Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto

Zobacz inną zawartość



Szukaj wpisów




* * * * -

Nowe informacje na temat Project CARS 2


Mimo że od premiery pierwszej części minął niecały miesiąc, studio Slighty Mad Studios postanowiło już zabrać się za kolejną część gry, dopracowując przy tym też 'jedynkę'.
Na oficjalnej stronie Project CARS, twórcy postanowili uchylić rąbka tajemnicy powoli zbliżającego się symulatora.

SMS mówi, że zebrało różne opinie z forum i projektu On Demand, i zrobili wstępną listę rzeczy jakie znajdą się w przyszłej części Project CARS. Możemy być też pewni, że sequel również będzie tworzony w oparciu o społeczność graczy.

Nowości, które ujrzymy w Project CARS 2:
  • 50 lokacji, w których znajdziemy razem ponad 200 kombinacji torów. Znajdą się również trasy o różnych nawierzchniach - śnieg, szuter, błoto.
  • 8 dyscyplin motorsportu - oprócz znanych już bolidów, touringów i tak dalej znajdą się jeszcze: Hillclimb, Rallycross i wyścigi Touge.
  • Tryb kariery co-op. Graj ze znajomymi, gdzie każdy będzie miał ważną rolę do odegrania - kolega z drużyny, obserwator (?), zmiennik i pilot.
  • Wsparcie e-sportu i powstanie Project CARS Academy.
  • Tor na wyłączność - bądź w posiadaniu własnego modularnego toru testowego, aby testować na nim świeżo zmodyfikowane samochody.
Już dzisiaj można się zarejestrować na tej stronie aby być na bieżąco z grą.

Zapraszamy na nasze forum do tematu o Project CARS 2:
Project CARS 2 - temat ogólny


Dołączona grafika

Dołączona grafika



17 Komentarze

Zdjęcie
CorradoSKJ
21:11 22 cze 2015

"również będzie tworzony w oparciu o społeczność graczy" ?? WTF Nie wydaje mi się by tym razem to zrobili, rajdy ? A czy czasem nie obiecali, że w tej części to będzie ?

Zdjęcie
Imperator360
09:50 23 cze 2015

Te dodatki, które zapowiedzieli mogliby dać w DLC do tej cześci. A oni zapowiedzieli już PCARS 2, gdzie jeszcze trzeba co nieco załatać w jedynce. Rozumiem, nowe studio zakładali, potrzebowali kasę na rozpoczęcie prac nad pierwszą częścią. Ale teraz, zgarneli kase za wczesny dostep do PCARS 1, zarobili ostatnio sprzedając juz gotowe na płycie na XONE, PS4 i PC i chca jeszcze kasy na PCARS2? LoooL. To nieźle się dorobili jak cała kasa z sprzedazy PCARS na konsole poszla do ich kieszeni :P Skoro ani grosza nie muszą włożyć w robienie PCARS 2 bo im gracze zapłacą, a pozniej i tak znów wydadza dwójke na plytach i znów zarobią. To nawet T10 tak nie robi, krytykowane przy FM5 za mikro transakcje, który nie było....

Proponuję odważniejszy model biznesowy. Po zebraniu odpowiedniej ilości gotówki (w tym przypadku twórcy wyznaczyli cel na ponad 11 mln USD) i wypuszczeniu jednego ukończonego toru, zapowiedzieć Project CARS 3. Oczywiście z nową subskrypcją zaczynającą się od 50 funtów. Zakup takiej gry przez Steam odblokowywałby osiągnięcie "early access to dla mnie produkt zbyt kompletny".

Jest jedna ważna sprawa dla was "inwestorzy", możecie po prostu nie wydawać swoich ciężko uzbieranych pieniędzy i zaczekać co powstanie za kasę innych.

Zdjęcie
Imperator360
12:25 23 cze 2015

Jest jedna ważna sprawa dla was "inwestorzy", możecie po prostu nie wydawać swoich ciężko uzbieranych pieniędzy i zaczekać co powstanie za kasę innych.

 

No jest w tym jakaś mądrość, ale widzę, że na innych forach czy nawet na samym Steam jest wiele więcej osób, którzy mają niesmak do tego jak się podchodzi do tematu. No ale co ja tam wiem, teraz to modne. Sony pokazuje na E3 grę, która powstanie tylko jak gracze wspomogą.

 

Może tak Kickstartera i inne tego typu inicjatywy zamienić na jakiś portal charytatywny? Można pomóc komuś kto naprawdę potrzebuje pomocy, a nie pomagać tym, którzy niedawno zgarneli grube miliony za wydanie gry, której proces produkcji już wcześniej był opłacony ;)

 

Oby tylko im nie wyciekł ten nowy projekt jak w przypadku jedynki, ale i tak kto ma wspomóc i tak wspomoże a oni to będą wykorzystywać i doić tych ludzi :D

Wiesz że pisanie o "dojeniu tych ludzi" w perspektywie tego że pare osób tu wsparło tę część niekoniecznie jest miłe?

Koniecznie chcesz mi zrobić przykrość, pokazać wyższość czy nie wiem co?

 

Powstrzymaj się proszę od takich uwag, jak krytykujesz to oszczędniej w przytykach, dziękuje.

Zdjęcie
Imperator360
13:15 23 cze 2015

To był komentarz w kontekście twórców (nie tylko tych od PCARS), którzy bezczelnie wykorzystują dzisiejsze trendy jak tylko się da. Komentarz nie miał trafić w graczy, to twórcy powinni się wstydzić, że "doją" ludzi, którzy w jakiś sposób przywiązani do procesu powstawania jedynki naturalnie dalej będą chcieli brać w tym udział. Jakby mieli choć trochę przyzwoitości, to tym, którzy wsparli przy PCARS 1 mogliby dać wstęp z 75% taniej, a ta normalna kwota dla tych, którzy wcześniej nie brali w tym udziału.

Chcącemu nie dzieje się krzywda, to raz. Nie widziałem żeby ktokolwiek z nowych fundatorów nawet stęknał że pakiet mu nie pasuje, czy drogo ;)

Osobiście uważam, że wstęp mógłby być od 500-1000 euro bez żadnych zniżek, ograniczyło by to wydatnie troli jak Empty Box i inne spamerki youtubowe, które kupowały dostęp do WMD tylko po to żeby nabijać popularność, jednocześnie obśmiewając "nachalny marketing" i rzekomy hype train naiwnych...Litości, do maja można było jeszcze poprosić o refund i uciec z całą kwotą skoro to tak ciężkie doznanie było!

 

Czy iRacing ma takie dylematy? Nie, kto chce i stać wchodzi sobie w system i cieszy się jazdą.

Otwartość SMS jest niestety obosieczną bronią i sporo ludzi to wykorzystuje, budując sobie ego, oglądalność czy wartościując tą jedyną wybraną grę robiąc przy okazji tzw flame.

 

A pCARS? Sprzedało się ponad 1mln egzemplarzy, podniosło poprzeczkę w grach wyścigowych z wieloma ficzerami które do tej pory jakoś nie były potrzebne a nagle są standardem - vide płacz Stefano na Twitter - ma świetną społeczność która skupia się na poprawie gry i rozwoju następnej części i przypuszczalnie sprzeda się za 3 lata jeszcze lepiej. I za bycie częścią tego projektu imo warto zapłacić każde pieniądze.

Logika raufa w punktach:

1) nie można krytykować czegoś, za co się nie zapłaciło,
2) krytykując produkt, personalnie krytykujesz jego użytkowników,

3) warto płacić każde pieniądze za obiecanki cacanki.

Moja logika jest prostsza: albo ktoś akceptuje zasady danej społeczności albo niech nie marnuje czasu i znajdzie inne zajęcie.

Zakładając simrace.pl (nie rauf tylko całkiem sporo osób) chcieliśmy mieć miejsce do pozytywnej dyskusji o ulubionym zajęciu w czasie wolnym, do krytyki a nie hejtu i obśmiewania.

Wiecznie wyrażasz niezadowolenie w swoich komentach, i to któryś raz do mojej osoby. Następne nie będą tolerowane.

Dziękuje.

Dobra dobra, ale bez takich komentarzy. Jednym się podoba, innym nie - ja akurat należę do tych drugich, bo nie podoba mi się fakt że pCars jest ledwo załatane, a SMS już wypuściło pierwszy build drugiej części...

Dobrze, od dzisiaj będę wszystko chwalił i tylko chwalił. Dyskusja to również wymiana zdań i jednym może się coś podobać, innym nie...

...ale żeby od razu dawać ostrzeżenia tym, którym się nie podoba. Tego się po Tobie rauf nie spodziewałem. GTR ostrożnie bo będziesz następny.

Również mam mieszane uczucia co do tej deklaracji pC2. Ale pożyjemy zobaczymy... a może w międzyczasie znajdzie się jeszcze jeden zupełnie nowy gracz na rynku, który swoja cichą produkcją pozamiata nieźle? Teraz takie czasy, że co chwila nas zaskakują. 

No właśnie dlaczego tym niektórym innym wiecznie się coś tylko niepodoba? Na dłuższą metę jest to męczące i to nie tylko moje zdanie, ale i osób z którymi widuje się na TS.

Dostałeś pierwsze ostrzeżenie i to jedyne jakie w 2015 wlepiłem, więc możesz to potraktować jako swego rodzaju wyróżnienie. W klapę i z dumą nosić jako opozycja.

 

A i nie przesadzałbym z tym planem zachwalania wszystkiego...

nie podoba mi się fakt że pCars jest ledwo załatane, a SMS już wypuściło pierwszy build drugiej części...

 

"ledwo załatane" - nawet tyle nie. Mieli poprawić i dodać ekipę w boksach to nie dodali. FFB w 1.4 ostro zwalili i jak dla mnie praktycznie niegrywalne... mam do wyboru ultra clipping lub właściwie brak ffb.

Jakoś tydzień temu będzie była wypowiedź, że wiedzą co jest nie tak i że to naprawili. Problem w tym, że patcha nam nie dali i pewnie nie dadzą w ciągu najbliższych 2 tygodni albo i lepiej...

 

To jest jakaś kpina... zamiast się przyłożyć i dopracować swój niedawno wydany produkt, to już widać, ze od jakiegoś czasu robią drugą część.

 

Tak patrząc na czas wydawania patchy mam dziwne wrażenie, że PC1 zostało olane i realnie to chyba z max. 5 osób pracuje nad łataniem jedynki, a reszta poszła robić PC2.

Zdjęcie
CorradoSKJ
18:20 28 cze 2015

http://forum.project...472#post1020472Mały przykładzik jak bardzo mają gdzieś społeczność, ponad miesiąc od mojego wątku, nadal brak odpowiedzi, gra nadal crashuje.

Oj tam bo zawracasz tyłek. Kup pCARS 2 z nadzieją, że tam problem nie będzie występował.