Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Wiadomość powitalna SIMRACE.PL
Zarejestruj się by zyskać dostęp do wszystkich funkcji strony, pytaj, czatuj, udzielaj się na forum. Po prostej rejestracji zyskasz dostęp do pełnych treści oraz kontakt ze społecznością SimRace.pl Wiadomość tylko dla niezarejestrowanych, ZAPRASZAMY!
Logowanie Utwórz konto
* * * * -

Wymuszone ale konieczne zmiany w Forza Motorsport 7


Społeczność prosiła groziła a T10 swoje, ale wreszcie coś trafiło do tych zakutych łbów. Zamiast rozpisywać tysięczny wątek z listą życzeń gracze poszli po rozum do głowy i Forza 7 po prostu nie kupili. Sprzedaż Motorsport spadła znacznie poniżej spin offa serii czyli Forza Horizon.
To wydaje się zadziałało mocniej niż płacze, jęki i wygrażanie na forum Turn 10. W 9 miesięcy po premierze gry zapowiedziano duże, wręcz szokujące jak te studio zmiany.

Dołączona grafika

Przede wszystkim z gry zostaną usunięte skrzynki z losowymi nagrodami. Lootboxy w grze tego typu zabijają cały sens rozbudowywania garażu i poprawnej jazdy z myślą o zysku w postaci kredytów za które tuninguje się swoje samochody. Po co się starać jak z nieba co wyścig spadnie skrzynia a w niej od ręki dostaniemy auto albo pakiet ulepszeń? Wprowadzenie tego typu rozwiązania w grze samochodowej świadczy co najmniej o nie zrozumieniu na czym ta gra się opiera i co jest podstawową aktywnością graczy! Nie jest to jednak proces prosty, bowiem mechanika skrzynek przekłada się na wiele zaszytych elementów i studio będzie potrzebowało parę miesięcy żeby się ich pozbyć. Wstępnie proces usuwania lootboxów ma się zakończyć zimą tego roku. W podobny sposób z gry znikną płatne żetony dające nieuczciwą przewagę w rozgrywce.
W tej chwili w skrzyniach już nie znajdziemy aut i perków.

Dołączona grafika
W Forza 7 pojawi się nowy, a w zasadzie wróci stary tryb drag racing oraz time attack.
Poprawione będą też limity toru, wpływające na uczciwą jazdę po torze a nie poza nim i szukanie cięć.

Tryb driftu otrzyma punktację uatrakcyjniającą zabawę w ślizganie a od strony technicznej poprawione będą kąty skrętu zwiększające wychył kół konieczny w drifcie.

Dołączona grafika

Szkoda że developer musiał doznać uszczerbku finansowego żeby dostrzec tak poważne błędy w konstrukcji gry.

Jak zajrzycie do tego wątku dowiecie się, że powyższe zmiany odpowiadają na nasze główne zarzuty po premierze FM7
:arrow: Forza 7 recenzje i pierwsze wrażenia/

Jeśli seria Motorsport chce wrócić do świetności, czeka ją jeszcze sporo pracy a najlepiej powrót w założeniach do koncepcji wydanej w 2011 roku Forza Motorsport 4.

2 Komentarze

No i dobrze, zmiany wyjdą grze tylko i wyłącznie na plus, pytanie tylko czy już czasem nie za późno na takie coś? Ciekawe jak się aktualnie prezentuje optymalizacja na PC, bo z tego co pamiętam to była okropna na krótko po premierze ;)

Optymalizacja to akurat pierwsze co sprawdziłem ;)

Ogólnie nie jest źle, ale nie brak też problemów, szczególnie z pamięcią i płynnością w menu. Gra szykowana od początku na DX12 zawodzi potwornie jeśli chodzi o wykorzystanie rdzeni procesora. 

 

Grać się da, ale to antyreklama najnowszego API Microsoftu...