Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

AMATEURS CLUB ACC #3 MONZA

LIGA LIVE!

29 odpowiedzi w tym temacie

#1
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

50494814267_51af36c9d9_c.jpg

 

PreQ - 10-22.11.2020 do godz. 23:00

Trening - 23.11.2020 godz. 19:00

Kwalifikacje - 23.11.2020 godz. 19:45

Dwa wyścigi po 25 min. start 23.11.2020 godz. 20:00

 

Organizator:

Organizatorem ligi Amateurs Club jest Simrace.pl. Wszelkie uwagi dotyczące serii należy zgłaszać organizatorom na forum Simrace.pl lub właściwym dla serii kanale Discord. 

Udział:

Do ligi może zapisać się każdy, lecz aby wziąć udział wyścigu należy spełnić wymagania: przynajmniej 10 czystych okrążeń wybranym samochodem w prekwalifikacjach, SA na poziomie 70 oraz 3 medale toru. Gracze z pingiem wyższym niż 150ms lub niestabilnym łączem internetowym mogą zostać usunięci z ligowego serwera gry. Hasło do serwera prekwalifikacji: amclub. To samo hasło będzie ustawione na serwerze wyścigowym.

Zapisy na stronie do ligi na stronie: https://esport.simrace.pl

Samochody:

  • Alpine A110 GT4
  • BMW M4 GT4
  • Chevrolet Camaro GT4
  • KTM X-Bow GT4
  • Mclaren 570S GT4

Wymagane:

  • gra Assetto Corsa Competizione
  • DLC GT4 Pack

Zmiana samochodu jest możliwa w trakcie sezonu. Zaleca się aby do każdej rundy zawodnik wybrał inny samochód ale nie jest to wymagane.

Skiny:

Ze względu na to, że gra umożliwia tworzenie skinów bez ingerencji administracji serwera, dotacja nie jest wymagana aby jechać wyścig ze swoim skinem.

Zespoły:

Członkowie zespołu muszą jeździć tym samym samochodem, z takim samym malowaniem i zmienionym numerem bocznym. Zespół może się składać z trzech kierowców.

Pitstop:

Nie jest obowiązkowy.

Kwalifikacje:

Wyjazd na sesję kwalifikacyjną odbywa się z zachowaniem odstępu do samochodu poprzedzającego, należy zostawić sobie oraz poprzednikowi miejsce do swobodnej jazdy. Należy unikać wyprzedzania podczas sesji kwalifikacyjnej, szczególnie na okrążeniu wyjazdowym. Wyprzedzanie na okrążeniu wyjazdowym gdy poprzednik zwolnił aby zrobić sobie miejsce może skutkować nałożeniem kary.

Okrążenie formujące:

Okrążenie formujące będzie odbywać się przy pomocy widżetu dostępnego od wersji 1.3.

Inne:

1. Zgłoszenia incydentów można dokonać do 72h po zakończeniu wyścigu przy pomocy formularza dostępnego na stronie. Zgłoszenia należy dokonywać przy pomocy udostępnionej powtórki wzorcowej. Inne zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
2. Użycie opcji "return to garage" podczas wyścigu powoduje dyskwalifikację. Użycie tej opcji podczas kwalifikacji jest dozwolone i możliwy jest ponowny wyjazd na tor.
3. Do klasyfikacji generalnej wliczone zostaną wszystkie rundy.
4. Zaleca sie, aby podczas trwania kwalifikacji i wyścigu kierowca był obecny na odpowiednim kanale głosowym na Discordzie. Komunikacja dozwolona jest podczas FP oraz przerw, w trakcie kwalifikacji i wyścigu powinna być ograniczona do minimum.
5. Organizator ma prawo zmienić regulamin w trakcie trwania zawodów z ważnych i uzasadnionych przez organizatora przyczyn.
6. Dotacje nie są wymagane do wzięcia udziału w wyścigu ale mile widziane, szczególnie ze względu na ilość pracy i czasu poświęconą na przygotowanie systemu zapisów i wyników.

Punktacja:

        PRO   SEMI-PRO

  1. 300     190
  2. 276     178
  3. 260     170
  4. 248     164
  5. 238     159
  6. 230     155
  7. 222     151
  8. 214     147
  9. 206     143
  10. 198     139
  11. 194     137
  12. 190     135
  13. 186     133
  14. 182     131
  15. 178     129
  16. 174     127
  17. 170     125
  18. 166     123
  19. 162     121
  20. 158     119
  21. 156     118
  22. 154     117
  23. 152     116
  24. 150     115
  25. 148     114

PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#2
kruchy

kruchy

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • LokalizacjaMała wieś pod Poznaniem

Kiedy będzie stał serwer na prekwalifikacje?

 

/EDIT/ Chyba już stoi w esport jest info, że jest ale w lobby go nie widziałem. Jakiś magiczny sposób, żeby go znaleźć?


Użytkownik kruchy edytował ten post 13 listopad 2020 10:43


#3
DrFugazi

DrFugazi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1405 postów
  • STEAM ID:drfugazi
  • PSN id:drfugaz
  • LokalizacjaKatowice

Sprawdź czy nie masz jakichś filtrów powłączanych, że np. tylko GT3 czy cuś. Oczywiście zakładam, że masz dodatek DLC GT4 Pack. Szukaj po simracepl lub racepl.


Racing! Because football requires only one ball.
http://hayabusa.eu.org/


PC

Rig

#4
kruchy

kruchy

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • LokalizacjaMała wieś pod Poznaniem

GT4 mam i filtrowałem po GT4, wczoraj był tylko server na "mixed grid"

 

Spróbuję dzisiaj wieczorem. Dzięki za potwierdzenie.



#5
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

Działają wszystkie serwery :)

 

P.S.

Sprawdź również wymagania:

- SA na poziomie min 60

- medale na torze min 2

Załączone pliki


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#6
kruchy

kruchy

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • LokalizacjaMała wieś pod Poznaniem

Działają wszystkie serwery :)

 

P.S.

Sprawdź również wymagania:

- SA na poziomie min 60

- medale na torze min 2

 

A jak mam zdobyć medale? SA da się zdobyć offline, czy muszę jeździć online?


Użytkownik kruchy edytował ten post 13 listopad 2020 11:51


#7
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

SA odpal sobie wyścig z bootami i najlepiej śmigaj w środku stawki tak abyś był w stanie bronić się i wyprzedzać bez kontaktów wówczas SA będzie rosnąć. Co do medalów należy zrobić określoną ilość czystych kółek na danym torze. Masz to info w grze podane. 

 

 

Załączone pliki


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#8
kruchy

kruchy

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • LokalizacjaMała wieś pod Poznaniem

Gwiazdki są, ale muszę jeszcze nad SA popracować - dzięki za podpowiedzi.

Załączone pliki


Użytkownik kruchy edytował ten post 13 listopad 2020 12:20


#9
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

Przypominam, że dzisiaj preQ kończy się o 23 :) 


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#10
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

SIMRACE AMATEURS CLUB #3 Monza ACC

 

Zapraszamy na relację 19:40. Dziś wzmocnione studio poprowadzą Szymikrauf


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#11
voytas_k

voytas_k

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 31 postów
  • STEAM ID:voytas_k
  • LokalizacjaNamysłów
Nie widze się na liscie startujących. Jest jeszcze możliwość wzięcia udziału?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

#12
mixer_mr

mixer_mr

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 203 postów
  • Discord:mixer_mr#5861
  • STEAM ID:MixerPL
  • LokalizacjaKoszalin

Nie miałem wielu wyścigów w swojej simracingowej "karierze", tym bardziej w ACC. Progresem, względem wyścigu na Nurbie, był fakt, że ogarnąłem łącze internetowe i dałem radę pojechać wszystkie sesje. Niestety nie był to najlepszy wyścig.

 

W Q1 wyjechałem na tor zbyt szybko, przez co znalazłem się w grupie znacznie szybszych zawodników. Nie chcąc nikogo blokować i potrzebując miejsca do swobodnej jazdy częściej ustępuję niż jadę. Czas nie powala, bo około 2,5 sekundy gorzej niż w PreQ, daje mi to miejsce pod koniec stawki (20). Przy okazji przestrzeliłem kilka zakrętów i dobrze, że zaliczyłem jakiekolwiek czyste okrążenie, traf chciał, że najlepszym było ostatnie w sesji.

 

W pierwszym wyścigu dość spokojnie. Pierwsze okrążenie, pierwszy zakręt bez większych przygód, lekkie puknięcie w tył na dohamowaniu, ale nic co maiłoby wpływ na pozycję lub dalszą jazdę. Dalej jadę praktycznie jak na treningu, nie wyprzedzam nikogo, nawet nie pamiętam, czy ktoś wyprzedzał mnie, ale raczej nie było w tym wyścigu zażartej walki z mojej strony. Niestety przeliczyłem się z paliwem, nie uwzględniłem długości okrążenia formującego. Do McLarena wlałem 35 litrów benzyny. Niestety po przekroczeniu linii startu/mety na ostatnim, moim, okrążeniu silnik zgasł :sciana:. Zjechałem na trawę po prawej stronie T1. Całe szczęście lider już zakończył wyścig, więc mój wynik zostaje uznany ze stratą jednego okrążenia. Kończę na 21. miejscu.

 

W Q2 wyjeżdżam znacznie później, puszczając szybszych od siebie. Mam miejsce, jadę swobodniej, subiektywnie lepiej, niestety nie przekłada się to na lepszy czas. Drugą sesję kończę z wynikiem gorszym o 0,4 sekundy niż pierwszą, mimo, że nie musiałem nikomu ustępować i nie wypadałem z trasy. Gorszy czas nie miał wpływu na miejsce startowe i znów kwalifikuję się na miejscu 20.

 

W drugim wyścigu już uwzględniam długość i paliwożerność okrążenia formującego. Tym razem tankuję 40 litrów. Start znów jest dość spokojny, nawet mimo kolejnego uderzenia w tył w T1. Znów nic poważnego się nie stało. Jadę dalej. Niestety w tym wyścigu ponoszą mnie emocje. Na jednym z pierwszych okrążeń zbyt gwałtownie redukuję bieg w T4, co kończy się poślizgiem. Nie mając kontroli nad pojazdem wyjeżdżam przed maskę Łukasza Maciaszka i ląduję w piasku. Na szczęście uszkodzenia pojazdów pozwalają na dalsze ściganie, ale ja wracam na tor jako ostatni.

 

Przede mną jedzie różowy McLaren, którego prowadzi Wojtek Gloc. Nawiązuję walkę o odzyskanie pozycji, niestety adrenalina i brak doświadczenia biorą górę. Na następnym okrążeniu, na prostej startowej, siedzę mu na zderzaku, na tyle blisko, że mijam punkt hamowania w T1 i ratując się przed kolizją uciekam za tor. Znów strata cennych sekund, znów jadę ostatni. Sytuacja utrzymuje się przez całe okrążenie, jednak na następnym nie mylę się w Variante Goodyear (T1) i wychodząc ze znacznie wyższą prędkością wyprzedzam różowego McLarena w T2. Zaczynam zyskiwać przewagę. Niestety znów daję się ponieść emocjom i popełniam ten sam błąd - zbyt szybko redukuję w T4 i ląduję w piasku. Gloc zmniejsza dystans, na tyle, że widzę go w lusterku, wracamy do walki. Poprzedzający samochód ma przewagę około 20 sekund, więc losy tej pozycji rozegrają się między nami. Zaczynam łapać rytm i powoli odjeżdżać, przewaga stopniowo rośnie, ale też nie zbliżam się do samochodów jadących przede mną.

 

Jadę swoim tempem, bez większych błędów, chociaż czasy okrążeń nie powalają. Do samochodu z przodu tracę `20 sekund, nad samochodem z tyłu mam kilka sekund przewagi. Nikogo w zasięgu wzroku. Na ostatnim, bądź przedostatnim okrążeniu mijam KTM'a Emila Wilczyńskiego, który stoi tuż przed linią startu/mety. Nie wiem, czy to brak paliwa, czy jakaś inna awaria. Wyścig kończę na 19. pozycji.

 

Mogło być lepiej, popełniłem zbyt dużo błędów. Zacząłem zbyt zachowawczo i hamowałem za wcześnie, a później, napędzany adrenaliną, zbyt późno. Kręcąc powtarzalne okrążenia w okolicy mojego czasu z PreQ mógłbym zająć wyższą lokatę, ale nie narzekam. Taki jest cel tej serii. Nauka i dobra zabawa. Nie mogę się doczekać na wyścig na Zandvoort.


PC

Rig

#13
Plupi

Plupi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1121 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe
Pokusiłem się dziś o debiut w amatorkach. Jako amator z każdej strony: pierwszy w karierze wyścig w McLarenie 570S, pierwszy od niepamiętnych czasów wyścig z kierownicą po lewej stronie i pierwszy od niepamiętnych czasów wyścig samochodem z silnikiem umieszczonym centralnie. Ginetta to to nie jest - w trakcie kilkunastu okrążeń prekwalifikacyjnych ledwo poznałem i oswoiłem się z samochodem, który wydawał się, że waży kilka ton. Będzie ciekawie.
 
Do pierwszego sprintu ustawiłem się celowo w ostatniej linii (start z miejsca 23 na 23), a z McLarenem w dalszym ciągu ciężko było się dogadać. Już przed startem niespodzianka: "jedynka" w 570S kończy się właściwie na 70 km/h, czyli prędkości maksymalnej podczas formacji przed startem. Jedziemy! Zostałem trochę w tyle, ale to i lepiej, bezpieczniej. Ktoś był jeszcze wolniejszy, ktoś posmakował trawę - za pierwszy zakrętem jestem 21. Na drugiej szykanie żółte flagi - jestem 19. Na drugim okrążeniu na pierwszym zakręcie tłok. Dochodzi do kontaktu między samochodami przede mną - wskakuję na miejsce 17. Na czwartym okrążeniu McLaren i BMW lecą szeroko na Parabolice, a ja przemykam po wewnętrznej - jestem 15. Ktoś siedzi w pitach - jestem 14. Na pierwszym zakręcie kolejnego kółka ktoś za mną nie wyrabia z hamowaniem, ale na szczęście leci po zewnętrznej.
 
Okrążenie piąte, wyjście z drugiego Lesmo: bok w bok z BMW, a między nas pcha się inne BMW! Było gorąco, za Ascari jestem 13. Na kolejnym kółku w Parabolice nie mieści się KTM - awansuję na miejsce 12. A na ogonie mam szybsze BMW. Spędzamy tak kilka kółek. Okrążenie dziewiąte: błąd na pierwszym zakręcie, a do tego na wyjściu czeka mnie uderzenie z wrzuconą tam przez kogoś wcześniej barierką. Nie mam teraz szans aby obronić się przed BMW. Na drugiej szykanie tracę pozycję, a na wyjściu wpadam w poślizg, który prowadzi mnie w żwir. Bez trudu wyprzedzają mnie kolejne dwa samochody - jestem 15. Kolejne dwa okrążenia przymierzam się na T1 do BMW przede mną. Udaje się na drugim razem, choć dochodzi do kontaktu, po którym BMW zostaje obrócone. Jestem 14. Przez ostatnie kółka gonię za KTM'em, którym miejscami mocno rzuca po torze. I zamiast się skupić to patrzę na problemy rywala i sam popełniam dużo błędów, oczywiście. A McLaren coraz bardziej mi się ślizga (sprawdzam opony po wyścigu: pęcherze na lewej gumie z tyłu). Ostatnie okrążenie, przymierzam się do ataku po ostatniej szykanie i na ostatniej prostej. Nic z tego! Duża niespodzianka: KTM tuż przed wlotem do Ascari odbija nagle w lewo, a przede mną wyrasta inny, wolno jadący KTM! Ostre hamowanie, unik i tak przepada okazja do zdobycia jeszcze jednej pozycji. Na mecie jestem 13. Dobre ściganie było.
 
Przed drugim sprintem wezwała natura, więc kwalifikacje spędziłem w innym miejscu, niż fotel kierowcy. Ponowny start z ostatniego miejsca, a obok mnie zwycięzca pierwszego sprintu. Ciekawie jest już przed startem: KTM bezpośrednio przede mną teleportuje się do pitów, a po wyjściu z drugiego Lesmo z impetem w barierki pakuje się jeden z McLarenów. Startuję z ostatniego, 24 miejsca. Tuż po starcie w tyle zostaje pechowy McLaren, a po pierwszej szykanie na trawie bokiem stoi jakiś KTM - jestem 22. To musiało rozjuszyć kierowcę X-Bow'a, ale o tym za chwilę. Po drugiej szykanie kolejne incydenty przede mną - jestem 19. Na ostatniej prostej pierwszego okrążenia tracę pozycję na rzecz BMW, a na Parabolice zyskuję pozycję na rzecz McLarena. Za mną wściekły KTM: nurkuje po wewnętrznej na T1 i ledwo mieści się w torze. Niestety X-Bow jest taki mały i zwinny, że udaje mu się pozbierać zanim wrócę na właściwą trajektorię - jestem 20. Na Parabolice wychodzę przed BMW - jestem 19.
 
Na trzecim kółku za drugą szykaną dochodzi do kontaktu BMW i McLarena przede mną. Atak! McLaren nie zostawia wiele miejsca, podskakuję na trawie, ale wyprzedzam przed pierwszym Lesmo - jestem 17. Na pierwszym zakręcie kolejnego kółka bokiem stoi znajomy KTM - jestem 16. Potem pościg za McLarenem, do którego dobieram się kilka razy, ale trzeba odpuścić. Na tym korzysta BMW, które siedzi tuż za mną. Na drugiej szykanie piątego kółka McLaren nie wytrzymuje presji i leci na wprost, a mnie wyprzedza BMW - pozycja stracona, pozycja zdobyta, jestem ciągle 16. 
 
Okrążenie szóste, pierwszy zakręt: widzę, że za mną leci bomba, ale nie mogę już nic zrobić. Dostaję w tyłek od znajomego, wściekłego KTM'a i staję bokiem - spadam na miejsce 17. To już chyba trzeci incydent z udziałem tego kierowcy w tym miejscu. I nie ostatni. Bronię się przed KTM'em do siódmego kółka i wyjścia z drugiego Lesmo, na którym popełniam błąd - spadam na miejsce 18. Kółko ósme, żółte flagi - awansuję na miejsce 17, a przede mną robi się tłoczno. Ktoś opuszcza serwer, a na wyjściu z pierwszej szykany wściekły KTM uderza w McLarena przede mną, który leci gdzieś w bok - awansuję na miejsce 15. Na dziesiątym okrążeniu inny KTM tuż przede mną nie mieści się w Parabolice i leci na zewnętrzną - awans na miejsce 14. Trzy minuty do końca regulaminowego czasu, a przede mną walczą BMW i McLaren. Wyprzedzam BMW na jedenastym kółku na ostatniej prostej - jestem 13.
 
Na dwunastym okrążeniu dopiero co wyprzedzone BMW nurkuje z daleka do pierwszego zakrętu. Robię unik i BMW trafia w McLarena tuż przede mną. BMW staje, McLaren leci poza tor, a ja zdobywam dwie pozycje - jestem 12. Dwa kółka do końca i raczej już nic się wydarzy. Błąd! Tuż przed Parabolicą powtórka scenariusza z pierwszego sprintu: snuje się tam powoli jakiś KTM, jakiś bardzo znajomy KTM. Chyba nie wytrzymał. Wyprzedzam i melduję się na mecie na miejscu 11. McLarena nie polubiłem.
 
Dzięki za ściganie i do zobaczenia następnym razem!
 
 


#14
Paweł Janasz

Paweł Janasz

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaWwa

Notatka po wyścigu:

1. policzyć paliwo, bo przecież dwa tygodnie to za mało żeby pomyśleć. Pierwszy wyścig asekuracyjnie 10l więcej w baku liczone na minute przed startem :) 

2. sprawdzić jakie słoneczko w Lombardii i pod to dobrać ciśnienie. Było troszkę cieplej niż na single player w którym trenowałem (jakieś 0,5 psi za dużo na przodzie i 0,7 na tyle)

3. sprawdzić jak się zachowują hamulce jak się za kimś jedzie (ktoś pisał w poprzednim wyścigu, że mu się grzeją klocki... już wiem o co chodzi)

4. im bardziej człowiek się stara tym gorzej wychodzi. Zrobiłem chyba z 70 kółek przed wyścigiem a best lap wyszedł mi na kwalifikacjach. Tak samo na Nur zrobiłem PB na kwali nie wiem jakim cudem. 

5. zmienić samochód :) Chciałem chociaż trochę wyczuć jedno auto, żeby wyczuć różnice w setupie (ciśnienia, hamulce) i mieć jakąkolwiek deltę.

 

Dzięki za fajną i czystą walkę. Tętno po wyścigu 200.   


MSI X570 Gaming Plus + R5 3600 [custom loop] + 16GB 3200 MHz / GTX 1080Ti MSI Gaming X / Supremo FM2 750W / Xiaomi MI 34 144Hz curved 3480 x 1440p

Playseat Challenge + Thrustmaster TX


#15
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

U mnie wyścig był fatalny. Opony z tyłu grzały się na potęgę. Auto strasznie nie stabilne. Co było widać po moim dzwonie za Variante Ascari gdzie uciekałem w bok aby wolniejsze BMW nie trafić tył strasznie zarzucił i było pocałunek w bandę. Niestety odpuściłem sobie Race #1. Do drugiego przystąpiłem od obniżenia ciśnienia. Dało to jakiś efekt ale jakieś 60% wyścigu za mną i niestety opony znowu grzały się. Ratując się poboczem zaliczam w sumie 4 warrningi i mam na dodatek DT. Strasznie nie równe tempo miałem niestety. Podczas preQ zszedłem z luzem poniżej 1:59 natomiast podczas wyścigu nie potrafiłem zejść poniżej 2:00,xx. 

 

Może następnym razem będzie lepiej :)


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: LIGA, LIVE!

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych