Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po darmowej i prostej rejestacji zyskasz dostęp do treści oraz kontak z społecznością simrace.pl Wiadomość przestanie się pojawiać po pierwszym zalogowaniu. Zapraszamy!
Logowanie Utwórz konto
Zdjęcie

REGULAMIN forum simrace.pl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1
Angello

Angello

    Założyciel NIGHT RIDERS

  • Administratorzy
  • 1785 postów
  • STEAM ID:Angello_PL
  • Xbox Live:AngelloPL
  • PSN id:Angello_PL
  • LokalizacjaWhiteStock

regulamin.png

REGULAMIN forum simrace.pl

I. Postanowienia ogólne

  • Każdy członek Społeczności rejestrując się na forum simrace.pl akceptuje poniższy Regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
  • Regulamin działa na obszarze całego forum, a także obowiązuje w systemie komentarzy na stronie głównej.
  • Administratorzy i moderatorzy mają prawo edytować, a nawet kasować posty osób, które łamią obowiązujący Regulamin.
  • Na Forum nie można zamieszczać reklam innych stron www pod żadną postacią. Dopuszczone jest reklamowanie innych serwisów tylko za zgodą administracji forum simrace.pl
  • Korzystanie z forum jest nieobowiązkowe i bezpłatne.

II. Zasady wypowiadania się na forum

  • Każdy użytkownik ma prawo do wypowiedzi i odpowiada za treść publikowanych przez siebie postów i komentarzy. Dotyczy również Shoutboxa.
  • Forum służy do komunikacji z innymi użytkownikami. Szanujemy innych uczestników dyskusji, nie wszczynamy kłótni ani w nich nie uczestniczymy, nie obrażamy innych forumowiczów.
  • Językiem urzędowym jest język polski w jego poprawnej formie. Piszemy używając polskich znaków, stosując zasady interpunkcji i ortografii. Dopuszcza się „wstawki” w obcych językach.
  • Nowe tematy należy tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą. Nie tytułuj ich w sposób: "Pomocy", "Co się dzieje?", "Problem" etc.
  • Ograniczaj treść swojej wypowiedzi do tematu, w którym się wypowiadasz (nie witamy się, odpowiadamy i pytamy w 1 poście).
  • Na forum zabrania się umieszczania wulgaryzmów (w wyjątkowych przypadkach dopuszcza się wpisanie pierwszych liter wulgaryzmu i wygwiazdkowanie pozostałej jego części), treści obraźliwych, rasistowskich, aroganckich, pornograficznych, obrażających religie, łamiących prawa autorskie oraz godzących w dobre imię drugiej osoby.
  • W przypadku wątpliwości użytkownika czy dany wyraz jest wulgaryzmem, zaleca się użycie synonimu, co do którego nie ma takowych wątpliwości.
  • Bezwzględnie zakazuje się promowania piractwa, a także używania cheatów. Administracja w sposób aktywny będzie zwalczać podobne postawy, zaś z racji szacunku do twórców gier - chwalenie się posiadaniem pirackiej wersji gier będzie surowo karane przez Administrację forum.
  • Zabrania się bezsensownych wpisów i wszelkiego innego grafomaństwa, wliczając w to używanie zbędnych znaków np. ? ? ? ? ?, ! ! ! ! !, xDxDxDxD oraz nadużywanie wielkich liter. Zabrania się również wpisywania powtarzającego się wielokrotnie emoikonek. 
  • Zabronione jest nabijanie bezwartościowych postów typu "dshdsfsd bla bla bla" i/lub zawierających same emotikony czy ich nadmierną ilość, a także podbijania tematów i pisania kilku postów pod rząd (wyjątek stanowią posty w formie i o treści ogłoszeń).
  • Funkcja cytowania służy do precyzyjnego odpowiadania na posty innych użytkowników. Mimo to niewskazane jest nadużywanie cytatów poprzez przytaczanie całości treści postów bezpośrednio poprzedzających naszą wypowiedź, a także cytowanie długich fragmentów tekstu i obrazków.
  • Zamieszczając w poście materiał video należy opatrzyć go odpowiednim tytułem (np. Tytuł - Wykonawca) a najlepiej także krótkim opisem własnym (dlaczego polecamy i warto obejrzeć?).
  • W przypadku kwestii nieujętych w Regulaminie (i w razie wątpliwości użytkowników jak się zachować), poleca się stosowanie do

    By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

    .
  • Zabrania się nadmiernego używania kolorów do zaznaczania wypowiedzi. Nie dotyczy Administratorów i Moderatorów.
  • Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).
  • Odpowiednie sprawy między użytkownikami załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW). Posty tego typu będą usuwane.
  • Opcja "Podbij temat" ograniczona jest do limitu 3 podbić dziennie. Użycie jej powinno być uzasadnione np. 
    -kiedy chcemy odświeżyć jakiś temat i jest to uzasadnione, ale nie mamy specjalnie nic do napisania (np. wątek ligowy w dniu startu ligi żeby każdy go widział w ostatnich)
    -kiedy chcemy podbić własny post po zmianach, edycji a nie chcemy pisać ponownie posta pod postem.

     

III. Konto użytkownika

  • Konto użytkownika jest jego wizytówką. W interesie użytkownika leży prowadzenie go i dbanie o swój profil.
  • Nowo zarejestrowani użytkownicy otrzymują pełne prawa użytkownika po akceptacji pierwszego postu przez moderatora. Od tego czasu mogą oni korzystać z całej części funkcjonalności forum, takich jak Mini-Czat, własny podpis, avatar itp.
  • Zakazuje się posiadania kilku kont. W przypadku wykrycia takiej sytuacji osoba, która się tego dopuściła, otrzymuje bana na dodatkowe konta oraz 3 ostrzeżenia (za każde konto). Ponadto wzbrania się podszywania pod inne osoby.
  • Każdy ma prawo do skierowania prośby do Administracji o skasowanie swojego konta, jednak posty napisane przez tę osobę nie zostaną usunięte.
  • Rozmiar podpisu użytkownika nie powinien przekraczać 800x200 pikseli gdzie 800 pikseli to szerokość a 200 wysokość. Dopuszczalne  jedynie sygnatury w formacie jpeg lub png
  • Podpis nie może zawierać elementów obciążających stronę m.in. filmów YouTube.
  • Zawartość podpisu musi być dostosowana do tych samych zasad, jakie obowiązują dla treści pisanych w postach.
  • Moderatorzy będą usuwać utrudniające przeglądanie tematu sygnatury.
  • Maksymalny rozmiar awatara to 200x200 pikseli.
  • Awatary, tak jak inne obrazy umieszczane na forum, nie mogą przedstawiać treści pornograficznych, wulgarnych, obraźliwych, nawołujących do nienawiści i przemocy.
  • Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderator

IV. Kary i ostrzeżenia

  • Na forum istnieje system kar zwanych ostrzeżeniami (warnami).
  • Do postu, który łamie Regulamin, Moderator może dopisać pouczenie, którego użytkownik nie może usunąć.
  • Administracja może na stałe zablokować konto użytkownika nagminnie łamiącego Regulamin.
  • Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do odmiennego traktowania dwóch różnych przypadków łamania Regulaminu z uwagi na poziom reputacji użytkowników, rodzaj działania (przypadkowe albo celowe) lub niedawne wydarzenia na forum.
  • Moderatorzy mają prawo do wystawienia ostrzeżenia o zerowej wartości (pouczenia), jednak użytkownik nie ma prawa tego od nich wymagać ani tego sugerować. Zasada stosowana przede wszystkim wobec nowych użytkowników.
  • Użytkownik ma możliwość odwołania się od decyzji Moderatora tylko w uzasadnionych przypadkach. Niezastosowanie się do tej reguły może skutkować zwiększeniem kary.
  • Otrzymanie 3 ostrzeżenia skutkuje 3-dniową blokadą konta.
  • Otrzymanie 4 ostrzeżenia skutkuje 7-dniową blokadą konta.
  • Otrzymanie 5 ostrzeżenia skutkuje blokadą konta na okres 30 dni.
  • W przypadku ponownego otrzymania 5 ostrzeżeń konto użytkownika zostaje zablokowane na 90 dni. Jeśli sytuacja ma miejsce po raz trzeci ban jest dożywotni.
  • Ostrzeżenie wygasa automatycznie po 60 dniach od jego przyznania.

V. Punktacja systemu ostrzeżeń

  • Punkty ostrzeżeń przyznawane będą według umieszczonego niżej taryfikatora:

    - zakładanie tematu w nieodpowiednim dziale - 1 warn
    - wulgaryzmy, obrażanie innych użytkowników i umieszczanie nieodpowiednich treści - 1 warn
    - rozmijanie się z tematem wątku (offtopic) - 1 warn
    - brak polskiej pisowni, brak interpunkcji, błędy ortograficzne - 1 warn
    - wywlekanie i rozwiązywanie spraw prywatnych w publicznej dyskusji - 1 warn
    - spamowanie oraz nabijanie postów - 1 warn
    - reklama bez zgody Administracji - 1 warn
    - nadużywanie edytora tekstowego (przesadne używanie kolorów, rozmiarów i krojów czcionek, a także zbyt duża ilość obrazków czy filmów max 8 dla obrazków i 3 dla filmów) - 1 warn;
    - brak tytułu filmu - 1 warn;
    - bezzasadne zamieszczanie kilku postów pod rząd w jednym temacie - 1 warn;
    - nieregulaminowy podpis lub awatar - 1 warn;
    - powtarzające się nieprawidłowe używanie systemu reputacji - 1 warn;
    - wprowadzanie w błąd innych użytkowników - 2 warny;
    - powielanie istniejących tematów - 2 warny;
    - próby wchodzenia w kompetencje Administracji - 2 warny
    - propagowanie piractwa lub oszustwa w grach - 3 warny;
    - dublowanie konta - 3 warny
    - działanie na szkodę portalu i forum - 3 warny;
    - obraza lub publiczne podważanie kompetencji osoby wyższej rangą - Mod lokalny - 2 warny, Mod globalny, Administrator - 3 warn
    - nadużywanie opcji "Podbij temat" - 1 warn;

     
  • Pozostałe przewinienia nieujęte w powyższym taryfikatorze, a łamiące Regulamin forum, będą ocenianie przez Moderatora i na podstawie jego decyzji zostaną wyciągnięte konsekwencje.

VI. Regulamin działów Galeria foto i video

  • Wzór nazwy tematu:
    - dla tematu z galerią zdjęć: Zdjęcia - nick użytkownika
    przykład: Zdjęcia - Kowalski_2000
     
  • Wzór nazwy tematu:
    - dla tematu z filmami użytkownika: Film - nick użytkownika
    przykład: Filmy - Kowalski_2000

     
  • Zdjęcia wstawiamy jako załączniki albo na hosting (fotosik, imageshack, flickr itp.) Maksymalny rozmiar zdjęcia to 1024 pikseli na dłuższym boku (np. 1024x768). Maksymalna wielkość to 1024x1024. Zaleca się selekcję zdjęć przed wstawieniem - zdjęcia bardzo słabe jakościowo będą usuwane.
  • Zdjęcia mogą komentować wszyscy użytkownicy forum, jednakże musi to być krytyka konstruktywna. Krótkie i nic nie wnoszące posty będą kasowane.
  • Wszystkie zdjęcia należy numerować co ułatwi komentującym ich ocenianie. Przy dodaniu kolejnych zdjęć kontynuujemy numerację (nie zaczynamy znowu od numeru 1).
  • Regulamin dotyczy wszystkich tematów działów Galeria foto i video.

VII. Mini-czat i zasady czatowania

  • Na stronie głównej forum znajduje się Mini-Czat. Służy on do prowadzenia luźnych, prostych rozmów.
  • Mini-Czat nie jest miejscem do poruszania skomplikowanych tematów i problemów.
  • Wypowiedzi na czacie są objęte tymi samymi zasadami, co posty na forum.
  • Na czacie wyłączona jest możliwość edycji wpisów w związku z czym zezwala się na wysyłanie kilku wiadomości pod rząd.
  • Zabrania się wstawiania obrazów i filmów o wymiarach większych niż 640x360 pikseli
  • Zabrania się pisania czcionką o rozmiarze większym niż domyślny.

VIII. Postanowienia końcowe

  • Administracja nie odpowiada za treści zamieszczane na forum lub w komentarzach przez użytkowników zarejestrowanych na simrace.pl
  • Powyższy Regulamin może ulec zmianom (przy zachowaniu zasady: „prawo nie działa wstecz”), o czym Administracja będzie oficjalnie informować.
  • Celem nadrzędnym istnienia Regulaminu jest utrzymanie porządku, nie zaś karanie członków Społeczności.
  • W kwestiach spornych, nieobjętych Regulaminem, ostateczna decyzja należy do Administracji.
  • Regulamin wchodzi w życie wraz z chwilą publikacji i obowiązuje do odwołania.

 24339541219_aa976f320e_o.png


#2
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

Aktualizacja regulaminu (17/11/2015)

II. Zasady wypowiadania się na forum

pkt 17, zapis

  Opcja "Podbij temat" ograniczona jest do limitu 3 podbić dziennie. Użycie jej powinno być uzasadnione np.
  -kiedy chcemy odświeżyć jakiś temat i jest to uzasadnione, ale nie mamy specjalnie nic do napisania (np. wątek ligowy w dniu startu ligi żeby każdy go widział w ostatnich)
  -kiedy chcemy podbić własny post po zmianach, edycji a nie chcemy pisać ponownie posta pod postem

V. Punktacja systemu ostrzeżeń

pkt 1, zapis

  - nadużywanie opcji "Podbij temat" - 1 warn;

 


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.png

Rig
PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych