Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

rFactor 2 - Image Space Incorporated / Studio 397 rozwój gry


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#61
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Wczoraj pokazano także zapowiedź najbliższych zmian w rF2

https://www.studio-3...y/news/roadmap/

 

I ostatnich updatów gry:

  • zmiany w fizyce DLC GT3: nowe asysty z poziomu kokpitu ABS i TC, balans klasy BoP 
  • poprawki opon DLC GT3 zrównujące je z tymi w DLC Endurance
  • regulaminowe zielone światła pozycyjne dla GT3
  • trwają prace przy Oreca i Norma we współpracy z Duqueine Engineering, analiza telemetrii itd
  • optymalizacja efektów PP dla DX11
  • poprawiony glow tarczy hamulcowych
  • nowa opcja “Stabilize Horizon” pozwalająca wybrać poziom stabilizacji horyzontu w VR
  • poprawione schematy działania inżyniera wyścigowego

Changelog

Spoiler

 

Dziś tj. 27 lipca o godz. 20:00 naszego czasu odbędzie się kolejny wieczorek z devem - Community Nights

 

01

29800507278_7dd5a4a1de_b.jpg

 

02

29800507208_1125cee4ec_b.jpg

 

W drodze jest też wspominany wcześniej Reiza Pack, dostępność w sierpniu.

 

03

29800507378_ede81e1683_b.jpg

 

04

29800507108_e2dbbfd740_b.jpg


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Herugrim123 uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#62
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory

Kilka nowości w rFactor 2 ;)

 

Laserowo skanowane Północne Piekło, trzy klasyczne McLareny i nie tylko


30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo


#63
Koper

Koper

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 96 postów
Ja tam bym sie az tak nie spinal pod katem wygladu RF2. Sim wyglada wystarczajaco dobrze moim zdaniem. Szczegolnie zakladajac, ze to najlepszy sim :) Zreszta wszystko zalezy od moda ;)

Jedyna wada RF2 dla mnie to slaby development pod katem rajdow.

#64
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Co tam nowego w rF2:

  • opóźnione DLC przygotowywane we współpracy z Reiza Studio DLC Reiza Studio do rFactor 2 jeszcze chwile potrwa, dopracowują tekstury żeby implementowany PBR (physically based rendering) wyglądał przyzwoicie z nową zawartością
  • nowe Tatuusy od strony fizyki już gotowe, dopracowują modele 3D i skiny
  • laserowo skanowany Ring (obiecany na Q1) ma opóźnienie, bo skan dostali 2 mc później niż oczekiwali Laserowo skanowane Północne Piekło, trzy klasyczne McLareny i nie tylko
  • wydany w grudniu 2018 DLC GT3 Challengers Pack do rFactor 2 otrzyma nowe skiny oraz tutek jak je samodzielnie przygotowywać
  • planowane jest następne DLC z Formula-E Gen 2, w którym zobaczymy odświeżone bolidy z realnymi malowaniami
  • do Formula-E trafi też nowy tor (!) Lester Formula E Edition, który jednak będzie tylko fikcyjnym obiektem dedykowanym pod elektryki  :(

źródło 

https://www.studio-3...e-january-2019/

 

40232592003_2fc32fde0b_b.jpg


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Herugrim123 uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#65
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Co nowego w rF2:

  • Ring i nowe Porsche 911 GT3 Cup będą updatowane, tor dostanie nowe layouty, a auto malowania i upgrade do wersji VLN
  • powoli bo powoli ale pracują nad UI
  • przepisane na nowo cieniowanie, głównie posłuży się moderom ułatwiając prace na shaderami 
  • następne w kolejce będzie ulepszenie systemu oświetlenia (wczesna faza)
  • rusza sezon 2 cyklu World's Faster Gamer, już nie pod skrzydłami McLarena, ale i tak fajnie to wygląda

szczegóły

https://www.studio-3...y/news/roadmap/

 

DLC Porsche 911 GT3 Cup na DLC Nurburgring Nordschleife

porsche_3.jpg

 

 

McLaren Senna GTR, część paczki DLC Two Strong

mclaren_senna_gtr_002_branded-1920x1080.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Herugrim123 uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#66
rauf

rauf
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Update z obozu S397

  • przy evencie rF 24h nowym partnerem będzie film LeMans 66 (dokładnie to wytwórnia 20th Century Fox stojąca za produkcją)
  • długo ale to długo zapowiadane nowe UI zobaczymy w połowie grudnia
  • docelowo gra będzie rozwijania jedynie w wersji 64bit (żegnajcie pamiętające średniowiecze pluginy!)
  • tryb Competizion dostępny z poziomu gry, rodzaj okresowych wyzwań
  • nowe layoutu Ringa: warianty sprint i łączony Endurance
  • inne tajemnicze dodatki o których nie chcą powiedzieć (Ford vs Ferrari pod film?)

 

comp_screen_gt3_cup_competition-1920x108

 

szczegóły

https://www.studio-3...e-october-2019/


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Herugrim123 uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!

Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)


#67
Bilasek

Bilasek

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 190 postów

Wreszcie nadszedł długo wyczekiwany update:-) Nowe UI, nowe tory i auta:-) Szczegóły w linku poniżej:-)

https://www.studio-3...-december-2019/



#68
Koper

Koper

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 96 postów
Zauważyłem pewna przypadłość, że krytycy Rf2 nie do końca rozumieją z jakim programem mają do czynienia, jakie możliwości ten program posiada. Porównywanie Rfa jakiegokolwiek do AC czy Project Cars 2 jest daleko idącym uproszczeniem żeby nie rzec ignorancja jeszcze dodajac do tego fakt, że porównuję się programy przede wszystkim pod względem wyglądu to już w ogóle obawiam się, że nie mamy pojęcia o czym mówimy :). Równie dobrze możemy skrytykować RF2 na podstawie porównania z grą Forza Horizon co już jest kompletnym nonsensem. Pisałem już kiedyś, że zastosowanie grafiki na poziomie I Racing czy RaceRoom w Rf2 mogłoby spowodować oczekiwanie na sprzęt który to udzwignie a chyba nie o to w tym chodzi żebym nie mógł tym jeździć. Trzeba zrozumieć, że RFactor to platforma w pełnym tego słowa znaczeniu o czym świadczy jego komponentowość i możliwości ingerencji w parametry symulatora. Jest kochany przez moderow dlatego właśnie oraz przez profesjonalne zespoły wyścigowe, które mogą go zaadoptować pod własne potrzeby, RFactor pro posiada zespolone dodatkowo 2 moduły pozwalające testować komponenty aerodynamiczne na symulatorze po wgraniu plików CAD lub Catia i oferuje pełne obliczenia skutecznosci i wyniki prac nad danym elementem w świetle jazdy po torze drugi zaś moduł jest przewidziany dla inżyniera wyścigowego, który może analizować zachowania swojego kierowcy oraz pełna telemetrię. RFactor 2 jest odchudzonym komercyjnym produktem oferującym właśnie podobna filozofię symulacji, która można dowolnie definiować, ingerować w wiele parametrów z poziomu użytkownika czy modera. To dlatego RFactor 2 ma taki rozbudowany system zachowania się opony podczas jazdy, jej deformacji własności fizycznych czy nawet możliwości skalowania tych parametrów. Powiedziałbym, że to I Racing, AC czy Race Room są 100 lat za afrykanczykami, ponieważ tam opona jest defakto kamieniem a wiemy przecież wszyscy, że to opona odpowiada za kontakt z nawierzchnia i najbardziej wpływa na możliwości przemieszczania się danego pojazdu po torze to o jakiej fizyce jazdy może być można w innych tytułach niż RFactor2 w tym momencie?. Tak samo FFB w jaki sposób chciałbyś odwzorować dobrze FFB nie uwzględniając szczegółowej pracy opony? Opona to jeden z przykładów ale parametrów jest mnóstwo Ja i tak cieszę się, że wszystko mi działa bo optymalizacja czegoś takiego to wyzwanie dla wszystkich, ludzi i sprzętu. I Racing AC czy RaceRoom nie ma takich dywagacji. Tam różnice podczas prowadzenia oparte są w głównej mierze na miękkości prowadzenia auta, w RaceRoom jest twardo i bezpośrednio (akurat to lubię), AC jeździ miękko a I Racing to tak pomiędzy AC i RaceRoom. Nigdzie na skali nie można jednak umieścić RFactor a bo tam odczuwalna fizyka jazdy zależy od wielu czynników, które czujesz fizycznie na rękach czy jak masz platformę ruchoma na całym ciele to czy zrobisz placka z opony podczas hamowania czy ja przegrzejesz i później będziesz miał problem z utrzymaniem się w oknie temperaturowym wszystko daje ci realne czucie i wpływ na samochód podczas jazdy. Zresztą mój rig najlepiej pracuje z RFactor zarówno 1 jak i 2 dopiero później mogę wskazać bez podania kolejności Race Room I Racing i AC - na tych programach różnice są tylko lekko zarysowane. Natomiast RFactor 2 to inny świat. Same skanowanie toru nie jest tutaj rozwiązaniem na rfpro są poskanowane tory z niezwykłą dokładnością ale żeby całość uruchomić to zespół formuły 1 potrzebuje sprzętu za kilkadziesiąt tysięcy dolców lub gromady komputerów, za który każdy będzie odpowiedzialny za co innego. To właśnie wodotryski graficzne mówią między wierszami co oferuje dana symulacja w kwestii fizyki auta podczas jazdy bo moc obliczeniowa naszych komputerów jest ograniczona. Przerabiałem to na własnej skórze bo tez kombinowałem uruchomić RFactor z całą moją maszyneria i tam graficzne nigdy wodotrysków nie było ale problemy z wydolnością kompa i owszem. W tym samym czasie AC, I Racing czy RaceRoom chodziły z palcem nie powiem gdzie :) przy lepszej grafice. Teraz znowu udało mi się uruchomić moda który działa mi płynnie i poprostu uwielbiam ten symulator.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych