Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto

Zobacz inną zawartość



Szukaj wpisów




* * * * *

Dwa tuzy Grupy C w najbliższej aktualizacji R3E


Porsche i Nissan - dwie legendy Le Mans.
Studio Sector3 poinformowało, że może się spodziewać w ich symulatorze takich maszyn jak Porsche 962C oraz Nissan R90CK. Obie legendy wyścigów długodystansowych pojawią się w najbliższej aktualizacji RaceRoom, jednak nie wiadomo kiedy będzie to miało miejsce.

Grupa C to klasa prototypów z lat 80-tych, które brały udział głównie w wyścigach długodystansowych - można luźno powiedzieć, że były one preludium dla klasy LMP znanej od okolic 2000 roku. W tych czasach Porsche królowało w 24-godzinnym maratonie, a modele 956 i 962C pozwoliły kierowcom wygrywać przez 6 lat z rzędu!

Sam model 962C ugruntował swoją pozycję w historii sportów motorowych jako niesamowicie szybki i niezawodny bolid z dużą ilością nowinek technicznych. Niemal trzylitrowy silnik boksera o sześciu cylindrach rozwijał 620 KM za pomocą dwóch turbosprężarek. Podwozie wykorzystywało efekt przypowierzchniowy, zaś 962C to pierwszy samochód wyścigowy z dwusprzęgłową skrzynią biegów, który wygrał wyścig - samo Porsche przecierało szlaki w tej dziedzinie, podobnie jak w technologii turbodoładowania.

Dołączona grafika


Nissan to zaś krok w zupełnie inną stronę. Samochód skonstruowano, żeby nie wygrał wyścigu Le Mans... tylko po to, żeby jak najszybciej przejechać pętlę de la Sarthe. Japończycy zdali sobie sprawę, że nie mają szans z niezawodną maszyną ze Stuttgartu, więc skonstruowali najmocniejszy bolid spośród całej Grupy C. Osiągający aż 1100 koni mechanicznych z 3,5-litrowego V8 Twin Turbo, model R90CK zdołał przejechać okrążenie kwalifikacyjne z czasem 3 minut i 27 sekund. Na drugiej pozycji było wyżej wspomniane 962C z czasem aż o 6 sekund gorszym.

Niestety nie znamy jeszcze ceny samochodów.

2 Komentarze

"Dwa tuzy Grupy C" czemu przeczytałem dwa gruzy ;)

 

@Eboo, wszystko przez niego!

Trochę więcej o nowej aktualizacji

https://forum.sector...er-notes.12862/