Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po darmowej i prostej rejestacji zyskasz dostęp do treści oraz kontak z społecznością simrace.pl Wiadomość przestanie się pojawiać po pierwszym zalogowaniu. Zapraszamy!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Jak ustawić samochód? Tutorial by DamianL

Tutorial tuning poradnik

56 odpowiedzi w tym temacie

#46
DamianL

DamianL
  • STEAM ID:DamianL
  • PSN id:Czempion
  • LokalizacjaŚwidnica

Cieszę się, że jest okej, oraz, że tekst się przyda :-) Tego jestem pewny w 100%, jednak jak się wezmę za samo pisanie, to nie mam z tym problemu - dla przykładu moja praca maturalna  na ustny polski zajęła mi może 2,5h (bo więcej mi się nie chciało  :lol:  ), a po kilkukrotnym przejrzeniu jej jako moja "nauka" uzyskałem 100% na egzaminie  :mrgreen:


https://www.facebook.com/lempartracing - Zapraszam do śledzenia mojej kariery wyścigowej! ;)

#47
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Rajdowiec - literat :P

 

PS faktycznie ładnie Ci pisanie idzie :okok:


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
rauf uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#48
czapek

czapek

    Nowicjusz

  • Zbanowani
  • Pip
  • 2 postów

Dzięki bardzo przydatny poradnik.



#49
beh

beh

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów
  • STEAM ID:beh3_
  • Lokalizacjakrk

tez przylaczam sie do podziekowan



#50
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

Sledzcie uwaznie informacje na forum bo juz niedlugo w planach jest pierwsze spotkanie live z Damianem gdzie omawiane beda zagadnienia zwiazane z ustawianiem autek w formie e-learningu. 


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-white.png

Rig
PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi

#51
stachu

stachu

    znany jako stringah

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 683 postów
  • STEAM ID:stringah
  • Social Club:stringah
  • LokalizacjaWrocław
Gdzie się widzimy ? Polecam bar "Setka" we Wrocławiu.

Wysłano z urządzenia mobilnego.

#52
YANIcom

YANIcom

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 646 postów
  • STEAM ID:YANIcoom
  • LokalizacjaŁódź

Mam i ja...  :okok:

Wieczorkiem zasiądę do lektury...  :icon_rotfl:


"Każde miejsce, poza pierwszym, jest słabe" R.K.


#53
Sim-R

Sim-R

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 222 postów
  • STEAM ID:ac670
  • LokalizacjaWarszawa

Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć dlaczego w AC ustawiając negative toe koła kierują się w zbieżność i analogicznie +toe koła kierują się w rozbieżność? To jakiś psikus od Kunos czy ja czegoś nie rozumiem? :)


Użytkownik Sim-R edytował ten post 25 grudzień 2017 11:25

Rig

 

PC

#54
DamianL

DamianL
  • STEAM ID:DamianL
  • PSN id:Czempion
  • LokalizacjaŚwidnica

Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć dlaczego w AC ustawiając negative toe koła kierują się w zbieżność i analogicznie +toe koła kierują się w rozbieżność? To jakiś psikus od Kunos czy ja czegoś nie rozumiem? :)

1. Bug
2. Pitstop w Assetto jest tak wredny, że jak będziesz stać w jakimś krzywym miejscu, to mogą pojawiać się dziwne wartości (np. zauważyłem to na Brands Hatch, tam nie ma prostego pitlane)
3. Auto się "nie odświeżyło"

Tak, wiem - należy mi się "Złota Łopata" :) Pzdr!


https://www.facebook.com/lempartracing - Zapraszam do śledzenia mojej kariery wyścigowej! ;)

#55
Sim-R

Sim-R

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 222 postów
  • STEAM ID:ac670
  • LokalizacjaWarszawa

Lepiej późno niż wcale ;) Dzięki DamianL


Rig

 

PC

#56
Koper

Koper

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 50 postów
Ja ogolnie jestem cienki w ustawianiu Set-upow. Cos tam sobie dziubie, czasem sie udaje cos osiagnac a innym razem nie, szczegolnie wtedy gdy wchodze glebiej w ustawienia nie ograniczajac sie tylko do sztywnosci amorow, cisnienia w oponach czy docisku aerodynamicznego. Generalnie bladze we mgle rozumiejac zasade dzialania kazdego z powyzszych parametrow. Swietnym rozwiazaniem jest ograniczenie pierwszych ustawien (szkicu) tak zwanych ustawien uproszczonych jakie sa zdefiniowane w RFactor gdzie 4 parametrami mozna nakreslic z grubsza pierwsze ustawienia pojazdu. Przypomina to troche kierowce, ktory nie ustawia cyfer i katow tylko wydaje opinie o zachowaniu sie pojazdu w roznych sytuacjach a to ile parametrow zmiennych bedzie mialo wplyw i w jakim stopniu na poprawe sutuacji jest rola mechanika/inzyniera etc. I tak we wspomnianym rfactor podczas uproszczonych ustawien mamy do czynienia z ustawianiem parametru suwakiem predkosci w stosunku do przyczepnosci, twardosci w stosunku do miekkosci, przyspienienia w stosunku do predkosci, oraz ustawienia wysokosci zawieszenia. Te parametry wstepnie da sie dosc szczegolowo usrawic znahac tor czy OS i nawierzchnie tego OESu. Nastepne korekty juz sie tycza konkretnego problemu, ktory chce wyeliminowac
i tak zaczynam korzystac z parametrow zaawansowanych aby poprawic dana sytuacje nie wplywajac lub wplywajac mozliwie najmniej na inna, ktorej akurat nie chce zmieniac. Pozwala to uniknac niepotrzebnych eksperymentow na roznych polach, ktore moga spowodowac kompletna dezorientacje.

W jaki sposob, jaka systematyke stosujecie podczas budowania wlasnych setupow ?

#57
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

@Koper, taki system opisowych modyfikacji ustawień był w paru grach, ostatnio chyba w pCARS2 gdzie w uproszczonej formie tuning odbywa się przez komunikaty do inżyniera np "chcę więcej przyczepności w zakręcie" albo "tył ucieka przy hamowaniu".

 

 

 

W jaki sposob, jaka systematyke stosujecie podczas budowania wlasnych setupow ?

 

Przez lata zabawy chyba każdy wypracowuje swoją metodę a czy jest jakaś wzorcowa, to szczerze wątpię. Inaczej ustawiam na trening, inaczej na wyścig. Znajomość toru, gdzie przewidujesz walkę, gdzie wyprzedzenia, jaka strategia z paliwem i oponami. No i najważniejsze powtarzalność, nie ma tuningu jak brak powtarzalności czasów. 

 

W ACC myślę będzie łatwiej dojść pewnego schematu ustawień, bo do dyspozycji tylko klasa GT3/4 a nie cała motoryzacja. 


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
rauf uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial, tuning, poradnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych