Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Porsche 911 GT3 Cup 2017 - setup ustawienia

setup tuning

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#1
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Setup na pierwszą rundę SuperCup na torze Barcelona, grip 97%, paliwa na 4 lapy.

 

To bodajże 9 iteracja, po wcześniejszych agresywnych wróciłem do delikatniejszych ustawień, takim setem nie mam problemu uzyskać regularnych 1:51,xxx

 

Jest to też dobra baza wyjściowa do zmian bardziej pod siebie, które polecam.

 

Moje uwagi dla tego toru i auta:

  1. ciśnienie opon trzeba dopasować przy zmianach kątów, bo pali lewą stronę
  2. ABS 8/11 na beznadziejnych pedałach Thrusta, śmiało można zmniejszyć na 9-10-11
  3. tylne skrzydło nawet wysokie ustawienia nie uziemiają jakoś chęci przodu do skręcania
  4. większe negatywy niewiele mi pomagały a niszczą opony
  5. stabilizatory, robią najwięcej potrafią pomóc jak ustawić pod styl jazdy, miałem i 17/3 ale 15/8 to taki balans między chęcią skrętu a stabilnością tyłu na wyjściach
  6. wysokośc zawieszenia, żadne zmiany nie pomagały na kerby, imo Cup lubi takie proporcje, obiżka nie daje nic na prostej a dodatkowo zwiększa bujanie
  7. auto lubi być wyprowadzane z progresywnym gazem, dać buta to zarzuci i spin, można bardzo wcześnie podać napęd byle delikatnie i stopniowo zwiększać
  8. największa bolączka to brak ustawień bump/rebound Cup niemrawo reaguje na zmiany balansu tył przód i trudno je czasem dociążyć żeby skręciło (i utrzymało grip przodu)
  9. boli też brak ustawień dyfra wygląda na coś ok. 40/60 więc więcej przeszkadza niż pomaga

Mam nadzieje że koledzy z 1:49 poprawią moje błędy  :tak: i coś podpowiedzą!

Załączone pliki


Użytkownik rauf edytował ten post 04 luty 2017 14:40
wątek do przeniesienia do działu Setup po zakończeniu ligi

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Raddej uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#2
ThermiT

ThermiT

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 59 postów
  • STEAM ID:walectht

O, na to czekałem i dzisiaj będę testował :) dzięki.



#3
Qcor

Qcor

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 55 postów
  • STEAM ID:qcor1
  • LokalizacjaWarszawa

W moim odczuci najwięcej daje zabawa stabilizatorami. Szczególnie tylnym. Na bardziej miękkim niż w defaulcie samochód zdaje się bardziej posłuszny i mniej wymagający.


Blog motoryzacyjny PremiumMoto.pl

Thrustmaster T300 Alcantara + T3PA + rękawisie Sparco i hotelowe papcie z twardą podeszwą.

Racing is important!


#4
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

@ThermiT, po to wstawione :okok: 

 

@Qcor, dobrze mówisz, byle nie przesadzać z wysokością zawieszenia bo kombinacja wysoki prześwit + luźny stabilizator obciążą dodatkowo oponę w pewnym momencie trudno kontrolować kąty oraz ciśnienie/temp opon. 


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Raddej uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#5
Tomessi

Tomessi

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1120 postów
  • STEAM ID:tomessi
  • Xbox Live:T0MESSI
  • LokalizacjaŁódź

A u mnie nic się nie zmieniło.. Jedno wielkie nieprzewidywalne szambo ten garbusek  :bezradny: Umęczyć się idzie z tym autem aby poprawić czas :zmeczony: Biała gorączka gwarantowana.

 

@rauf, set nawet ok :okok:  ale widać, że sam set dużo tu nie pomoże.. 


"APEX" - niewidzialny szczyt zakrętu, miejsce, dzięki któremu osiąga się najlepszy czas.

 

16478.png

 

Rig

 

PC
 

 


#6
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

Bardzo fajny material wczoraj wstawil na YT kolega Jardier 

 

How to: Drivers Guide to Porsche Setup


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-black.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi


#7
K.A.R.R.

K.A.R.R.

    Hachiroku

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1149 postów
  • STEAM ID:szop_88pl
  • LokalizacjaLeszno

Powyższy film bardzo pomocny. Zdecydowanie lepiej jedzie się podniesionym autem - Barcelona nie jest równa, choć tak wygląda. Trzeba tylko pamiętać, aby przywrócić camber do wartości sprzed luzowania sprężyn, a nawet z przodu lekko zwiększyć :)


|CPU| i7 3770k 4.4 GHz |COOLER| Noctua NH-D14 |MOBO| Asus P8Z77-V Pro |RAM| 2x8 GB G.Skill TridentX 2400 |PSU| 680W B-Quiet SP E9-CM |GPU| MSI 980ti Gaming

|SSD| 750 GB Samsung EVO850 |HDD| 1,2 TB Seagate+500 GB WD USB |SC| Asus Xonar DX |CASE| Bitfenix Shinobi XL 

 

|SC| Samsung UE55KS8000 4K 60Hz 4:4:4 |SOUND| Logitech Z906, G430 |WHEEL| Thrustmaster T500 |PEDALS| Fanatec CSP V3 |SHIFTER| Fanatec CSS 1.5, CS Handbrake |RIG| DIY


#8
Qcor

Qcor

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 55 postów
  • STEAM ID:qcor1
  • LokalizacjaWarszawa

Cześć,

pomożecie w interpretacji tego wykresu? Mój najszybszy vs najszybszy na serwerze. Mniej więcej czaję co i jak, i chyba czaję za który zakręt odpowiada która dolina.

Nie jestem pewien jak interpretować poziome przesunięcie mojego wykresu względem Kubola. Wcześniej/później zacząłem nabierać/wytracać prędkość? Da się z tego wyciągnąć jakieś pożyteczne wskazówki?

 

qcor.jpg


Blog motoryzacyjny PremiumMoto.pl

Thrustmaster T300 Alcantara + T3PA + rękawisie Sparco i hotelowe papcie z twardą podeszwą.

Racing is important!


#9
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

To wykres prędkości w przebiegu odległości od mety (miejsce na torze).

Wszystko co tu widać to że dohamowujesz się w dobrych miejscach, ale z większą utratą prędkości od rywala. Trudno dużo z tego wyciągnąć. Może poza tym że Kubool nie odpuszcza na ostatniej szykanie (nie dociąża) i przejeżdża ją ze stałą prędkością.

 

Najlepiej zapisz powtórkę, zgraj onboard na yt i wstaw tutaj. Scoach'ujemy, jak to mówią klony na mordorze  :lol:


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Raddej uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#10
Qcor

Qcor

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 55 postów
  • STEAM ID:qcor1
  • LokalizacjaWarszawa

Dzięki,  a powiedz mi, jak mam rozumieć to rozjechanie się wykresów w osi poziomej na 3 kilometrze. Wszędzie się w miarę pokrywają, tylko tu jakoś dziwnie się rozjechały. Kojarzysz który to zakręt :)?


Blog motoryzacyjny PremiumMoto.pl

Thrustmaster T300 Alcantara + T3PA + rękawisie Sparco i hotelowe papcie z twardą podeszwą.

Racing is important!


#11
Gerard Rex

Gerard Rex

    Pasjonat

  • Moderatorzy
  • 965 postów
  • STEAM ID:rex1981pl
  • Origin ID:rex81pl
  • Social Club:Rex81PL
  • LokalizacjaGorlice
Prawy zakręt pod górę z wyjściem na długą prostą z DRS, a potem mocne dohamowanie do ostrego lewego?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

PC

 
Rig

 
Net


#12
Qcor

Qcor

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 55 postów
  • STEAM ID:qcor1
  • LokalizacjaWarszawa

Prawy zakręt pod górę z wyjściem na długą prostą z DRS, a potem mocne dohamowanie do ostrego lewego?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

faktycznie, to będzie to


Blog motoryzacyjny PremiumMoto.pl

Thrustmaster T300 Alcantara + T3PA + rękawisie Sparco i hotelowe papcie z twardą podeszwą.

Racing is important!


#13
ThermiT

ThermiT

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 59 postów
  • STEAM ID:walectht

Właśnie się poddałem. Testowałem przeróżne sety, trenowałem i trenowałem, jeździłem, jeździłem i jeździłem .... i nic. Najlepszy mój czas to 01:52.548. Od lidera dzielą mnie ponad 3 sekundy, czyli przepaść. To pokazuje jak dużo muszę się jeszcze nauczyć. Panowie, szacun i  powodzenia w wyścigu.



#14
Arkus_23

Arkus_23

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 30 postów
  • STEAM ID:Arkus_23
  • LokalizacjaAndrychów

Ja juz wiem ze w moim przypadku czasy pre-quali niz nie znacza bo najszybszy czas okrazenia wykrecilem podczas wyscigu :D



#15
SebaOnePL

SebaOnePL

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 136 postów

Ja juz wiem ze w moim przypadku czasy pre-quali niz nie znacza bo najszybszy czas okrazenia wykrecilem podczas wyscigu :D

Podczas prekwalifikacji grip wynosi stale 97%, a w wyścigu nagumowaliśmy tor do 100% i stąd dużo lepsze czasy.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: setup, tuning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych