Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto

Zobacz inną zawartość



Szukaj wpisów




* * * * *

Le Mans 2017


Przed nami chyba najbardziej wyczekiwana runda WEC czyli Le Mans.
Za nami już są kwalifikacje podczas, których doszło do nokautu.
Za kierownicą Toyoty T505-Hybrid nr 7 zespołu Toyota Gazoo Racing, znany miłośnikom F1 Kamui Kobayashi wykręcił najlepszy czas kwalifikacji w 2017 ale również ustanowił nowy rekord toru.

Dołączona grafika

Jest to również najlepszy, niezależnie od konfiguracji toru czas jaki został ustanowiony na Circuit de la Sarthe.
Poniżej przejazd Kamui Kobayashi podczas kwalifikacji.



Najlepsze Porsche zajęło 3 miejsce podczas kwalifikacji.

Dołączona grafika

A tak prezentuje się pierwsza trójka w klasie LMP1

1 nr 7 Toyota Gazoo Racing Toyota TS050 - Hybrid LMP1 3:14.791
2 nr 8 Toyota Gazoo Racing Toyota TS050 - Hybrid LMP1 3:17.128 +2.337
3 nr 1 Porsche LMP Team Porsche 919 Hybrid LMP1 3:17.259 +2.468

Podczas samych kwalifikacji zarówno w Porsche jak i Toyocie doszło do awarii silnika co spowodowało wymianą jego. Zapowiada się przez to ciekawy wyścig główny.
Pytanie czy wreszcie Toyota zdobędzie zwycięstwo w Le Man czy Porsche ponownie stanie na pierwszym miejscu podium.
Pamiętajmy, że w zeszłym roku Toyota przegrała zwycięstwo na ostatnim okrążeniu.

Kategoria LMP2 w tym roku zaskakująco szybka. Na prostych auta LMP1 nie ma ją już tak łatwego wyprzedania jak w poprzednich latach. Poniżej pierwsza trójka z kwalifikacji.

1 nr 26 G-Drive Racing Oreca 07 - Gibson LMP2 3:25.352
2 nr 25 CEFC Manor TRS Racing Oreca 07 - Gibson LMP2 3:25.549
3 nr 38 Jackie Chan DC Racing Oreca 07 - Gibson LMP2 3:25.911

Dołączona grafika

Podium z kwalifikacji w klasie LMGTE Pro. Niestety Ford poza trójką na czwartym miejscu.

1 nr 97 Aston Martin Racing Aston Martin Vantage LMGTE Pro 3:50.837
2 nr 51 AF Corse Ferrari 488 GTE LMGTE Pro 3:53.123 3:51.028
3 nr 95 Aston Martin Racing Aston Martin Vantage LMGTE Pro 3:51.038

Dołączona grafika

No i ostatnia klasa AM.Bez większych niespodzianek Chevy na czele.

1 nr 50 Larbre Competition Chevrolet Corvette C7.R LMGTE Am 3:52.843
2 nr 98 Aston Martin Racing Aston Martin Vantage LMGTE Am 3:53.233
3 nr 62 Scuderia Corsa Ferrari 488 GTE LMGTE Am 3:57.267 3:53.312

Dołączona grafika

Chyba najciekawsze w tym roku malowanie na Le Mans.

Poniżej link do pełnej klasyfikacji po kwalifikacji.

http://assets.lemans...ce-combined.pdf


Poniżej lista uczestników w tegorocznych zmaganiach.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

P.S.
Patrząc na to co podczas kwalifikacji robiła Toyota myślę, że w tym roku wreszcie się im uda dowieźć zwycięstwo.
A nie będzie tak jak w zeszłym roku.



A jak myślicie? Jakie są Wasze typowania co do zwycięzców?

Pamiętajcie start już jutro o godzinie 15-tej. Zapraszam do komentowania.

Dyskusja na forum
Le Mans 2017

7 Komentarze

Zgadzamy się. W tym roku LeMans wyglada wyjątkowo atrakcyjnie a to za sprawą tak licznie obsadzonej kategorii LMP2. Łącznie w tych dwóch najbardziej prestiżowych kategoriach czyli LMP1 oraz LMP2 zobaczym az 31 zespołów! 

widzimy się jak co roku na TS3 i wspólna oglądara!

Trzymam kciuki za Toyotę, oby im się w końcu udało - rok temu byli bardzo blisko. A jeżeli im się uda to będzie historyczny wyczyn! :D

To jeszcze dodam pełną listę startową

 

http://www.racedepar...017-pdf.191289/

Czemu w tym roku nie ma Audi? Czytałem że przechodzą na Formułę E ale w 2018, a nie 2017.

Oficjalnie na początku roku wycofało się z WEC. 

Decyzja o wycofaniu zapadła pod koniec poprzedniego sezonu. Jeśli dobrze pamiętam to na pewno przed ostatnim wyścigiem w sezonie 2016 już wszyscy o tym wiedzieli. 

 

(kopiuj / wklej)

https://www.youtube.com/watch?v=10g6exd_9Zw