Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Jaki zestaw w budżecie ok. 5k zł?

ZAKUPY

19 odpowiedzi w tym temacie

weeny

weeny

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów

Dzień dobry wszystkim. Jestem początkującym simracerem, swoją przygodę zacząłem w lidze DTM ok. rok temu z zadowalającymi efektami i od tamtego czasu jakoś mnie to wchłonęło. Nadszedł ten czas, że sprzęt jaki obecnie posiadam mnie trochę ogranicza i nie daje wystarczającej satysfakcji. Tak więc przychodzę do Was z pytaniem: Jaki zestaw do 5k zł wybrać? Rozglądałem się co nie co, ceny w EU wydają się nieco horrendalne, a w ściąganiu rzeczy z Ameryki nie mam doświadczenia (i nawet nie wiem, czy taniej w końcu, czy drożej w sumie by wyszło). Zestaw na jaki głównie skupiałem swoją uwagę to zestaw z Csw v2.5, nieco wykraczający poza budżet, ale może się to zmieni (?). Patrzyłem również na zestawy z DD, najtańszymi oczywiście, typu Simagic. Zdaje sobie sprawe, że do DD potrzeba osobno jeszcze dokupić pedały i ewentualnie jakąś przejściówke pod nie, ale może mnie tu trochę oświecicie w tym temacie. Jestem też skłonny zakupić jakiś używany zestaw, nie mam z tym problemu. Teoretycznie to byłoby chyba najlepsze rozwiązanie w tych pieniądzach... Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam serdecznie.  :)

daemon

daemon

Dyskutant

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 159 postów
Z USA nie warto bo pewnie doliczą cło i VAT i koszt przesyłki może być spory.