Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto

Zobacz inną zawartość



Szukaj wpisów




* * * * *

Zapowiedź testu Fanatec ClubSport v2


Zapraszamy na chyba pierwszą polską recenzję najnowszej kierownicy ale i systemu V2 od Fanateca.
Z dodatkiem HUB cały system stał się jeszcze bardziej modularny, co z pewnością spodoba się wszystkim zwolennikom customizacji i dopasowywania sprzętu pod swoje oczekiwania.
Po 3 latach od debiutu flagowej bazy systemu ClubSport, Fanatec odświeża topową serię wersją v2. Baza ma mocniejszy o 75% bezszczotkowy silnik, nową elektronikę, podwójny czujnik Halla, lepsze chłodzenie i szereg innych usprawnień sprawiających że również posiadacze v1 chętnie zastanowią się nad przesiadką na nową bazę.



Dołączona grafika


Wraz premierą na jesień 2014, pojawiły sie zupełnie nowe obręcze, oraz co ciekawsze, uniwersalna naba pozwalająca zamocować dowolną kierownicę np Sparco czy OMP i dopasować do niej łopatki do zmiany biegów, system przycisków i mocowanie na smarfona.

Firma Endor, właściciel marki Fanatec, po małych trudnościach z wynikami w latach 12/13 oraz problemie z portugalskim dystrybutorem, który znalazł rozwiązanie dopiero w sądzie, wydaje się jest na najlepszej drodze do sukcesu. W momencie zapowiedzi nowego systemu i następnie jego debiutu na jesień 2014, cena akcji na monachijskiej giełdzie wzrosła ze stabilnego poziomu 0,6€ ponad dwukrotnie, żeby zaliczyć nawet górkę w okresie świątecznym na poziomie 2,02€. Klienci zapewnili licznymi zamówieniami o zaufaniu do producenta, który nawet jeśli miewał problemy z utrzymanie poziomu produkcji i kontroli produktu (szczególnie model CSR Elite) stawał na wysokości zadania i zapewnia bardzo sprawny serwis. Także model dystrybucji, który przez pierwsze pół roku oparty jest o zamówienia jedynie dla uprzednich klientów, sprawdził się doskonale. Na forach dużo częściej znajdujemy zapytanie o kod uprawniający do zamówienia, niż chętnych na jego oddanie. W otwartej sprzedaży, zestaw v2 ma pojawić się już w maju 2015.


W teście postaramy się sprawdzić działanie systemu w większości znanych nam gier jak Assetto Corsa, Project CARS, iRacing, Game Stock Car, RaceRoom Experience a także tych luźniejszych pozycji jak F1, Dirt czy Wreckfest.
Oczekujcie tez porównania do poprzedniej bazy v1, modelu CSR Elite, zwykłej CSR czy rozwiązań innych producentów jak Thrustmaster T500RS czy TX / T300RS.





Dołączona grafika


Poza baza oczywiście opiszemy też wrażenia z pozostałych elementów:
  • pedały Clubsport v2
  • shifter SQ
  • hamulec ręczny
  • i kilka obręczy Fanateca jak i innych producentów
W teście uczestniczy także kolega Jacek, który sprzętem bawi się już od grudnia i z którym postaram się uwspólnić opinie i wrażenia z użytkowania.

Pierwsze zdjęcia z rozpakowania można zobaczyć w wątku dedykowanym temu sprzętowi:
System Fanatec ClubSport V2 - recencje, porady, opinie


0 Komentarze