Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Tor Silesia Ring w Kamieniu Śląskim w Assetto Corsa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1
voytas_k

voytas_k

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 18 postów
  • STEAM ID:voytas_k
  • LokalizacjaNamysłów

Download link do toru Silesia Ring 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 

Info z fanpage silesia ring

"Finalne testy wirtualnej wersji toru Silesia Ring już za nami! Wraz z Jakub Litwin - Driver Coaching i Michał Kościuszko dopieszczaliśmy ostatnie detale, aby jak najwierniej oddać obiekt leżący w Kamieniu Śląskim. Praca z takimi specjalistami to czysta przyjemnosć. Z kolei jazda Lotusem Elise 250 Cup pozwoliła zebrać mnóstwo ważnych, dodatkowych informacji. Premiera Silesia Ring do Assetto Corsa już wkrótce. Stay tuned! "cc02fa704a910b86ad96134197b5e42b.jpg

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Użytkownik rauf edytował ten post 08 maj 2019 17:32
dodany link do toru


#2
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1187 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

Dobra wiadomość, czekam na ten tor. Chętnie poznałbym nitkę zanim pojadę tam pojeździć na żywca, a wybieram się w tym roku.


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig

#3
voytas_k

voytas_k

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 18 postów
  • STEAM ID:voytas_k
  • LokalizacjaNamysłów
Byłem, widziałem ale jeszcze nie jezdzilem. Wygląda super....

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

#4
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory

No proszę proszę, kolejny polski tor dołącza do wirtualnej kolekcji w AC! Trzymam kciuki :)


30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo


#5
Plupi

Plupi

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 443 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe

Premiera modu już jutro, 6 maja.

 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 

A little leak of what we prepared for you in last 5 months! Laser scanned 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 for 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 as real! The premiere on Monday 06.05.2019! Stay tuned!


#6
Plupi

Plupi

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 443 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe

Już jest:

 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 

 

Po pięciu miesiącach intensywnej pracy z dumą prezentujemy oficjalną wersję najnowocześniejszego w Polsce toru 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 do gry 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 (PC). 1f642.png :) Tor powstał od podstaw w studio Ragnar Simulator na bazie precyzyjnego skanu laserowego. 1f642.png :)

W testach porównawczych toru realnego z wirtualnym udział wziął kierowca wyścigowy 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 oraz kierowca rajdowy 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

. Wszystkie prace nad torem były konsultowanego z przedstawicielami Silesia Ring. Dziękujemy za pomoc!

 

Link do pobrania toru: 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 

W pobranym katalogu znajdziecie instrukcje jak zainstalować tor do Assetto Corsa oraz opis toru Silesia Ring. Natomiast już jutro na 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 znajdziecie dedykowany serwer dla wszystkich fanów jazdy online! Będziecie mogli kręcić czasy na żywo. Życzymy miłego upalania! 1f642.png :)

Tor Silesia Ring do Assetto Corsa (PC) jest dostępny publicznie za darmo do użytku domowego. Zabrania się wykorzystywania toru w celach komercyjnych. Wszystkie prawa zastrzeżone przez Silesia Ring spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa.

 



#7
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1187 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

Zdążyłem jeszcze wczoraj zrobić na nim kilka kółek w BMW i jedno w Lambo.

 

Krótki review:

Tor nie chce się instalować przez CM, trzeba zrobić to ręcznie. Jak rozpakujecie i przeciągniecie na CM to też nie zainstaluje się poprawnie i wyrzuci przy ładowaniu.

Przy ładowaniu jest bug i wrzuca mnie jakby z powietrza, ale auto ustawia się zaraz w pit.

Nie wiedzieć czemu nazwy zakrętów bierze mi z Toru Poznań, zdziwiłem się jak zobaczyłem m.in. "Baba Jaga" i "Brzuch Romana".

Surface jest bardzo restrykcyjny, wyjazd za białe linie od razu nalicza cięcie.

Trzeba jeszcze zrobić optymalizację, bo zdarzają się drobne przycinki nawet przy jeździe solo.

Poza tym wygląda nieźle, trudno mi porównać do oryginału bo jeszcze nie byłem.


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig

#8
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Dodałem link do ściągnięcia w pierwszym poście. W przeciwieństwie do toru Poznań, który był pierwszym moderskim skanem laserowym do AC, Silesia jest projektem od początku komercyjnym. Silesia dostała status Porsche Experience Center 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

i zdecydowali się zapłacić za budowę wirtualnej wersji toru. Nitka na bazie skanu laserowego, otoczenie z drona.
 

Liczę, że tor dostanie jakieś updaty i będzie rozbudowany np. o flagi, banerki, oświetlenie, animowane elementy jakieś, może sterowiec...cokolwiek bo jak na v1.0 wygląda trochę skromnie. Może to wina samego obiektu a może brakuje takiego dopieszczenia do jakiego przyzwyczaiły inne tory (mody)? Sama nitka nie porywa, ot typowy obiekt przylotniskowy, płasko i pola dookoła. Choć może to i ciekawszy układ od takiego Dunsfold (ex Top Gear test track), co kto lubi. Na torze nie byłem, to nie mam porównania niestety.

 

@DrFugazi, faktycznie, też mam takie opisy mapy, więc to nie wina instalacji, ciekawe  :P


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
rauf uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#9
Ragnar Simulator

Ragnar Simulator

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • LokalizacjaCzęstochowa

Cześć wszystkim! :)

 

Dziękujemy za pobranie toru i wasze opinie. Każda uwaga jest cenna, aby dopieścić tor!

 

1) Co do optymalizacji, to sporo czasu na to poświęciliśmy i podczas testów nie wykryliśmy żadnych przycinek etc. :)

 

2) Nie instalowaliśmy toru przez CM, tylko kopia bezpośrednia do katalogu - wszystko działa. Natomiast sprawdzimy o co chodzi.

 

3) Nazwy zakrętów - musiał wkraść się błąd, który przeoczyliśmy. Do poprawienia.  :)

4) Track Limit zostają restrykcyjne. 

5) Wirtualna wersja oddaje w 100% tor rzeczywisty, a na nim niestety jest troszkę goło: brak banerków, oświetlenia dodatkowego. Postawiliśmy pojazdy uprzywilejowane i trochę kibiców, aby było "jakieś życie". Nie chcemy go upiększać, gospodarze też chcą zachować autentyczny stan. Brak dodatkowych obiektów nie wynika z braku czasu na dopieszczenie, tylko z faktycznego stanu. Być może w aktualizacji pojawi się startująca i lądująca awionenetka. ;)

6) Będziemy musieli zmienić ustawienie aut w polach startowych. Te na żywo są bardzo ciasne i do simracingu się to nie sprawdzi. 

 

Czekamy na dalsze wskazówki! Miłego upalania! :)

Radek 
Ragnar Simulator


Użytkownik Ragnar Simulator edytował ten post 09 maj 2019 17:01


#10
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1187 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

Dziękujemy za pobranie toru i wasze opinie. Każda uwaga jest cenna, aby dopieścić tor!

Będę się starał dorzucać coś na bieżąco jak zauważę ;)

 

Ad. 1. Przycinki zauważyłem przy dojeździe do zakrętu za długą prostą (nie start/meta), ale wczoraj to już w zasadzie tylko tam i za 1-szym razem, więc może to było spowodowane wydajnością kompa w danej chwili. Natomiast przy jeździe solo w VR na tym torze nie generuje się 90 fps, podczas gdy na innych, nawet moderskich torach przy jeździe solo zwykle jestem w stanie osiągnąć te 90 fps i spadki są głównie przy nagromadzeniu obiektów, czyli np. prosta s/m, pit lane. Nie mówię, że optymalizacja jest zła, ale może jeszcze da się coś wycisnąć.

 

Ad. 2. W zipie jest katalog nadrzędny i podział na MAC/Win, może też brakuje jakiegoś opisu toru w pliku lub .json żeby CM to chwycił. Jak się rozpakuje i przeciągnie sam katalog na CM to niby instaluje ale nie wszystkie pliki i po uruchomieniu wraca z komunikatem "Race cancelled". Może to być wina CM, no bo po rozpakowaniu do katalogu content ręcznie wszystko działa.

 

Ad. 3. OK

 

Ad. 4. Jak dla mnie to może być, choć wydaje mi się, że szykana i wyjazd na długą prostą, gdzie jest jeszcze duży zapas asfaltu będzie powodował unieważnienie wielu okrążeń. Sądząc jednak po wczorajszej "dyskusji" na discordzie odnośnie nazi surface i limitów w Amateurs Club, to takie defaultowe nazi surface może być nie najlepiej przyjęte.

 

Ad. 5. OK

 

Ad. 6. OK, jest jeszcze coś przy ładowaniu toru, w VR wygląda to tak, że jest jednolite tło, po czym samochód zrzuca jakby z powietrza, postaram się to nagrać.

 

Wczoraj też jeżdżąc LMP2 po tym torze zdarzył mi się wyjazd w żwir z piruetem i nie byłem w stanie wyjechać z tego żwiru, tylne koła były na trawie i buksowały, ale to może nie być bug bo LMP2 jest nisko zawieszony i po prostu mógł utknąć. Sprawdzałem później takie wyjazdy w innych miejscach i dało się wrócić.

 

Kawał dobrej roboty, pozdrawiam!


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig

#11
Skyler

Skyler

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 62 postów
Nie działa hot lap start. Spada się w nicość aż w końcu zaczyna się z pitu.

Użytkownik Skyler edytował ten post 13 maj 2019 18:27


#12
Ragnar Simulator

Ragnar Simulator

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • LokalizacjaCzęstochowa

Dzięki wielkie za uwagi! Wszystkie sobie zapisujemy i pracujemy nad poprawkami. Myślę, że do końca tego miesiąca wydamy update v1.1. :) 

 

 

 

Dziękujemy za pobranie toru i wasze opinie. Każda uwaga jest cenna, aby dopieścić tor!

Będę się starał dorzucać coś na bieżąco jak zauważę ;)

 

Ad. 1. Przycinki zauważyłem przy dojeździe do zakrętu za długą prostą (nie start/meta), ale wczoraj to już w zasadzie tylko tam i za 1-szym razem, więc może to było spowodowane wydajnością kompa w danej chwili. Natomiast przy jeździe solo w VR na tym torze nie generuje się 90 fps, podczas gdy na innych, nawet moderskich torach przy jeździe solo zwykle jestem w stanie osiągnąć te 90 fps i spadki są głównie przy nagromadzeniu obiektów, czyli np. prosta s/m, pit lane. Nie mówię, że optymalizacja jest zła, ale może jeszcze da się coś wycisnąć.

 

Ad. 2. W zipie jest katalog nadrzędny i podział na MAC/Win, może też brakuje jakiegoś opisu toru w pliku lub .json żeby CM to chwycił. Jak się rozpakuje i przeciągnie sam katalog na CM to niby instaluje ale nie wszystkie pliki i po uruchomieniu wraca z komunikatem "Race cancelled". Może to być wina CM, no bo po rozpakowaniu do katalogu content ręcznie wszystko działa.

 

Ad. 3. OK

 

Ad. 4. Jak dla mnie to może być, choć wydaje mi się, że szykana i wyjazd na długą prostą, gdzie jest jeszcze duży zapas asfaltu będzie powodował unieważnienie wielu okrążeń. Sądząc jednak po wczorajszej "dyskusji" na discordzie odnośnie nazi surface i limitów w Amateurs Club, to takie defaultowe nazi surface może być nie najlepiej przyjęte.

 

Ad. 5. OK

 

Ad. 6. OK, jest jeszcze coś przy ładowaniu toru, w VR wygląda to tak, że jest jednolite tło, po czym samochód zrzuca jakby z powietrza, postaram się to nagrać.

 

Wczoraj też jeżdżąc LMP2 po tym torze zdarzył mi się wyjazd w żwir z piruetem i nie byłem w stanie wyjechać z tego żwiru, tylne koła były na trawie i buksowały, ale to może nie być bug bo LMP2 jest nisko zawieszony i po prostu mógł utknąć. Sprawdzałem później takie wyjazdy w innych miejscach i dało się wrócić.

 

Kawał dobrej roboty, pozdrawiam!

 



#13
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Administrator Ligi
  • 1187 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

Myślę, że do końca tego miesiąca wydamy update v1.1.

Nic się nie chwalicie, to ja Was pochwalę, bo dostałem do testów wersję z poprawkami.

Trochę z opóźnieniem ale miałem organizację Endurance Series na głowie i też trochę treningów więc było ciężko z czasem.

 

Moje obserwacje ze zgłoszonych wcześniej rzeczy:

1. Tor instaluje się teraz przez CM bez problemu, dałem Clean install i poszło.

2. Przy uruchamianiu zarówno w trybie HotLap jaki start z Pit auto pojawia się poprawnie na torze

3. Optymalizacja jest super, na całym torze w single utrzymuje się 90 fps w VR, kunosowe tory nie zawsze tak potrafią.

4. Poszerzony wyjazd na prostą, bardzo fajnie, wcześniej łapało zbyt restrykcyjnie.

5. Ogólnie wygląd i reszta wydaje mi się bardzo porządna, jest obsada, jest roślinność, są kibice, surowa infrastruktura ale ponoć taka jest.

 

Minusy:

1. Nazwy zakrętów ciągle z Poznania: Baba Jaga, Kukurydza, Trybuny, Brzuch Romana.

2. Barierka przy wjeździe do 1 pitu jest dłuższa niż jest, samochód uderza pomimo pół metra odstępu (jest na filmiku).

3. Nie pojawia się znak zakazu wjazdu podczas jazdy pod prąd na start/meta.

4. Wydaje mi się, że na T3 mnie za wcześnie złapało jednym razem, ale nie potrafię odtworzyć.

 

Ogólnie poprawka jak najbardziej in plus. Nagrałem filmik z recenzją:


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig

#14
Ragnar Simulator

Ragnar Simulator

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • LokalizacjaCzęstochowa

Dziękujemy bardzo za uwagi! Mała obsówka z oficjalnym wydaniem v1.1, ale już za momencik będzie dostepna. :)

 

Myślę, że do końca tego miesiąca wydamy update v1.1.

Nic się nie chwalicie, to ja Was pochwalę, bo dostałem do testów wersję z poprawkami.

Trochę z opóźnieniem ale miałem organizację Endurance Series na głowie i też trochę treningów więc było ciężko z czasem.

 

Moje obserwacje ze zgłoszonych wcześniej rzeczy:

1. Tor instaluje się teraz przez CM bez problemu, dałem Clean install i poszło.

2. Przy uruchamianiu zarówno w trybie HotLap jaki start z Pit auto pojawia się poprawnie na torze

3. Optymalizacja jest super, na całym torze w single utrzymuje się 90 fps w VR, kunosowe tory nie zawsze tak potrafią.

4. Poszerzony wyjazd na prostą, bardzo fajnie, wcześniej łapało zbyt restrykcyjnie.

5. Ogólnie wygląd i reszta wydaje mi się bardzo porządna, jest obsada, jest roślinność, są kibice, surowa infrastruktura ale ponoć taka jest.

 

Minusy:

1. Nazwy zakrętów ciągle z Poznania: Baba Jaga, Kukurydza, Trybuny, Brzuch Romana.

2. Barierka przy wjeździe do 1 pitu jest dłuższa niż jest, samochód uderza pomimo pół metra odstępu (jest na filmiku).

3. Nie pojawia się znak zakazu wjazdu podczas jazdy pod prąd na start/meta.

4. Wydaje mi się, że na T3 mnie za wcześnie złapało jednym razem, ale nie potrafię odtworzyć.

 

Ogólnie poprawka jak najbardziej in plus. Nagrałem filmik z recenzją:

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych