Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po darmowej i prostej rejestacji zyskasz dostęp do treści oraz kontak z społecznością simrace.pl Wiadomość przestanie się pojawiać po pierwszym zalogowaniu. Zapraszamy!
Logowanie Utwórz konto
- - - - -

Laserowo skanowane Północne Piekło, trzy klasyczne McLareny i nie tylko


Studio 397 ciężko pracuje nad rFactor 2.
Po ostatnich targach SimRacing Expo, twórcy symulatora rFactor 2 zapowiedzieli trzy ogromne nowości, które z pewnością spodobają się graczom.

Pierwszą z nich jest laserowo skanowany tor Nurburgring wraz ze wszystkimi układami, co tyczy się również Nordschleife. Część skanów (a dokładnie GP oraz Północna Pętla) jest już gotowa do dalszych prac, jednak nie ma co się napalać na szybką premierę, którą twórcy luźno określili na pierwszy kwartał 2019 roku, z dodatkową informacją, że to może się opóźnić. Jakby nie patrzeć to od czasu zakończenia skanu toru Sebring International Raceway do jego premiery minęło ponad pół roku, a weźmy jeszcze poprawkę na to, że Zielone Piekło i GP to praktycznie dwa różne tory, z czego ten pierwszy liczy sobie ponad 20 kilometrów. S397 dodało również, że trwają dyskusje nad wykonaniem o wiele mniej popularnej, południowej pętli Sudschleife, która została po części przekształcona w dzisiejszy Nurburgring.

Druga zapowiedź to trzy legendarne bolidy F1, z których jeden poznaliśmy jakiś czas temu. Mowa o samochodach McLarena, a dokładnie to: M23 z 1976 roku, w którym swoje jedyne mistrzostwo wywalczył James Hunt, MP4/8 z 1993 roku, w którym Ayrton Senna jako jedyny nawiązał walkę z dominującymi bolidami Williamsa, oraz ostatni - MP4/13 z 1998 roku, dzięki któremu Mika Hakkinen wywalczył swoje pierwsze mistrzostwo świata jednocześnie piętnując powrót McLarena na szczyt w tabeli producentów. Wszystkie bolidy są dostępne za darmo!


Ostatnia nowość to nowy system oświetlenia, ponieważ stary - jak wspomnieli sami twórcy - bazuje jeszcze na pierwszej części rFactora. Stare oświetlenie dało o sobie znać szczególnie po przeskoku na DirectX 11, a pierwsze kroki zaimplementowania nowego systemu można dostrzec na powyższym zwiastunie. Rzecz jasna nic nie przychodzi natychmiastowo, tak więc jeżeli wierzyć deweloperem, na tę nowość poczekamy co najmniej 3 lub 4 miesiące.

Zapraszamy na forum do tematu poświęconemu rFactor 2.

0 Komentarze