Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

Ashes of Singularity - pierwszy benchmark DX12

bench

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Polecam artykuł na stronie głównej Simrace.pl
  
Pierwszy test DirectX 12 w Ashes of Singularity

 

Porównanie wydajności DX12 do DX11

 

Preset: CRAZY

Rozdzielczość: 1080p
Stery NV: 358.50
Titan X 1460/8100 MHz
i7-5960x 4.75 GHz
DX12 średnie fps 45,8
DX11 średnie fps 42,3

 

shadow_excel_zpsnhxi3lij.jpg

 

 

i naprawdę efektowny bench

Ashes of Singularity DX12 vs DX11 benchmark - watercooled i7-5960x + Titan X test 

 

Jeśli nie chcecie zostawiać gry na dłużej, przypominam że każdą grę na Steam można zwrócić jeśli nie graliśmy w nią dłużej niż 2h oraz nie posiadamy jej ponad 2 tygodnie. Spokojnie wystarczy do przetestowania.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Knurson uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#2
eboo

eboo

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 383 postów

Bardzo fajny test! Aczkolwiek jedna rzecz mi się nie podoba, komputer absolutny top a tylko 42fps... jak to będzie chodzić na "cywilnych" kartach :P



#3
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

45 fps średnio z profilem Crazy w pre becie...to nie taki zły wynik! Assetto optymalizacje CPU dopracowało przecież dopiero niedawno (ponad pół roku po premierze) a tu jest znacznie więcej jednostek i obliczeń i procek jakoś się nie zapycha? Raz że każdy projekt musi być na wyrost (chyba że idzie na konsole to nie musi :P ), dwa optymalizacja końcowy etap.

Aktualnie zalecają i7 i GPU z 2GB vramu, planują jednak umożliwić też z 1GB.  

 

Wymagania Ashes

 

Absolute Minimum:
64-bit Windows 7 / 8 / 10 OS
Quad Core CPU
8 GB Memory
2 GB DirectX 11 Video Card
1600x900 Display Resolution
High-speed Internet Connection
 
We Recommend:
64-bit Windows 7 / 8 / 10 OS
i7 (or equivalent) CPU
16 GB Memory
Nvidia GTX 970 or AMD R9 390 equivalent Video Card
1920x1080 Display Resolution
High-speed Internet Connection

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Knurson uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#4
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

AoS ładnie się rozwija, dopracowują DX12, niedawno doszło wsparcie multi gpu pod DirectX 12.

Różnica DX12 do DX11 na jednej karcie pozostaje na podobnym poziomie - przyrost ok. 12% średnich fps.

 

Jest to bodajże pierwszy tytuł który pod DX12 wspiera więcej niż jedną kartę i nie jest to SLI/Crossfire tylko, mutli gdzie żeby zadziałało trzeba rozpiąć SLI, gra bezpośrednio odwołuje się do zasobów bez udziału sterownika. Aktualnie rodzi to więcej obaw niż się spodziewałem. Bo co jak takie Ubisoft uzna, że dla tych paru % maniaków nie opłaca im się tego implementować? A za nimi wszyscy duzi zrobią oszczędności? Kto wie, ale niewykluczone, że w przeciągu najbliższych miesięcy w popularnych tytułach AAA multi GPU zdechnie, albo spadnie do zainteresowania jak 3/4 way czyli 0,001 % userów do zabawy w benche i 3 gry je obsługujące  :zmeczony: NVidia i AMD sie nie ucieszy, ale co gorsza nie wpłynie to imo pozytywnie na rozwój branży.

 

Także w niecały rok z kolorowych snów o sumowaniu się vramu połączonych GPU pod Windows 10 i DX12 śnią się koszmarki i realne obawy że z kompów powoli zrobią nam monosystemowe konsole. Na horyzoncie nowy wróg - UWP. Ale o tym w innym wpisie.

 

Ashes of Singularity build 0.99.18741

Nvidia drivers 364.72

3440x1440 preset CRAZY (MSAA x4)

DX11 vs DX12 vs multi GPU DX12

38,3 fps vs 36,1 vs 60,4

 

chart_ashes_zpsmk3u4mxf.jpg

 

Jak widać średnia utylizacja multi GPU vs single słabiutko, różnica 57%. 


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Knurson uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: bench

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych