Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Dobry fotel do max 1200 zł


21 odpowiedzi w tym temacie

#16
deeze

deeze

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 250 postów
  • Discord:pb67#4019
  • STEAM ID:deeze67
  • Origin ID:deeze67
  • LokalizacjaWarszawa

Tyle tylko że w Mirco można sobie zamówić materiał 3D "oddychający" i faktycznie jest różnica - nie ma tragedii przy moim modelu ST, na pewno jest lepiej jak w poprzednim Sabelcie z weluroalkantarą.

Patrząc przez pryzmat jakości i wykonania tego fotela to teraz nawet troszkę żałuję, że nie zamówiłem z własnym wyszywanym logo, bo naprawdę produkt pierwszej klasy :) Jedynie podobnie jak w przypadku Sabelta - siedzę na dodatkowej piance (leżącej pod bardzo cienką tą która przyszła z fotelem) zamówionej na wymiar z neta, jeszcze ogarniam jej obszycie i poducha wygodna pod wielogodzinne posiedzenia gotowa.


Użytkownik deeze edytował ten post 24 listopad 2020 17:38

Rig

 

PC

 

Twitch: PB67


#17
POL-AK

POL-AK

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 58 postów

(a w pasie mam poniżej 80).

No ja mam ok 85 ;p Kurde może faktycznie zmienić na tego XL,Na wzrost są identyczne tylo Xl jest do 100kg więc może faktycznie będzie luzniejszy hmmm



#18
daemon

daemon

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 106 postów

Ja mam Bimarco Cobra III za 799zł i jest troszkę szerszy (akurat dla mnie) i dość wygodny.



#19
POL-AK

POL-AK

    Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 58 postów

Ja mam Bimarco Cobra III za 799zł i jest troszkę szerszy (akurat dla mnie) i dość wygodny.

Ile masz wzrostu i jaka waga ?



#20
Mav309

Mav309

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 543 postów
  • Discord:Mav309#6943
  • LokalizacjaImmersione Scuderia Corsa

(a w pasie mam poniżej 80).

No ja mam ok 85 ;p Kurde może faktycznie zmienić na tego XL,Na wzrost są identyczne tylo Xl jest do 100kg więc może faktycznie będzie luzniejszy hmmm
100kilowy chłop to tak na wyrost ci powiedzieli. Albo "no jakoś w niego wejdzie" ja mowie o komforcie. No chyba ze typowy "chłopak śląski: w barach szeroki a w d..pie wąski "
Bierz mieco xl/bimarco 3. Ja pod koniec redu miewam 73-4 i w zyciu cie pomyslalbym że mamza duzy fotel
Po drugie czego ty sie obawiasz? Ze na wirtualnym eau rouge z niego wypadniesz? No chyba ze 6DoFa planujesz to wtedy bierz mocno dopasowany.
Zawsze tez pod welur mozesz centymetrowq pianke podłożyć...
Jak to gadaja gorole, "panocki, kijka da sie pocienić ale nie da sie pogrubasić, hej!"

   7tBY5I9.jpg

When I fall down, don't give me your hand, I will get up stronger.

 

Rig

 

PC

 

 

 

 


#21
daemon

daemon

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 106 postów

Ile masz wzrostu i jaka waga ?
 

180cm , poniżej 90kg. Generalnie polecam, lepiej troszkę za szeroki niż za wąski, ale najlepiej pojechać do sklepu i fizycznie porównać kilka foteli



#22
versedi

versedi

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 18 postów

 

Inna sprawa, że używam riga też do pracy, więc nie wyobrażam sobie siedzenia w kuble poza czasem wyścigów.

Czy pracujesz przy kompie? Mógłbyś wrzucic jakieś zdjęcie swojego stanowiska? Jestem mega zaintrygowany.

 

Sam śmigam na biurowym krześle, ale akurat można je ustawić prawie jak GT fotel :D

 

Dobra, serio ślepy jestem: https://simrace.pl/f...stelaże-fotele/


Użytkownik versedi edytował ten post 01 grudzień 2020 01:02





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych