Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

ButtKicker Aura SimVibe - i inne systemy wibracji i drgań do simracingu


227 odpowiedzi w tym temacie

#226
m@rcinpl

m@rcinpl

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 357 postów
  • LokalizacjaRumia
Powinno zadziałać...

Tak...jack/Jack...
PC
Rig

#227
m@rcinpl

m@rcinpl

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 357 postów
  • LokalizacjaRumia
Dobra Panowie...podpowiem Wam gruby patent na działanie shakerów...

Normalnie mam podłączone tak że z karty z płyty dźwięk idzie przez simhub na shakery które generują tylko określone wibracje...

Dźwięk z gry puszczam przez dacka na słuchawki...

I teraz uwaga:

Puściłem dzwìęki z gry które normalnie słyszymy w słuchawkach/głośnikach na shakery...

Czyli shakery generują wszystkie dźwięki samochodu/drogi/otoczenia poprzez wibracje przenonoszone na kokpit...

Słychać wszystko...gang silnika...strzały z wydechu...kerby...pisk opon fizycznie poprzez kokpit ale równocześnie słyszymy też dzięki z gry...

Spróbujcie...bo mi wczoraj zerwało gacie...

Shakery mam przytwierdzone wkrętami do metalu więc przenoszą czyste wibracje na ramę...zero gumek podkładek izolatorów...

Te 5 shakerów które mam generuje przy 70% taki ryk jak odrzutowiec...

Testujcie i dajcie znać bo ja rezygnuję że słuchawek i gram teraz tylko tak...

Narazie testowałem tylko w AC...

Nie we wszystkich grach musi być równie dobrze...


W wielkim skócie:

Simhub jest w tym przypadku pominięty...

Shakery podpinany tam gdzie normalnie słuchawki/głośniki...

Shakery to tak naprawdę głośniki tylko w inny sposób generują dźwięki...nie poprzez ruch membraną tylko uscylacją "tłokiem"...

W simhubie trzeba się pobawić żeby ustawić dobrze wibracje....tutaj mamy czysty dźwięk w postaci wibracji...każdy element samochodu i toru jest przenoszony na kokpit w postaci dzwięku generowanego wibracjami...

Jest to oczywiście uciążliwe kiedy gramy A reszta domowników chce trochę ciszy...ale warto chociaż spróbować bo ...przy najmniej u mnie...efekt powala na kolana...tu nawet wiatr realizowany jest za pomocą wibracji...


Jako ciekawostkę dodam że w ten sposób jest to realizowane w samochodach czy kinie domowym....tam nie ma programów simhub itp...dzwięk który słyszymy jest puszczany na shakery...i one "grają wibracjami właśnie "...

Użytkownik m@rcinpl edytował ten post wczoraj, 15:56

PC
Rig

#228
KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

    ex. me2slow i Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1717 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
Opatentuj to :) „ ... bo wczoraj zerwało mi gacie... „ ....hehe

Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor

PC - still under construction





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych