Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
* * * * *

Aktualizacja 1.4 dla Project CARS


Około tydzień temu została wypuszczona łatka dla wszystkich platform dla Project CARS.
Naprawia ona większość znanych dotychczas błędów, na które skarżyli się gracze. Między innymi:
  • Optymalizacja anty-aliasingu.
  • Shadery zrobiono od nowa w oparciu o nową technologię, co owocuje przyrostem klatek na niektórych torach.
  • Lepsza jakość powtórek - odbicia słońca, cienie, niebo i księżyc wyglądają lepiej.
  • Poprawki związane z pitami - dobieranie opon przez graczy oraz AI, tankowanie, utrata ustawień.
  • W online został naprawiony błąd z wyjazdem z pitów, kiedy niektórzy gracze bezpodstawnie dostawali kary od 5 do 55 sekund.
  • Naprawione przypadkowo pojawiające się CTD.
  • Poprawki FFB - szczegóły na forum
  • Poprawki związane z kierownicami od Fanateca, zaimplementowanie wspierania kierownicy G29.
  • Poprawki fizyki z niektórych autach - teraz są one zbliżone do ich rzeczywistych odpowiedników.
  • Różne poprawki na niektórych torach, które powodowały crashe i tak dalej.
Po szczegółową listę nadchodzących zmian i poprawek zapraszamy tutaj:
Project CARS rozwój gry po oficjalnej premierze - patche, fixy, usprawnienia

2 Komentarze

na trasie Monte Carlo wyjazd z boksu zaczyna sie od przywalenia autem w bande... szkoda ze tych rzeczy nie poprawiaja :/

Nie tylko na Monako - podczas wyjazdu z pitów na Brands Hatch tak się dzieje (bodajże) i na 100% na Spa. Też ubolewam że tego nie zrobią, mimo że to błędy znane od premiery gry.