Najlepsza odpowiedź
Nie driftuje, ale gralem na myszce przed padem, potem długo na padzie a teraz na kierownicy 270 stopni i wydaje mi się że wszystko można zrobić na tych sprzętach dobrze ustawionych. To co najbardziej będzie przeszkadzać do brak ffb który mówiłby ci jak tam z twoją przyczepnością lub ustawiał ci kierownicę po wyrównaniu auta.
Myszka jest trudna w opanowaniu i wymaga wspomagan więc raczej odradzam.
Pad można ustawić na wysoką czułość i wtedy analogiem ładnie rubież ruch taki jak ci trzeba, gdy ta będzie za czuła na środku (tzn trudno będzie jeździć prosto) ustawę trochę gammy np 1.2 wada jest taka że musisz grać z włączoną virtualna kierownica i się na nią gapić no chyba że na pamięć się wyczuje.
Tracer drifter raczej będzie wciąż lepszy bo na padzie połamiesz palce. Do grida wystarczy na większości tras 270 co ustawiasz w content managerze "soft lock" czy jakoś tak co ci ogranicza ruch kierownicy 1 do 1 tzn 1stopien u ciebie to 1 stopień w grze tzn do 270 a potem kaput.
Inna metoda to bez content managera możesz notatnikiem otworzyć profil z dokumentów i tam znaleźć scale i sobie modyfikować. Jest to dosłownie ile procent można obrócić kierownice ale w ułamkach. Tzn chcąc mieć 1do1 musisz sobie obliczyć KątObrotuTwojejKiery/KatObrotuKierySterowanegoPojazdu, tzn np dla ferrari 599 co ma 540 stopni i twojego 270tracera ustaw scale na .50
Do driftu raczej nie wystarczy ci 270atopni, ale można haksowac, nie będzie to immersyjne ale wciąż imo lepsze od pada. Np w content managerze możesz z softlockiem. Ustawić większy kąt niż posiadasz lub ustawić większą skalę znajdując wystarczający Kat i czułość.
Kolejna metoda jest speed sensivity. Jak dobrze pamiętam 1.05 ustawiasz i przy prędkościach wyścigowych masz niemal zawsze ruch kierownicy 1do1 a gry zwolnisz dostajesz większy kąt obrotu. Chciaz metoda wydaje się logiczna to nie polecam jej bo brak stabilności w kontrolerze więc raczej trudno się przyzwyczaić.
Być może najlepsza metodą nieimmersyjna jest gra bez content managera i skali a za to z samym ustawieniem gamma, które do około 160 stopni da ci obrót 1do1 a po przekręceniu tej wartości zacznie skalować kat kierownicy mocniej. Bez problemu można to wyczuć już po paru okrążeniach i jest to precyzyjne.
Ćwiczyłem drift jeszcze na padzie w celu nauczania się wychodzenia lub unikania nadsterowności w raceroom. Możesz tam w sklepie testować dowolny samochód ile chcesz więc mógłbyś tam złapać jakiś driftowoz i potestowac, że świadomością że ta gra nie jest do driftu i będzie 5x trudniej niż w ac. Ale jak coś to ac jest bardzo tanie jak się dobrze poszuka.
Tylko znów simy są głównie robione pod realność i ffb. Jak planujesz teraz się obyć z tym a potem zainwestować w coś co skorzysta potencjał gry to polecam, się jak nie masz zamiaru to są gry które są robione pomijając istotę realności i fbbz ligami drifterskimi jaki chociażby ostatnio darmowe gtaV