Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Dirt Rally 2.0 rozwój i updaty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Wersja v1.2

 

changelog

  • Stability improvements across all modes
  • Prevented negative times from posting to leaderboards
  • OSD Dial can now be enabled in headcam
  • New engine audio for Citroen C3 R5 and Ford Mustang GT4
  • Upgraded’ trophy/achievement will now unlock
  • Darkness issue resolved when using interior cameras
  • Softlock will no longer occur if user owns too many vehicles
  • Proximity indicators are now available for rallycross
  • Prevented exploit for claiming rewards multiple times
  • Podium counter will now correctly update in My Team
  • Prevented audio cut outs
  • Joker Lap cut-scene is now skippable
  • Custom online will no longer disconnect users in specific conditions
  • Improvements and corrections to text (all languages)
  • Improvements to subtitle content
  • Accented characters will be entered correctly in user text fields

+ Server-side change: we’ve also tuned frequency of night stages and bad weather stages. We know a lot of you were reporting that the occurrence of dark/wet stages was a little too frequent, so we’ve done some tweaking to ensure a few more dry and day stages

 

Wygląda że wychodzą z bety powoli. Najciekawsza nowość to chyba wskaźnik przeciwników w rallycrossie.

 


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Raddej uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#2
Palo Samo

Palo Samo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 920 postów
  • STEAM ID:palosamo
  • LokalizacjaMorecambe, UK (Istebna, PL)

No i jesli ktos nie kupi DLC to i tak bedzie mogl posmigac na np. Monte. Ale tylko z kumplami w multi, solo juz nie ;)



#3
smogf

smogf

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 533 postów
  • LokalizacjaSlubice
No i po apdejcie trzeba na nowo dodać odpowiednia linijkę do input.ini dla nie wspieranych kontrolerów.

PC

 

Rig

 
 

#4
DeltaFoxtrot

DeltaFoxtrot

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 255 postów

U was tez po kazdym patchu steam sciaga tyle danych (7,5 GB chyba)??



#5
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Update v1.2.1

 

Changelog

 

  • My Team Special Events issues fixed
  • we've fixed not receiving input from unofficial devices (without re-connecting the device after press start)
  • Special liveries and Monte Carlo Rally unlocked for Deluxe Edition players on Steam

We're continuing to monitor your feedback, so if there is anything new or existing that you feel has slipped through the cracks, please let us know on the pinned Steam forums thread.

 

 

Ciekawe czy ktoś im dał znać -może FFB?  :lol:

 

@DeltaFoxtrot, taki prosty instalator mają, że trzeba prawie 8GB zassać, nie poradzisz.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Raddej uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#6
KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

    ex. me2slow i Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1841 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
Dobre, inaczej rauf... a może też te cholerne fizyki... ? Eee na asfalcie chociaż.... eee... że tak nieśmiało podpowiem..... Mniej kleju k..... dajcie... hehe.

Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor

PC - still under construction


#7
Bilasek

Bilasek

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 245 postów
  • Discord:Janusz Migas#3417
  • STEAM ID:januszek_21
  • LokalizacjaBochnia

Jak się ma fizyka z Dirt Rally 2.0 do Dirt 4? W D4 w porównaniu do DR jest dużo gorzej. Ile razy próbuje przysiąść do D4 to mam ochotę jednak wrócić w DR (wchodzenie na ręcznym w D4 nie istnieje, auto się zatrzymuje w miejscu, samochód jest dziwnie pod-sterowny) . Korci mnie żeby kupić DR 2.0, ale boję się, że bd jak z D4. Ktoś grał we wszystkie te części i może się odnieść - czy jest dużo lepiej niż w D4, bo to, że nie jest tak dobrze jak w DR to jest już powszechnie wiadomo. Podobno FFB w DR 2.0 nie istnieje/jest bardzo słaby - pytanie czy jest gorzej niż D4. Z góry dzięki za info:-)



#8
DeltaFoxtrot

DeltaFoxtrot

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 255 postów

Nie no bez przesady - D4 to taki NFS rajdowy - model fizyczny kompletnie nie trzyma sie kupy. Dirt Rally 2 to moim zdaniem ewolucja pierwszej czesci. Owszem ma pewne mankamenty ale jest lepiej niz poprzednio.

A jak wrazenia z Monte Carlo dodanego wlasnie w ramach DLC? Ja jestem zawiedziony - raz, ze graficznie niczym sie nie rozni a obiecali zmiany w grafice. Po drugie widac ze pozmieniali kwestie oblodzenia asfaltu ale jakos dziwnie to wyszlo - jakby kazde kolo mialo inna przyczepnosc i samochod ciezko kontrolowac na takich lekko osniezonych odcinkach. Nie przekonuje mnie to zupelnie...



#9
Palo Samo

Palo Samo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 920 postów
  • STEAM ID:palosamo
  • LokalizacjaMorecambe, UK (Istebna, PL)

Skoro o updatach to pojawiła się nowa wersja DiRTy Pacenotes.

 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować


Użytkownik Palo Samo edytował ten post 16 kwiecień 2019 00:11


#10
m@rcinpl

m@rcinpl

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 435 postów
  • LokalizacjaRumia
Jak dla mnie Monte Carlo to też dramat... Szwecja nie poraża... czekam do 21go na Niemcy... to chyba będą trasy podobne do Polski?

PC
Rig

#11
Arni

Arni

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 131 postów
  • PSN id:Arni_STI
  • LokalizacjaSiedlce

Jak dla mnie Monte Carlo to też dramat... Szwecja nie poraża... czekam do 21go na Niemcy... to chyba będą trasy podobne do Polski?

Niemcy to te asfaltowo-betonowe odcinki w Baumholder na poligonie, dużo zakrętów o kącie prostym, szykany, szybkie łuki, hinkelsteiny (bloki betonowe), nie każdy lubi



#12
DeltaFoxtrot

DeltaFoxtrot

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 255 postów

Ja na Niemcy czekam z niecierpliwoscia - moja ulubiona trasa w "jedynce" :)



#13
KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

    ex. me2slow i Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1841 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
U mnie odwrotnie, nie lubię Niemcy w DR1 ze względu na zbyt dużą przyczepność. Najlepszy asfalt ma RBR moim zdaniem.

Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor

PC - still under construction


#14
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Duży update do Dirt Rally 2.0 - wsparcie dla gogli wirtualnej rzeczywistości i dodana nowa lokalizacja DirtFish!

 

Changelog v1.7

VR:

  • Added support for OpenVR (Steam version only)

Content:

  • New Location: DirtFish (Test Drive only)
  • New Livery: DirtFish – SUBARU WRX STI NR4
  • New Livery: DirtFish – Opel Adam R2
  • New Livery: DirtFish – Ford Fiesta OMSE SuperCar Lites
  • New Livery: DirtFish – BMW E30 M3 Evo Rally
  • New Livery: Per-Inge Walfridsson – Lancia Stratos

Leaderboards:

  • Resolved issue where negative times were being displayed on Leaderboards.

My Team:

  • Tyre compound choice will no longer reset to Medium after every Stage.

Clubs:

  • Added support for more scheduling options when setting up Club Championships.

Cars:

  • Added Turbocharger audio to Lancia Delta S4 (Rally).
  • Resolved texture error on Ford Escort RS Cosworth.
  • Resolved texture error with bonnet underside on Citroën C3 R5.
  • Resolved issue with Porsche 911 RGT Rally Spec’s brake lights not working.
  • Improved appearance of ŠKODA Fabia Rally (Up to 2000cc) tail lights and spoiler.

Locations:

  • Bikernieki, Latvia – Corrected grid slot ordering for Rallycross Heats
  • Bikernieki, Latvia – Resolved issue where starting lights would not activate.
  • Bikernieki, Latvia – Resolved collision issue with specific rumble strip.
  • Łęczna County, Poland – Improved lighting effects on grass.
  • Łęczna County, Poland – Corrected time of sunset from 04:16 to 18:55.

UI/UX:

  • Resolved issue where Engine Upgrades 5 and 6 for Peugeot 205 T16 Rallycross were inverted.
  • Resolved issue where ghost targets were not tracking correctly on Stage progress bars.

Achievements/Trophies:

  • Made fixes to certain issues preventing “Adaptable” from unlocking.

Localisation:

  • Portuguese – Correction to text translation of “Hard Tyres”.
  • German – Correction to text message for when users load a Tuning Setup.
  • Spanish – Corrected co-driver callouts for certain turns on Polish stages.

Miscellaneous:

  • Added official support for Fanatec ClubSport Steering Wheel Formula V2 (AO) on Xbox One and PlayStation 4.
  • General stability improvements and minor bug fixes throughout the game.

And finally, some updates on hot topics within the DiRT community:

  • There are no plans to add PlayStation VR support to DiRT Rally 2.0.
  • Issues where audio cuts out mid-Stage are currently being worked on and should be resolved in a future update.
  • Issues where Tuning Setups revert to default when taking part in Club Events are are currently being worked on and are expected to be resolved in the next update (1.8).

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Raddej uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#15
KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

    ex. me2slow i Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1841 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
Hallo hallo, a może tak FFB byście łaskawie poprawili? Już pal sześć fizyki. Na razie FFB to ponoć bardziej przypomina efekt sprężyny i przypadkowe wibracje niż prawdziwe FFB. To co najważniejsze to leży odłogiem...
Mika z Granite Device testował niedawno DR 2.0....
"I finally managed to make the game start on my PC.
There is just no road feeling at all in this title, just random vibrations. Worse FFB ever. Hopefully they will improve it"

Użytkownik Kowalski edytował ten post 08 sierpień 2019 15:44

Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor

PC - still under construction





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych