Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Liga ACC Mixed Grid GT3/GT4 #5

LIGA LIVE!

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

50510448902_4eee59b25c_b.jpg

 

Runda 

Tor Barcelona

PreQ - 16.11.2020

Wyścig 29.11.2020 

- wolny trening godz. 19:00

- kwalifikacje godz. 19:40

- wyścig godz. 20:00

 

Simrace.pl ma przyjemność zaprosić do nowej ligi typu Mixed Grid w Assetto Corsa Competizione. Seria bazować będzie na grze Assetto Corsa Competizione i dodatkach Intercontinental DLC oraz GT4 DLC. 

Lista dostępnych samochodów obejmuje wszystkie samochody GT3 i GT4 dostępne w podstawie gry oraz DLC. 
Weekend wyścigowy będzie wyglądał jak poniżej: 

  • trening: 45min
  • kwalifikacje: 20min (pierwsze 10 dla klasy GT3, ostatnie dla GT4)
  • wyścig: 90min
  • progresja czasu:
    • trening: 3x, 
    • kwalifikacje: 3x, 
    • wyścig: 3x (może być inny dla poszczególnych wyścigów)

 

Wszystkie sesje składające się na weekend wyścigowy (oprócz PreQ) odbywają się w losowych warunkach pogodowych. Symulację określają parametry: 

  • początkowy poziom chmur: 0.3 
  • współczynnik losowości: 2 (realistyczny) 

Przed wyścigiem uruchomione zostaną prekwalifikacje. Do każdego serwera (PRO, Semi-Pro, AM) kwalifikuje się 15 aut klasy GT3 oraz 20 klasy GT4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości gridu w zależności od zainteresowania poszczególnymi klasami. Do uczestnictwa wymagane jest Intercontinental GT Pack DLC zawierające tory oraz GT4 Pack DLC (w przypadku wyboru auta GT4). 

 

Do ligi może zapisać się każdy, lecz aby wziąć udział wyścigu należy spełnić wymagania: przynajmniej 10 czystych okrążeń wybranym samochodem w prekwalifikacjach, SA na poziomie 70 oraz 3 medale toru. Gracze z pingiem wyższym niż 150ms lub niestabilnym łączem internetowym mogą zostać usunięci z ligowego serwera gry.

 

Przed zapisaniem się proszę przeczytać regulamin!

 

Zapisy na stronie: https://esport.simrace.pl/league/3

 

Liga będzie obejmować jeszcze 7 wyścigów (co dwa tygodnie), z czego 6 liczonych do klasyfikacji. Najsłabszy (lub opuszczony) wyścig nie będzie wliczony. Ostatni wyścig planowany jest na 20.12.2020 r. i będzie go dzielić tylko tydzień od poprzedniego.

 

Serwer PreQ już działa, proszę szukać po SimracePL (racepl też zadziała). Hasło do Preq: accmix


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#2
Erton Polska

Erton Polska

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów

Cześć :)

 

Pytanie do Was adminów/organizatorów. Otóż niespodziewanie zepsuła mi się nowa kierownica i najprawdopodobniej nie wymienią mi jej do następnego wyścigu. Wojtek z Simcenter w Poznaniu zaproponował mi, że mogę u nich pojechać ten wyścig. Nie będzie problemu? Jak to organizacyjnie zrobić? Po prostu zalogować się u nich za pomocą mojego steama na server i powinno być ok?



#3
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

Jeśli będziesz korzystać ze swojego konta steam to raczej żadnych problemów nie będzie. 


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#4
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

SIMRACE ACC Mixed Grid GT3/GT4 #5

 

Relacja LIVE od 19:40 zapraszam!


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
rauf uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#5
Mav309

Mav309

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 543 postów
  • Discord:Mav309#6943
  • LokalizacjaImmersione Scuderia Corsa

Wojtek z Simcenter w Poznaniu zaproponował mi, że mogę u nich pojechać ten wyścig. Nie będzie problemu? Jak to organizacyjnie zrobić?

 

Jedź jedź, my już tu mamy ustalone ile mocy w DOF ma Ci Wojtek ustawić :happy:


   7tBY5I9.jpg

When I fall down, don't give me your hand, I will get up stronger.

 

Rig

 

PC

 

 

 

 


#6
Erton Polska

Erton Polska

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów

 

Jedź jedź, my już tu mamy ustalone ile mocy w DOF ma Ci Wojtek ustawić :happy:

 

 

Nie będzie konieczności, czasy okrążeń są dużo słabsze i tak :P



#7
Plupi

Plupi

    Zapaleniec

  • Moderatorzy
  • 1125 postów
  • LokalizacjaPrehoryłe
Piąta z siedmiu rund sezonu za nami: 90 minut Circuit de Barcelona-Catalunya. Z czasem na przygotowanie się było u mnie średnio i dziesięć pomiarowych kółek w prekwalifikacjach zrobiłem w ostatnim dniu. Do wyścigu zamierzałem wystartować z ostatniej pozycji, aby mieć co robić przez te 90 minut. Nic z tego: mimo spędzenia kwalifikacji w pitach wylądowałem na miejscu 12 i miałem aż trzy samochody za sobą.
 
Jedziemy! Pierwszy zakręt czysto, ale potem już gorzej. Na pierwszym, długim łuku znalazłem się obok samochodów, które się stuknęły. Jednego zniosło we mnie, odbiliśmy się od siebie i poleciałem na barierki: spadek na ostanie miejsce, ponad pięć sekund na naprawy. Zapowiadał się wczesny pit stop, aby przywrócić Ginettę do pełni zdrowia. Później udało się złapać rytm, tempo, kogoś wyprzedzić. Na godzinę przed końcem znalazłem się na miejscu 12 bezpośrednio za Ginettą walczącą z Aston Martinem, co było dla mnie sygnałem do zjazdu po paliwo, opony i naprawy: nie zamierzałem tracić czasu na walkę z nimi.
 
I wtedy sobie uświadomiłem, że w ogóle nie trenowałem pit stopu. Efekt wiadomy: przestrzeliłem moje miejsce postojowe i straciłem jeszcze kilka sekund. Mimo to okazało się, że na pit stopie nie tylko zostałem przed Porsche, które było wcześniej tuż za mną, ale również udało mi się po kilku okrążeniach trafić przed wspomnianą wyżej Ginettę. Z każdym kółkiem odrabiałem straty do aut przede mną i zapowiadało się, że będzie jeszcze lepiej. Nic z tego, GT3 były innego zdania. Na 50 minut przed końcem spadam na miejsce 14 w klasie. Najpierw jedno GT3 kieruje mnie na barierki, potem inne w żwir, tracę pół minuty, jeśli nie więcej, tracę kilka pozycji i mam prawie 10 sekund na naprawy. Pozostaje dotoczyć się do mety.
 
Inni też nie mają lekko: GT3 nurkują gdzie tylko się da, nie brakuje takich, które uznają za dobry pomysł hamowanie tuż przed maską po wyprzedzeniu albo nurkowanie nawet na ostatniej szykanie, a niektóre są tak wolne i tak w tyle, że walczą o pozycje nie z innymi GT3, ale z GT4. W tym całym zamieszaniu sam momentami nie wiem co się dzieje. Jeszcze kilka razy niewiele brakuje, aby spotkania z GT3 ponownie skończyły się źle, tracę kolejne miejsce na rzecz znajomego Porsche klasy GT4, na jednym z okrążeń wśród walczących między sobą i dublujących się między sobą GT3 tracę aż siedem sekund, a uszkodzona Ginetta regularnie podejmuje próby zamachu na życie moje i swoje. Dotoczenie się do mety nie będzie wcale takie proste!
 
W końcówce trochę się uspokoiło, zrobiło się na dłużej pusto i będąc na miejscu 11 w klasie na kilkanaście minut przed końcem odrabiałem nawet po 1,5 sekundy na okrążeniu do dwóch GT4 przede mną, którym wcześniej udało się oddalić w tłoku dublowań. GT3 wróciły gdy na jakieś trzy kółka przed końcem znalazłem się bezpośrednio za klasowymi rywalami i mogłem szykować się do ataku. Dublujące GT3 skutecznie zniwelowały te plany. Do ostatniego kółka: Porsche dublowane przez GT3 popełnia błąd, może w wyniku ucieczki przed kontaktem, i wystawia się na atak. Jedziemy bok w bok od wyjścia z Wurth, przez łuk Campsa po nawrót La Caixa. Wyprzedzam (w sumie w całym wyścigu wymienialiśmy się pozycjami kilka razy)! Na metę wjeżdżam w ciemnościach na miejscu 10. I to by było na tyle, pod wieloma względami najsłabszy wyścig sezonu.
 
Dziękuję za wyścig i do zobaczenia następnym razem.
 


#8
jbk

jbk

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 58 postów

Runda do której byłem bardzo dobrze przygotowany a wynik jak zawsze  :) Do tej rundy przygotowania w sumie zacząłem z trzy tygodnie temu przygotowując się do SWAP-a. Mieliśmy tam z Tommy startować w klasie GT4 więc okrążeń wykonałem sporo i tempo miałem równe i dość wysokie. 

Kwalifikacje bez szału , do póki nie mam prędkości na pierwszy rząd to wynik bez znaczenia , wszystko i tak ustawiają pierwsze zakręty.Pierwszy i drugi zakręt przejeżdzam bez kontaktu mijając auta które się zderzyły. W trzecim zakręcie , w długim łuku w prawo jadący przede mną Kubik lekko przyhamowuje, ja spóźniam się z reakcją i lekko go uderzam , znosi mnie do wewnętrznej i zderzam się bokami z Rossollinim. Obaj wypadamy z toru. Gdy wracam na tor za mną są tylko dwa samochody. Szybko doganiam Rossolliniego i Gąskę. W pierwszym zakręcie Rossollini nieudanie atakuje co spowalnia obu, wyprzedzam ich , Gąskę po zewnętrznej i gdy wydaje mi się że manewr się udał zostaje lekko trącony w tylny lewy zderzak. To wystarcza aby auto będące w zakręcie obrócić. Wypadam z trasy, uderzam w bandę i mam już 12 sekund napraw. Samochód prowadzi się dobrze, nie odczuwam tych uszkodzeń więc postanawiam ich nie naprawiać. Jadę dalej. Doganiam Czernego i wyprzedzam do na hamowaniu po prostej startowej. I tu ciekawe spostrzeżenie, kilkakrotnie czy właśnie po długiej prostej czy przed sekcja zakrętów w ostatnim sektorze gdy GT3 wyprzedzały mnie pod koniec tych prostych to na dohamowywaniu doganiałem je i często w momencie gdy normalnie wciskałbym gaz nadal musiałem trzymać wciśnięty hamulec aby w nie nie uderzyć. Ja tak dobrze hamuje czy GT3 tak słabo? :) Przy jednym takim hamowaniu muszę wyjechać po za tor aby nie wjechać w GT3 i łapie jedyne ostrzeżenie .

Pit stop wykonuje po połowie wyścigu, wyjeżdzając wyskakuje komunikat że mam karę 30 sekund za przekroczenie prędkości , prawdopodobnie za szybko wjechałem. I tak to nie wpłynęło na końcowy wynik. Odbywam karę, wyjeżdzam zawieszony między Wilczyńskiego do którego mam około 20 sekund a Tarnowskiego który ma do mnie około 5 sekund. Oczywiście obaj mają kółko przewagi nie nie jest to walka bezpośrednia. Ale przez około 40 minut trzymam tempo Wilczyńskiego , odjeżdzam Tarnowskiemu który traci pozycje na rzecz Marskiego. Czyli tempo mam niezłe, większe obycie na torze, omijanie "przygód" i jest szansa na walkę w środku stawki. I to jest optymistyczne na przyszłość.

Dziękuję za wyścig , do zobaczenia na torze :)


PC

Rig


#9
Tommi

Tommi
  • Discord:Tommi#6736
  • STEAM ID:tommi__pl
  • Xbox Live:TriedTommi
  • LokalizacjaBydgoszcz

To kilka słów ode mnie. Tym razem bez zdjęć. PreQ na spokojnie zaliczone po SWAP 4h dość mocno poznałem tor więc i pewność była duża, że zakwalifikuję się.

 

Kwalifikacje.

Jechałem w sumie prawie 10 minut. Czas p13. Jak dla mnie ok. Wyżej raczej nie celowałem chociaż była szansa :)

 

Race

Start spokojny. Zaczynam od p13. Powoli pnę się w górę. Na początku łapię obcierki z kolegą z auta #75  Zawierucha. Postanowiłem sobie odpuścić. Następnie sytuacja w sumie podobna do tej z F1 z Groszkiem. Przelatuje mi przed maską Ferrari #127, lądując na ścianie i ja awansuję o kolejną pozycję, Kolega Homa #129 ma jakieś problemy, do tego kolega Zawierucha spinuje. Wskakuję na p10. Opóźniając zjazd do alei serwisowej awansuje do p3. Ale nadal przede mną obowiązkowy PIT STOP. Na ostatniej szykanie łapię spin, na szczęście bez kolizji. To było czerwone światło, ostrzegające mnie przed dalszą jazdą. Opony były już dość mocno zmęczone. W sumie rezerwa paliwa na 2 lapy więc słuszna decyzja. 

Powrót do wyścigu na p9 bo w między czasie gdzieś kolega Dudka Audi #31 łapie karę czasową. 

Meta i p9 z wielką stratą i z dość mocną przewagą nad kolejnym autem.

 

Podsumowując to jestem na siebie zły, że tak w SWAP nie pojechałem pierwszej zamiany. Tym razem bez żadnego warninga. Na SWAP po kilku kółkach 4 i DT  :zly:

 

Do zobaczenia na SPA :)


PC

Rig

Net

 

 

76561198133235158.png

 

 

Flickr


#10
kddpol

kddpol

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów
  • STEAM ID:kddpol
  • PSN id:kddpol

 

"Powrót do wyścigu na p9 bo w między czasie gdzieś kolega Dudka Audi #31 łapie karę czasową."

 

No niestety znowu zbabrałem sobie wyścig środkowym palcem prawej ręki  :). Przy wyjeździe z boksu pyknąłem w łopatkę wbiłem 2 i ogranicznik przestał działać przed wyjazdem ze strefy 50 - 30sek S&G czyli jakieś 50 sek w plecy i spadek z P8 na P15. Ostatecznie finisz na P12.

Drugi raz taka sytuacja mi się przydarzyła więcej nie planuję.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: LIGA, LIVE!

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych