Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

NIGHT RIDERS: Zgłaszanie skarg i kar po wyścigach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#1
siniak

siniak

    Szara Eminencja Night Riders

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1369 postów
  • PSN id:siniak
  • LokalizacjaKraków

W tym wątku proszę opisywać przewinienia innych wobec nas na wyścigach wraz z propozycjami kar wg regulaminu

Skargi można składać maksymalnie do 3 dni po zakończeniu wyścigu. Protest powinien zawierać krótki opis sytuacji spornej, oraz oczywiście wyścig/turniej którego dotyczy. Jeśli zajdzie taka konieczność można dodać filmik z powtórki wyścigu obrazujący sytuację (przez youtube).

Regulamin kar:

NIGHT RIDERS: Kary i punktacja wyścigów


Dołączona grafika

#2
JankessPL

JankessPL

    Stały bywalec

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPip
  • 432 postów
  • PSN id:JankessPL
  • LokalizacjaGdynia

2 wyścig serii SbM,1 okrążenie,długie dochamowanie w dół przy tych tabliczkach i po prostu głupie zachowanie kwiatka,który mimo jazdy uszkodzonym samochodem,chciał wyprzedzić mnie i uszkodzonego siniaka,odbił się od ściany i zatarasował drogę mi i siniakowi,dzięki czemu zostałem poważnie uszkodzony.
I nie chodzi o to że strasznie boli mnie że zająłem te 1-2 pozycję niżej,nie po to się człowiek przygotowuje na bardzo trudnej technicznie trasie,by mimo naprawdę super ostrożnej jazdy ktoś się w niego bezmyślnie wpakował.
Myślę też że należy wywołać jakąś szerszą dyskusję na temat CRC,kiedyś jak się ktoś źle zachował,złamał przepisy to stary wyjadacz(np M-M) kulturalnie Cię *** i wiadomo było że należy podchodzić do jazdy ostrożnie,teraz ilość kraks co wyścig jest zdecydowanie za duża

Na tym forum nie używamy wulgaryzmów!
/siniak



#3
TheFinek

TheFinek

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 386 postów
  • PSN id:FinekPL
  • LokalizacjaStargard
W takim razie prosiłbym o nagranie krótkiego filmiku tej sytuacji, najlepiej ze sztywnej kamery za autem kwiatka :)

#4
SzczwanyGapa

SzczwanyGapa

    Szef Night Riders

  • Administrator Ligi
  • 1310 postów
  • PSN id:p_kwiatek
  • LokalizacjaZegrze Płd.

Dostarczył bym takowe, gdybym je posiadał. Niestety po wyjeździe z pitstopu rozłączyło mnie.
Owszem, samochód miałem uszkodzony, ale równomiernie, i w sytuacji gdy omijałem dwóch jadących zawodników, złapałem pobocza i na resztę zdarzeń nie miałem już żadnego wpływu z racji na najtrudniejszy element tego toru. Z mojego punktu widzenia, to nie moja wina że kolega Jankess nie był w stanie ominąć mojego, odbijającego się bezwładnie, pojazdu.
Jeśli Krazio (jak obiecał po wyścigu :) ) prześle mi powtórkę tego wyścigu to wrzucę nagranie z każdego możliwego ujęcia i karę (jeśli zasłużona) przyjmę z pokorą.
Zaznaczę, że w tym momencie miałem niewiele czasu na reakcję, stąd mój błąd zbyt szerokiego wejścia w zakręt.

Tak to pamiętam i mam nadzieję, że replay rozwieje wszelkie wątpliwości.


Użytkownik SzczwanyGapa edytował ten post 10 styczeń 2015 01:59


#5
SzczwanyGapa

SzczwanyGapa

    Szef Night Riders

  • Administrator Ligi
  • 1310 postów
  • PSN id:p_kwiatek
  • LokalizacjaZegrze Płd.



#6
Campo

Campo

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 637 postów
  • STEAM ID:Campo
  • LokalizacjaWrocław

...teraz ilość kraks co wyścig jest zdecydowanie za duża 

 

... powiedział Jankess po pierwszym wspólnym wyścigu  :good:

 

 

PS. ale incydent świetny, takiego jeszcze u nas nie było :D


Użytkownik Campo edytował ten post 10 styczeń 2015 17:31


#7
JankessPL

JankessPL

    Stały bywalec

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPip
  • 432 postów
  • PSN id:JankessPL
  • LokalizacjaGdynia

Dostarczył bym takowe, gdybym je posiadał. Niestety po wyjeździe z pitstopu rozłączyło mnie.
Owszem, samochód miałem uszkodzony, ale równomiernie, i w sytuacji gdy omijałem dwóch jadących zawodników, złapałem pobocza i na resztę zdarzeń nie miałem już żadnego wpływu z racji na najtrudniejszy element tego toru. Z mojego punktu widzenia, to nie moja wina że kolega Jankess nie był w stanie ominąć mojego, odbijającego się bezwładnie, pojazdu.
 

No to teraz zacytuje Ci parę punktów z zasad CRC,których kompletnie nie znasz

Po pierwsze 

 

 

2. Jazda po torze, ścigamy się po torze a nie poboczach, bezwarunkowo jedno koło musi pozostać na torze (łącznie z linią obrysową), cięcia zakrętów lub nadmierne wyloty na wyjściu będą karane a w sytuacji zyskania takim manewrem pozycji należy ją oddać vide. pkt. 9

Nie ścigamy się na poboczu,a Ty mogłeś spokojnie przede mną i siniakiem zahamować

 

 

1. Bezpieczeństwo, podstawową zasadą jest bezkolizyjna jazda, dotyczy to szczególnie samochodu z tyłu. Należy jeździć OSTROŻNIE, z szacunkiem dla przeciwników, przewidywać niebezpieczeństwa, słabszą postawę kolegi albo inne zagrożenia.

 Widziałeś wyraźnie że Twoja szansa na wyprzedzenie narodziła się z niebezpieczeństwa-błędu siniaka,gdzie w Twoim manewrze była ostrożność?

 

 

7. Jazda po zasadniczym błędzie, nawet jeśli jesteś prowadzący a popełnisz duży błąd (poślizg z utratą kontroli, obrót, wypad z toru itp) bezpieczny powrót na tor czy tez właściwy tor jazdy spoczywa na Tobie. Zawsze wracając na trasę musisz upewnić się, że nie spowodujesz zagrożenia dla jadących prawidłowo za Tobą a chcących błąd wykorzystać. W takiej sytuacji należy oddać pozycję nie narażając bezpieczeństwa, choćby miało to znaczyć przepuszczenie całej stawki.

To że popełniłeś tak gigantyczny błąd nie oznacza że powrót na tor to nie Twój problem,widać wyraźnie że jak lecisz na trawie kompletnie nie hamujesz przez co wlatujesz bezpośrednio przede mną,na dodatek Twoje koła były tak niefortunnie skręcone że w ostatniej chwili wyjechałeś wprost przede mnie,nie miałem szansy nawet zahamować

No i NAJWAŻNIEJSZA ZASADA,KTÓRĄ ZŁAMAŁEŚ

 

 

11. Jazda uszkodzonym pojazdem, wymaga odpowiedzialności za bezpieczny przejazd innych uczestników wyścigu, jeśli wóz jest uszkodzony należy podjąć wszystkie środki żeby bezpiecznie i bez ryzyka dojechać do Pit Stopu. Nawet jeśli ma to oznaczać bardzo wolną jazdę poboczem. Jeśli wóz jest niekierowalny a jazda niemożliwa należy zaparkować na poboczu w bezpiecznym miejscu minimalizując ryzyko kolizji dla innych.  Z dużymi uszkodzeniami wiele nie zawalczysz, a łatwo możesz zepsuć wyścig kolegom.

Masz uszkodzone obydwa przednie koła i silnik,a mimo to atakujesz w najbardziej niebezpiecznym miejscu toru

 

Według mnie SzczwanyGapa pojechał kompletnie bezmyślnie tworząc mały karambol i niestety zepsuł mi cały wyścig mimo strasznie asekuracyjnej mojej jazdy co widać na przykładzie wypadku siniaka,gdzie mocno zwolniłem i zatrąbiłem by uważał na mnie.Twoja wina jest bezsporna.



#8
JankessPL

JankessPL

    Stały bywalec

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPip
  • 432 postów
  • PSN id:JankessPL
  • LokalizacjaGdynia

 

...teraz ilość kraks co wyścig jest zdecydowanie za duża


... powiedział Jankess po pierwszym wspólnym wyścigu :good:


PS. ale incydent świetny, takiego jeszcze u nas nie było :D

Wiesz Campo ja wyścigów w Night Riders mam na pewno ponad 30,a na różnych forach bez problemu znajdzie się z 50,dla mnie taka jazda,ale nie tylko kwiat jest mało ostrożny,kiedyś tylu wypadków nie było

Taki jesteś doświadczony a podstawowy błąd świeżaków robisz czyli dublujesz posty. Następne takie będą kasowane bez komentarza :/
/siniak



#9
Campo

Campo

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 637 postów
  • STEAM ID:Campo
  • LokalizacjaWrocław

Musisz się przyzwyczaić :)



#10
JankessPL

JankessPL

    Stały bywalec

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPip
  • 432 postów
  • PSN id:JankessPL
  • LokalizacjaGdynia

Absolutnie nie,po prostu trzeba się stosować do zasad,rozumiem incydenty wyścigowe,małe stłuczki itd.,ale trzeba szanować przeciwników,a nie "a zaatakuje i tak nie mam nic do stracenia"

Kiedyś była o wiele większa kultura ścigania,a na DTMach nawet revetion potrafił sprawdzać powtórki,kto gdzie i kiedy ściął itd



#11
SzczwanyGapa

SzczwanyGapa

    Szef Night Riders

  • Administrator Ligi
  • 1310 postów
  • PSN id:p_kwiatek
  • LokalizacjaZegrze Płd.
Po pierwsze:
Nie wyprzedzałem was, nie atakowałem, tylko omijałem. W chwili gdy do was dojechałem, odbiłeś do prawej żeby nie uderzyć w Siniaka, który wyczyniał cuda na lewym poboczu, ja musiałem skorygować swój tor jazdy, żeby nie uderzyć w ciebie. Po twojej prawej nie było już miejsca na kolejny samochód, więc skończyło się to moim wypadnięciem z toru. Później to już była walka o życie: samochód zaczął podskakiwać na wyboistym poboczu i zaczęło mnie obracać w prawo. Skręciłem koła w przeciwną stronę, żeby nie dopuścić do postawienia mnie bokiem i, w najlepszym wypadku, przykleić się do bandy. Nie ruszałem hamulca, bo to by tylko pogorszyło sprawę.
Rozpędzony, podskakujący, poruszający się bezwładnie po linii prostej samochód wpadł bokiem (a nawet lekko tyłem) na tor, w miejscu gdzie ten skręca. Jako że koła dostały masę przyczepności - przy skręconych kołach wyrzuciło mnie na środek. Nie był to powrót na tor z mojej woli, tylko następstwo wypadnięcia na pobocze.
 
Po drugie:
Mimo uszkodzeń silnika i dwóch przednich kół samochód zachowywał się jakby był w 100% sprawny. Skręcał bez żadnego problemu i rozpędzał się bez zastrzeżeń. Widać to na początku nagrania, gdy płynnie pokonuję ten szybki zakręt. Gdyby uszkodzenia pojazdu utrudniały dalszą jazdę to jeździłbym jak Siniak - od boku do boku.
Prędkość to zapewne zasługa pochylenia toru.
 
Po trzecie:
 

1. Bezpieczeństwo, podstawową zasadą jest bezkolizyjna jazda, dotyczy to szczególnie samochodu z tyłu. Należy jeździć OSTROŻNIE, z szacunkiem dla przeciwników, przewidywać niebezpieczeństwa, słabszą postawę kolegi albo inne zagrożenia.

  
Widząc że pojazd przed tobą z dużą prędkością podskakuje na poboczu, powinieneś zachować szczególną ostrożność i założyć, że może ci się wpakować przed maskę. A ty nawet nie hamowałeś, tylko zwalniałeś, a to nie to samo. Dopiero w ostatniej chwili, tuż przed uderzeniem, wcisnąłeś hamulec.

#12
Konioczynka

Konioczynka

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 382 postów
  • PSN id:Konioczynka
  • LokalizacjaWarszawa
No ale kwiat nie wracal na tor tylko wpadł na niego jeszcze podczas odbijania sie o bandy. Nie bronie go bo moim zdaniem troche na pale jechał przed tym zjazdem - slabe miejsce na wyprzedzanie.

post-8-0-44710300-1417029428.jpg

 


#13
JankessPL

JankessPL

    Stały bywalec

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPip
  • 432 postów
  • PSN id:JankessPL
  • LokalizacjaGdynia

Po pierwsze:
Nie wyprzedzałem was, nie atakowałem, tylko omijałem. 

Po pierwsze omijanie jest wtedy omijanie jest wtedy gdy pojazdy omijany stoi,nie ulega wątpliwości że ja jak i Siniak jedziemy i to z dość znaczną prędkością,Twój manewr to było 100% wyprzedzanie i to w miejscu gdzie 3 samochody się nie zmieszczą

 

 

W chwili gdy do was dojechałem, odbiłeś do prawej żeby nie uderzyć w Siniaka

zapomniałeś dodać że wcześniej Siniak w padł poślizg(koło 0:05 na filmiku),ja asekuracyjnie zahamował,jednak Ty miałeś ciągle gaz na maksa i to przed jednym z najtrudniejszych zakrętów toru,było widać dym,Ty powinieneś przyhamować i popatrzeć jak sytuacja będzie przebiegać

 

 

Po twojej prawej nie było już miejsca na kolejny samochód, więc skończyło się to moim wypadnięciem z toru

Dokładnie ciągle o tym mówię nie miałeś prawa do ataku w tak niebezpiecznym miejscu 

 

 

óźniej to już była walka o życie: samochód zaczął podskakiwać na wyboistym poboczu i zaczęło mnie obracać w prawo. Skręciłem koła w przeciwną stronę, żeby nie dopuścić do postawienia mnie bokiem i, w najlepszym wypadku, przykleić się do bandy. Nie ruszałem hamulca, bo to by tylko pogorszyło sprawę.

Lecisz prawie pod kątem 90* do bandy i użycie hamulca by pogorszyło sprawę?Hamulec to podstawa w takiej sytuacji i to był Twój kolejny błąd

 

 

Rozpędzony, podskakujący, poruszający się bezwładnie po linii prostej samochód wpadł bokiem (a nawet lekko tyłem) na tor, w miejscu gdzie ten skręca. Jako że koła dostały masę przyczepności - przy skręconych kołach wyrzuciło mnie na środek. Nie był to powrót na tor z mojej woli, tylko następstwo wypadnięcia na pobocze.

Dokładnie następstwa Twojego błędu,czyli ataku bez zastanowienia się

 

 

Po drugie:
Mimo uszkodzeń silnika i dwóch przednich kół samochód zachowywał się jakby był w 100% sprawny. Skręcał bez żadnego problemu i rozpędzał się bez zastrzeżeń. Widać to na początku nagrania, gdy płynnie pokonuję ten szybki zakręt. Gdyby uszkodzenia pojazdu utrudniały dalszą jazdę to jeździłbym jak Siniak - od boku do boku.
Prędkość to zapewne zasługa pochylenia toru.

Miałeś uszkodzony samochód,koniec kropka.Jeśli wg Cb zasady są złe i się z Nimi nie zgadasz to dlaczego się pod Nimi podpisywałeś 

 

 

Widząc że pojazd przed tobą z dużą prędkością podskakuje na poboczu, powinieneś zachować szczególną ostrożność i założyć, że może ci się wpakować przed maskę. A ty nawet nie hamowałeś, tylko zwalniałeś, a to nie to samo. Dopiero w ostatniej chwili, tuż przed uderzeniem, wcisnąłeś hamulec. 

Po pierwsze sytuacja była skomplikowana,Siniak jechał blisko mnie i jak zauważyłem że lecisz koło mnie mocno zwolniłem(0;32),czyli hamowałem,jechałem około 90 km/h,tak gwałtownie pojawiłeś się przede mną że nie miałbym przy żadnej prędkości szans i powtarzam to był Twój kolejny błąd że nie wcisnąłeś hamulca i samochód wyjechał wprost przede mną



#14
Krazio

Krazio

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 239 postów
  • STEAM ID:krazio30
  • PSN id:pk30-08-19-96
  • LokalizacjaKnurów

Lecisz prawie pod kątem 90* do bandy i użycie hamulca by pogorszyło sprawę?Hamulec to podstawa w takiej sytuacji i to był Twój kolejny błąd

:lol:


post-84-0-62273400-1416911063.png


#15
TheFinek

TheFinek

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 386 postów
  • PSN id:FinekPL
  • LokalizacjaStargard

Po wielokrotnym obejrzeniu tego zdarzenia doszedłem do wniosku że żaden z was nie zachował szczególnej ostrożności. Ciężko oskarżyć tylko jedną osobę bo wina leżała częściowo po każdym z was. Dlatego uważam że powiniście podejść do sprawy po męsku i "podać sobie dłonie" na zgode.

 

Myślę też że należy wywołać jakąś szerszą dyskusję na temat CRC,kiedyś jak się ktoś źle zachował,złamał przepisy to stary wyjadacz(np M-M) kulturalnie Cię zjebał i wiadomo było że należy podchodzić do jazdy ostrożnie,teraz ilość kraks co wyścig jest zdecydowanie za duża 

 

Ja również nie rozumiem jak można mówić że ilość incydentów jest za duża po uczestnictwie dopiero w dwóch rundach. Ponadto ciężko o bezwypadkowy wyścig na takim torze.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych