I znowu filozoficzny post

Mowia, ze doswiadczenie to taka madrosc ktora pozwala popelniac nowe bledy, zamiast powtarzac stare.
Czyzby Ian Bell i spolka postanowili wyciagniac wnioski z nieudanych Project CARS 1 i 2?
“I’ll let you know that pCARS3 will be more ‘focused’… More ‘fun’… We went to insane lengths with variation in pCARS2 and with that comes infinite balancing issues. We’ve learned a lesson here and although we have no intention of reducing content, we know what we need to fix, where we made design decisions that were, let’s call it, ‘sub-optimal’…
“pCARS3 will be more of a spiritual successor to Shift, but with all of the sim goodness everyone appreciates… The key focus though is on fun and not biting off more than we can properly chew and digest.”
Ponownie na GTPlanet (czyli stricte konsolowym forum) szef SMS wskazal kierunek rozwoju Project CARS 3:
-duchowy spadkobierca NFS Shift
-wieksza orientacja na luzna zabawe w sciganie
-koncentracja na dopracowaniu istniejacycy ficzerow zamiast wdrazanie nowych (ktore ciezko wykonczyc i pozlepiac z innymi)
Brzmi cholernie rozsadnie, trzymam kciuki!
Sent from my iPhone using Tapatalk