Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Dirt 4 - Dyskusja

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#31
Palo Samo

Palo Samo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 920 postów
  • STEAM ID:palosamo
  • LokalizacjaMorecambe, UK (Istebna, PL)
Skoro mieli podstawe z DR oraz Krissa i Pettera jako doradcow to sie im nie dziwie ze nie bylo EA

#32
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 984 postów

Ciekawe ile w tym marketingu a ile prawdziwego doradzania i wkładu w budowaniu realizmu gry ;) Poczekamy, zobaczymy. Przydałoby się jakieś demo.



#33
Sanji

Sanji

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 36 postów
  • STEAM ID:Chakumaru

 

Znalazłem nagranie z gry Solberga, obok którego stoi Meeke :)



#34
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 984 postów

Widziałem to, właśnie dlatego zacząłem się zastanawiać - bo wygląda jakby Solberg pierwszy raz widział tą grę.. więc gdzie jego wkład w produkcję?



#35
Palo Samo

Palo Samo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 920 postów
  • STEAM ID:palosamo
  • LokalizacjaMorecambe, UK (Istebna, PL)

 

Obszerny artykul podsumuwujacy sesje pytan i odpowiedzi z reddit AMA:

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 

Q. Do you know anything about Polish translation of the game?
A. We don't know yet


Użytkownik Palo Samo edytował ten post 03 luty 2017 23:10


#36
Mrocz

Mrocz

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • PSN id:MroczMR
  • LokalizacjaTrójmiasto

Przecież na filmikach widać że jest w miarę wąsko jak w DR, każdy jedynie głowi się nad fizyką - trzeba się przejechać aby poczuć, może jakieś demo wypuszczą? Dziwi też fakt że nie było tej gry w systemie early access jak DR.. wygląda na szybką sklejkę D3 z DR


No to fakt ;) I też mam takie wrażenie, że to taka sklejka :D

Nie grałem w Dirt Rally (ciągle się przymierzałem) i teraz nie wiem w który tytuł inwestować :D Czekać na Dirt 4 czy kupować DR ;)

Martwią mnie te generowane trasy. Niby chwalą, że ładnie i sensownie się łączą, ale nie wierzę, że poziom detali jest ten sam co w dokładnie przygotowanej trasie od A do B :) Z drugiej strony trasa za każdym razem będzie inna a to duży plus :)



#37
MaXyM

MaXyM

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 95 postów
  • STEAM ID:maxym_srpl
  • LokalizacjaPrague

No akurat jezdzac w D:R tez mam wrazenie ze trasy sa skladane z kawalkow. np. w Grecji sa takie 2 sekwencje prosta, z prawej przepasc, right-3-bad-camber-2-left-tight. Szczegolnie ten prawy jest chyba kropka w kropke podobny. Wiec jesli tak maja sie laczyc te elementy to super. Jak dla mnie to rewelacja bo to pierwszy raz w historii gier rally, gdzie naprawde trzeba bedzie jechac na pilota.

Z drugiej strony moze byc tak ze po pewnych elementach bedzie mozna juz poznac charakter zakretu. Tu by najlepiej bylo jakby sie choc minimalnie zmieniala geometria drogi. Aby nie mozna bylo sie uczyc na pamiec roznych karkolomnych przejazdow.

 

Co do D4, to wydaje mi sie ze mial byc na nowszym engine niz D:R. Wiec to taka zupelnia sklejka nie bedzie.



#38
Palo Samo

Palo Samo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 920 postów
  • STEAM ID:palosamo
  • LokalizacjaMorecambe, UK (Istebna, PL)

Paul Coleman: "With DiRT4 we are taking everything we learned with DiRT Rally and using that as our foundation. That means we are taking our simulation engine, improving it and building everything else on top of that. We are then taking everything we loved about all the other games in the franchise and bringing it all together into a much more coherent package."

 

Tak że tego...



#39
MaXyM

MaXyM

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 95 postów
  • STEAM ID:maxym_srpl
  • LokalizacjaPrague

Simulaton engine nie oznacza gfx engine.

Wg

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

D:R jest na EGO2.5 a. D4 na EGO4


Użytkownik MaXyM edytował ten post 08 luty 2017 17:17


#40
MaXyM

MaXyM

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 95 postów
  • STEAM ID:maxym_srpl
  • LokalizacjaPrague

W D4, podobnie jak w D:R nie bedzie mozliwosci zapisania i pozniejszego odtworzenia powtorki przejazdu.



#41
Bart

Bart

    Assetto Fanboy

  • Moderatorzy
  • 981 postów
  • Discord:Bart#2955
  • STEAM ID:bartbanach

Rig
PC

 


#42
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Materiał o dziwo z tłumaczeniem polskim.

 

DiRT 4 - Introducing Your Stage [PO]

 

Oficjalnym wydawcą Techland, także można liczyć na dobre spolszczenie.

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
rauf uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#43
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 984 postów

czy może ktoś znalazł info jakie tryby gry online będą? tzn czy będzie możliwość jazdy w kilka osób na raz lub opóźnione starty jak w dirt 2? chodzi oczywiście o rajdy


Użytkownik AldoRaine edytował ten post 02 marzec 2017 14:53


#44
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

W ostatnim CDA jest male podsumowanie zmian a wiec:

 

  • 2 tryby: arcade rodem z Dirt 2 i symulacja jak w Dirt Rally (delikatnie poprawiona)
  • dla kazdego z trybow oddzielne rankingi wspoldzielone na wszystkie platformy czyli PC, PS4, XBO
  • Dirt arcade academy - czyli nauka jazdy na padzie 
  • Your stage - opcje generowania OS-ow. Co ciekawe bedzie opcja zapisania ich i wyslania np. w formie wyzwania dla znajomych
  • Dostaniemy 5 rajdowych lokacji: Australie, Hiszpanie, Szwecje, Walie i Michigan w US. 
  • Rozbudowany Rallycross na licencji FIA WRX a wiec nazwiska, samochody itd.
  • Rallycross lokacje: Lydden Hill Race Circuit w GB, Holjesbanan w Szwecji, Lankebanen w Norwegii oraz Circuit de Montalegre w Portugalii. 
  • Dojda rowniez pokazowki w stylu Showdown z landrushami przy uzyciu buggy oraz polciezarowki w Kalifornii, Newadzie i Nowym Meksyku
  • Aktualnie potwierdzono ponad 50 samochodow podzielonych w kategorie wiekowa od lat 50 do aktualnych
  • Zapowiedzieli, ze maja byc dokladnie wykonczone wnetrza wszystkich autek
  • Jak w poprzedniej wersji oczywiscie zapowiedziano zmienne warunki pogodowe

 

Nie ma slowa o wyscigach gorskich i chyba dobrze? osobiscie chyba wole te polciezarowki, ktore tak popularne sa aktualnie w US. Niestety nic nie opisali o trybie online wiec to pewnie nadal wielka niewiadoma? 

 

Premiera 9 czerwca wiec czekamy cierpliwie i zobaczymy co z tego wyjdzie. 


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-black.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi


#45
DeltaFoxtrot

DeltaFoxtrot

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 255 postów

Szkoda, ze tak malo tras ale mozliwe, ze bedzie DLC - to takie popularne obecnie i sporo kasy dodatkowej mozna wyciagnac...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych