Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
* * * * *

Patch 1.3 Project CARS dla XBOX ONE


28 maja dostaniemy zbiór poprawek dla konsoli X1, pełna lista zmian poniżej.

Lista zmian i poprawek Project CARS - patch 1.3 / 28 maja 2015


Dołączona grafika

Kontrolery, pad:
  • dodane wsparcie wibracji dla trigerów pada X1 symulujące utratę trakcji, siłę drgań można regulować w suwakiem w menu Force Feedback
  • poprawiona sprawność wibracji pada zwiększy czucie jazdy
  • wyeliminowany problem zacinającego się kierowania przy szybkich ruchach gałką lewo-prawo
  • usprawniony zakres ruchu i dopracowane martwe strefy analogowych gałek znacznie zwiększające kontrole
Kierownice:
  • kierownice Fanatec - naprawiony problem z nietypowymi drganiami niektórych kierownic
Multiplayer, online:
  • poprawka problemu powodującego błąd gry w czasie zmiany sesji z Kwalifikacji na Wyścig
  • poprawka problemu powodującego błąd gry po ukończeniu sesji Wyścigowej i powrocie do Centrum Wyścigów (Race Central)
Tryb Walka z Czasem (Time Trial)
  • Czas tryby Walka z Czasem ustawiony na godz. 11:00 (podobnie jak w wersji PC), ujednolica temperaturę toru dla wszystkich platform, co przekłada się na bardziej porównywalne czasy między platformami
Jazda z Duchem (Ghosts)
  • Umożliwia zapisanie ducha w czasie eventów społecznościowych, cień przeciwnika można następnie ściągnąć i wykorzystać do treningu czy podpatrzenia toru jazdy
Tory:
  • Sakkito i Summerton - poprawiona informacja o długości toru i ilości zakrętów
  • Sakkito Sprint - eliminacja problemu błędu gry przy użyciu akceleracji czasu w ustawieniach
  • Cadwell - poprawiony dystans renderowania dla niektórych obiektów
  • Oschersleben - poprawione nienaturalne światła wokół toru oraz korekcja kolorystyki horyzontu
  • Zolder - eliminacja problemu który powodował start z zamkniętego garażu zamiast toru
AI, boty:
  • Eliminacja błędu powodującego powrót przeciwników do pitu w przypadku małej ilości paliwa w czasie wyścigów bez opcji tankowania
Pit Stopy:
  • Dodany pasek wskazujący ciśnienie opon dla strategii w pit stopie
  • Eliminacja błędnego powiadamiana gracza o brakującym kole w czasie wyścigu
  • Eliminacja powiadamiania gracza o potrzebie tankowania, w sytuacji kiedy zużycie paliwa było wyłączone w ustawieniach wyścigu
Powtórki:
  • Poprawiona płynność ruchu słońca, księżyca, gwiazd i cieniowania w czasie przewijania powtórek wyścigów rozegrane były z akceleracją czasu
Driver Network Profile:
  • Poprawiony błąd mylnie zliczający przejechany dystans lub użyty samochód i jego przypis do postępów gracza

Poprawka wymaga ściągnięcia 370MB danych.

Rozmawiamy na temat zmian w Project CARS na forum simrace.pl
Project CARS - problemy, zgłoszenia, poprawki


3 Komentarze

Ponoć wibruje triger od hamowania, prawy od gazu niestety nie. Zobaczymy co dalej.

Super, oby to zachęciło graczy XBO żeby wrócić do tej gry, bo jak pamiętam sporo osób na premierę rzuciło pudełko w kąt ;)