Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Liga ACC Mixed Grid GT3/GT4 #3

LIGA LIVE!

21 odpowiedzi w tym temacie

#1
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

50507201106_c10e801d6e_b.jpg

 

Runda 3

Tor Hungaroring

PreQ - 19-31.10.2020

Wyścig 01.11.2020 

- wolny trening godz. 19:00

- kwalifikacje godz. 19:40

- wyścig godz. 20:00

 

Simrace.pl ma przyjemność zaprosić do nowej ligi typu Mixed Grid w Assetto Corsa Competizione. Seria bazować będzie na grze Assetto Corsa Competizione i dodatkach Intercontinental DLC oraz GT4 DLC. 

Lista dostępnych samochodów obejmuje wszystkie samochody GT3 i GT4 dostępne w podstawie gry oraz DLC. 
Weekend wyścigowy będzie wyglądał jak poniżej: 

  • trening: 45min
  • kwalifikacje: 20min (pierwsze 10 dla klasy GT3, ostatnie dla GT4)
  • wyścig: 90min
  • progresja czasu:
    • trening: 3x, 
    • kwalifikacje: 3x, 
    • wyścig: 3x (może być inny dla poszczególnych wyścigów)

Wszystkie sesje składające się na weekend wyścigowy (oprócz PreQ) odbywają się w losowych warunkach pogodowych. Symulację określają parametry: 

  • początkowy poziom chmur: 0.3 
  • współczynnik losowości: 2 (realistyczny) 

Przed wyścigiem uruchomione zostaną prekwalifikacje. Do każdego serwera (PRO, Semi-Pro, AM) kwalifikuje się 15 aut klasy GT3 oraz 20 klasy GT4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości gridu w zależności od zainteresowania poszczególnymi klasami. Do uczestnictwa wymagane jest Intercontinental GT Pack DLC zawierające tory oraz GT4 Pack DLC (w przypadku wyboru auta GT4). 

 

Do ligi może zapisać się każdy, lecz aby wziąć udział wyścigu należy spełnić wymagania: przynajmniej 10 czystych okrążeń wybranym samochodem w prekwalifikacjach, SA na poziomie 70 oraz 3 medale toru. Gracze z pingiem wyższym niż 150ms lub niestabilnym łączem internetowym mogą zostać usunięci z ligowego serwera gry.

 

Przed zapisaniem się proszę przeczytać regulamin!

 

Zapisy na stronie: https://esport.simrace.pl/league/3

 

Liga będzie obejmować jeszcze 7 wyścigów (co dwa tygodnie), z czego 6 liczonych do klasyfikacji. Najsłabszy (lub opuszczony) wyścig nie będzie wliczony. Ostatni wyścig planowany jest na 20.12.2020 r. i będzie go dzielić tylko tydzień od poprzedniego.

 

Serwer PreQ już działa, proszę szukać po SimracePL (racepl też zadziała). Hasło do Preq: accmix


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#2
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Start relacji w niedzielę 1 listopada

godz. 19:40

 

ZAPRASZAMY!

 

SIMRACE ACC Mixed Grid GT3/GT4 #3


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#3
Erton Polska

Erton Polska

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów

Jak dla mnie wyścig do zapomnienia. Kwalifikacje były dla mnie perfekcyjne. Przejechałem 3 kółka poprawiając czasy na za kazdym razem i udało się być prawie 0,7s przed Maziakiem. 

Wyścig cóż... Start jak zwykle beznadziejny. Aston nie ma totalnie przyspieszania i przy wejściu do pierwszego zakrętu straciłem znowu 2 pozycje. Następne kilka kółek jechałem za Filipem Witczakiem i będąc zdecydowanie szybszym nie miałem szans (nie wpychając się) go wyprzedzić. We wszystkich sektorach byłem szybszy natomiast Audi totalnie odchodziło mi na prostej. Po chyba 7 kółkach Maziak odszedł nam na blisko 10 sekund więc dość spontanicznie zdecydowałem się zjechać do pit stopu. Zatankowałem paliwo, nie zmieniając opon licząc że dortrwam do końca wyścigu. To był niestety błąd ponieważ zjechałem do boxu przed upływem 15min za co dostałem karę 130s o której dowiedziałem się dopiero po wyścigu. Cóż, wyszedł mój brak doświadczenia...Mimo, że ma się tępo na tym torze jest bardzo trudno wyprzedzać, samochody GT4 zachowywały się bardzo różnie, część patrzyła w lusterka część nie... Gratuluje zwycięzcy i wszystkim którzy ukończyli wyścig. Do zobaczenia na następnych wyścigach :)



#4
Plupi

Plupi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1121 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe
Trzecia runda za nami: 90 minut na Hungaroringu. Drugą rundę na Silverstone ominąłem, ale jako, że ACLeague jedzie obecnie sezon w GT4 to moja Ginetta nie mogła narzekać w tym czasie na brak walki. W prekwalifikacjach zrobiłem minimum okrążeń pomiarowych i wylądowałem na miejscu 12 na 17 w klasie.
 
W niedzielę tak się złożyło, że ledwo wyrobiłem się na kwalifikacje i właściwie moim jedynym treningiem przed wyścigiem było te kilka kółek w ciągu dziesięciu minut kwalifikacji (oczywiście wynik biedny: 14 miejsce na 16 samochodów, tylko dlatego, że jeden ktoś chyba w ogóle nie pojechał). Potem szybkie ustawienie samochodu na wyścig, wycelowanie z pit stopem dokładnie w połowę dystansu i jedziemy!
 
Na starcie mamy trzy Ginetty: pozostałe dwie na miejscach 12 oraz 9. Czy uda się ukończyć wyścig wyżej od nich? Przed startem kogoś niedaleko przede mną teleportowało do pitów. Na T1 rozbiło się parę GT3, a na hamowaniu do T3 sam pacnąłem od tyłu AMG klasy GT4 przede mną, które poleciało na barierki. Przepraszam. Przed końcem kółka wyprzedziło mnie jedno z pechowych GT3 i oddałem pozycję AMG, które wcześniej uderzyłem. Jestem 13 na 15 samochodów w klasie... w tym jeden, który już zarobił karę DT. Na drugim kółku wyprzedziło nas drugie z pechowych GT3, udało się też zdobyć pozycję. Na piątym okrążeniu po błędzie Alpine przede mną przedostałem się na miejsce 10 w klasie. Przede mną Ginetta, za mną Ginetta.
 
Na ósmym okrążeniu dojechał do mnie po raz pierwszy lider w GT3 w Lexusie, który miał ogromną przewagę nad kolejnym GT3. No to zaczyna się. Przez nieuwagę straciłem pozycję zaraz po dublowaniu. A potem to już GT3 nie było końca. Co udało się odrobić do innych GT4 to traciło się na dublowaniu. Byłem ciągle 10. Na jedenastym okrążeniu Lamborghini zderzyło się z Ginettą na T7. Oba samochody zastawiły praktycznie całą szerokość toru i w kilka samochodów za nimi, w tym mój, musiało ratować się ucieczkami poza tor. Z tego zamieszania wyszedłem niespodziewanie na miejscu ósmym, na którym zostałem na dłużej.
 
Okrążenie czternaste: żółte flagi, jakieś BMW klasy GT4 poza torem. Maszyna była wyraźnie uszkodzona i co chwilę wymykała się kierowcy spod kontroli. Przedostatni zakręt i BMW leci nagle poza tor. Jestem 7. I wkrótce dojeżdżam do Porsche na miejscu 6, ale sposobu na wyprzedzenie nie mam. Lider w Lexusie dubluje mnie ponownie. Na dwudziestym okrążeniu sam po dublowaniu tracę miejsce na rzecz innego Porsche.
 
Dochodziła połowa dystansu. Czas wyregulować ciśnienie w oponach na drugi stint. A tu niespodzianka: gdzie moje paliwo?! Mam ustawione zero. Ile ja w ogóle zalałem na start? Ile jeszcze mi zostało w baku? Ile dolać? Chwila dezorientacji i po T1 tracę kolejną pozycję, spadam na miejsce 9. No to pit stop. Aby było jeszcze lepiej: źle zatrzymuję samochód i tracę na postoju kolejne sekundy. Opony wymienione, zatankowane tyle, ile wykalkulowałem, Ginetta naprawiona. Wracam na tor na ostatnim miejscu w klasie i generalce tuż za dyblującego mnie Chevroleta, który jedzie chyba na drugim miejscu w mojej w klasie. Dwa pierwsze okrążenia na zimnych oponach i hamulcach wychodzą tak sobie... a z tego wszystkiego nie wyregulowałem w końcu ciśnienia.
 
Okrążenie dwudzieste piąte, czterdzieści minut do końca: dojeżdżam do pierwszego GT4 przede mną. To Ginetta... która jeszcze nie była na pit stopie. GT3 skutecznie utrudniają atak, ale udaje się, jestem 14. Okrążenie trzydzieste, pół godziny do końca: po pit stopach innych jestem 11 i dojeżdżam do AMG, które jeszcze się nie zatrzymywało. Teoretycznie jestem szybszy, ale wokół roi się od GT3 i nie ma gdzie wyprzedzić, a AMG co chwilę mikrolaguje, że wolę odpuścić niż oberwać od samochodu, który przeskakuje wokół własnej osi. Spędzam za AMG kilkanaście minut, na których tracę sporo czasu. Trzynaście minut do końca: po pitach rywali jestem 9. Chciałbym dogonić kolejne GT4 przede mną, ale popełniam dużo błędów i co chwilę trzeba uważać na GT3: nic z tego. Oddalam się od GT4 przede mną, ode mnie oddala się GT4 goniące za mną. GT4 przede mną zjeżdża na karę 30 sekund stop&go. Dojeżdżam do mety na miejscu 8 w klasie i 27 w generalce (po drodze jedno z GT3 minęło się oknem postojowym i nie zrobiło obowiązkowego pit stopu). Ciężko było.
 
Dziękuję za wyścig i do zobaczenia następnym razem!
 


#5
jbk

jbk

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 58 postów
Wyścig emocjonujący , dużo się działo a wynik lepiej przemilczeć
Na kwalifikacje wyjechałem ostatni . Pierwsze kółko spokojnie aby był jakiś czas. W drugim pod koniec kółka dojeżdzam do dwóch samochodów i odpuszczam robiąc sobie miejsce na dwa ostatnie okrążenia. W połowie trzeciego żółta flaga i Alpina na poboczu przy szykanie. Zostaje ostatnie okrążenie , muszę jechać szybko ale nie wypaść z toru. Kwalifikacje kończę na 10 miejscu w GT4.
Wyścig. Pierwszy zakręt i dostaje strzała. Jadę dalej. W drugim strzał od Ginetty znacznie mocniejszy. Wyrzuca mnie na trawę do wewnątrz zakrętu, dotykam bandy. Ciasno, wąski tor , emocje. Trudno, zdarza się. Dojeżdza do mnie Marski w Ginettie. Jest szybszy ale nie ma gdzie wyprzedzić. Dojeżdzając do pierwszego zakrętu widzę że opóźnia maksymalnie hamowanie. Widzę to w lusterku, trzymam się lewej strony i czekam aż przeleci i wyjedzie na pobocze i dopiero wtedy składam się w zakręt. Znów do mnie dojeżdza i ostro atakuje w drugim zakręcie wjeżdzając pod łokieć. Odpuszczam. Mesio już sporo poobijany a chciałbym dojechać do mety. Doganiam Gąskę w Alpinie. Zbliżam się do niego a za chwilę tracę dystans przez puszczanie GT3-ki. W końcu udaje mi się go wyprzedzić. Na następnych okrążeniach dwukrotnie wyjeżdzam po za tor i dostaje DT. Po wyjeździe doganiam znów doganiam Alpinę. Próbuje dogonić. Wchodząc w przedostatni zakręt (nawrót) widzę na poboczu z jednej strony Alpinę a z drugie charakterystycznego fioletowego Astona GT3. Awansem nie pocieszyłem się zbyt długo bo już na następnym okrążeniu w pierwszym zakręcie dostaje konkretnego strzała od Tommego z którym w następną niedzielę startuje w wyścigu Endurance
Poobijany jadę dalej. Przez wiele okrążeń trzymam za sobą Ginettę. Aż do zjazdu do obowiązkowego pit stopu w ostatnich dostępnych minutach. I tu problem. Ostatnio przekładałem kable w portach usb. Po czym robiłem nową konfigurację przycisków na kierownicy , przeoczyłem klawisz potwierdzający i nie mogłem odznaczyć napraw i zmiany opon. Pit stop zamiast 7 sekund trwał 53. Wyjechałem na nowych oponach za Tarnowskim. Pierwsze trzy kółka potrzebowałem na dogrzanie opon . Starałem się go dogonić i zaatakować. Nie udało się. Został zdjęty z toru w pierwszym zakręcie na ostatnim kółku. Wyścig skończyłem na 31 miejscu, 13 w klasie GT4. Wynik słaby ale nawet przez chwilę się nie nudziłem.
Dzięki za zorganizowanie wyścigu i do zobaczenia na torze.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik jbk edytował ten post 01 listopad 2020 23:50

PC

Rig


#6
jbk

jbk

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 58 postów
Rano przy śniadaniu oglądałem powtórkę wczorajszego wyścigu. Widziałem że były problemy techniczne. Aris w poprzednim odcinku newsów pokazał jak może wyglądać fajny przekaz. 67574332f2bba27405fdc1555d73e2a1.jpg

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

PC

Rig


#7
Mav309

Mav309

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 542 postów
  • Discord:Mav309#6943
  • LokalizacjaImmersione Scuderia Corsa

jbk, dnia 01 List 2020 - 23:44, napisał:
jbk, dnia 01 List 2020 - 23:44, napisał:
Awansem nie pocieszyłem się zbyt długo bo już na następnym okrążeniu w pierwszym zakręcie dostaje konkretnego strzała od Tommego z którym w następną niedzielę startuje w wyścigu Endurance

Może Tommiemu się pomyliły wyścigi i już chciał się przesiąść? :)

jbk, dnia 02 List 2020 - 07:38, napisał:
jbk, dnia 02 List 2020 - 07:38, napisał:
Rano przy śniadaniu oglądałem powtórkę wczorajszego wyścigu. Widziałem że były problemy techniczne. Aris w poprzednim odcinku newsów pokazał jak może wyglądać fajny przekaz

Nie wkurzaj Raufa, właśnie jedzie do Włoch przeciągnąć za brodę Stefano przez całą Valelungę. Wczoraj po wyścigu wszedłem na relację i dawno tak wściekłego i rozżalonego (słusznie z resztą) Raufa nie słyszałem.
Kunosi zamiast jarać się zbierającą deszczówka w rynnach (pomimo kilkuset okrążeń na Kyalami nie wiedziałem że są tam rynny burzowe!) i symulowaniem dźwięku fajerwerków w zależności od wilgotności powietrza (WTF?) zajęli by się optymalizacją bardziej przyziemnych, a potrzebnych na co dzień do używania ich symulatora, rzeczy.
Na jednym oddechu wymienić wystarczy:

  • optymalizację grafiki (DLSS, cienie: pod samochodami sensowne jedynie w odległości ultra, cienie toru które widać jak się doczytują 50 metrów od nas nawet na ultra, antyaliasing),
  • niemożność zapisywania powtórek dłuższych niż 75minut (naprawdę nie można zrobić automatycznego paczkowania jako n*60 minut?),
  • wywalanie się wyszukiwarki serwerów z wyścigami (słyszałem na radiu, jak Bart przez to poległ na ostatnim wyścigu próbując przez pol godziny wejść na serwer, podejrzewam że kilku innych anonimowych kierowców tez się nie dostało bo na gridzie brakowało ze 4 osób),
  • SWAP ciągle kulejący, (cudowanie z kolejnością wchodzenia na serwer, drugi kierowca to tak naprawdę spectator zamiast być typowym inżynierem wyścigowym, przez co brak możliwości ustawienia strategii pitu, dostępu do podstawowej telemetrii - wszystko musi robić kierowca a nie inżynier).
  • Ile można jechać na cieszeniu się że "dobrze że chociaż tak jest"
  • Nie robię transmisji, ale jak słucham jak naprawdę kumaty facet i jeden z najbardziej ogarniętych sprzętowo ludzi, jakich znam, rwie resztki włosów i siłą woli się powstrzymuje, żeby nie rzucić tego w cholerę, to się zastanawiam, czy Kunosi naprawdę nie rozumieją, że wypłynęli na wierzch tej simracingowej zupy tylko dzięki emocjom transmisji youtubowych?!?

Ile można jechać na opinii "najlepszego sima, wprawdzie z mnóstwem błędów i niedoróbek, ale jaki ładny i nie ma nic innego. Ale "spójrzcie jak ładnie się woda zbiera w niewidocznym z żadnego miejsca na torze rowie!"

P.S. Rauf, szacun za wielką robotę i walkę z kunosowymi wiatrakami!


Użytkownik Mav309 edytował ten post 02 listopad 2020 09:01

   7tBY5I9.jpg

When I fall down, don't give me your hand, I will get up stronger.

 

Rig

 

PC

 

 

 

 


#8
jbk

jbk

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 58 postów
Mieszkam i pracuję od 20 lat we Włoszech i wiem jakie mają podejście do jakości. Jakoś to będziejak na półce sklepowej widzę produkt made in china i made in italy wybieram chinola bo wiem że będzie działał.
Ale oglądałem kilka relacji z ACC i fajnie wyglądały. Wiem że faceci nie czytają instrukcji i nie pytają o drogę ale może warto podpytać tych którym te relacje jakoś wychodzą. Nikt się nie dowie

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik jbk edytował ten post 02 listopad 2020 09:29

PC

Rig


#9
Erton Polska

Erton Polska

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów

Ma ktoś może zapisany replay?



#10
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

Masz na disco wrzucony cały replay. 

 

https://www75.zippys...TcgQM/file.html


Użytkownik rauf edytował ten post 02 listopad 2020 11:54
link

PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#11
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

50559816827_31d18c1bcf_c.jpg

 

50559694191_b761a97646_c.jpg

 

Czas na mojej wrażenia z ostatniej rundy na Hungaroring. Powinno być trzy, dwa, jeden, kontakt, ale niestety było i cztery.

Od początku.  Kwalifikacje, na luzie chociaż z czasem dającym miejsce na końcu stawki w GT3.

Wyścig. Taktyka 1h zmiana opon dotankowanie auta i jazda dalej. Start spokojny tak aby na luzie jechać dalej gdyż nie trawię za bardzo tego toru do tego ciasno no i…….

Czas 10 minuta 58 sekunda wjazd w tył kolegi #73 Daniel Kranzusch co spowodowało spinem jego jak i moim, Trochę mnie zaskoczyłeś z tym wcześniejszym hamowaniem ale jak zgłosisz incydent nie mam nic przeciwko temu moja wina wjazd w kufer.

 

50558951768_5b78f15408_c.jpg

 

Pozbierałem się i jazda dalej. Trochę jeszcze z gorącą głową myśląc, że wszystko jest pod kontrolą. Niestety tak nie było.

Czas 27 minuta 59 sekunda zakręt nr 1 cisnę aby wyprzedzić auta GT4 i opóźniam strasznie hamowanie. Niestety zbyt optymistyczny manewr kończy się na kasacji kolegi #23 Jarosław Balik. Za tydzień jedziemy razem SWAP. Tak jak powyższy incydent całkowita moja wina i każdą winę przyjmę bez protestów :kijem:  :rozga: Ponownie spina również chwytam.

 

50559816752_5fc5a5de2f_c.jpg

 

Jazda dalej. Tutaj już mocno ochłonąłem po dwóch głupich błędach z mojej strony. Opony powoli zużywały się ja natomiast nie miałem równego tempa.

W między czasie wyprzedzane aut GT4 i walka w GT3.

Czas 70 minuta 55 sekunda walka z Lexusem #76 kolega Michal Hyszko. Zamykam drzwi i niestety Lexus spina łapie.

 

50559816647_0407f0e49b_c.jpg

 

I to było by w sumie cała jazda bo reszta w miarę spokojna do ……..

95 minuta oraz 28 sekunda gdzie walcząc o 13 miejsce podczas wyprzedzana auta GT4 #76 Filip Jarzyna trąca mnie w tył i ląduję przodem do bandy. Moja walka kończy się na tym. Kończę wyścig na 15 miejscu.

 

50559816622_631655673c_c.jpg

 

Miało być tak spokojnie a wyszło jak wyszło…. No cóż może next time.

 

A tutaj małe niespodzianki podczas wyścigu

#24 minuta 35 sekunda

 

50559843007_6afa50b7dc_c.jpg

 

#51 minuta ?? sekunda

 

50559694066_b7fee23c27_c.jpg

 

#59 minuta 28 sekunda wisienka na torcie

 

50559694051_83b08baa0c_c.jpg

 

 

Do zobaczenia na Paul Ricard  :fanatec:

50558951508_ca4d24b2a7_c.jpg


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#12
GTR

GTR
  • STEAM ID:GTR
  • Origin ID:GranTurismoR
  • Xbox Live:FilipM5
  • Social Club:FilipM5
  • LokalizacjaŻory

Ode mnie wyjątkowo zabraknie kilka słów na temat wyścigu, bo zwyczajnie nie mam ochoty opisywać moich jakże licznych przygód.

 

Panowie - krótko i zwięźle - wczorajszy wyścig to była dla mnie tragedia. Chyba nigdy nie zostałem tak poobijany przez innych w pojedynczym wyścigu. Denerwuje mnie to jeszcze bardziej, bo pierwszy raz miałem porządne kwali, porządny start i w szczytowym momencie po ledwo 20 minutach wyścigu byłem na trzeciej pozycji - żadnych problemów, uszkodzeń, miałem przed sobą czyste ściganie. Udawało mi się podgryźć Marciniaka oraz bronić przed Tarnowskim i Jarzyną. Ostatecznie dojechałem na którejś z trzech ostatnich pozycji - nie pamiętam dokładnie i mam to gdzieś.

 

Najwięcej mi nabruździło chyba GT3, choć był też ktoś z GT4. W połowie wyścigu nie miałem ochoty jechać ale jakoś się przemogłem - odliczałem tylko czas do końca tej katorgi, a to nie powinno tak wyglądać. Nie chce się żalić i płakać, ale ode mnie wleciało aż 7 (!) zgłoszeń. Boli mnie to, bo omijanie GT3-ek przypominało na Hungaro coś w stylu konkursu komu ile razy uda się chamsko wcisnąć dopóki GT4 nie przestanie w ostatniej chwili uciekać. Boli mnie to tym bardziej, bo mógłbym dodać jeszcze ze 2-3 zgłoszenia w których nie doszło do kontaktu bo albo uciekłem w ostatnim momencie, albo miałem nosa i puściłem GT3 jak przy dublowaniu - mimo, że regulamin mówi inaczej.

 

aIFgGrg.png


30285220960_fb97554753_n.jpg

| Flickr | Steam | Auto Kronika |

PC:

Spoiler

 Rig:
Spoiler

 

nismo


#13
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

Grubo jednym słowem  :O  :szok:


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#14
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Coś czuje nadchodzą pogadanki przed wyścigami. Jak za staaaarych lat  :gwizdze:


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#15
Erton Polska

Erton Polska

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów

@Tommi Szacun za zdjęcia i relację, @ GTR również.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: LIGA, LIVE!

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych