ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO

TM Open Wheel Add-on
#1
Napisano 21 grudzień 2020 15:25

Ponieważ już raz świetnie mi pomogliście zwracam się z kolejnym zapytaniem. Może to dla niektórych wyda się głupie ale ciekaw jestem czy zmiana obręczy ze standardowej t300 na te wymieniona w temacie czy jakaś inna coś zmienia oprócz efektów wizualnych?
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 21 grudzień 2020 17:52

To nie ma wpływu na skila. Mówię z doświadczenia
Mam F1 i mam Open Wheel i nie widać różnicy w czasach. Jak byś zamieniał ze zwykłej (tej w zestawie) to będzie Ci na pewno wygodniej i faktycznie poprawia się FFB.
Z ciekawości założyłem ostatnio tę okrągłą (używam to ETS-a) i bardzo dużo detali z toru traciłem, chociaż czas miałem podobny.
#6
Napisano 22 grudzień 2020 07:15

Użytkownik Piotrek Blaszczak edytował ten post 22 grudzień 2020 07:17
#7
Napisano 22 grudzień 2020 08:40

Ja przesiadałem się ze standardowej kierownicy T500 RS (duże łopatki przy bazie, a nie kierownicy), potem na Ferrari GTE F458 i obecnie na bazę TS-PC Racer, gdzie TM Open Wheel jest w standardzie. Dużo mniejsza masa jak dla mnie robi różnicę (na plus), uchwyt też wydaje się nieco inaczej wyprofilowany i wygodniej mi się to trzyma, do ciężkiego GTE F458 właściwie już nie wracam (średnica całej kierownicy i tu i tu jest prawie taka sama, a może i taka sama).
Największym minusem okazał się materiał, którym obito uchwyty - szybko się zużywa i barwi ręce, jeśli ktoś jeździ bez rękawic. Można ten marudzić na gumowy przełącznik kontroli trakcji, który lubi się wyślizgiwać. TM Open Wheel ma też dużo mniejsze łopatki do zmiany biegów, ale to żaden problem, bo ręce mamy tu ciągle w jednej pozycji. No i jak na razie TM Open Wheel trzyma się u mnie znacznie lepiej, niż dwie poprzednie obręcze - standardową z T500 RS udało mi się połamać, a GTE F458 mimo czyszczenia ma przypadłość blokujących się przycisków.
Zależy też czym jeździsz - przy takich GT3 czy GT4 w ACC kierownica TM Open Wheel sprawdza się świetnie, z jakimiś drogowymi samochodami czy czymś starszym, gdzie trzeba kręcić więcej może być już gorzej.
#8
Napisano 22 grudzień 2020 09:53

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 22 grudzień 2020 10:10

Powiem tak. Po przesiadce z F1 add on brakowało mi przycisków na kierownicy. Musiałem dorobić button boxa . Brakuje mi też łopatki z F1 czyli możliwości zmiany biegów góra dół jedną ręką (o dziwo używałem tego bardzo często)
Odstawiłem ją tylko dlatego, że za darmo dostałem Open Wheel i po roku jeżdżenia na jednej obręczy chciałem coś zmienić. Nie jestem jednak w stanie odpowiedzieć która jest lepsza.
#10
Napisano 13 styczeń 2021 18:46

Pozdr.
D.
#12
Napisano 13 styczeń 2021 21:07

#14
Napisano 13 styczeń 2021 22:02

Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor
PC - still under construction
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych