Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Fanatec Clubsport Handbrake v1.5 - zakup

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

wojtas1969

wojtas1969

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Witam. Czy ktoś w ostatnim czasie kupował ten hamulec? Nie mam doświadczenia w zakupach zagranicznych a z tego co widzę jedyna opcja na dzisiaj to zakup z europejskiej strony producenta. Pomijając koszty przesyłki czy mogę się spodziewać jakiejś przykrej niespodzianki w postaci wysokiego cła za tego rodzaju zakup?

mixer_mr

mixer_mr

Stały bywalec

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 293 postów
  • Discord:mixer_mr#5861
  • STEAM ID:MixerPL
  • LokalizacjaKoszalin

Z tego co wiem, Fanatec wysyła z Niemiec, a więc z UE. Nie musisz przejmować się VATem i cłem (na mocy przepisów unijnych). Dodatkowe koszta to koszt wysyłki (kilkanaście Euro za kuriera, będziesz widział w podsumowaniu przed zatwierdzeniem) i koszt przewalutowania (zależnie od operatora transakcji).

Edit: Inna sprawa, że ten hamulec zbiera raczej mieszane recenzje i raczej jest uznawany za jeden z gorszych wypustów Fanateca. Sam nie sprawdzałem, ale widziałem sporo takich opinii, nawet tutaj na forum.

Użytkownik mixer_mr edytował ten post 30 marzec 2021 21:04

PC

Rig

KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

ex. me2slow i Kowalski

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth