Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

AC Competizione - edycja konsolowa XBOX i PS4

- - - - -

131 odpowiedzi w tym temacie

#121
Morel

Morel

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • STEAM ID:more1uz
  • PSN id:SE_Morel
  • Lokalizacjao/KRK
@up

Jak na innym? Teraz różnią się tym ostatnim, który zawiera nową fizykę opon, a czasy o których wspominam są sprzed "2020". Zresztą pokaż mi HL z pc z czasem 1.37 na Kyalami na obojętne jakim patchu.

Co do ceny za jaką można pograć w ACC w 60fps to muszę tutaj zaprzeczyć jakoby tylko konsola za 2k dawała radę.

Po 1. Złożyłem kompa za ok 2k i mam 60fps i ustawienia high/med, które biją to co jest na konsolach.

Po 2. Właśnie te opcje jak modyfikacja widoku, telemetria, długie powtórki itd.

Po 3. FFB na konsolach to cząstka tego co jest na PC.

Mówię to jako fan ACC na PS4, który gdyby nie braki w sklepach to teraz grałby na PS5 :)

Użytkownik Morel edytował ten post 22 styczeń 2021 13:07


#122
KapitanUxy

KapitanUxy

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 124 postów
  • STEAM ID:76561198032398251
  • Origin ID:KapitanUxy
  • Xbox Live:KapitanUxy
  • PSN id:KapitanUxy
  • LokalizacjaŁódź
  • Nie mam teraz czasu pogadać ale sprawdziłem jeszcze w sieci że...Xbox series S daje ACC w 1440p i 60 fpsach ;) Za 1200 zł.
  • Wiadomo że jak ktoś ma kasę, czas itd to PC always better :) Ale nie o tym mówimy ;) 60 fps w 1080p to też już nie ta epoka...moim zdaniem ;)
  • A co do FFB - to po AMS 2 ten w ACC niezależnie czy na PC czy na konsolach to super bieda :)
  • Ważne, że jest wybór, ważne, że nowe osoby mogą złapać zajawkę po taniości i potem myśleć co dalej :) Ja np. zacząłem od xone i Forzy 7, a teraz gram na spoko PC i VRze bo innego trybu na poważnie nie uznaje ;);)

[MAINBOARD] MSI MPG Z390 Gaming Edge AC [GPU] MSI RTX 3070 Gaminig X Trio [CPU] i7-9700k [MEM] 2x8GB VIPER Gaming 4400MHz [SYS] Win10 [VR] HP Reverb G1 [LCD] 28' ASUS VP28UQG 4K, 60Hz, TN, 1ms + 45' TV PHILIPS 4K, 60Hz, HDR.


#123
Dumbl

Dumbl

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów
Czy ktoś miał problem z ustawieniem kierownicy?
Głównie nie odczuwam żadnej różnicy ustawiając "Amortyzacja dynamiczana" lub "Efekty na drodze".

Jakos nie mogę kiery ustawić aby odczucia były zbliżone dovtych z ac.
Jeżdżę na T150


Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

#124
Plupi

Plupi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1265 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe
2020 GT World Challenge Pack DLC wjechało na konsole.



#125
Morel

Morel

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • STEAM ID:more1uz
  • PSN id:SE_Morel
  • Lokalizacjao/KRK


  • A co do FFB - to po AMS 2 ten w ACC niezależnie czy na PC czy na konsolach to super bieda :)

Chociaż robimy offtop to polecam rF2 - zarówno dla fizyki opon jak i FFB. Nie grałem w AMS, ale rF2 dla mnie ma najwięcej "mięsa". Czekam, aż multi u nas się bardziej rozwinie.

#126
Plupi

Plupi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1265 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe

Mała aktualizacja odnośnie prac nad wersją konsolową: 

 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 

We believe in full transparency, which is why we want to give you a full rundown of the issues we’re addressing, as a priority:

 

Server-side fixes:
• Solve a bug where the rolling start never starts and the user is stuck with the controls locked during the race session
• Solving a bug where wheels not visible at distance during multiplayer
• Solving a bug where opponent cars during multiplayer are consistently displayed as stationary to other users
• Fixing a bug where the user falls out of world when trying to collide with an object in a multiplayer session
• Making the Imola circuit accessible to multiplayer races

 

Client-side fixes:
• Solve a bug where game crashes upon Completing 2nd Test Race in Career Mode
• Solve some sporadic random crashes when transitioning between main menu and sessions
• Solve a bug where title crashes after selecting the Ferrari Evo and changing game modes quickly after
• Solving a bug which makes no SFX audible when driving in the GT4 Mercedes
• fixing a bug where Championship Custom race lengths are not applied in ICGT Custom championship races
• Activating some race settings which were missing in Custom Championship session

 

We are also looking to include additional tweaks and minor bug fixes along the way. 



#127
kratom

kratom

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 22 postów
  • STEAM ID:kratom
  • Origin ID:kratom1980
  • Xbox Live:kratom1980
  • LokalizacjaBiałystok
Przy czym to dotyczy tylko problemów, które pojawiły się przy 2020 GT World Challenge Pack DLC.
 
Nie cytujemy całości treści postów bezpośrednio poprzedzających naszą wypowiedź (regulamin forum, punkt II/11|) - Moderacja.

Pozdrawiam

-----------------

Mój zestaw: Playseat Challenge, TX-RW + Rally Wheel Add-On Sparco R383 Mod + TM Open Wheel Add-On + Ręczny od Activer (+własne mody).

Było: Xbox One

Jest: Acer Nitro N50-610 | i5 10400F | GTX 1660 Super 6GB | 16 GB RAM DDR4 2666 MHz (2 x 8 GB 1333 MHz) | 


#128
MajsziMk2

MajsziMk2

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 7 postów
  • Xbox Live:MajsziMk2
  • LokalizacjaSJ

Spotkał się ktoś z problemem, że przy 26% kariery po ukończeniu weekendu na Brands Hatch, gra jakby ładuje się do następnego wyścigu i nagle ją wywala bez zapisu?
Już drugi raz przejechałem cały weekend, ukończyłem i chciałem przejść do następnego wyścigu i mnie wywala z gry i muszę od nowa wszystko zaczynać...
Aktualizację nie przyniosły poprawy. Pierwszy raz miałem taki problem w grudniu, a dziś znowu usiadłem do grania, odpalam karierę i problem pozostał..
 



#129
Frs

Frs

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów
  • PSN id:Franiu15
Nie miałem akurat tego problemu przy 26%, natomiast po przesiadce na ps5 mogę powiedzieć, że wyrzuca mnie z gry teraz znacznie częściej niż wcześniej na ps4. Mam to zarówno w trybie kariery,pojedynczym wyścigu, czy online, nie ma reguły, ale jest to frustrujące.

#130
MajsziMk2

MajsziMk2

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 7 postów
  • Xbox Live:MajsziMk2
  • LokalizacjaSJ

U mnie problem występuje tylko i wyłącznie przy karierze jak na razie. A gram na Xboxie one X. 



#131
ŁukaszLuki

ŁukaszLuki

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 25 postów
Mam pytanko odnośnie FFB w tym niby symluatorze symulatora. Przemieliłem całe forum i pół internetu w poszukiwaniu ustawień FFB do ACC na ps4 przy kierownicy T300 i nic konkretnego nie znalazłem. Porównywalnie w AC FBB jest o niebo lepszy. Czy jest jakiś sposób na lepsze ustawienie w ACC?? Czy po prostu ten niby symulator tak już ma i lepiej na konsoli nie będzie miał??

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

#132
Dumbl

Dumbl

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów
Miałem bardzo podobne odczucie co Ty gdy przesiadałem się z AC na ACC. Mało tego ffb jest bardzo podobny na PC. Skalibruj kiere podobnie jak to robiłeś przy AC z tym że mocniej musisz podbić Force Feedback.


Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych