Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Assetto Corsa Competizione - zapytaj

- - - - -

125 odpowiedzi w tym temacie

#121
Plupi

Plupi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1419 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe
Ale teraz mam problem z zapisaniem ustawień wideo nie moge w żaden sposób ich zapisać

 

Może to kwestia jakiś uprawień, które trzymał Windows Defender? Próbowałeś uruchamiać ACC w trybie administratora?



#122
LuckyMan

LuckyMan

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów

Zrobiłem dzis taki ala reinstall czyli postawilem system na nowo ale z zachowaniem plików, zibacze może to rozwiąże problem jak nie to format po całości☹️

 

dodane

Zrobiłem reinstall i smiga dzis chciałem zamówić kiero t300 rs gt ale ceny poszły mega w górę, a było zamówić tydzień temu,obecną cena 1556 czekać z tydzień czy zamawiać



#123
robcios79

robcios79

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów

Hej.
Nie wiem czy moje zapytanie jest w dobrym dziale? Jeśli nie, to proszę o skierowanie do innego, bo czytam o "problemie czy też mojej nie wiedzy" i znaleźć odpowiedzi nie mogę.
Do rzeczy. Jako, że dopiero co udało mi się "dogadać z Logitech DFGT" (kierownica nie chciała współpracować z grą) i zainstalować ACC, trochę potrenować "solo", zachciało mi się  sprawdzić tryb "Kariera" zanim zacznę się kompromitować online i tam jest szkolenie Lamborghini i tu pytanie...
Na torze Mozna zaraz na pierwszej szykanie Lamborghini w ogóle nie skręca. Na drugiej szykanie jest podobnie, ale na mniejszą skalę. Nadmienię, że te szykany pokonuję w ślimaczym tempie a samochód i tak robi co chce, a gdy "wylecę poza tor. to wrócić na niego "normalnie" się nie da. Ja kręcę w prawo, a Lamborghini z uporem maniaka kręci w lewo. Podobnie jest z Hondą NSX, ale już Ferrari radzi sobie na tych szykanach całkiem dobrze i w przypadku wypadnięcia na tor powraca w sposób przewidywalny (taki jak ja chcę).
I jeszcze jak wyjeżdżam z "garażu" to znów Lambo i Honda jadą jak im się podoba zaliczając wszystkie bandy jakie tylko można, znów z Ferrari tego problemu nie ma. Jedzie tak jak nim steruję. Czy to możliwe, że opony są niedogrzane i brak przyczepności oraz innych "konkretnych" ustawień. Wiem, że one są najistotniejszą kwestią w symulatorze, ale bez przesady, żeby jeden samochód przy BARDZO ostrożnej jeździe był niesterowalny a innym już można "normalnie" skręcać itp.
Innych aut nie testowałem, bo dopiero co zacząłem poznawać ten symulator.
Nadmienię, że z racji "nowicjusza" mam włączone kilka pomocy tak na 30-50% (chociaż sama gra zasugerowała mi, że mam wszystkie asysty włączyć na maxa :lol: - taki ze mnie rajdowiec).
U Was też na początku "kariery" tak skrajnie zachowywały się poszczególne auta?
 


Użytkownik robcios79 edytował ten post 12 styczeń 2022 23:14


#124
Plupi

Plupi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1419 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe
Ja kręcę w prawo, a Lamborghini z uporem maniaka kręci w lewo.

 

I jeszcze jak wyjeżdżam z "garażu" to znów Lambo i Honda jadą jak im się podoba zaliczając wszystkie bandy jakie tylko można

 

Że jak? :D Jesteś pewien, że dogadałeś się z DFGT?

 

Czy to możliwe, że opony są niedogrzane i brak przyczepności

 

Na niedogrzanych oponach - kolory niebieskie, dalekie od zielonego - jednocześnie bez właściwego ciśnienia - poza przedziałem 27,5-28 psi - przyjemności z jazdy nie będzie żadnej i kontrola nad samochodem będzie znacznie utrudniona. Zrób 3-4 poprawne kółka swoim tempem, bez błędów, bez wyjazdów poza tor, bez poślizgów. Wróć do pitów, skoryguj ciśnienie i wróć na tor z ogumieniem ze znacznie lepszym ustawieniem. Tutaj masz do dobrze wyjaśnione:

 

 

Nadmienię, że z racji "nowicjusza" mam włączone kilka pomocy tak na 30-50%

 

O których pomocach dokładnie piszesz? Asysty w menu są off lub automatic, jedynie kontrola stabilności jest w %. Ale kontrolę stabilności wyłączasz na stałe i nigdy do niej nie wracasz (to tylko taka "proteza" dla osób bez kierownicy). W trakcie samej jazdy kontrola trakcji czy ABS zależą już od warunków na torze, umiejętności i stylu jazdy i tak dalej - na początek możesz zostawić je tam, gdzie są w domyślnych setupach lub zwiększyć, jeśli masz problemy.

 

U Was też na początku "kariery" tak skrajnie zachowywały się poszczególne auta?

 

Nie. Jakieś dziwne rzeczy się u Ciebie dzieją. Pokaż swój onboard, ustawienia kierownicy - może coś jest nie tak z kątem skrętu, może coś jest nie tak z pedałami itp itd...



#125
robcios79

robcios79

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów

poza przedziałem 27,5-28 psi - przyjemności z jazdy nie będzie żadnej i kontrola nad samochodem będzie znacznie utrudniona

Rzeczywiście stosując się do Twoich rad jest dużo lepiej.

 

Jesteś pewien, że dogadałeś się z DFGT?

Tak. Z DFGT jest wszystko w porządku :tak:

 

Asysty w menu są off lub automatic, jedynie kontrola stabilności jest w %

Tak zrobiłem. Stabilizacja na "WYŁ".

Na razie ścigam się z Al i póki co słabo to wygląda (głównie dlatego, że nie utrzymuję tempa przez cały wyścig -zawsze jakiś "bączek" się trafi :krzyk: ) , ale z godziny na godzinę poprawiam hotlapy na poszczególnych torach (dopiero z czterema torami się "zapoznałem").
W ogóle dziękuję za ważne dla mnie porady. Po kilkuletniej przerwie wznawiam "rozrywkę" z kierownicą i każda uwaga w moją stronę, która pozwoli mi lepiej bawić się/ścigać jest dla mnie konstruktywna.
Co do moich pytań odnośnie ACC to we właściwym dziale piszę?

Dzięki.



#126
Plupi

Plupi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1419 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe
Na razie ścigam się z Al i póki co słabo to wygląda (głównie dlatego, że nie utrzymuję tempa przez cały wyścig -zawsze jakiś "bączek" się trafi ) , ale z godziny na godzinę poprawiam hotlapy na poszczególnych torach (dopiero z czterema torami się "zapoznałem").

 

Jeździć. Obserwować. :D Trening i czas za kółkiem zrobią swoje - z każdym okrążeniem powinno być coraz lepiej.

 

Jeśli masz trudności to możesz póki co ograniczyć się do setupów "safe". Niżej filmik od Arisa (to Aristotelis Vasilakos z Kunos Simulazioni, twórców ACC, który odpowiada głównie za fizykę; interesujących filmów na jego kanale jest znacznie, znacznie więcej).

 

 

Co do moich pytań odnośnie ACC to we właściwym dziale piszę?

 

Wątek nazywa się "Assetto Corsa Competizione - zapytaj" - chyba lepszego miejsca na to nie ma.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych