abym wyprzedził. Przejeżdżając przez metę dostaje komunikat, że było głosowanie i zostałem kicknięty z serwera za nieodbycie DT. Może załapałem jeszcze cut na ostatnim zakręcie, a miałem 5/6, nie było szans zjechać. 17 miejsce, choć zdawało mi się, że wyżej.

 

Widziałem też podczas wyścigu sporo kicków za przekroczenie prędkości wjazdu do Pit Lane. Myślę, że warto by to było dopracować, lepsza była by kara czasowa, bo tak to można się zapętlić.


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig

#5
Panjapa22

Panjapa22

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 280 postów
  • LokalizacjaWrocław

To moze cos ode mnie:

 

Były to moje pierwsze powazne zawody wiec strasznie zjadla mnie trema :(

 

PREQ: Na poczatku tragedia o czym z reszta wspominałem w innym temacie. Po kilku poradach zaczełem nadrabiac czas i ostatecznie skonczylem z niskim 1.33 (kilka razy miałem wysokie 1.32 ale zawsze gdzies przycielem tor). Trafilem oczywicie do Brazu. I tak jestem zadwolony z tego czasu bo jak na mnie to dobrze:P

 

Q: I tutaj zaczeła się moja zła passa. Dosłownie jakbym zapomniał jak sie jezdzi :( Ostatecznie niskie 1.35 i koncowka serwera Braz

 

R: Było jeszcze gozej. Przez zagapienie sie przegapilem start i musialem grzecznie odczekac 30 sec w pit stopie. Najlepszy czas podczas wyscigu jaki udalo mi sie uzyskac to niskie 1.34 wiec przeszlo sekunda gozej. Caly wyscig opony nie chcialy sie dogrzac. Przynajmniej udalo mi sie jechac czysto, tylko 4 warningi i ledwie 1 spin :P Zaczynalem na P8 ale skonczlem na P6 z powodu rezygnacji 2 osob wiec jakby nie patrzec bylem ostatni. Z wyscigu juz nie jestem zadowolony, nie dosc ze jechalem strasznie sztywno, nie moglem utrzymac tempa to jeszcze nie bylem nawet bliski tego co robilem w PreQ.

 

Mam nadzieje ze nastepna runda pojdzie lepiej


Rig

 

PC

#6
YANIcom

YANIcom

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 751 postów
  • STEAM ID:YANIcoom
  • LokalizacjaŁódź

U mnie było wszystko zgodnie z oczekiwaniami, ale po kolei...

 

Dwa tygodnie temu przyszła kiera, ale już jej nie montowałem, ponieważ zaraz wyjeżdżałem do Zieleńca. Z nart wróciłem w tą sobotę i usiadłem za kółkiem R8.

Niestety czas preQ wykręciłem słabszy o ponad 0.7s jak w sezonie ACL i wylądowałem na serwerze Gold.

Kwalifikacje tak wypadły jakoś nerwowo i ulokowałem się w drugiej dziesiątce.

Start do wyścigu spokojny, ale chyba zbyt ostrożnie i hamując przed T1 dostałem 2-3 gongi w tył. Ale jeszcze na pierwszym i drugim kółku było kilka kolizji narwanych kolegów.

Kogoś gdzieś się wyprzedziło i znalazłem się na P7, za @kj5d (McLaren), przed nim 2 kierowców w zasięgu. Niestety po dogonieniu @kj5d, mimo kilku prób nie udało mi się go czysto wyprzedzić, może byłem za miękki - gdzieś mnie puknął, gdzieś przy kolejnej próbie coś mi nie pykło i tak straciłem , później znów goniłem aż w końcu dostałem DT jeszcze przed pitem.

Zfrustrowany wjeżdżając do alei na zmianę opon i naprawę oraz dolewkę za późno zahamowałem przekroczyłem prędkość i kolejne DT, ale wyjechałem gdzieś o dziwo na P13.

Niestety goniąc Ferrari którego prowadził @Speedster, zbyt wcześnie zahamował przed przedostatnim prawym i wjechałem w tył, po czym wyleciałem - byłem już zmęczony i wyszedłem...

@Speedster ukończył na 13 a @kj5d na 3.

 

Podsumowując, po dłuższej przerwie, od jazd i wyścigów uważam 45min za nienajgorsze.

Zobaczymy, co potrafi R8 na Donington.

 

P.S. Apka KMR na duży plus - może coś tam trzeba doszlifować...


Użytkownik YANIcom edytował ten post 27 luty 2019 20:34

"Każde miejsce, poza pierwszym, jest słabe" R.K.


#7
badds01

badds01

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 109 postów
  • PSN id:badds-01
  • LokalizacjaŚwidnica

No to ja powiem tak. Wykręciłem super kółko w PreQ, potem zapomniałem o wyścigu, okazało się, że zabrakło 0.010s do Platinum, a ostatni dzień preQ przespałem z powodu choroby.

Kwali fatalne, jak to zazwyczaj w moim wykonaniu.

W wyścigu pierwsze kółka pojechał jak najlepszy, mimo jechania cysterną. Potem niestety zaliczyłem spina, goniłem stawkę, zaliczyłem 2x DT, goniłem stawkę. Tankowanie 1l i dojechałem 5. Bez DT byłaby walka o 1/2 lokatę. Dobry wyścig, jak na marne przygotowanie. 



#8
Patjx

Patjx

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 133 postów
  • STEAM ID:patjx

Mi zrobił się czerwony obraz i wywaliło mnie z serwera i pytanie czy PLP 1.28 powinno być wyłączone.



#9
YANIcom

YANIcom

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 751 postów
  • STEAM ID:YANIcoom
  • LokalizacjaŁódź

Tak, PLP jest zbyteczne.

 

4.1.1. Do jazdy w lidze ROS kierowca jest zobowiązany do zainstalowania i wlączenia niżej wymienionych aplikacji pomocniczych.

          4.1.1.1. Helicorsa/Car Radar (z wyjątkiem jeżdżących z użyciem sprzętu VR, jednakże posiadane tej aplikacji włączonej wciąż jest zalecane)

          4.1.1.2. CrewChief - jeżeli kierowca używa VR
Używanie aplikacji Ptracker i Pit Lane Penalty nie jest wymagane

 

Temat ogarnia apka KMR z pozycji serwera, która cię informuje i wyświetla info na górze ekranu.

Prawdopodobnie nie odbyłeś kary DT - 5 cięć dozwolonych, a 6-te = DT, które należy odbyć na 2-3 najbliższych kółkach.


Użytkownik YANIcom edytował ten post 28 luty 2019 19:52

"Każde miejsce, poza pierwszym, jest słabe" R.K.


#10
Patjx

Patjx

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 133 postów
  • STEAM ID:patjx

Tak wiem ale nic mi nie pokazywało ile mam cięć i ze muszę zjechać do PIT-u na odbycie kary.



#11
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1168 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

PLP nie jest potrzebne. KMR bezpośrednio po cięciu pokazuje na górze ekranu ilość warningów i za co dostałeś, np. crossing left/right track boundary +1 warning (5/6). Po chwili to znika, jeśli masz ptracker włączony to też w jego czacie się pokazuje. No ale po jakimś czasie znika. Nie pamiętam czy w lewym górnym rogu jest czarno-biała flaga, ja przy falstarcie miałem dopóki nie odbyłem kary. Warto mieć Crew Chiefa, on powinien przypominać. Najczęstsze kicki były za to jak wjechałeś odbyć karę i przekroczyłeś prędkość wjazdu do pit choćby o 3 km/h. Pisali o tym na discordzie w dniu wyścigu.


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig

#12
Xarlith

Xarlith

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 92 postów
  • STEAM ID:Xarlit

Flagi? Bez specjalnej apki niemożliwe. KMR komunikuje się z kierowcami jedynie poprzez komunikaty tekstowe, które niestety znikają. Jak chcecie flagi możecie sobie zainstalować dodatkową apkę od Brioche, która będzie wam te flagi wyświetlała, a komunikaty z serwera pokazywała w wybranym przez was miejscu, rozmiarze, kolorze, ale to tyle - też będą znikać.

 

Najczęstsze kicki były za to jak wjechałeś odbyć karę i przekroczyłeś prędkość wjazdu do pit choćby o 3 km/h
No cóż, pewnie wjeżdżali na odbycie zaległej kary DT w ostatniej chwili, a skoro jej nie odbyli, bo przekroczyli prędkość to jak tylko zaczęli nowe okrążenie dostali DSQ.
dDXgQfe.png

#13
Patjx

Patjx

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 133 postów
  • STEAM ID:patjx

Teraz juz wiem czemu dostałem DQ , miałem ostrą walkę z MISZELKIEM ok. 8 okr. i w tym czasie musiałem popełnić cięcia  a w  walce o pozycje łatwo o błędy.Niestety nie spojrzałem na ostrzezenia na  ptracker  które po chwili znikały.Wydaje mi się ze PLP 1.28 jest bardziej czytelne, dostajesz kare za jedno cięcie 1/5 masz 5 cięć 5/5 a cyferki nie znikają i wiemy wtedy ze 6-te cięcie to kara przejazdu przez PIT.Jakie jest wasze zdanie czy PLP 1.28 jest bardziej czytelne od KMR.



#14
berek_san

berek_san

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 123 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Patjx, mam dokładnie takie samo zdanie. Dodatkowo PLP gdy popełnimy jakiś błąd i wrócimy na tor jednocześnie przy powrocie zwalniając daje możliwość uniknięcia ostrzeżenia. KMR daje ostrzeżenia za wszystko, czy Twój błąd, czy ktoś Cię wypchnął z toru, czy straciłeś na tym czy nie - byłeś poza linia wyznaczoną przez program - dostajesz ostrzeżenie. Jakoś bardziej przemawia do mnie opcja z PLP, przynajmniej na razie.


Użytkownik berek_san edytował ten post 02 marzec 2019 09:54


#15
mataman

mataman

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 232 postów
Można włączyć apke Python czat. Wtedy komunikaty są widoczne.

9118.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych