Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto

Zobacz inną zawartość



Szukaj wpisów




* * * * *

Samochody, oraz ich klasy w Project CARS


Mimo że lista pojazdów w Project CARS nie zachwyca ilością (wybacza to jednak ich jakość!) nasz portal pokusił się o stworzenie spisu klas pojazdów wraz z ich krótkimi, treściwymi opisami. W poniższym tekście znajdziesz podstawowe informacje o m.in. kartach, supersamochodach czy również bolidach, wraz z ich kilkoma zdjęciami.

UWAGA: Aby zobaczyć zdjęcie każdego samochodu kliknij w jego nazwę.


Dołączona grafika


KARTY
Znane od wielu lat karty były często punktem początkowym wielu dzisiejszych mistrzów, takich jak Michael Schumacher czy Lewis Hamilton. Wszystko dzięki swojej przyczepności i zwrotności, która pomaga młodym zawodnikom wyćwiczyć takie umiejętności jak precyzja, refleks i podejmowanie ważnych decyzji w podbramkowych sytuacjach.
Pole do popisu mają również osoby charakteryzujące się ustawianiem pojazdu pod siebie, gdyż jest możliwość zmiany wartości ciśnienia opon, przełożenia biegów czy twardość zawieszenia. Karty są podzielone na dwie kategorie: te o pojemności 125cc służące do jazdy na wolniejszych torach, oraz nieco bardziej hardkorowe 250cc o zaawansowanej aerodynamice, która pozwala rozpędzić się aż do bagatela ponad 200km/h!


Karty dzielimy na:

Kart 1 - o pojemności silnika 125ccKart 3 - tzw. superkarty o pojemności silnika 250cc

- - - - - -

Dołączona grafika


AUTA DROGOWE
Wybieraj spośród całej gamy włoskich aut forza, ryku V8 oraz turbodoładowanych Japończyków. Z racji, że większość graczy będzie chciała zacząć zabawę od wirtualnej wersji swoich prywatnych czterech kółek, Project CARS oferuje również klasę samochodów drogowych.
Oczywiście wraz z faktem, że Project CARS to symulacja będziesz mógł dać z siebie wszystko bez żadnych konsekwencji życia codziennego - zmieniaj biegi na odcinie nie martwiąc się o zwiększone spalanie czy trwałość silnika! Tak więc sprawdź wszystkie dostępne auta w grze nie martwiąc się faktycznym stanem portfela.


Auta drogowe dzielimy na:

Road C1 - auta drogowe typu C1 (mocniejsze)Road C2 - auta drogowe typu C2 (nieco słabsze)Road D - auta drogowe typu D (najsłabsze)

- - - - - -

Dołączona grafika


ROADSTERY TOROWE / TRACK DAY CARS ORAZ SUPERSAMOCHODY
Posiadają one homologację drogową, mimo że są zbudowane na zasadach rasowych aut wyścigowych - świadczą o tym niskie, twarde zawieszenie oraz lekka i aerodynamiczna karoseria. Te maszyny potrafią siać zamęt na torach.
Te groźne roadstery są budowane głównie przez małe, aczkolwiek zaawansowane zespoły pełne inżynierów z doświadczeniem z F1 lub innych serii - choćby Lotus czy Caterham.
Tworzone przez marzycieli charakteryzują się nutą prawdziwego, czystego snu, głównie dzięki połączeniu takich cech jak duży budżet oraz odrobinie technicznego szaleństwa. Auta te osiągają idealny kompromis między dozą wyścigowej duszy i spokojnej, drogowej jazdy.

Supersamochody, hiperauta czy egzotyki - jakkolwiek byś ich nie nazwał, są one snami z naszego dzieciństwa, którego obrazy wisiały na ścianach pokoi tworząc cienką granicę między marzeniami tudzież rzeczywistością.
Epitetów opisujących te cuda jest niebagatelna ilość - ultralekkie karbonowe panele z mocarnymi wielocylndrowymi jednostkami o oszałamiających parametrach, są połączeniem pięknego designu i dozy technicznego szaleństwa.
Każdy gracz Project CARS będzie miał okazje wsiąść do wszystkich dostępnych supersamochodów i je osobiście poskromić - zarówno na zamkniętych torach wyścigowych jak i otwartych drogach. Pamiętaj tylko żeby dobrze zapiąć pasy!


Roadstery torowe i supersamochody dzielimy na:

Road A - najwyższa klasa aut drogowych ARoad B - auta drogowe klasy BRoad D - auta drogowe typu D

- - - - - -

Dołączona grafika


LE MANS PROTOTYPES
Le Mans Prototypes to typy pojazdów zbudowanych głównie pod 24 godzinne wyścigi. Dzięki dostępnej dzisiaj technologii osiągają one zadowalające czasy jadąc na najwyższych obrotach prawie całą dobę non stop, a wszystko to... w silnikach o zapłonie samoczynnym.
Auta te dzielą się na dwie kategorie - LMP1, mocniejsze charakteryzujące się zamkniętą budową oraz LMP2 będące słabszymi braćmi z otwartą konstrukcją dachu. Mimo wszystko obie klasy zapewniają niesamowite doznania podczas jazdy.
Warto wspomnieć o jednej ciekawostce związanej z LMP2 - przy produkcji Project CARS pomaga niemiecki kierowca wyścigowy Rene Rast, który w swoim aucie ustanowił rekord okrążenia Le Mans na poziomie 3:407:10, zaś w grze 3:40:110.




Prototypy dzielimy na:

LMP1 - prawdziwa klasa LMP1LMP2 - prawdziwa klasa LMP2Prototype 2 - nie ma odpowiednikaLMP900 - prawdziwa klasa LMP900

- - - - - -

Dołączona grafika


GRAN TURISMO ORAZ TOURING
Klasa GT to prawdziwe, wyścigowe wersje znanych drogowych, sportowych aut - są modyfikowane do granic możliwości przez wyszkolonych inżynierów.
Usprawnienie lub całkowita wymiana silnika, pakiet aerodynamicznych spoilerów, sztywne zawieszenie oraz redukcja masy - tak w największym skrócie można opisać te auta. Wymieszanie tego wszystkiego daje rezultat w postaci wielu lat historii mistrzostw, które przyciągały setki tysiące fanów i wypromowały tuziny kierowców.
W grze dostępne są najbardziej znane auta GT z przełomu lat - od Forda GT40, poprzez Grupę 5, DTM aż do nowoczesnych aut GT4 i GT3.


Auta klasy GT dzielimy na:

GT3 - odpowiednik FIA GT3 European ChampionshipGT4 - odpowiednik GT4 European SeriesGT5 - odpowiednik Ginetta Junior ChampionshipGT1X - nie ma odpowiednikaModern Touring C1 - odpowiednik Reanult Clio CupModern Touring C2 - odpowiednik WTCCModern Touring C3 - odpowiednik DTMRS01 Trophy - odpowiednik 2015 Renault Sport TrophyV6 Mègane Trophy - odpowiednik Eurocup Mègane Trophy

- - - - - -

Dołączona grafika


BOLIDY
Bolidy od początku istnienia były kwintesencją wyścigów oraz ich definicją. Stworzone po to aby osiągać jak najlepsze czasy na torach, przechodziły przez okresy gdzie nie było kompromisu nawet dla bezpieczeństwa i ekologii. Niejednokrotnie przekraczały ówczesne granice i normy ustanowione przez inne pojazdy wyścigowe z danego czasu.
Bolidy Formuły 1 miały jedno, konkretne zadanie - być najszybszymi. Każdy element tego pojazdu był zbudowany aby wytrzymywać duże prędkości i wysokie obroty. Nie było kompromisów między częściami A i B - obie były podciągane do granic możliwości, wykorzystując najlepsze materiały, które kosztowały najwięcej.


Bolidy dzielimy na:

Formula A - odpowiednik Formuły 1 z sezonu 2011Formula B - odpowiednik Formuły GP2 z sezonu 2011Formula C - odpowiednik Formuły 3 z sezonu 2013Formula Gulf 1000 - Formuła Gulf 1000 z sezonu 2012Formula Rookie - odpowiednik Formuły Ford z sezonu 2011Formula Renault 3.5 - prawdziwa seria Formuły Renault 3.5

- - - - - -

Dołączona grafika


RETRO
Project CARS oferuje również poznania kawałka historii 'turasów' w dziedzinie motorsportu. Przez wiele dekad przepisy dot. pojazdów nagminnie się zmieniały, co często owocowało huśtawką przewagi prodeucentów i kierowców.
Wsiądź do aut które stworzyły historię takich serii jak WTCC, DTM czy GT - od BMW E30 Gr. A, poprzez BMW M1, Forda Capri Zakspeed Turbo aż do Mercedesa 190E Evolution. Przeżyj legendę na własnej skórze!


Auta historyczne dzielimy na:

GT1 - auta klasy GT1 z mistrzostw FIA GT ChampionshipGroup 6 - auta na homologacji Grupy 6
Group 5 - auta Grupy 5 mistrzostw FIA z tzw. czwartej generacjiGroup 4 - odpowiednik ligi BMW M1 Procar ChampionshipHistoric Touring Group B - auta na homologacji Grupy 2Group A - auta na homologacji Grupy A, lecz ze względu na dane auta można tę klasę równie dobrze nazwać odpowiednikiem DTM z przełomu lat 80. i 90.Group C - auta Grupy C z mistrzostw Le Mans z lat 80.Historic GT1 - auta Le Mans z lat 60.Historic GT2 - słabsza kategoria aut Le Mans z lat 60.Historic GT3 - auta Le Mans z lat 50.Trans-Am - odpowiednik amerykańskiej ligi IMSAVintage Stock Car - odpowiednik aut NASCARHistoric F1 A 67-70 - klasyczne auta F1 z lat 1967 do 1970.Historic F1 A1 1963 - klasyczne auta F1 z sezonu 1963.Historic F1 B 73-78 - klasyczne auta F1 z lat 1973 do 1978.Historic F1 C 1986 - klasyczne auta F1 z sezonu 1986.Historic F3 A 1967 - klasyczne auta Formuły Ford z sezonu 1967.
  • Lotus 51 - Classic Lotus Track Expansion DLC
Vintage Indy 1965 - klasyczne samochody serii IndyCar z sezonu 1965.

- - - - - -


Na chwilę obecną mamy:
  • 62 pojazdy w podstawowej wersji gry
  • 45 samochodów wypuszczonych jako płatne DLC
  • 7 aut, które dostajemy co miesiąc za darmo
Co daje nam na dzień dzisiejszy bilans 114 pojazdów w grze. Aby dowiedzieć się o dokładnej liście aut zapraszam na forum!

Lista potwierdzonych samochodów w Project CARS

5 Komentarze

Ligi, ligi, wszędzie widzę ligi!

Ja to samo! Oby tylko fizyka nie zabiła nam tej zabawy. GTR świetna robota z tymi artkami! 

Coraz lepiej to wygląda, dobra robota GTR!

Ładnie to poukładałeś Filip :okok:

Cieszy fakt, że lista aut jest aktualizowana :brawo: