Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

ACC Swap Race - Barcelona Circuit 21.11.2020

LIVE!

31 odpowiedzi w tym temacie

#31
jbk

jbk

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 58 postów
No i pierwszy SWAP zaliczony. Mieliśmy z Tomkiem startować w Gt4. Pierwszy termin został przełożony , było zbyt mało chętnych. Gdy zbliżał się termin wyścigu okazało się że Gt4 nie jedzie bo tylko są 3 zespoły( a mogło być pierwsze podium ). Zostały dwa dni dla mnie do przestawienia się na szybsze Gt3 którymi jeździłem tylko z botami na poziomie 88.
Ustalamy że Tomek jedzie kwalifilacje i pierwszą zmianę bo jest po prostu szybszy. Przed samym startem zmienia się też format zawodów. Nadal 4 godziny jazdy ale czas realny a nie czterokrotnie przyspieszony. Trochę mi to krzyżuje plany bo szykowałem się pod nocne jazdy. I pod niższe temperatury miałem rozpisane ciśnienia.
Startujemy. Tomek w pierwszym przejeździe jedzie szybko ale łapie 4 wyjazdy po za tor i jest karny przejazd przez pit line. Trudno. Jeszcze 3 godziny jazdy, wszystko jeszcze może się zmienić.
Siadam za kierownicę. Przez dobre 10 minut jestem bardzo spięty, ręce jak kołki. Tempo strasznie wolne. Ale powoli mija trema, tempo rośnie i udaje mi się "zaczepić" za dublujący samochód i jechać za nim kilka okrążeń, mimo zbyt wysokich ciśnień i przegrzewającej się lewej strony. Odjeżdzam na bezpieczną odległość od Tarnowskiego i zbliżylem się na kilka sekund do Gąski. Gdy już jestem za nim poczułem się zbyt pewnie i na wyjściu daje troszeczkę za dużo gazu i zaczyna mnie obracać. Zatrzymuje się centralnie przodem na bandzie. Wycofuje, przed maską przejeżdza lider wyścigu i jadę dalej. Uszkodzeń uniemożliwiających jazdę brak po za tym że przy każdy mocnym hamowaniu i podbiciu na krawężniku gasną w aucie światła. No i straciłem na tym uślizgu 15 sekund. Spada tempo, straciłem pewność siebie. Mimo że jeszcze mam paliwa na kilka okrążeń decydujemy się na zmianę bo generuje jedynie straty.
Następny mój wyjazd to już zmrok. Dobrze się w takich warunkach czuję bo dwa dni tylko w takich trenowałem. Wyjeżdzam na zimnych oponach i od razu zostaje wyprzedzony przez Tarnowskiego. Nie miałem szans się obronić. Na początku tracę dystans. Gdy opony łapią optymalną temperaturę zaczynam go doganiać. Gdy jestem już poniżej jednej sekundy popełniam kilka drobnych błędów i tracę około 4 sekund. Znów odrabiam. Ale pojawiły się dublujące samochody i to na wyjściu ma prostą startową i zamiast ostro przyspieszyć na wyjściu ze zjazdem z optymalnej limni przejazdu dając miejsce ja odbijałem w prawo prawie nie przyspieszając . Taki błąd popełniłem dwukrotnia i strata do poprzedzającego auta wynosiła już 8 sekund. Nie było szans na odrobienie. Ale nie odpuszałem licząc chyba tylko na jakiś cud czyli mega problemy rywala. Kończymy wyścig na 8 miejscu na 13 startujących.
Ja jestem z tego wyniki bardzo zadowolony. Przybyło mi doświadczenia i wiem nad czym muszę popracować przed kolejnymi startami.
Dzięki za organizację , za wspólną jazdę i do zobaczenia na torze

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

PC

Rig


#32
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1405 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

GT4 były dopuszczone do startów, tylko jaki był sens, żebyście jechali w 2-3 zespoły, to już lepiej pościgać się w GT3 chyba ;) Decyzję o zmianie multipliera podjęliśmy na Discordzie przed samym wyścigiem, większość uczestników chyba tam była, nikt nie protestował, było wiele głosów za.

Jak dla mnie, pomimo, że niewiele zespołów to wyścig i tak był ciekawy i było co robić cały czas. Liderzy mieli tempo poza konkurencją ale właśnie pościgi za @jbk, tudzież ucieczka przed nim wymuszała pełną koncentrację na moim stincie. Wyścig rozpoczął @Patjx (Marciniak), bo ja stwierdziłem, że przypilnuję jeszcze spraw organizacyjnych. Miał jakieś przygody w 1. stincie i spadliśmy na 12 miejsce ale przy zjazdach do pit lane już trochę odrobiliśmy, na moim stincie było różnie, z 19s straty udało mi się zejść do 12, po czym znów straciłem tempo i było koło 16s jak zjeżdżałem na zmianę. Ale później Maciek ładnie pocisnął, ktoś dostał drive thru, zaczął ładnie odrabiać do Tommiego/jbk i praktycznie na zmianę zjeżdżał mając go w zasięgu wzroku. Tommi przedłużył trochę stint i jak wyjeżdżałem to straciłem go z widoku, ale po zmianie jbk wyjechał zaraz przede mną i pomimo, że nie udało mi się go wziąć różnicą prędkości na prostej to na zimnych oponach nie był w stanie utrzymać mnie za sobą i wyprzedziłem jeszcze na tym wyjazdowym kółku o ile pamiętam. Później udało mi się trochę odejść ale przez moje nierówne tempo zaczął odrabiać stratę. Jak się zbliżył na 2s to pełne skupienie i budowanie tempa, później dojechały nas dublujące auta i więcej na tym tracił jbk niż ja więc zbudowałem różnicę do bezpiecznych 8s. Próbowałem jeszcze gonić @Mav309 i odrabiałem nawet koło 1s na okrążeniu czasem ale różnica była za duża. Skończyliśmy na 7. miejscu. Dzięki za wyścig! Fajnie było pomimo małego gridu. W styczniu robimy kolejny lub odpalamy jakąś ligę swap ;)


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: LIVE!

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych