Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

iRacing - iRMS ogólnie o rozwoju usługi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
186 odpowiedzi w tym temacie

#181
romuch3

romuch3

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 122 postów

To dałem ciała bo teraz raczej nic nie zainstaluję.



#182
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Rozwój modelu zniszczeń, zapewne na razie dla tego pojazdu, bo przeniesienie na wszystkie inne wymagać będzie sporej pracy.

 

The Road To New Damage


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
DaveObs uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#183
romuch3

romuch3

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 122 postów

Revetion w poście 176 podał rozpiskę na poprzedni sezon. Czy jest już coś takiego na nadchodzący sezon ? Gdzie szukać ? 



#184
Glaniu

Glaniu

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 239 postów

Prosze

 

Revetion w poście 176 podał rozpiskę na poprzedni sezon. Czy jest już coś takiego na nadchodzący sezon ? Gdzie szukać ? 

 

Załączone pliki


Użytkownik Glaniu edytował ten post 04 wrzesień 2018 19:11


#185
romuch3

romuch3

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 122 postów

Dzięki serdeczne.



#186
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory

Dwa nowe tory i jeden bolid w iRacing

 

... czyli Tsukuba, Charlotte i Dallara F3.


30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo


#187
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Dziś update który zapowiadał wyżej @GTR, dojdzie też dynamiczne niebo, chmury wpływają na cieniowanie, a także temperaturę, wilgotność i wiatr reagując z nawierzchnią toru. Ruch słońca po sklepieniu został zsynchronizowany z realiami dla każdej lokacji, pory roku i godziny. Tory z oświetleniem będą się aktywowały automatycznie w momencie przejścia dnia w noc.

 

iRacing Presents - Dynamic Sky and Day/Night Transitions

 

Fajnie, że ciągle coś poprawiają, ale jak na końcówkę 2018 roku sky dome w iRacing wygląda jednak prymitywnie, gra woła o nowy engine i tego żadne upiększenia nie zmienią.

 

Dla dociekliwych jeszcze wywiad z dyrektorem zarządzającym iRacing Tony Gardnerem

 

 

 

Good day,

We previously have discussed several significant projects that are in development as many people want to know for various reasons. As we draw near to the quarterly build the week of December 3rd, here is an update.

 

Time of Day, AI mode, the new Damage Model, V7 Tires, new Sound Engine and many other things for that matter, are all in alpha testing which means they are in advanced stages of development. However, they are still in active development which means it is decision time.

 

Time of Day/Moving Clouds/etc. We are still confident this makes the December build, just a couple little things still to do on both the web and sim side. The team has been working weekends to pull it into the build, it was a big project. A few more things we also still will do after it releases FYI. It is looking awesome, we think you will agree when you see it. It will come with a date and time picker in hosted. You will be able to speed up the day/night by up to 8X if you want. It will be great having this feature for the endurance races coming early next year and just overall adds significantly to the immersion, dynamics of the racing and realism. I’ll ask the guys to put out a video next week. HDR will be a follow-up and not part of this build. HDR is actually done but we ran out of time to test it in combination with Time of Day.

 

The new XAudio 2 sound engine is fully integrated into the sim in alpha, but we have not finished optimizing it and debugging it. We also want to take advantage of the improved capabilities now that we have it. Right now it is just playing the existing sounds which will not be a noticeable improvement to most, in fact, some cars will not sound as good since they were tweaked for a different system. Our engineers and sound engineer will now have the opportunity to improve and better remix many more sounds. There is frankly no reason to release it other than to say we did. Therefore, we will not put this in the December build, unfortunately. Once we get everything working as we want along with adding all the new sounds the sounds guys have been dying to implement, we think you all will be quite happy.

V7 tires are in alpha and the feedback is very promising. We have been working hard on this project, not that us working hard on them makes you feel any better, you want them released. I’m just noting we are doing all we can to speed progress along. However, there are still a couple of things we want to do. Rather than put out another version now, possibly requiring everyone to adjust their car setups and then another version in March, we are going to hold off releasing in this build. We also only have them on a few cars at this point and need to get them on a broader range of cars.

 

The new Damage Model, we have known this would not make this build for a long time, but we are making significant progress. This probably still has the longest way to go of the things mentioned here.

AI, this is not to the point we want to release in this build. We considered putting it out in a beta version but opted against that. It already is very fun by all accounts but there is still a few distracting issues that need to be cleaned up. It also just gives us more time to keep making it better overall.

We fully understand the desire to release all of these things and want nothing more to do just that. We could release just about all of them now and pronounce them beta versions, but we feel nothing is to be gained by that in all of these circumstances. After all the effort and how excited we are about these features, we would prefer to come out of the gate with our best foot forward.

 

We are making tremendous progress and you will get to experience some of it the build. Time of Day, two new free tracks (Tskuba and Roval), Formula 3 car, maybe another surprise car you might hear about soon , and some new things we have not discussed yet like a new crowd system at every track. We are also on pace to get the Chili bowl (our first enclosed track) released before the actual race in January but it will not be in the actual early December build. We are not trying to hype anything or make excuses, just trying to communicate. There is also much more in the works than I have touched on above and some exciting announcements are coming as well.

 

Happy Holidays and good racing!

 


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
DaveObs uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych