Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

AMATEURS CLUB ACC #3 MONZA

LIGA LIVE!

29 odpowiedzi w tym temacie

#16
jbk

jbk

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 58 postów
Monza. Na ten tor wybrałem KTM-a bo bez zabawy w ustawienia był najszybszy z dostępnych- stosuje się do zaleceń i na każdym torze inne auto. Tak to wyglądało w treningach biorąc pod uwagę czasy bez jakiejkolwiek walki.
Nie poświęciłem dużo czasu na przygotowania bo bardziej absorbowały mnie przygotowania do SWAP-a.
Jeszcze w prekwalifilacjach trenując z innymi widziałem że nie mam co liczyć na wyprzedzenia na prostej BMW czy McLarena. Taktyka na wyścig prosta- unikać " przygód". Kwalifikacje do pierwszego wyścigu kończę na 14 miejscu . Pierwsze zakręty i jestem 9ty. Ale tracę tą pozycję bo szybko dopadają mnie BMW i McLareny . Jadę w środku stawki. Zyskując pozycję po błędach innych i tracąc na prostych. Wyścig kończę na 12 miejscu.
Drugie kwalifikacje lepiej bo 11 miejsce ale to tylko dlatego że jeden z zawodników zamienia się w komentatora a inny woli się posilić przed trudami drugiego wyścigu
Po starcie szybko po błędach innych awansuje na 7 miejsce. Ale wiem że nie mam co się cieszyć z tej pozycji. Szybko zostaję wyprzedzony przez kilku zawodników i znów jestem w środku stawki. Walki jest sporo. Raz popełniam błąd i zbyt optymistycznie atakuję Tahatę przed drugą szykaną i dochodzi do kontaktu. Obracamy się. Ktoś przejeżdza między nami , czekam aż uderzony przeze mnie ruszy pierwszy. Później jadę mniej ryzykownie trzymając się obranej na początku taktyki- " unikać przygód". Do mety dojeżdzam znów 12-y.
W wyścigach bardzo dużo się działo, jak to w wyścigach amatorskich. Jest sporo szybkich zawodników z gorącymi głowami. Pierwszy raz widziałem jak wygląda dachowanie w tej grze.
Jak na brak przygotowania i nienajszybszy na prostych w "świątyni prędkości" samochód to nie było źle. Ale mimo że to liga amatorska to jednak trzeba się do kolejnych rund solidnie przygotować szczególnie że sam jestem totalnym amatorem.
Dzięki za ściganie, do zobaczenia na torze

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik jbk edytował ten post 24 listopad 2020 08:45

PC

Rig


#17
Michał888

Michał888

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 125 postów
  • Discord:Michał888 #3664
  • STEAM ID:Michał888
  • LokalizacjaJaworze k/Bielska Białej

Ciężki weekend za mną. Sobota SWAP, niedziela Spa na ROSie i jeszcze w poniedziałek amatorki.

Do Amatorek przygotowywałem się najmniej z racji tego, że przez 5 dni w poprzednim tygodniu nie miałem kompa. Wcześniej zrobiłem czas w Preq, a w sobotę tylko dokręciłem wymagane kółka. Straciłem też setup i drugi raz nie udało mi się nawet zbliżyć do najlepszego czasu.

 

Pierwsze qwali to tragedia. Na pierwszym pomiarowym okrążeniu przy dojeździe do szykany spóźniłem hamowanie i odbiłem w prawo, żeby nie wjechać w tył Tomkowi Szulcowi. Co się odwlecze... niefortunnie mną zarzuciło i spotkaliśmy się jeszcze raz za szykaną. Tam kontaktu się już nie udało uniknąć. Wróciłem zły do boksu. Kolejne okrążenia dały mi 13 czas.

 

Start 1 wyścigu.

Moje doświadczenia z Monzą z open lobby są tragiczne. Omijam ten tor jak mogę bo nie da się tam czysto przejechać T1. Wiedziałem, że u nas będzie inaczej i się nie zawiodłem. Udało mi się przejechać czysto i już po pierwszym zakręcie awansować o kilka pozycji. Później to już tylko budowanie tempa i trochę czystej walki z Mavem, Irkiem i Jackiem Balikiem. Starałem się jechać równo i nie popełniać błędów. Błąd był jeden duży!! Patrzę na tablet który pokazuje mi ilość pozostałego paliwa w przeliczeniu na minuty (dzięki za podpowiedź MAV309 - każdemu polecam) i widzę, że mam paliwa na pół minuty zapasu względem czasu w wyścigu. W moich skomplikowanych wyliczeniach nie uwzględniłem okrążenia rozgrzewkowego/instalacyjnego. Efekt był taki, że ostatnie okrążenie jechałem praktycznie bez gazu, a i tak auto zgasło mi w połowie Paraboliki :D

 

Dziękuję koledze który próbował mnie dopchnąć do mety. Pomylił tylko auta.

 

Drugie kwali jechałem razem z Marciniakiem. Widziałem, że ma lepsze tempo, ale chciałem zrobić jak najszybciej dobry czas więc cisnąłem ile się da, a on się nie wcinał za co dziękuję, a pewnie na tym tracił. Na ostatnie kilka minut zrobiłem mu miejsce przed T1,a potem i tak po błędzie zjechałem do boksu.

 

Start z 10 miejsca i kolejne spokojne przejechanie T1. A dalej bez zmian i  z tymi samymi kierowcami. Spokojna jazda w pierwszej dziesiątce. Po drodze kogoś wyrzuciło, ktoś stoi w trawie ktoś dostaje DT więc spokojnie awansuję o kolejne pozycje. Patrząc na czasy widzę, że zbliża się Bart, a z nim nie ma sensu walczyć więc puszczam go i spokojnie kończę na 6 pozycji. Gdyby nie paliwo mogły być pozycje 10 i 6, a to był by bardzo dobry wynik.

 

Weekend zapracowany i wypadało by żonie podziękować za wyrozumiałość bo jednak to nie tylko sam wyścig, ale bardzo dużo czasu poświęconego na treningi, kwalifikacje i jazdę 4fun.

 

Jeszcze na koniec małe ogłoszenie z mojej strony. Czasem wieczorami jeździmy z Mav'em open lobby lub preqi. Wchodzimy na głosowy open voice. Jeżeli ktoś w tym czasie jeździ i ma ochotę to zapraszamy. Całkiem inaczej wyglądają przygotowania lub luźna jazda w kilka osób niż samemu. Sam się niedawno o tym przekonałem przygotowując się do Swapa.

Do zobaczenia/usłyszenia na Zandvort.


Użytkownik Michał888 edytował ten post 24 listopad 2020 09:45


#18
Paweł Janasz

Paweł Janasz

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 13 postów
  • LokalizacjaWwa

Dziękuję koledze który próbował mnie dopchnąć do mety. Pomylił tylko auta.

 

To dobre :) 

 

Patrząc na czasy widzę, że zbliża się Bart, a z nim nie ma sensu walczyć więc puszczam go i spokojnie kończę na 6 pozycji.

 

Też czułem jego oddech na plecach i tylko zastanawiałem się kiedy to nastąpi. Jechaliśmy w pierwszej 6 a Bart był kolejny ze stratą 6 sekund. Do końca jakieś 8-10 minut. Może lepiej się stało, że za bardzo ściąłem i wyrzuciło mnie do zewnętrznej, po co odwlekać nieuniknione  :) 

 

 

Jeszcze na koniec małe ogłoszenie z mojej strony. Czasem wieczorami jeździmy z Mav'em open lobby lub preqi. Wchodzimy na głosowy open voice. Jeżeli ktoś w tym czasie jeździ i ma ochotę to zapraszamy. Całkiem inaczej wyglądają przygotowania lub luźna jazda w kilka osób niż samemu. Sam się niedawno o tym przekonałem przygotowując się do Swapa.

Do zobaczenia/usłyszenia na Zandvort.

 

Ja bardzo chętnie. Dzień przed wyścigiem byliśmy na jednym serwerze z Emilem Wilczyńskim na Monzy. Tak przed nim spierniczałem, że z każdym kółkiem poprawiałem czas :) 


MSI X570 Gaming Plus + R5 3600 [custom loop] + 16GB 3200 MHz / GTX 1080Ti MSI Gaming X / Supremo FM2 750W / Xiaomi MI 34 144Hz curved 3480 x 1440p

Playseat Challenge + Thrustmaster TX


#19
QbaBuba

QbaBuba

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Dziękuję wszystkim za fajną zabawę. To był mój drugi udział w tego typu evencie (1wszy był Nurburgring), a cała przygoda z simracingiem to 4 tygodnie. W trakcie prekwalifikacji nakręciłem chyba najwięcej okrążeń, stopniowo odkrywając nowe niuanse i detale, które pozwalały urywać kolejne setne i dziesiąte z czasów przejazdu. Przed poprzednim eventem ciężko mi było nadążyć nadążyć na treningu za AI na poziomie 91/92. Teraz doszedłem do stabilnej jazdy na poziomie AI 97 co pozytywnie nastawiło mnie do wyścigu. Niestety w trakcie treningu i kwalifikacji nie byłem w stanie utrzymać tempa z preq i jechałem sporo ponad 1 s wolniej. W pierwszy wyścigu przetrwałem pierwszy zakręt i myślałem że później będzie już tylko lepiej. Niestety, na 3 czy 4 okrążeniu dostałem w T1 w tył i wypadłem. Rozpoczynam pogoń z ostatniego miejsca, stopniowo przedostaje się kilka pozycji do przodu. Nagle samochód zaczyna się uślizgiwać na dohamowaniach (coś czego nie doświadczyłem jeżdżąc samotnie po torze) i popełniam błąd uszkadzając lekko przód auta. Ostatecznie docieram 17. W drugim wyścigu udaje mi się dobrze odnaleźć w pierwszym zakręcie i zyskuję kilka pozycji. Sytuacja układa się pomyślnie, przed sobą mam zawodników jadących szybciej lub podobnym do mojego tempem. Jadę swoje, nie popełniam błędów, nie walczę na siłę z wyprzedającymi szybszymi kierowcami i kończę na 9 miejscu. Radość ogromna, aż Żona wpada do pokoju i puka się w głowę :happy:.

Chętnie skorzystam z propozycji kolegi Michał888, zawsze raźniej i weselej potrenować razem. Też czas na jazdę odnajduję wieczorami, więc będę próbował Was łapać (ewentualnie pytanie, która godzina to dla Was wieczór?).

Do zobaczenia/usłyszenia na Zandvort.



#20
Michał888

Michał888

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 125 postów
  • Discord:Michał888 #3664
  • STEAM ID:Michał888
  • LokalizacjaJaworze k/Bielska Białej

Jeżeli jeździmy razem to zazwyczaj po 20



#21
KapitanUxy

KapitanUxy

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 112 postów
  • STEAM ID:76561198032398251
  • Origin ID:KapitanUxy
  • Xbox Live:KapitanUxy
  • PSN id:KapitanUxy
  • LokalizacjaŁódź

No to i małe podsumowanie ode mnie.

 

Lubię ten tor i miałem wielkie nadzieje - plan był pojechać bezpiecznie, ale bez oddawania pola i celować w miejsca 9-12. Rzeczywistość brutalnie rozprawiła się z moimi marzeniami. Wszyscy byli szybsi. Jeden kolega w czerwonym McLarenie mocno wymusił na mnie wzięcie T1 szeroko (opóźnił hamowanie i gdybym nie zmienił toru jazdy to obaj skończylibyśmy wyścig) i tym samym zostałem za pozycji 16. Pierwszy wyścig bez żadnych kolizji czysto i....nudno. W pewnym momencie złapałem swoje tempo i nie byłem w stanie nikogo złapać a za mną też nikt nie mógł dogonić mnie wiec jechał stosunkowo zachowawczo żebym nie stracić pozycji. 

 

Wyścig drugi to dużo lekcji, szczególnie pokory, jedna, może dwie walki, ale niestety na pierwszym kółku w T5 dostaje strzała w tył i po wszystkim...na koniec jedno kółko później uderzam w kolegę który traci panowanie nad autem i jadę "oby dojechać".

 

Poniżej mały highligh z tego co było ciekawe...nie było tego dużo ;) I dwa pytania żebym na przyszłość wiedział jak się zachować.

 

  1. Na filmie widać jak kolega w niebieskim McLarenie uderza w mój tył i mnie spinuje - czy w tej sytuacji to moja, jego czy nasza wina? Powinienem wziąć zakręt szerzej robiąc mu miejsce czy jednak on powinien wyhamować bo był z tyłu i od wewnętrznej (więc mógł się spodziewać jak pojadę) jak to jest? :) Oczywiście nic tam nie zgłaszam itd. jestem ciekaw jak to wygląda na wyższym poziomie zabawy.
  2. Sytuacja podobna, tylko spodziewałem się, że kolega przestrzeli więc udało się uniknąć. Na pierwszym wyścigu (nie zapisałem replaya) w T1 auto wlatuje mi pod pachę i wymusza zmianę toru jazdę oraz mocniejsze hamowanie - tracę pozycję ale nie rozbijamy aut. Suma sumarum był szybszy o jakieś 0,5 sek na kółku więc nie było szans żebym go dogonił ale praktyka dosyć niebezpiecznie imo. ;)

A tutaj spokojny, na szybko złożony filmik.

 

AMATEURS CLUB ACC #3 MONZA - Race 2, Mini Highlights. - YouTube


Użytkownik KapitanUxy edytował ten post 24 listopad 2020 14:56

[MAINBOARD] MSI MPG Z390 Gaming Edge AC [GPU] MSI RTX 3070 Gaminig X Trio [CPU] i7-9700k [MEM] 2x8GB VIPER Gaming 4400MHz [SYS] Win10 [VR] HP Reverb G1 [LCD] 28' ASUS VP28UQG 4K, 60Hz, TN, 1ms + 45' TV PHILIPS 4K, 60Hz, HDR.


#22
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

Na filmie widać jak kolega w niebieskim McLarenie uderza w mój tył i mnie spinuje - czy w tej sytuacji to moja, jego czy nasza wina? Powinienem wziąć zakręt szerzej robiąc mu miejsce czy jednak on powinien wyhamować bo był z tyłu i od wewnętrznej (więc mógł się spodziewać jak pojadę) jak to jest? Oczywiście nic tam nie zgłaszam itd. jestem ciekaw jak to wygląda na wyższym poziomie zabawy.

 

Tak wiem, przepraszam. Miałem duży kłopot z temp ogumienia i puszczały mi opony na dohamowaniu i w zakrętach.  


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#23
KapitanUxy

KapitanUxy

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 112 postów
  • STEAM ID:76561198032398251
  • Origin ID:KapitanUxy
  • Xbox Live:KapitanUxy
  • PSN id:KapitanUxy
  • LokalizacjaŁódź

Tak wiem, przepraszam. Miałem duży kłopot z temp ogumienia i puszczały mi opony na dohamowaniu i w zakrętach.  

 

 

Luzik, luzik, nie mam pretensji ;) Pytam poznawczo - to moja pierwsza liga ever więc zawsze lepiej zapytać dwa razy :)


[MAINBOARD] MSI MPG Z390 Gaming Edge AC [GPU] MSI RTX 3070 Gaminig X Trio [CPU] i7-9700k [MEM] 2x8GB VIPER Gaming 4400MHz [SYS] Win10 [VR] HP Reverb G1 [LCD] 28' ASUS VP28UQG 4K, 60Hz, TN, 1ms + 45' TV PHILIPS 4K, 60Hz, HDR.


#24
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

Spoko zawsze można incydent założyć i wówczas grono sędziowskie oceni sytuację. 


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#25
Nacomi Tahata

Nacomi Tahata

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

 

Na filmie widać jak kolega w niebieskim McLarenie uderza w mój tył i mnie spinuje - czy w tej sytuacji to moja, jego czy nasza wina? Powinienem wziąć zakręt szerzej robiąc mu miejsce czy jednak on powinien wyhamować bo był z tyłu i od wewnętrznej (więc mógł się spodziewać jak pojadę) jak to jest? Oczywiście nic tam nie zgłaszam itd. jestem ciekaw jak to wygląda na wyższym poziomie zabawy.

 

Tak wiem, przepraszam. Miałem duży kłopot z temp ogumienia i puszczały mi opony na dohamowaniu i w zakrętach.  

 

No ja pozwolę się nie zgodzić. Wczoraj zauważyłem, że bardzo wielu uczestników wyścigu nie zna podstawowych zasad jazdy obok siebie, więc warto ten temat zgłebić bardziej i dobrze, żeby w tym temacie wypowiedział sie jakiś kompetenty admin. Osobiście  uważam, że niebieski McLaren miał jak najbardziej prawo tam być gdzie był. Jego przedni zderzak sięgał przynajmniej połowy Twojego samochodu i trzymał swoją linie.Ty natomiast zaciesniłeś do apexu i kompletnie nic nie zrobiłeś sobie z tego, że ktoś już jest obok, sam zrobiłeś sobie krzywdę. W mojej opini wina leży po Twojej stronie, drogi Kapitanie.

Tyle, że ja wypowiadam się ze swojego doświadczenia, możliwe, że na tym portalu są inne reguły prawa jazdy w 2w. Co portal, to inny obyczaj.Na jednych prawo do 2w ma zawodnik, którego przednie koła zrównają się z tylnymi samochodu przed nim, a na innych bedziesz musial dosięgnąć połowy wyprzedzanego samochodu. Nie wiem jakie są tutaj obyczaje w tym temacie, bo ciągle szukam regulaminu. 

 

Edit:  Regulamin zaleziony i właśnie go studiuje.


Użytkownik Nacomi Tahata edytował ten post 24 listopad 2020 19:04


#26
mision81

mision81

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 32 postów
  • STEAM ID:mision81
  • LokalizacjaGlasgow/Paisley
Witam wszystkich
Ja chciałbym zgłosić incydent z kolegą Bart
Startowałem jako 19 a on 23
Chyba był jakiś ogromny lag albo coś bo na koniec wyscigu Bart był na pozycji nr2 a ja 15
Jakiś teleport???? :):):)
A tak poważnie to Bart wymiatasz
Szacum za twoją jazde,zachowanie na torze i umiejetności,oczywiscie dla całej reszty ròwnież.
Mam nadzieję że kiedyś będe w stanie jechać za tobą a nie zostawać w tyle.
To mòj drugi wyścig i dużo bardziej udany.
Trzymałem swoje tempo,wyprzedziłem kilka osòb i zbiłem prawie 1.5sek
Dzieki wszystkim za wyścig,fajnie ze nikt sie czepia błedòw ktore popełniamy i do zobaczenia na torze.
Podziekowania dla Michała Stasińskiego za cheć dopchania do mety,na ostatnim zakręcie stan paliwa 0.
Ps.
Dzieki Rauf za spory kawałek jazdy ze mna podczas relacji.Żona i dzieciaki miały ubaw jak wyspinowałem.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Użytkownik mision81 edytował ten post 25 listopad 2020 08:31


#27
Mav309

Mav309

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 543 postów
  • Discord:Mav309#6943
  • LokalizacjaImmersione Scuderia Corsa

Co portal, to inny obyczaj.Na jednych prawo do 2w ma zawodnik, którego przednie koła zrównają się z tylnymi samochodu przed nim, a na innych będziesz musiał dosięgnąć połowy wyprzedzanego samochodu. Nie wiem jakie są tutaj obyczaje w tym temacie, bo ciągle szukam regulaminu.

 

U nas overlap liczony jest od momentu gdy maska/zderzak jest na wysokości fotela kierowcy. Jest to sensowne ze względu na to że od tego momentu zaczyna się mniej więcej w realu widzenie obwodowe, Triple tez mniej więcej się tak ustawia że od wysokości drzwi "czujesz" przeciwnika, jadący na pojedynczych ekranach podczas rozglądania się tez mniej wiecej widzą ta strefę. Zawsze jest jeszcze radar.

 

Jak szukasz zasad jazdy to przeczytaj te -> https://simrace.pl/f...-simracepl-crc/

 

P.S. Jednak Polak :) bo chłopaki stawiali na Japończyka z "tą chatą" Ja też byłem skonfundowany, bo na treningach zagadywałeś po angielsku :)


   7tBY5I9.jpg

When I fall down, don't give me your hand, I will get up stronger.

 

Rig

 

PC

 

 

 

 


#28
Nacomi Tahata

Nacomi Tahata

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

 

P.S. Jednak Polak :) bo chłopaki stawiali na Japończyka z "tą chatą" Ja też byłem skonfundowany, bo na treningach zagadywałeś po angielsku :)

 

 

Polak, Polak :-) Nick, miał bardziej wymuszać śmiech na twarzach simracerów niż konfudować ;-) Chociaż pewnie powinien bliżej trafiać w temat i brzmieć bardziej jak- NACO MITAFURA ;-)  Na serwerach witam się angielskim "HI", bo to zawsze krócej niz polskie "cześć" . Takie przyzwyczajenie z innych rFactorowych lig, bo ja jestem starym rFactorowcem. A zabawę w ACC dopiero zaczynam, dlatego pozwoliłem sobie na start w lidze amatorskiej. 

Kurde, chyba nie w tym temacie powinienem się witać i przedstawiać. Wybaczcie . :-/ 



#29
Paweł Janasz

Paweł Janasz

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 13 postów
  • LokalizacjaWwa

NaCoMi TaHata sory za pyknięcie w drugim wyścigu na pierwszej szykanie. Ratowałem się, żeby nie walnąć w Emila i niestety Cię zahaczyłem. W zasadzie nie wiem co się dzieje w takiej sytuacji wg. regulaminu. 

Zastanawiałem, się czy nie wysiąść z samochodu i nie sprawdzić czy wszystko ok ale spanikowałem. 


MSI X570 Gaming Plus + R5 3600 [custom loop] + 16GB 3200 MHz / GTX 1080Ti MSI Gaming X / Supremo FM2 750W / Xiaomi MI 34 144Hz curved 3480 x 1440p

Playseat Challenge + Thrustmaster TX


#30
Nacomi Tahata

Nacomi Tahata

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

NaCoMi TaHata sory za pyknięcie w drugim wyścigu na pierwszej szykanie. Ratowałem się, żeby nie walnąć w Emila i niestety Cię zahaczyłem. W zasadzie nie wiem co się dzieje w takiej sytuacji wg. regulaminu. 

Zastanawiałem, się czy nie wysiąść z samochodu i nie sprawdzić czy wszystko ok ale spanikowałem. 

W takiej sytuacji zgłaszało sie takiego Emila za spowodowanie niebezpiecznej sytuacji i tym gorzej dla niego jeśli ktoś przez to ucierpiał ;-) Ale to tez, zależy od portalu .Za to R2, trochę mu się za uszami nazbierało .;-)

Nie mam do Ciebie pretensji, miałeś ułamek sekundy na podjęcie decyzji. Potem cały wyścig taki miałem, z deczka mnie tam sponiewierali co poniektórzy. 


Użytkownik Nacomi Tahata edytował ten post 27 listopad 2020 17:00






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: LIGA, LIVE!

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych