Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Thrustmaster T-LCM nowe pedały Thrusta z loadcellem


84 odpowiedzi w tym temacie

#76
mixer_mr

mixer_mr

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 132 postów
  • LokalizacjaKoszalin

A jeszcze niedawno się zastanawiałem, czy brać T-LCM, czy CSL Elite LC ;) W zasadzie dalej nie wiem na co wymienić T3PA Pro, ale raczej nie będzie to T-LCM.


PC

Rig

#77
toretto23

toretto23

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Osobiście kupiłem to i mam podłączone do T300 alcantara na wheel stand pro.   Mam nadzieję, że nie będzie w przyszłości niespodzianek ;) jest to mój pierwszy zestaw więc trudno mi porównać inny zestaw pedałów, jedynie t3pa, który był dołączony do zestawu z kierownicą  t lcm zdecydowanie lepsze i warte dopłacenia. 

Do pedałów trzeba się trochę przyzwyczaić jednak jeździ się nimi ok, są w miarę masywne.  Na ten moment nie mam z nimi problemu, zobaczymy jak w przyszłości.



#78
Michał888

Michał888

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 68 postów
  • LokalizacjaJaworze k/Bielska Białej

Trochę odkopię temat.

Jak po dłuższym używaniu sprawują się te pedały, warto je kupić?



#79
Everlost

Everlost

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 59 postów

@snc, wielu graczy uważa, że pedały są nawet ważniejszym elementem układanki od kiery. I ja się mogę z tym zgodzić.
Nawet na najtańszej kierownicy "już coś czuć" albo powiedzmy czuć wystarczająco do szybkiej jazdy. Ale dobre pedały przekładają się na powtarzalność hamowania i ogólnie większą pewność jazdy na limicie.

Zgadzam się w pełni. Odwlekałem ulepszenie pedałów z T3PA bo nie zdawałem sobie sprawy jaki to ma wpływ na jazdę i wrażenia z jazdy. Na szczęście trzeszczenie i skrzypienie tego ustrojstwa zmobilizowało mnie do ulepszeń - w moim przypadku customy.

Użytkownik Everlost edytował ten post 30 lipiec 2020 22:15


#80
beh

beh

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 32 postów
  • STEAM ID:beh3_
  • Lokalizacjakrk

Trochę odkopię temat.

Jak po dłuższym używaniu sprawują się te pedały, warto je kupić?

 

wg mnie zdecydowanie warto. Przed kupnem zastanawialem sie nad fanateciem v3 i teraz nie zaluje ze nie kupilem. Kolega kupil v3 (z perf modem) i po przesiadce z t3pa, jak ja, mial w sumie te same odczucia i wrazenia co ja z thrusta. A roznica w cenie spora.



#81
m@rcinpl

m@rcinpl

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 187 postów
Ja dopiero po 2 miesiącach zabawy jestem w stanie powiedzieć że umiem w miare precyzyjnie kontrolować samochód...

Ale elastomer na hamulcu to must have...

Co do porównania to myślę ze musiałbyś pojeździć na obu...

Użytkownik m@rcinpl edytował ten post wczoraj, 12:36

PC

Rig

#82
beh

beh

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 32 postów
  • STEAM ID:beh3_
  • Lokalizacjakrk

dla rownowagi napisze, ze wg mnie wcale nie "must have". Potestowalem, i szczerze to jakos nie widze roznicy ani zyskow po za tym, ze skok pedalu se skrocilem.

 

co do porowania to zegarek jest porownaniem. Obu nam czasy sie nie zmienily, obu nam pasuje troche lepsza praca pedalu (w t3pa mielismy moda tego wrkecanego w sprezyne), ale zaden z nas nie ma "o matko, ale roznica, jak ja moglem bez tego zyc!" . Fajna jest konfigurowalnosc  i to w sumie chyba nawieksza zaleta :P


Użytkownik beh edytował ten post wczoraj, 13:33


#83
me2slow

me2slow

    ex.Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1321 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
Kolega beh właśnie obalił żelazną i dobrze sprawdzoną przez lata zasadę simracerów i rally driverów, hamulec najlepiej mieć na LC + dobrze dobrane elastomery. Problemem może być tu bardzo nietypowa konstrukcja pedału hamulca w t-lcm, trudna do modowania i dobrania odpowiedniej twardości elastomerów które wydaje się powinny być zdecydowanie bardziej miękkie niż w „normalnych” pedałach.

#84
beh

beh

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 32 postów
  • STEAM ID:beh3_
  • Lokalizacjakrk

tak, bo oczywiscie to jest jedyne mozliwe rozwaiaznie, LC + elastomery i tylko na tym mozna byc szybkim i co wazne, szczesliwym. Napisalem tylko, ze roznice nie sa dla kazdego takie niesamowite i duze jak czesc osob probuje to przedstawiac. Nie mowie ze roznicy nie ma i ze zaluje ze kupilem LC... Hamulec chodzi plynnie, nie skryzpi, moge se ustawic jak mi pasuje, ale po pierwsze, najwieksza roznica nie wynika z samego faktu, ze to jest LC a dwa, ze np nie wiem co musialo by miec v3 zeby zaplacic prawie 2razy tyle (z perf modem)... musial by byc skok jakosciowy wzgledem tlcm, a recenzje nic tekiego nie sugeruja.

 

Mam 3 elastomery o roznej twardosci, odczucia i czasy jak wspominalem wyzej. I nie, nie jezdze raczej zle (przynajmniej wg iracing :P), wiem czego chce od hamulca i jestem na tyle powtarzalny zeby widziec czy i co mi load cell albo dolozenie elastomeru daly.

 

Z mojego posta nie nalezy wyczytac, ze nie warto... nalezy odebrac to jako opinie, ze nie kazdy uwaza ze elastomer to jest must have. No wiec nie jest. Mozna byc happy na LC bez elastomera i nie widziec duzej roznicy. Analogicznie mozna byc happy bez LC  i krecic dobre i regularne czasy :P

 

aha... i ja  w tych pedalach nie widze zadnego "problemu". Z ciekawosci, jedziles na nich, czy tak po prostu sobie piszesz?


Użytkownik beh edytował ten post wczoraj, 18:52


#85
Zikos4

Zikos4

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 199 postów
Warto.

Wysłane z mojego Redmi 7 przy użyciu Tapatalka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych