Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
* * * * *

Project CARS pod znakiem zapytania na Wii U?


Project CARS miało swoją premierą na początku maja, ale tylko na platformy PC, PS4 i XBO - zapowiadana również wersja na Wii U na ten czas ucichła, lecz Ian Bell ze studia SMS postanowił przerwać ciszę.
Jak spekulowano przy okazji zapowiedzi pCars na Wii U, platforma ta nie radzi sobie z płynną animacją symulatora. Konsola od Nintendo aktualnie działa z Project CARS w 23 klatkach na sekundę.
Ian Bell mówi że gra mogła by działać w stałych 30 klatkach, lecz wymagałoby to przejścia na niższą rozdzielczość, którą jest 720p - a do tego twórcy mimo wszystko nie chcą dopuścić.

Światełkiem w tunelu okazały się tegoroczne targi E3 - Nie mogę powiedzieć zbyt wiele, ale czekamy na E3 z zapartym tchem. - napisał Ian - Mamy nadzieję, że firma zapowie coś nowego odnośnie swojego sprzętu na E3. Szczerze powiedziawszy, jeżeli naprawdę mocno nie obetniemy grafiki, będziemy musieli zdecydować się na przeniesienie projektu na następną konsolę od Nintendo. - zauważa.


Krótko mówiąc SMS ma przed sobą ultimatum w postaci przeniesienia swojej produkcji na nowszą konsolę Nintendo, lub zrobienie downgrade na obecnej.

2 Komentarze

Nie znam zupełnie tego sprzętu, w Polsce niszowy, choć spotkałem się z opinią że to jedyna "prawdziwa konsola" z własnymi tytułami i kosztująca niewiele. Szkoda że nie uda się przenieść pCARS na Wii U, ale czy to byłyby wciąż te same wyścigi z kompletnie okrojoną grafiką i zapewne cięciami w fizyce czy ilości aut na torze? Chyba dobrze, że nie chcą wydawać czegoś bez przekonania. Nie wszystkim developerom to zresztą przeszakadza...

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Dla jednych prawdziwą konsolą będzie XBO i PS4 z multi platformowymi tytułami AAA, dla innych jest to japońskie Wii U, z japońskimi casualowymi grami - Pokemony, Mario, Final Fantasy czy inny Dragon Ball. Pytanie czy zmieszanie tego się uda? Bo Project CARS to właśnie gra rzędu AAA, i ciekawe czy znajdzie swoich odbiorców na Wii U.

 

Nie chcę mówić źle o tych japońskich grach, bo sam bym z chęcią kiedyś przytulił Nintendo 3DS i wszystkie części Pokemonów, ale realia są jaki są ;)

 

Swoją drogą Wii U co prawda można podpiąć pod TV przez kabel HDMI, ale oferuje również grę w postaci handlehand - i czy w tym wypadku stałe 30fps oraz 720p na kilku calowym ekranie jest złe?