Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

DTM - sezon 2020 czyli kibicujemy Robertowi


15 odpowiedzi w tym temacie

#16
Falconix

Falconix

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów
  • STEAM ID:Falconix
  • PSN id:Se_falconix
Problem taki, że po tylu latach ujednolicania przepisów razem z super gt i stworzenie class one, to brak zainteresowania ścigania się japońskich producentów w Europie, więc na nich już nie ma co liczyć. Szkoda mi tej serii, bo kiedyś była bardzo mocna, ale jak zwykle wyścig zbrojeń załatwił sprawę i poszli za daleko z tym rozwojem. Niestety, jeżeli przejdą na gt3 to się będą słabo wyróżniać, gdyż ADAC ma swoją serię opartą o tę klasę, ale przede wszystkim to już nie będzie seria aut "turystycznych". Może powinni cofnąć się o kilka lat, mniej rozbudowane auta, może coś w stylu supercars, które poza wielkim tylnim skrzydłem nie wyglądają na bardzo rozbudowane. Albo pójść w ślady Brazylisjkiej serii aut turystycznych, zhomologowac wspólne nadwozie, każdy by tylko zmieniał przód by przypominał auto matki, do tego własne silniki i to by pomogło serii i z pewnością obniżyło koszty.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych