Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Dirt Rally 2.0 rozwój i updaty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#16
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Wolumen graczy na poziomie 600-700 (zupełnie jak ACC) chyba ich satysfakcjonuje. Eventy esportowe jadą na tym co jest, po co coś zmieniać?


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#17
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 984 postów

Szczerze? Trochę grałem w DR ;) a teraz czasem pośmigam w DR2 i im dłużej jeżdżę to zaczyna mi się podobać ten FFB bardziej niż w DR1. Zaryzykuję nawet tezę że w DR FFB jest nieco "dziurawe" i przez to trudniej się jeździ co może sprawiać wrażenie realizmu w porównaniu do DR2, ale to w DR2 lepiej czuję co się dzieje z autem i przez to gra zrobiła się nieco łatwiejsza... ;) Ta teza nie jest znikąd, bo niedawno właśnie porównywałem FFB tych dwóch gier (testy robione na g27) i taki wniosek mi się nasunął...



#18
KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

    ex. me2slow i Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1712 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
Na kierownicach Direct Drive podobno FFB jest od tragicznie czyli najgorszy FFB ever do przeciętnie, zależy kto testuje :)

Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor

PC - still under construction


#19
zeze

zeze

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 80 postów

w końcu VR -  jest jaki  jest,  bez szału, ale dali  co  obiecali  - zgodnie z harmonogramem.

 

FFB chyba poprawili -  ogrywałem  w wersję 1.01, jeszcze kilka dużych patchów i  coś z tego będzie :lol:



#20
Zibil79

Zibil79

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 45 postów
Z FFB w dirt rally 2 jest ten problem, że kompletnie nie czuć co się dzieje z przednimi kołami na asfalcie, tzn. np. brak informacji kiedy traci się przyczepność w zakręcie. Ostatnio sobie znowu ściągnąłem DR1 (była promocja w MS za 33 zł) i tam te odczucia są o wiele lepsze.
Jeżeli chodzi o inne informacje z FFB jak czucie nierówności na drodze, to po aktualizacji jest lepiej.
Nie wiem dlaczego to co działało w pierwszej części, nie zostało przeniesione do dwójki.

Użytkownik Zibil79 edytował ten post 10 sierpień 2019 20:49


#21
smogf

smogf

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 532 postów
  • LokalizacjaSlubice

Z FFB w dirt rally 2 jest ten problem, że kompletnie nie czuć co się dzieje z przednimi kołami na asfalcie, tzn. np. brak informacji kiedy traci się przyczepność w zakręcie. Ostatnio sobie znowu ściągnąłem DR1 (była promocja w MS za 33 zł) i tam te odczucia są o wiele lepsze.
Jeżeli chodzi o inne informacje z FFB jak czucie nierówności na drodze, to po aktualizacji jest lepiej.

Fakt DR1 lepiej miało, ale..

Nie wiem dlaczego to co działało w pierwszej części, nie zostało przeniesione do dwójki

 O ile w pierwszych wersjach DR2 FFB było na poziomie - skręcam to muszę odbić w przeciwną stronę - tak jednak coś tam się zmieniło. Podobno użytkownicy DD dalej marudzą, ale jak dla mnie po którejś z wersji gdzie wprowadzono opcje wyboru efektów przez sterownik kierownicy a nie gry całość zaczęła wyglądać o niebo lepiej. Czuć każdą dziurę, czuć każdy wybój. Nie ma fakt róznicy miedzy asfaltem a szutrem, ale czuć już dziury i hopki tak, że wykręca rękę na kierownicy.


Użytkownik smogf edytował ten post 13 sierpień 2019 07:11

PC

 

Rig

 
 

#22
KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

    ex. me2slow i Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1712 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
Załamałeś mnie smogf... Jak może nie być różnicy między asfaltem i szutrem? Aż się wierzyć nie chce, że to jest możliwe... Oni się chyba cofają w rozwoju.

Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor

PC - still under construction


#23
smogf

smogf

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 532 postów
  • LokalizacjaSlubice

Załamałeś mnie smogf... Jak może nie być różnicy między asfaltem i szutrem? Aż się wierzyć nie chce, że to jest możliwe... Oni się chyba cofają w rozwoju.

No tutaj akurat sie zgodze. No ale co zrobic. Jak juz napisalem wczesniej. Troche wiecej sie dzieje na kierownicy niz w pierwszych wersjach :P

Chociaz kolejnych na razie nie testuje, gdyz zostalem z RIGiem wyniesiony niestety z domu :( Ale juz szukam nowego miejsca na zainstalowanie sie.


PC

 

Rig

 
 

#24
AldoRaine

AldoRaine

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 984 postów

Ja tam czuję przyczepność w zakręcie w DR2 aż za dobrze :lol:  No nie wiem, nie wiem, widocznie każdy ma swoje jakieś oczekiwania w tym FFB w dircie skoro tyle odmiennych opinii..

 

Jeśli chodzi o czucie siły w zakrętach polecam porównać AC z pC, to dopiero piękna różnica. W pC siła jest ustalana od prędkości jazdy a nie skrętu kierownicą jak w AC :D Nie wiem jak to prościej wytłumaczyć, ale polecam każdemu sprawdzić jak się zachowuje FFB jadąc na zakręcie i majtając jeszcze kierownicą do granic przyczepności :icon_wysmiewacz:



#25
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Ciekawe updaty w wersji v1.9

  • Oculus SDK
  • Dashcam, czyli widok z deski rozdzielczej
  • Broadcast mode - tryb widza (w becie)
  • poprawki audio
  • dokładniejsze ustawienia hamulca ręcznego: saturacja i deadzone 

Lista ostatnich wrześniowych zmian v1.8 i v1.9

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 

Wersja v1.10 jest już w opracowaniu i spodziewana na koniec października. 

 

Widok z deski rozdzielczej


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#26
mLo'dy

mLo'dy

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • LokalizacjaKraków

Gdzie zakupić DIRT 2.0 z myślą o oculusie R S? 

Obiło mi się o uszy, że na steam występowały jakieś problemy z optymalizacją VR dla oculusa i nie wiem czy zostało to poprawione. 
Wiem, że wersja z oculus store działa poprawnie, ale nie mam pojęcia, która to wersja updatu, co z dalszymi poprawkami i co w przypadku DLC?

Kolejna kwestia, to cena:
1. Oculus store 60 USD 
2. Steam DiRT Rally 2.0 86 PLN - i tylko ta wersja ma wyszczególnione Obsługa VR
3. Steam DiRT Rally 2.0 - Deluxe Upgrade Store Package (Season1+2) 43 PLN
4. Steam DiRT Rally 2.0 Deluxe Edition 116 PLN 
5. Steam DiRT Rally 2.0 Super Deluxe Edition 216 PLN 



#27
KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

    ex. me2slow i Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1712 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth

Ja Ci nie pomogę bo nie wiem i szczerze nie znoszę VR ale dzięki za info z cenami. Zniżki do 60% na steam, to to rozumiem, właśnie kupiłem.


Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor

PC - still under construction


#28
Bilasek

Bilasek

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 225 postów
  • Discord:Janusz Migas#3417
  • STEAM ID:januszek_21
  • LokalizacjaBochnia

Gdzie zakupić DIRT 2.0 z myślą o oculusie R S? 

Obiło mi się o uszy, że na steam występowały jakieś problemy z optymalizacją VR dla oculusa i nie wiem czy zostało to poprawione. 
Wiem, że wersja z oculus store działa poprawnie, ale nie mam pojęcia, która to wersja updatu, co z dalszymi poprawkami i co w przypadku DLC?

Kolejna kwestia, to cena:
1. Oculus store 60 USD 
2. Steam DiRT Rally 2.0 86 PLN - i tylko ta wersja ma wyszczególnione Obsługa VR
3. Steam DiRT Rally 2.0 - Deluxe Upgrade Store Package (Season1+2) 43 PLN
4. Steam DiRT Rally 2.0 Deluxe Edition 116 PLN 
5. Steam DiRT Rally 2.0 Super Deluxe Edition 216 PLN 

6. Xbox Game Pass Dirt Rally 2.0 4 zł



#29
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

@Bilasek, ale pytanie było o kupowanie a nie pożyczanie. 
 
 
Update v1.10

  • nowe lokalizacje w Finlandii, RPA i UK
  • optymalizacja SteamVR do poziomu Oculusa
  • w trybie transmisji opcja na korzystanie z kamer TV
  • w menu wskazanie inputu hamulca ręcznego usprawniające konfiguracje

Lista listopadowych zmian v1.10 i v1.10.1

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować


 
UPDATE CHECK | Flames, Silent Finish, M2 Turbo| DiRT Rally 2.0


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#30
Arni

Arni

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 121 postów
  • PSN id:Arni_STI
  • LokalizacjaSiedlce
Jak tam FFB na PS4? Lepszy niż w jedynce? Mam t300 i nie wiem czy czekać aż kupię laptopa do nieokreślonej przyszłości czy jest ok na konsoli.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych