Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Dirt Rally 2.0 ustawienia kierownicy Thrustmaster na XBOX


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1
Everlost

Everlost

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 114 postów

Hej koledzy! Pisze z pytaniem w sprawie DR 2.0 w połączeniu Xbox + TM TX. Czy komus udało się jakoś ustawić normalny ffb w tej grze? Ustawiłem w DR efekty i ffb na 90 gdzie w PC2 czy AC gram na 60/70 a ffb czuje i tak o polowe słabiej. O co tu chodzi?!

Dajcie proszę znać czy coś można z tego ulepić czy po prostu muszę pogodzić się ze utopiłem 170zl.



#2
MariuszB35PL

MariuszB35PL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 722 postów
  • STEAM ID:mariusz33pl
  • LokalizacjaOlsztyn
No to daj ffb na mocniejszy i nie porównuj do innych gier gdzie na niższej wartości był mocniejszy , to normalne. Jak ci za słabo na 90 to daj na 100 sobotę i więcej. Ja gram na Pc i nie narzekam na FFB bo dla mnie jest ok. Też mam Thrusta Tx. Z tym że ja nie lubię silnego FFB, lubię go czuć wyraźnie ale nie dość się z nim dzięki temu unika się clipingu i więcej informacji trafia na kierownicę.

I5 10600KF@4,8Ghz, RTX 2080Super Msi X Trio, Gigabyte Z490 UD0, 2x8GB Ram 3733 mhz CL16 Patriot Viper Steel, AOC 32" C32G1 144Hz , Thrustmaster TX, + T-LCM, Obręcze Alcantara i F1 add-on, 


#3
aaltonen

aaltonen

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 59 postów
  • STEAM ID:scooby14444
  • LokalizacjaZamość

Ja jeszcze obniżam wartość ff w ustawieniach - na jakieś 30% jeżeli chodzi o siły dynamiczne działające na kierownicę.W profi rajdówkach jest mocne wspomaganie kierownicy i ta obarca się bardzo lekko. Tarcie opon i kierownicy i pracę zawieszenia zostawiam na 100.

Co do wydawania pieniędzy w błoto to akurat dirt rally 2.0 ma najlepiej dopracowaną fizykę jazdy ze wszystkich gier rajdowych w jakie grałem. Jedynie rbr ngp6 może stawać tutaj w szranki. 

Oprócz tako bajeczna oprawa graficzna  i cały czas wychodzące dodatki. Ciężko będzie zrobić coś lepszego. 


Intel i9 9900kf @5.0 | ASRock Phantom Gaming 9 | Nvidia RTX 2080Ti Founders Edition @2.0 | HyperX Fury 64 GB DDR4 3200 | Adata XPG Gammix S11 Pro 1TB x 2 szt. | SilentiumPC AR7X | Corsair AX850 | SilentiumPC Navis Evo 360 | Acer Predator XB321HK + Acer Predator Z35P

Spoiler

Simetik K2 | Fanatec CSL ELite | Clubsport Pedals V3i | Clubsport Shifter SQ V 1.5 | Clubsport Handbrake V 1.5 | Samsung C49RG90
Spoiler

#4
Everlost

Everlost

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 114 postów
ja tez nie lubię mocnego ffb poza tym wydaje mi się ze granie na ffb większym niż 70% mocy trochę forsuje sprzęt. Może problemem jest ze staram się grać na blokadzie 540 stopni (3 migniecia diody w bazie), co myślicie?

Z tego co słyszałem o kierownicach m.in TX gra na kompie jest bezkompromisowo lepsza niż na XBox. Niestety kompa nie mam.

A dopytam jeszcze, może będziecie wiedzieć. Jak miałem aktualizowana kiere przez pożyczonego lapka to miała ustawienia sił zapisane na 70 proc. To się tyczy tylko gdy kierownica jest pod kompem czy to ogólne ustawienia które zapisują się w pamięci bazy i działają tez na konsoli?

#5
aaltonen

aaltonen

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 59 postów
  • STEAM ID:scooby14444
  • LokalizacjaZamość

Ustawienie kierownicy w DR2 na 540 stopni jest prawidłowe.  Na resztę pytań niestety nie odpowiem, bo nie miałem styczności z tą kierownicą. 


Intel i9 9900kf @5.0 | ASRock Phantom Gaming 9 | Nvidia RTX 2080Ti Founders Edition @2.0 | HyperX Fury 64 GB DDR4 3200 | Adata XPG Gammix S11 Pro 1TB x 2 szt. | SilentiumPC AR7X | Corsair AX850 | SilentiumPC Navis Evo 360 | Acer Predator XB321HK + Acer Predator Z35P

Spoiler

Simetik K2 | Fanatec CSL ELite | Clubsport Pedals V3i | Clubsport Shifter SQ V 1.5 | Clubsport Handbrake V 1.5 | Samsung C49RG90
Spoiler

#6
Everlost

Everlost

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 114 postów
Wiercę dziurę bo może coś źle ustawiam, a chciałbym mieć taka frajdę jak z jazdy w AC. Tam czuje jak opór wzrasta jak w normalnym aucie, czuć ten ciężar, a w DR2.0 w moim przypadku kierownica pracuje mega lekko, chyba że już na prawdę droga ciąga mnie lewo prawo to efekt ciężkości zaczyna się pojawiać ale jeszcze to nie jest to.
Mega mnie interesuje jak to jest z tym ustawieniem w sterowniku na kompie np tych 70% dla ffb, czy to zapisuje się w bazie czy tylko ogranicza działanie pod kompem. Bo jeżeli zapisuje w bazie to mając na konsoli ffb na 100% mam tak naprawdę 70 i może to osłabia cały efekt. Szkoda ze nie mam kompa żeby sprawdzić.

P.S.
Ile powinienem ustawić soft lock dla 540 w grze? Bo o ile się nie mylę prawidłowa kalibracja odbywa się 1:1 czyli w grze ustawiam 540 i na bazie programuje 540.

#7
aaltonen

aaltonen

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 59 postów
  • STEAM ID:scooby14444
  • LokalizacjaZamość

Nie porównywałabym zachowania z AC z DR2. W wyścigach masz po pierwsze dużo szersze opony przez co masz większe opory. Po drugie układy kierownicze są zazwyczaj dużo bardziej bezpośrednie przez co wszystko chodzi ciężej i bardziej bezpośrednio przenosi siły. Inne geometrie zawieszenia, bardziej wpływające na układ kierowniczy czy dużo większy opór aerodynamiczny, który również wpływa na opór jaki stawiają opony. Także nie oczekuj, że w rajdówce będziesz miał to samo co w wyścigówce, bo tak z pewnością nie będzie. 


Intel i9 9900kf @5.0 | ASRock Phantom Gaming 9 | Nvidia RTX 2080Ti Founders Edition @2.0 | HyperX Fury 64 GB DDR4 3200 | Adata XPG Gammix S11 Pro 1TB x 2 szt. | SilentiumPC AR7X | Corsair AX850 | SilentiumPC Navis Evo 360 | Acer Predator XB321HK + Acer Predator Z35P

Spoiler

Simetik K2 | Fanatec CSL ELite | Clubsport Pedals V3i | Clubsport Shifter SQ V 1.5 | Clubsport Handbrake V 1.5 | Samsung C49RG90
Spoiler

#8
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

w DR efekty i ffb na 90 gdzie w PC2 czy AC gram na 60/70 a ffb czuje i tak o polowe słabiej. O co tu chodzi?!
 

 

O połowę słabiej bo FFB w produktach Codemasters to jest połowa albo i mniej tego co w porządnych simach. Tu nie ma czego porównywać.

To nie jest wina kiery ani ustawień, tylko tego jak gra przekazuje sygnały z fizyki i FFB na sprzęt który trzymasz w dłoniach.

 

Tu zaglądałeś?

Dirt Rally 2.0 - ustawienia kierownicy FFB poradnik


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#9
MariuszB35PL

MariuszB35PL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 722 postów
  • STEAM ID:mariusz33pl
  • LokalizacjaOlsztyn
Na Pc kierownicą Tx ma domyślną siłę FFB ustawia na 75%. Ja w Dirt 2.0 mam ustawione 75,% w sterowniku i 50 lub 60 w grze zależy po jakiej nawierzchni jadę , np po śniegu to daje na 60 w grze, po szutrach 50/55

Użytkownik MariuszB35PL edytował ten post 06 luty 2020 18:33

I5 10600KF@4,8Ghz, RTX 2080Super Msi X Trio, Gigabyte Z490 UD0, 2x8GB Ram 3733 mhz CL16 Patriot Viper Steel, AOC 32" C32G1 144Hz , Thrustmaster TX, + T-LCM, Obręcze Alcantara i F1 add-on, 


#10
Everlost

Everlost

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 114 postów
Tak Rauf czytałem to, ale nie mogłem namierzyć tego artykułu ponownie. Wrócę do domu to spróbuje obadać jeszcze raz temat. Tamten artykuł to kolejny „+” dla PC.
Tego się obawiałem, że taki stan rzeczy to sygnał wychodzący z gry. Dam znać jak uda mi się coś wykombinować.

#11
Everlost

Everlost

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 114 postów
Posiedziałem wczoraj nad ustawieniami i sprawa na xboxie w moim przypadku wyglada następująco.
Musiałem zwiększyć siły centrowania kierownicy i ffb na 110/120 - dopiero wtedy auto zaczęło się prowadzić należycie. W końcu informacje z drogi zaczęły być przekazywane prawidłowo. Wersja sterownika v51 - mam tez cięższą obręcz (r383) wiec potrzeba jej ciut więcej mocy, ale nie sądziłem ze zahaczę o takie parametry. To wynika chyba z tego co mówi Rauf czyli indywidualnych sygnałów z gry. Swoją drogą DR2.0 to zdecydowanie dobry zakup.

Zmartwił mnie jedynie na koniec grania dziwny dźwięk podczas obracania kierownicy -.- niby nie jakiś głośny ale niepokojący. Jest po gwarancji wiec pewnie będę rozbierał. Miał ktoś w tx albo t300 takie klikanie podczas kręcenia? Dzieje się to tylko w określonym miejscu podczas kręcenia, jakby na jakimś trybie.
Będę wdzięczny za sugestie.
Dzięki




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych