Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
* * * * *

Wsparcie DirectX 12 dla Project CARS


Najnowsza wersja bibliotek DirectX ma zapewnić duży wzrost wydajności w Project CARS.
Od kilku dni na oficjalnym forum Project CARS można przeczytać o tym, że wraz z wydaniem DirectX 12, gra dostanie ogromnego kopa pod względem wydajności. Informację, którą napisał Ian Bell, omyłkowo umieszczono w dziale konsoli giganta z Redmond - Xboxa One.

Jak się okazuje najnowsze biblioteki mają faktycznie zaowocować większą liczbą klatek, ale głównie na PC. Wzrost ten oscyluje w graniach aż 30-40%. Na XBO też będzie można zobaczyć różnicę, lecz jest ona niska względem wersji na komputery, bo wynosi tylko 7%.

Największą poprawę będzie można zauważyć w zestawach z najwolniejszymi, czterordzeniowymi procesorami.
Jak mówi szef studia SMS, ich najnowsze dzieło ma aktualnie problemy ze stabilizacją - na jednych torach jeździ się płynnie, podczas gdy na innych gra potrafi szarpać liczbą klatek. Na wyeliminowaniu tych błędów skupia się aktualnie ekipa.

4 Komentarze

Osobiscie czekam na wydanie DX12 bo chetnie sprawdzil bym roznice miedzy DX11, jak to jeszcze ma poprawic ogolnie wydajnosc kompa to zaczynam sie niecierpliwic :) Zapowiedzi DX12 sa dosc dobre, poprawa grafiki i predkosci dzialania gier. Ciekawe ile z tego okaze sie prawda... I co ze starszymi systemami Windows czy tez wyjdzie na nie DX12 czy niestety tylko od Win10 bedzie to mozliwe

Chyba sam MS podgrzewą tą atmosferę, po słabej sprzedaży Win8 zależy im żeby WinX był przebojem, i DX12 jest tu jednym z głownych argumentów.

Z tego co wiem, ludzie zaangażowani w proces tworzenia aplikacji studzą oczekiwania. Ponoć jako takie wykorzystanie potencjału nowego API to kwestia ładnych paru miesięcy, w dużych tytułach growych być może i 2 lata.

Nie wiadomo nawet czy te sumowanie pamięci GPU będzie takie oczywiste jak nam się wydaje.  Zobaczmy ile dochodzono do wykorzystania w ogóle DX11 i jak w zeszłym roku dopiero na koniec cyklu życia prawie skoczyła wydajność po tym jak AMD pokazało Mantle i postraszyło NV.

 

pCARS ponoć jest na to gotowe od początku, tak samo jak na 12K czy całe VR. Sam jestem ciekaw jak to zadziała, ale za tak dalekosiężne myślenie czapki z głów.

29 lipca chyba dopiero bedzie mozna pobrac pelnowartosciowego windowsa wiec trza jeszcze troche poczekac

Oczywiście była to bzdura reklamowa, nikt nie będzie przerabiał gotowej gry na DX12.

Z wrappera (dodania do gotowego DX11) DX12 skorzystało Crystal Dynamics w Rise of Tomb Rider i efekt nie jest na razie najlepszy.